Справа № 121/3403/13-ц
2-н/121/264/13
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇИН
23 серпня 2013 року Ялтинський міський суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Цалко А.А., при секретарі Сьомченко В.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Ялта заяву Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «МОСКВИЧКА» про направлення запиту та виправлення помилки у судовому наказі,
в с т а н о в и в:
Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «МОСКВИЧКА» звернулося до суду з заявою про виправлення помилки у судовому наказі від 18 травня 2013 року, а саме: вказати в судовому наказі індивідуальний ідентифікаційний номер боржника - ОСОБА_1 та у зв'язку з цим зробити відповідний запит до ДПІ у м. Ялта АР Крим. Вимоги мотивовані тим, що 24 липня 2013 року Об'єднання звернулося до відділу державної виконавчої служби Ялтинського міського управління юстиції АР Крим з заявою про відкриття виконавчого провадження по виконання цього судового наказу. 30.07.2013р., на адресу ОСББ «МОСКВИЧКА-2008» надійшла постанова старшого державного виконавця Відділу Державної виконавчої служби Ялтинського міського управління юстиції АР Крим - Морозова О.С. про відмову у відкритті виконавчого провадження на підставі п.6 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про виконавче провадження» у зв'язку із тим, що в порушення ст. 18 Закону України «Про виконавче провадження», у виконавчому документі не зазначено індивідуальний ідентифікаційний номер боржника.
Сторони в судове засідання не з'явилися, про час та місце розгляду справи повідомлені у встановленому порядку, причин неявки суду не надали.
За таких обставин суд вважає за можливим розглянути дану заяву за відсутності сторін, оскільки їх неявка не перешкоджає розгляду цього питання.
Судом встановлено, що 18 травня 2013 року Ялтинським міським судом АР Крим було видано судовий наказ про стягнення з ОСОБА_1 на користь Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «МОСКВИЧКА-2008» заборгованість за оплату житлово-комунальних послуг з 01 липня 2012 року по 01 квітня 2013 року у розмірі 4058 (чотири тисячі п'ятдесят вісім) гривень 90 копійок з урахуванням індексу інфляції у розмірі 20 (двадцять) гривень 29 копійок та трьох відсотків річних у розмірі 91 (дев'яносто одна) гривні 41 копійки, нарахованих на суму заборгованості, а усього у розмірі 4170 (чотири тисячі сто сімдесят) гривень 60 копійок та судові витрати по справі у вигляді судового збору у розмірі 114 (сто чотирнадцять) гривень 70 копійок.
Відповідно до ст. 219 ЦПК України, суд може з власної ініціативи або за заявою осіб, які беруть участь у справі, виправити допущені у судовому рішенні описки чи арифметичні помилки.
Виходячи з наведеного, суд вважає, що заява не підлягає задоволенню, оскільки судовий наказ від 18 травня 2013 року відповідає вимогам закону та описок чи арифметичних помилок не містить.
Разом з тим, суд вважає за необхідним зазначити про те, що частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У статті 16 Закону України від 02 жовтня 1992 року № 2657-XII «Про інформацію» зазначено, що податкова інформація - сукупність відомостей і даних, що створені або отримані суб'єктами інформаційних відносин у процесі поточної діяльності і необхідні для реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій у порядку, встановленому Податковим кодексом України (далі - Кодекс).
Правовий режим податкової інформації визначається Кодексом та іншими законами.
Згідно з пунктом 63.12 статті 63 Кодексу інформація, що збирається, використовується та формується органами державної податкової служби у зв'язку з обліком платників податків, вноситься до інформаційних баз даних і використовується з урахуванням обмежень, передбачених для податкової інформації з обмеженим доступом.
Відповідно до пункту 74.2 статті 74 Кодексу зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій та завдань.
Пунктом 3 частини 3 статті 11 Закону України від 21 квітня 1999 року № 606-ХІУ „Про виконавче провадження" (далі - Закон) визначено, що державний виконавець у процесі здійснення виконавчого провадження має право з метою захисту інтересів стягувача одержувати безоплатно від органів, установ, організацій, посадових осіб, сторін та учасників виконавчого провадження необхідні для проведення виконавчих дій пояснення, довідки та іншу інформацію, у тому числі конфіденційну.
Згідно з частиною 3 статті 65 Закону державний виконавець звертає стягнення на кошти боржника - юридичної особи, що перебувають у банках або інших фінансових установах, у порядку, встановленому цим Законом. Інформацію про наявні у боржника рахунки і вклади державний виконавець отримує в податкових органах, інших органах державної влади, підприємствах, установах та організаціях, які зобов'язані надати йому інформацію у триденний строк, а також за повідомленнями стягувача.
Порядком надання інформації Державною податковою службою України на запити органів державної виконавчої служби, затвердженого наказом Міністерства фінансів України, Міністерства юстиції України від 23.12.2011 № 1701/357/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.12.2011 за № 1528/20266, затверджено Протокол № 1 про обмін інформацією, терміни, структуру, формат файлів запитів та відповідей.
Таким чином, запитувану інформацію може бути надано державному виконавцю у процесі здійснення виконавчого провадження в установленому порядку.
Крім того, відповідно до п. 5 Наказу Державної судової адміністрації України № 30/44 від 26 лютого 2013 року Управлінню з питань судового діловодства Державної судової адміністрації України та Департаменту інформатизації та обліку платників податків Державної податкової служби України у місячний строк з дня підписання цього наказу доручено забезпечити підготовку та затвердження протоколів обміну інформацією і належне виконання до 30 травня 2013 року. Отже, починаючи з 1-го червня 2013 року, - здійснюється повноцінний обмін інформацією. Тому, ніяких помилок у вказаному вище судовому наказі від 18 травня 2013 року судом допущено не було.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 209, 210, 219 ЦПК України, ч. 2 ст. 19 Конституції України, ст. 16, п. 63.12 ст. 63, п. 74.2 ст. 74 Закону України від 02 жовтня 1992 року № 2657-XII «Про інформацію», п. 3 ч. 3 ст. 11, ч. 3 ст. 65 Закону України від 21 квітня 1999 року № 606-ХІУ «Про виконавче провадження», Порядком надання інформації Державною податковою службою України на запити органів державної виконавчої служби, затвердженого наказом Міністерства фінансів України, Міністерства юстиції України від 23.12.2011 № 1701/357/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.12.2011 за № 1528/20266, затверджено Протокол № 1 про обмін інформацією, терміни, структуру, формат файлів запитів та відповідей, п. 5 Наказу Державної судової адміністрації України № 30/44 від 26 лютого 2013 року суд,
у х в а л и в:
У задоволені заяви Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «МОСКВИЧКА» про направлення запиту та виправлення помилки у судовому наказі від 18 травня 2013 року - відмовити.
Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Апеляційного суду Автономної Республіки Крим через Ялтинський міський суд АРК в порядку та строки, передбачені ст.ст. 294-296 Цивільного процесуального кодексу України.
Суддя:
Суд | Ялтинський міський суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 23.08.2013 |
Оприлюднено | 04.09.2013 |
Номер документу | 33247353 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Ялтинський міський суд Автономної Республіки Крим
Цалко А. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні