cpg1251 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
в порядку письмового провадження
м. Київ
30 серпня 2013 року № 826/11691/13-а
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Маруліної Л.О. , розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу
за позовомУправління Пенсійного фонду України в Голосіївському районі міста Києва доТовариства з обмеженою відповідальністю «Лотуре Транс Груп» простягнення заборгованості у розмірі 56 629,53 грн.
встановив:
До Окружного адміністративного суду м. Києва звернулося Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районі міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Лотуре Транс Груп» про стягнення заборгованості зі сплати фінансових санкцій та пені в розмірі 56 629,53 грн.
Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Києва від 25.07.2013 р. відкрито провадження в адміністративній справі.
В судове засідання 29.08.2013 р. представники сторін не прибули. Позивач надіслав клопотання про розгляд справи у відсутність його представника.
Відповідно до частини четвертої ст. 122 Кодексу адміністративного судочинства України, особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
З огляду на вищевикладене та з урахуванням вимог ст. ст. 41, 122, 128 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов до висновку про розгляд справи у письмовому провадженні.
Представник позивача позов підтримує та просить суд задовольнити позов у повному обсязі. Позовні вимоги обґрунтовано заборгованістю відповідача зі сплати фінансових санкцій та пені в розмірі 56 629,53 грн.
Представник відповідача в судовому засіданні 21.08.2013 р. заперечував проти позову та просив відкласти судове засідання з метою надання пояснень бухгалтером Товариства з обмеженою відповідальністю «Лотуре Транс Груп». Однак, в наступне судове засідання 29.08.2013 р. не прибув, заперечень проти позову чи будь-яких письмових пояснень, доказів до суду не скерував.
Дослідивши матеріали справи, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Лотуре Транс Груп» зареєстровано в Управлінні Пенсійного фонду України в Голосіївському районі м. Києва як платник страхових внесків, порядок та строки перерахування яких визначено відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування».
Згідно ч.18 ст.106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» посадові особи суб'єктів солідарної системи та накопичувальної системи пенсійного страхування, винні в порушенні законодавства про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, несуть дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову або кримінальну відповідальність згідно із законом.
Згідно п. 6 ч. 1 ст. 64 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» територіальні органи пенсійного фонду мають право застосовувати фінансові санкції передбачені цим законом.
Згідно ч. 2 ст.106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» (в редакції до внесення змін Законом України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» № 2464-УІ від 08.07.2010 р.) суми страхових внесків своєчасно не нараховані та/або не сплачені страхувальниками у строки, визначені ст. 20 цього Закону, в тому числі обчислені територіальними органами Пенсійного фонду у випадку, передбачених ч. 3 ст.20 цього Закону, вважаються простроченою заборгованість із сплати страхових внесків і стягуються із нарахуванням пені та застосуванням фінансових санкцій.
Згідно з п. 7 Прикінцевих положень Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» - стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, здійснюється фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування відповідно до законодавства, що діяло на момент виникнення такої заборгованості або застосування штрафних санкцій. Погашення заборгованості з використанням коштів, що надходять у рахунок сплати єдиного внеску, забороняється.
На період до повного стягнення заборгованості із сплати страхових внесків за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування та сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених у період до 1 січня 2011 року, в тому числі нарахованих внесків, строк сплати яких на 1 січня 2011 року не настав, та відповідних штрафних санкцій за фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування зберігаються повноваження щодо контролю за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій, якими вони були наділені до набрання чинності цим Законом.
25.01.2011р. згідно Рішення № 139 (за період з 20.10.2009р. по 30.12.2010р.) до відповідача було застосовано фінансові санкції на підставі п. 2 ч. 9 ст.106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» за несвоєчасне перерахування страхувальником страхових внесків в сумі 58 872,89 грн. Рішення про застосування фінансових санкцій було отримано головним бухгалтером відповідача 25.01.2011р.
Відповідачем частково сплачено кошти в розмірі 19 034,11 грн., залишок несплаченої суми - 39 838,78 грн.
08.02.2011р. згідно Рішення № 269 (за період з 20.01.2011р. по 27.01.2011р.) до відповідача було застосовано фінансові санкції на підставі п. 2 ч. 9 ст.106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» за несвоєчасне перерахування страхувальником страхових внесків у сумі 8 065,63 грн. Рішення про застосування фінансових санкцій було отримано головним бухгалтером відповідача 08.02.2011 р.
19.07.2011р. згідно Рішення № 1881 (за період з 08.02.2011р. по 30.03.2011р.) до відповідача було застосовано фінансові санкції на підставі п. 2 ч. 9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» за несвоєчасне перерахування страхувальником страхових внесків в сумі 777,96 грн. Рішення про застосування фінансових санкцій було отримано відповідачем 22.07.2011 р.
21.02.2012 р. згідно Рішення № 168 до відповідача було застосовано фінансові санкції на підставі п. 5 ч. 9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» за подання недостовірних відомостей, що використовуються в системі персоніфікованого обліку в сумі 170,00 грн. Рішення про застосування фінансових санкцій було отримано головним бухгалтером відповідача 21.02.2012 р.
27.03.2012 р. згідно Рішення № 315 (за період з 20.01.2011 р. по 05.03.2012 р.) до відповідача було застосовано фінансові санкції на підставі п. 2 ч. 9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» за несвоєчасне перерахування страхувальником страхових внесків в сумі 57,42 грн. Рішення про застосування фінансових санкцій було отримано головним бухгалтером відповідача 27.03.2012 р.
27.03.2012р. згідно Рішення № 316 до відповідача було застосовано фінансові санкції на підставі п. 4 ч. 9 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» в сумі 553,76 грн. Рішення про застосування фінансових санкцій було отримано головним бухгалтером відповідача 27.03.2012 р.
14.03.2013р. згідно Рішення № 292 до відповідача було застосовано фінансові санкції на підставі п. 5 ч. 9 ст.106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» за неподання, несвоєчасне подання звіту про суми нарахованої заробітної плати в сумі 7 165,98 грн. Рішення про застосування фінансових санкцій було отримано відповідачем 18.03.2013 р.
Зазначені рішення відповідачем не оскаржувались, в судовому чи адміністративному порядку не скасовувались
Таким чином, загальна сума заборгованості зі сплати фінансової санкції та пені складає - 56 629,53 грн. (фінансова санкція в сумі 49 563,33 грн. та пеня в сумі 7 066,20 грн.).
Відповідно до ч. 13 ст.106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» про нарахування пені та накладення штрафів, передбачених ч. 9, 10 ст.106 посадові особи виконавчих органів Пенсійного фонду у порядку , встановленому Правлінням пенсійного фонду, виносять рішення, які протягом 3-х робочих днів із дня винесення надсилаються страхувальнику. Суми пені та штрафів, передбачених ч. 9, 10 ст. 106, підлягають сплаті страхувальником протягом 10 робочих днів з дня одержання відповідного рішення.
Суми фінансових санкцій та пені відповідачем на час розгляду справи не сплачено, що підтверджується також особовим рахунком страхувальника.
Згідно ч. 14 ст. 106 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» суми пені та фінансових санкцій, застосовані за порушення порядку та строків обчислення, нарахування та сплати страхових внесків стягуються у тому ж порядку, що і недоїмка із сплати страхових внесків.
Відносини, що склалися між позивачем та відповідачем є публічно-правовими відносинами, виходячи із змісту ст. 3 та п. 2 ч. 1 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України.
Оцінивши наявні у справі докази, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд прийшов до висновку про обґрунтованість та правомірність заявленої до стягнення суми боргу.
Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. Позивач, як суб'єкт владних повноважень, довів правомірність заявлених позовних вимог.
Враховуючи вищенаведене суд, прийшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.
Керуючись ст. ст. 41, 69, 71, 94, 97, 122, 128, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -
ПОСТАНОВИВ:
1.Позов задовольнити.
2.Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Лотуре Транс Груп» (код ЄДРПОУ 34492746) на користь Управління Пенсійного фонду України в Голосіївському районі міста Києва заборгованість зі сплати фінансових санкцій та пені в розмірі 56 629,53 грн. (п'ятдесят шість тисяч шістсот двадцять дев'ять гривень 53 коп.), в тому числі:
54 163,93 грн. - на р/р 256093122601,
2 465,60 грн. - на р/р 256083132601 МФО 322669 в Головному управлінні Ощадбанку м. Києва та Київської обл., ЗКПО 22869454.
Постанова набирає законної сили згідно ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст. ст. 185 -187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Л. О. Маруліна
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 30.08.2013 |
Оприлюднено | 05.09.2013 |
Номер документу | 33289951 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Маруліна Л.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні