Постанова
від 16.08.2013 по справі 826/9086/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01601, м.  Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 16 серпня 2013 року                      № 826/9086/13-а Окружний адміністративний суд м. Києва у складі судді Каракашьяна С.К., розглянув в порядку письмового провадження  адміністративну справу за позовом Центрального територіального департаменту Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного акціонерного товариства «АВ-Фарма» про  стягнення штрафу   ОБСТАВИНИ   СПРАВИ: Центральний територіальний департамент Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернувся до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом про стягнення штрафних санкцій з Приватного акціонерного товариства «АВ-Фарма» за правопорушення на ринку цінних паперів в розмірі 17 000,00 грн. Позовні вимоги обґрунтовано тим, що ПрАТ «АВ-Фарма» порушило вимоги ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок», пункту 1, глави 7, розділ V «Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів». В судові засідання відповідач не прибув, представника свого не направив, поштова кореспонденція, яка скеровувалась судом за адресою, що міститься в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій – 01021, м.Київ, вул. Кловський узвіз,14-а, була повернута поштовим відділенням з відміткою «за закінченням встановленого строку зберігання».   Відповідно до ч. 11 ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином. Зважаючи на викладене, враховуючи неявку представника відповідача у судове засідання, та на підставі ч. 6 ст. 128 КАСУ, адміністративна справа розглядається у порядку письмового провадження. Розглянувши подані представником позивача документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва, - ВСТАНОВИВ : Як вбачається з матеріалів справи, у відношенні до Приватного акціонерного товариства «АВ-Фарма» було складено акт про правопорушення на ринку цінних паперів від 27.11.12 року №3090-ЦД-1-Е, яким встановлено порушення ПрАТ «АВ-Фарма» вимог ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п. 1, гл.7, розділу V «Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів», затвердженого Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19.12.06 №1591 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05.02.07 за №97/13364 (зі змінами та доповненнями), а саме: неподання ПрАТ «АВ-Фарма» регулярної річної інформації за 2011 рік до територіального органу Комісії за місцезнаходженням емітента в електронній та паперовій формах у термін визначений чинним законодавством (термін подання регулярної річної інформації за 2011 рік – до 01.06.2012). Відповідно до ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок»,  регулярна інформація про емітента – річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Річна інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом: - розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів; - опублікування в одному з офісних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; - розміщення на власному веб-сайті. Відповідно до п.1 гл. 7 розділу V «Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів», розкриття річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування у офіційному друкованому виданні, розміщення на сторінці в мережі Інтернет та подання до Комісії. Розкриття річної інформації здійснюється у такі строки: - розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; - опублікування у офіційному друкованому виданні – у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; - подання до Комісії – не пізніше 1 червня року, наступного за звітним. ПрАТ «АВ-Фарма» недотрималось вищезазначених вимог, чим порушило вимоги чинного законодавства про цінні папери та фондовий ринок, за що статтею 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» передбачена відповідальність юридичних осіб. Відповідно до п. 14 ст. 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів. У зв'язку з чим, за результатами розгляду справи про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні ПрАТ «АВ-Фарма» винесено постанову про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 06.12.12 №3056-ЦД-1-Е, відповідно до якої до товариства застосовано штраф у розмірі 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 1 700, 00 (одна тисяча сімсот ) грн. Статтею 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» передбачено, зокрема, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за: нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Пунктом 3 р. XVIII Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 06.12.12р., передбачено, що юридичні особи сплачують штрафи шляхом перерахування коштів до Державного бюджету України. Доказів оскарження відповідачем вищезазначеної постанови від 22.11.12 суду не надано, на день розгляду справи не виконана і штраф до бюджету не сплачений. Несплата штрафних санкцій відповідачем призводить до ненадходження цих коштів до Державного бюджету України, чим порушуються економічні  інтереси держави. Таким чином, Постанова про накладання санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 06.12.12 за № 3056-ЦД-1-Е винесена у відповідності до законодавства України, є чинною та підлягає виконанню. Відповідно до ст.11 Закону України “Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні”, у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку. Враховуючи всі наведені обставини в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі. Керуючись ст. ст. 69-71, 94,  160-165, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, - П О С Т А Н О В И В: 1.Позов задовольнити повністю. 2.Стягнути з Приватного акціонерного товариства «АВ-Фарма» (01021, м.Київ, вул. Кловський узвіз,14-а; код ЄДРПОУ 24736125) на користь Державного бюджету України штраф у розмірі 1 700 (одну тисячу сімсот) грн. 00 коп. на рахунок, відкритий в управління Державного казначейства за балансовим рахунком 3111 «Надходження до загального фонду державного бюджету», код бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції» символ звітності 106.   Постанова набирає законної сили в порядку, передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства, та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги. Суддя                                                                                                С.К. Каракашьян

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення16.08.2013
Оприлюднено02.09.2013
Номер документу33217880
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/9086/13-а

Постанова від 16.08.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

Ухвала від 14.06.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні