cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 91016, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел./факс 55-17-32, inbox@lg.arbitr.gov.ua
РІШЕННЯ
29 серпня 2013 року Справа № 913/1653/13
Провадження №4/913/1653/13
За позовом
до відповідача Дочірнього підприємства товариства з обмеженою відповідальністю "Індустрія - 2000" "Український вугільний альянс", (ДП "Український вугільний альянс"), м. Алчевськ, Луганська область
про стягнення 39 915 грн. 00 коп.
Суддя Старкова Г.М.,
Секретар судового засідання Макаренко В.А.
У засіданні брали участь:
від позивача - не прибув;
від відповідача - Зоря А.В., директор, наказ № 1 від 12.02.2010; Тараненко О.Г., довіреність № 2 від 04.07.2013.
Суть спору: позивачем заявлено вимогу про стягнення з відповідача штрафу в розмірі 39915 грн. 00 коп. за неправильно зазначену масу вантажу у вагоні № 67573345, відправленому у грудні 2012 року за накладною № 50899202.
Представник відповідача надав суду відзив на позовну заяву від 04.07.20013, в якому відхилив вимоги позивача та просить суд у задоволенні позову відмовити з підстав, викладених у відзиві.
На повторний запит суду зі станції Кипуча Донецької залізниці 18.07.2013 до суду надійшов лист, в якому повідомлено, що контрольне переваження вагону №67573345, відправленого у грудні 2012 року за накладною № 50899202 при відправленні 23.01.2013 проведено не було, оскільки маса вантажу визначалася працівниками самої Станції Кипуча на належних їй вагах безпосередньо перед прийняттям вагону до перевезення.
Представник відповідача у судовому засіданні 29.07.2013 подав заяву про продовження строку розгляду справи на 15 днів, відповідно до ст. 69 ГПК України, для надання документального підтвердження сплати зборів за послуги станції Кипуча по накопичувальній картці №24120625.
Ухвалою господарського суду Луганської області у справі № 013/1653/13 від 29.07.2013 продовжено строк розгляду справи, який закінчується 14.08.2013, на 15 днів до 29.08.2013 включно.
Представником відповідача в судовому засіданні 29.08.2013 було подано клопотання про зменшення розміру штрафу. В обґрунтування клопотання відповідач посилається на те, що від вантажоодержувача, зазначеного в провізних документах - ТОВ «Тандем Торг ТПК» на адресу вантажовідправника (відповідача) жодних претензій щодо недостачі не надходило, зобов'язання сторін виконані належним чином та в повному обсязі, взаєморозрахунки проведені повністю
Відповідач є фактично підприємством, яке здійснює послуги зі зберігання, завантаження та відправлення вугілля. За період 2012 року відповідач здійснив відвантаження та відправку залізницею вугілля, у тому числі у напрямку, на якому здійснює перевезення Одеська залізниця. Не дивлячись на великі обсяги відвантаження продукції залізничним транспортом, відповідач належним чином виконує обов'язки вантажовідправника, оскільки невірне зазначення маси вантажу у залізничній накладній № 50899202 є одиничним випадком протягом року. Невірне зазначення маси вантажу у вищевказаній накладній відповідачем є винятковим.
Також, відповідач зазначив, що 01.01.2010 між ДП «Донецька залізниця» і ДП ТОВ «Індустрія-2000» «Український вугільний альянс» укладений договір № 412/55 про організацію перевезень вантажів і проведення розрахунків за перевезення та надані залізницею послуги, відповідно до якого залізниця надає ДП ТОВ «Індустрія-2000» «Український вугільний альянс» послуги, пов'язані з перевезенням вантажів, а останній виконує плани перевезень та оплачує надані послуги. Термін дії договору встановлений до 31.12.2010 та додатковою угодою № 7 від 28.11.2011 вказаний договір пролонгований до 31.12.2012. У рамках зазначеного договору 23.12.12 ДП ТОВ «Індустрія-2000» «Український вугільний альянс» (вантажовідправником) на станцію Кипуча Донецької залізниці був зданий вагон № 67573345 для перевезення зі станції Кипуча Донецької залізниці до станції Ізмаїл - експорт Одеської залізниці з вантажем вугілля марки антрацит (АР), відправлення № 50899202.
Зважування вантажів у вагонах, наданих ДП ТОВ «Індустрія-2000» «Український вугільний альянс» Донецькій залізниці (станція Кипуча) до перевезення, в тому числі вагону № 67573345, здійснювалося на станції Кипуча Донецької залізниці на її вагонних вагах № 58 на підставі договору № 35 від 28.04.201 на зважування вагонів на вагонних вагах. Цей договір був укладений між ДП ТОВ «Індустрія-2000» «Український вугільний альянс» як вантажовідправником та ДП «Донецька залізниця» в особі Луганської дирекції залізничних перевезень про надання Донецькою залізницею послуг по зважуванню завантажених вагонів на вагонних вагах № 58 станції Кипуча Донецької залізниці. Строк дії цього договору - до 31.12.2012, який укладений відповідно до ст. 22 Статуту залізниць України.
Крім того, у відповідача у 2013 році склалося важке фінансове становище. Про складне фінансове становище відповідача свідчить також і те, що у нього на даний час великий обсяг кредиторської заборгованості - 810635,00 грн. та дебіторської заборгованості - 75150,00 грн.
Також, відповідач визнає факт своєї вини та просить суд зменшити суму штрафу. Вказане клопотання судом розглянуте, задоволене та долучається до матеріалів справи.
На повторний запит суду зі Станції Кипуча ДП "Донецька залізниця" 18.07.2013 до суду надійшов лист, в якому повідомлено, що контрольне переваження вагону №67573345, відправленого у грудні 2012 року за накладною № 50899202 при відправленні 23.01.2013 проведено не було, оскільки маса вантажу визначалася працівниками самої Станції Кипуча на належних їй вагах безпосередньо перед прийняттям вагону до перевезення.
Відповідно до Статуту Дочірнього підприємства товариства з обмеженою відповідальністю "Індустрія - 2000" "Український вугільний альянс" вірна назва відповідача Дочірнє підприємство товариство з обмеженою відповідальністю "Індустрія - 2000" "Український вугільний альянс".
Згідно довідки АБ № 536906 з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України від 13.08.2012 назва відповідача - Дочірнє підприємство товариство з обмеженою відповідальністю "Індустрія - 2000" "Український вугільний альянс".
На підставі викладеного, відповідачем у справі слід вважати Дочірнє підприємство товариство з обмеженою відповідальністю "Індустрія - 2000" "Український вугільний альянс".
Дослідивши обставини справи, витребувані судом та надані представниками сторін докази на підтвердження своїх доводів, суд
В С Т А Н О В И В:
Так, 23.12.2012 зі станції відправлення Кипуча Донецької залізниці на станцію призначення Ізмаїл Одеської залізниці за перевізним документом, а саме: за накладною № 50899202 Дочірнього підприємства товариства з обмеженою відповідальністю "Індустрія - 2000" "Український вугільний альянс"(відповідач) відправило вантаж - вугілля марки «антрацит» у вагоні №67573345, до станції призначення Ізмаїл Одеської залізниці, одержувач - ТОВ «Рив.А.Холдинг».
В процесі перевезення вантажу 25.12.2012 на станції Знам'янка Одеської залізниці при переважуванні вагону на вагонних 150 тонних вагонних вагах було виявлено, що маса вантажу зазначена у накладній № 50899202 не відповідає фактичній масі вантажу у вагоні.
На станції Знам'янка Одеської залізниці було проведене контрольне переваження і встановлено що:
- у вагоні № 67573345 в накладній № 50899202 вказана маса вантажу нетто 68130 кг, тара 22100 кг фактично ж встановлено, що маса вантажу складає брутто- 84400 кг, нетто- 62300 кг, тара - 22100 кг, що на 5830 кг менше ніж вказано у накладній.
По даним фактам складено акт загальної форми №39975 від 25.12.2012 та комерційний акт АА № 023097/1012 від 25.12.2012 (а.с. 9-10).
За невірно зазначену в накладній масу вантажу, позивач, відповідно до ст.ст. 118, 112 Статуту залізниць України, нарахував штраф на суму 39915грн. 00 коп., який просить стягнути на свою користь.
Відповідач відзивом на позовну заяву позовні вимоги відхилив з підстав викладених у відзиві.
Оцінивши по матеріалам справи доводи представників сторін у їх сукупності, суд вважає позов обґрунтованим та таким, що підлягає до задоволення частково, з огляду на наступне.
Відповідно до ст. 33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Відповідно до ст. 34 ГПК господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Відповідно до ст. 908 ЦК України перевезення вантажу здійснюється за договором перевезення; загальні умови визначаються цим Кодексом, іншими законами, транспортними кодексами (статутами), іншими нормативно-правовими актами та правилами, що видаються відповідно до них, умови перевезення вантажу окремими видами транспорту, а також відповідальність сторін щодо цих перевезень встановлюються договором, якщо інше не встановлено цим Кодексом, іншими законами, транспортними кодексами (статутами), іншими нормативно-правовими актами та правилами, що видаються відповідно до них.
Як встановлено ч. 3 ст. 909 ЦК України, укладення договору перевезення вантажу підтверджується складанням транспортної накладної.
Згідно ч. 5 ст. 307 ГК України, умови перевезення вантажів окремими видами транспорту, а також відповідальність суб'єктів господарювання за цими перевезеннями встановлюються транспортними кодексами, транспортними статутами та іншими нормативно - правовими актами.
Як зазначено в ст. 6 глави 1 Статуту залізниць України (далі - Статут), накладна - це основний перевізний документ встановленої форми, оформлений відповідно до цього Статуту та Правил перевезення вантажів і наданий залізниці відправником разом з вантажем. Накладна є обов'язковою двосторонньою письмовою формою угоди на перевезення вантажу, яка укладається між відправником та залізницею на користь третьої особи - одержувача і супроводжує вантаж до місця призначення.
Статут залізниць України визначає обов'язки, права і відповідальність залізниць, а також підприємств, які користуються залізничним транспортом (ст. 2 Статуту). На підставі цього Статуту затверджені Мінтрансом Правила перевезень вантажів, які є обов'язковими для всіх юридичних осіб (ст. 5 Статуту).
Правилами перевезень вантажів, а саме п.1.1. розділу 4 "Правила оформлення перевізних документів", затверджених наказом Міністерства транспорту України 21.11.2000 №644 ( z0861-00 ) (у редакції наказу Міністерства інфраструктури України від 08.06.2011 № 138) ( z0763-11 ) зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24.06.2011 за № 765/19503 (далі - Правила 24.06.2011 за № 765/19503), а також ст. 23 Статуту передбачено, що відправник повинен надати станції навантаження на кожне відправлення вантажу заповнену накладну (комплект перевізних документів). У відповідності до цих Правил, а саме п. 2.1 та п. 2.2, відправник заповнює відповідні графи накладної згідно з додатком 3 до цих правил. Маса вантажу згідно ст. 37 Статуту та п. 5 "Правила приймання вантажів до перевезення", зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24.11.2000. за № 861/5082, визначається відправником.
Правильність внесених у накладну відомостей, як це передбачено п. 2.3 "Правила оформлення перевізних документів", зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24.06.2011 за № 765/19503, своїм підписом підтверджує представник відправника. Так, правильність внесених відомостей до вищевказаної накладної підтвердив своїм підписом представник відправника.
Згідно п. 28 "Правила приймання вантажів до перевезення", зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24.11.2000 за № 861/5082, вантажі, завантажені відправником у вагони відкритого типу (платформи, напіввагони тощо), а у даному випадку вагон № 67573345 є напіввагоном, приймаються залізницею до перевезення шляхом візуального огляду вагона, вантажу, його маркування (у т.ч. захисного) та кріплення у вагоні без перевірки маси та кількості вантажу.
Відповідно до статті 24 Статуту залізниць України, залізниця має право перевірити правильність відомостей про вантаж, зазначений відправником у накладній на станції відправлення, під час перевезення та на станції призначення.
Так, під час перевезення на станції Чаплине Придніпровської залізниці, при переважуванні вагону на вагонних вагах було виявлено, що маса вантажу зазначена у накладній № 50899202 не відповідає фактичній масі вантажу у вагоні № 67573345. Відповідно до даного факту був складений комерційний акт АА № 023097/1012 від 25.12.2012 (а.с. 9).
Пунктом 22 "Правила видачі вантажів", зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24.11.2000 за № 862/5083, передбачено, що перевірка маси вантажу на станції призначення провадиться, як правило, таким самим способом, яким цю масу було визначено на станції відправлення.
Так, згідно Правил перевезення вантажів, пункту 4, розділу 28 "Правила складання актів" (зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 08.07.2002 за № 567/6855), комерційного акту АА № 023097/1012 від 25.12.2012 (а.с.9) контрольне переважування вагону №67573345 проводилось на 150 тонних вагонних вагах, тобто таким же самим способом, яким цю масу було визначено на станції відправлення.
Перевіркою було виявлено наступне:
- у вагоні № 67573345 в накладній № 50899202 вказана маса вантажу нетто 68130 кг, тара 22100 кг фактично ж встановлено, що маса вантажу складає брутто- 84400 кг, нетто- 62300 кг, тара- 22100 кг, що на 5830 кг менше ніж вказано у накладній.
По даним фактам складено акт загальної форми №39975 від 25.12.2012 та комерційний акт АА № 023097/1012 від 25.12.2012 (а.с. 9-10). В даних актах зазначено, що вантаж навантажений навалом нище бортів 200 мм. Поверхня вантажу вкрита снігом, сніговий покров не пошкоджений. Слідів втрати та крадіжки вантажу не виявлено
Підставою для покладання на відправника відповідальності, згідно ст. 122 Статуту, за неправильне зазначення ним відомостей про масу вантажу, є комерційний акт, складений у випадках передбачених ст.129 Статуту (п. 3.23 Роз'яснення Президії Вищого господарського суду України від 29.05.2002 за № 04-5/601 "Про деякі питання практики вирішення спорів, що виникають з перевезення вантажів залізницею" (зі змінами та доповненнями).
Згідно ст. 24 Статуту, вантажовідправник несе відповідальність за всі наслідки невірності, неточності або неповноту відомостей, зазначених ним у накладній.
Згідно із п.5.5 розділу 5 "Правил оформлення перевізних документів", затверджених наказом Міністерства транспорту України 21.11.2000 №644 ( z0861-00 ) (у редакції наказу Міністерства інфраструктури України від 08.06.2011 № 138) ( z0763-11 ) зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 24.06.2011 за № 765/19503 (далі - Правила 24.06.2011 за № 765/19503), якщо під час перевезення вантажу або на станції його призначення буде виявлено неправильне зазначення у накладній маси, кількості місць вантажу, його назви, коду та адреси одержувача з відправника, порта стягується штраф у розмірі згідно зі статтею 118 Статуту залізниць України ( 457-98-п ). Факт неправильного зазначення відправником указаних відомостей засвідчується комерційним актом АА № 023097/1012 від 25.12.2012 (а.с.9).
Згідно з ст.ст. 118, 122 Статуту залізниць України за неправильно зазначену в накладній масу вантажу з відправника стягується штраф в розмірі згідно із ст. 118 Статуту залізниць / 5-кратна провізна плата за всю відстань перевезення/, а саме:
- провізна плата вагону № 67573345 в накладній № 50899202 - 7983 грн. 00 коп., сума штрафних санкцій - 7983 грн. 00 коп. х 5 = 39 915 грн. 00 коп.
Сума штрафу складає 39 915 грн. 00 коп.
Відповідно до ст.24 Статуту залізниць України залізниця має право перевірити правильність відомостей про вантаж, зазначених відправником у накладній на станції відправлення, під час перевезення та на станції призначення.
Тобто наведені норми свідчать про те, що залізниця не зобов'язана перевіряти дані, зазначені у накладних фактичним даним при прийнятті вантажу до перевезення.
Відповідно до ст. 33, 34 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.
Господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи.
Обставини справи які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.
Відповідно до листа станції Кипуча Донецької залізниці 18.07.2013 до суду надійшов лист, в якому повідомлено, що контрольне переваження вагону №67573345, відправленого у грудні 2012 року за накладною № 50899202 при відправленні 23.01.2013 проведено не було, оскільки маса вантажу визначалася працівниками самої Станції Кипуча на належних їй вагах безпосередньо перед прийняттям вагону до перевезення (а.с.28).
Отже, позивачем переваження вантажу на станції Знам'янка Одеської залізниці було проведене контрольне переваження маси вантажу, яке проводилося на 150-тонних вагонних вагах (технічний паспорт), яких проведена повірка 09.11.2012 та вказано, що ваги придатні до переважування, що підтверджено матеріалами справи (а.с. 14).
Відповідно до ст. 24 Статуту залізниць України передбачено право залізниці перевіряти правильність відомостей, зазначених у накладній та масу вантажу, а не обов'язок. Також, відповідно до п. 3.15. роз'яснень Президії Вищого господарського суду України від 29.05.02 № 04-5/601 (із змінами і доповненнями) при застосуванні статті 118 Статуту залізниць штраф підлягає стягненню за самий факт допущення вантажовідправником порушень, незалежно від того, чи завдано залізниці у зв'язку з цим збитки.
Відповідно до ст. 233 Господарського кодексу України - у разі, якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій.
При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій
Розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення (ч.3 ст. 551 ЦК України).
Аналогічна норма міститься й у п. 3 ст. 83 ГПК України, за якою господарський суд має право зменшувати у виняткових випадках розмір неустойки (штрафу, пені), яка підлягає стягненню зі сторони, що порушила зобов'язання.
Таким чином, суд має право, виходячи з конкретних обставин справи, зменшити розмір штрафних санкцій, але не звільнити повністю боржника від їх сплати.
Враховуючи наведене та те, що відповідач знаходиться тяжкому фінансовому стані. Підприємство відповідача - Дочірнє підприємство товариство з обмеженою відповідальністю "Індустрія - 2000" "Український вугільний альянс" у 2012 році здійснювало декілька видів діяльності, серед них і послуги зі зберігання, завантаження та відправлення вугілля. Однак у 2013 році у зв'язку із змінами економічної ситуації цей вид діяльності став єдиним для відповідача. Крім того, цей вид діяльності для відповідача на теперішній час не тільки не дає прибутку, але не дає можливості покрити всі витрати, у зв'язку з чим у відповідача виникли збитки, які відображені у фінансовому звіті підприємства за 1 півріччя 2013 року. Бухгалтерською довідкою № 16/08 від 27.08.2013 підтверджується розмір постійних щомісячних витрат відповідача та змінних, які складають за липень (як приклад) 58751,00 грн., у той час дохід за липень склав 45614,00 грн. Збитки за липень 2013 року склали 13137,00 грн. Реальність витрат відповідача підтверджується і рухом коштів на його поточному рахунку (а.с.136-156).
Таким чином, у відповідача у 2013 році склалося важке фінансове становище. Про складне фінансове становище відповідача свідчить також і те, що у нього на даний час великий обсяг кредиторської заборгованості - 810635,00 грн. та дебіторської заборгованості - 75150,00 грн.
Від вантажоодержувача, зазначеного в провізних документах - ТОВ «Тандем Торг ТПК» на адресу вантажовідправника (відповідача) жодних претензій щодо недостачі не надходило, зобов'язання сторін виконані належним чином та в повному обсязі, взаєморозрахунки проведені повністю, що підтверджено матеріалами справи (а.с. 141).
Відповідач є фактично підприємством, яке здійснює послуги зі зберігання, завантаження та відправлення вугілля. За період 2012 року відповідач здійснив відвантаження та відправку залізницею вугілля, у тому числі у напрямку, на якому здійснює перевезення Одеська залізниця. Не дивлячись на великі обсяги відвантаження продукції залізничним транспортом, відповідач належним чином виконує обов'язки вантажовідправника, оскільки невірне зазначення маси вантажу у залізничній накладній № 50899202 є одиничним випадком протягом року. Невірне зазначення маси вантажу у вищевказаній накладній відповідачем є винятковим.
Також, слід зазначити, що 01.01.2010 між ДП «Донецька залізниця» і ДП ТОВ «Індустрія-2000» «Український вугільний альянс» укладений договір № 412/55 про організацію перевезень вантажів і проведення розрахунків за перевезення та надані залізницею послуги, відповідно до якого залізниця надає ДП ТОВ «Індустрія-2000» «Український вугільний альянс» послуги, пов'язані з перевезенням вантажів, а останній виконує плани перевезень та оплачує надані послуги. Термін дії договору встановлений до 31.12.2010 та додатковою угодою № 7 від 28.11.2011 вказаний договір пролонгований до 31.12.2012. У рамках зазначеного договору 23.12.12 ДП ТОВ «Індустрія-2000» «Український вугільний альянс» (вантажовідправником) на станцію Кипуча Донецької залізниці був зданий вагон № 67573345 для перевезення зі станції Кипуча Донецької залізниці до станції Ізмаїл - експорт Одеської залізниці з вантажем вугілля марки антрацит (АР), відправлення № 50899202. Зважування вантажів у вагонах, наданих ДП ТОВ «Індустрія-2000» «Український вугільний альянс» Донецькій залізниці (станція Кипуча) до перевезення, в тому числі вагону № 67573345, здійснювалося на станції Кипуча Донецької залізниці на її вагонних вагах № 58 на підставі договору № 35 від 28.04.201 на зважування вагонів на вагонних вагах. Цей договір був укладений між ДП ТОВ «Індустрія-2000» «Український вугільний альянс» як вантажовідправником та ДП «Донецька залізниця» в особі Луганської дирекції залізничних перевезень про надання Донецькою залізницею послуг по зважуванню завантажених вагонів на вагонних вагах № 58 станції Кипуча Донецької залізниці. Строк дії цього договору - до 31.12.2012, який укладений відповідно до ст. 22 Статуту залізниць України.
Крім того, станом на 31.07.2013 підприємство відповідача має кредиторську заборгованість у сумі 810635,00 грн. та дебіторської заборгованості - 75150,00 грн., внаслідок чого відповідач знаходиться у скрутному фінансовому становищі, що підтверджується матеріалами справи. Розмір штрафу за невірне зазначення відомостей у накладній № 50899202 є занадто великим, тому сплата штрафу у повному обсязі значно погіршить стан підприємства відповідача, тому сплата штрафу у повному обсязі значно погіршить стан підприємства, тому суд вважає за доцільне застосувати ст. 233 ГК України та зменшити розмір штрафу до 7983 грн. 00 коп.
У стягненні решти суми позовних вимог слід відмовити.
За таких обставин, суд вважає за можливе зменшити суму штрафу, у зв'язку з чим задовольнити позов частково у розмірі 7983 грн. 00 коп. з покладенням судових витрат на відповідача.
Суд вважає, вина відповідача у неправильному зазначенні відомостей у накладній є такою, що підтверджена матеріалами справи, тому позов підлягає задоволенню частково з віднесенням на відповідача, у відповідності із ст. 49 ГПК України, витрат зі сплати судового збору.
У судовому засіданні 29.08.2013 оголошена вступна та резолютивна частини рішення.
Відповідно до ст.ст. 44, 49 ГПК України витрати зі сплати судового збору у сумі 1720 грн. 50 коп. покладаються на відповідача.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст.551, 908 ЦК України, ст. 233 ГК України, ст. ст. 44, 49, п.3 ст.83, ст.ст.82-85 ГПК України, суд
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити частково.
2. Стягнути з Дочірнього підприємства товариства з обмеженою відповідальністю "Індустрія - 2000" "Український вугільний альянс" , вул. Волгоградська,132 , м. Алчевськ, Луганська область, код ЄДРПОУ 32545235 на користь Державного підприємства «Одеська залізниця», вул. Пантелеймонівська,19, м. Одеса, код ЄДРПОУ 01071315 штраф у розмірі 7983 грн. 00 коп., витрати зі сплати судового збору у сумі 1720 грн. 50 коп., видати на виконання наказ позивачу після набрання рішенням законної сили.
3.У задоволенні решти позовних вимог відмовити.
Відповідно до ст. 85 Господарського процесуального кодексу України рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання.
Повне рішення складено і підписано - 03.09.2013 .
Суддя Г.М.Старкова
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 29.08.2013 |
Оприлюднено | 03.09.2013 |
Номер документу | 33254452 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Старкова Г.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні