Постанова
від 29.08.2013 по справі 810/4300/13-а
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

29 серпня 2013 року 810/4300/13-а

Приміщення суду за адресою: місто Київ, бульвар Лесі Українки, 26, зал судових засідань № 1018.

Київський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Леонтовича А.М.

при секретарі Бончева О.С.

за участю представників сторін:

від позивача: ОСОБА_1 (за довіреністю)

від відповідача: Ботезат О.П. (за довіреністю)

від третьої особи 1: не прибув

від третьої особи 2: Шкіптан Д.В. (за довіреністю)

Павленко В.І. (за довіреністю)

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом ОСОБА_5

до Реєстраційної служби Обухівського міськрайонного управління юстиції

Київської області, треті особи - Відділ примусового виконання рішень Державної виконавчої служби України, Компанія «Ютілія Лімітед»

про скасування рішень та зобов'язання вчинити дії,-

В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_5 (далі - позивач) звернулась до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Реєстраційної служби Обухівського міськрайонного управління юстиції Київської області(далі - відповідач), треті особи - Відділ примусового виконання рішень Державної виконавчої служби України, Компанія «Ютілія Лімітед» про скасування рішень Державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Обухівського міськрайонного управління юстиції Київської області Метейко І.М. №4133779 від 19.07.2013р., 4137578 від 19.07.2013р. та зобов'язання державного реєстратора прав на нерухоме майно внести запис до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про скасування державної реєстрації прав.

У судовому засіданні було здійсненно заміну відповідача, Реєстраційну службу Оухівського міськрайонного управління юстиції в особі Державного реєстртора Матейко І.М. замінено на Реєстраційну службу Оухівського міськрайонного управління юстиції.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що ОСОБА_5 є єдиним власником нерухомого майна: земельної ділянки площею 0,1000 га, що знаходиться за адресою АДРЕСА_1 та земельної ділянки площею 0,5090 га, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 та житловий будинок загальною площею 572,3 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1, а рішення Державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Обухівського міськрайонного управління юстиції Київської області проведене з порушенням вимог чинного законодавства та таким, що порушує права власника.

У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив суд позов задовольнити.

Представник відповідача позов визнав у повному обсязі.

Представники третьої особи 2, компанії «Ютілія Лімітед» проти позову заперечували, надали суду письмове пояснення, в якому стверджують, що спірні дії Державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Обухівського міськрайонного управління юстиції Київської області булі здійснені на підставі та у порядку визначеному законом.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, врахувавши норми закону, які діяли на момент виникнення правовідносин між сторонами, суд вважає встановленими наступні обставини та відповідні їм правовідносини.

15 липня 2013 року ОСОБА_8 до Реєстраційної служби Обухівського міськрайонного управління юстиції Київської області була подана та зареєстрована за №2002909 заява про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (щодо права власності)(а.с.106).

На підставі заяви та поданих до неї документів Державним реєстратором Реєстраційної служби Обухівського міськрайонного управління юстиції Київської області Метейко Іваном Миклайовичем було прийнято рішення про державну реєстрацію права власності № 4133779 та №4137578 від 19 липня 2013 року.

Рішенням № 4133779 було здійснено реєстрацію права власності на земельну ділянку для ведення особистого селянського господарства площею 0.1 га, що розташована за адресою: АДРЕСА_1, кадастровий номер земельної ділянки 3223155400:05:079:0017 за фізичною особою ОСОБА_9, податковий номер НОМЕР_1.

Рішенням № 4137578 було здійснено реєстрацію права власності на земельну ділянку для будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд площею 0,5090 га, та житловий будинок загальною полщею 572,3 кв.м. що знаходиться за адресою: АДРЕСА_3, кадастровий номер 3223155400:05:079:0018 за фізичною особою ОСОБА_9, податковий номер НОМЕР_1.

ОСОБА_8 19 липня 2013 року отримала Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав та їх обтяжень серія ЕАI 989988 №6500984(а.с. 117) та ЕАI 989982 №6509963(а.с.113).

Підставою для здійснення державної реєстрації були рішення Обухівського районного суду Київської області №2-1202/12 від 27.09.2012 та ухвала Апеляційного суду Київської області 2-ц-780/107/13 від 22.01.2013

Рішенням Обухівського районного суду у справі 2-1202/12 від 27 вересня 2012 року було визнано недійсним договір купівлі-продажу нерухомого майна від 24.09.2010 року укладений між ОСОБА_9 та ОСОБА_5, яким відчужено земельну ділянку площею 0.1 га, кадастровий номер 3223155400:05:079:0017, що розташована за адресою: АДРЕСА_1; земельну ділянку площею 0,5090 га, кадастровий номер 3223155400:05:079:0018, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 житловий будинок загальною площею 572,3 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_3.

Ухвалою Апеляційного суду Київської області 2-ц-780/107/13 від 22 січня 2013 року рішення Обухівського районного суду № 2-1202/12 від 27 вересня 2012 року було залишено без змін.

Не погоджуючись з вищезазначеними рішеннями позивач відповідно до приписів Цивільного процесуального кодексу оскаржила їх у касаційному порядку.

Ухвалою Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 5 лютого 2013 року було відкрите касаційне провадження та зупинене виконання рішення Обухівського районного суду Київської області від 27 вересня 2012 року та ухвали Київського апеляційного адміністративного суду від 22 січня 2013 року до закінчення касаційного провадження у справі.

Згідно із частиною 1 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого: 1) суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України; 2) суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

Правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав визначені, зокрема, Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 1 липня 2004 року № 1952-IV, Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 22 червня 2011 р №703., Порядком ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1141.

Відповідно до статті 2 Закону № 1952-IV державна реєстрація речових прав на нерухоме майно (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Приписами статті 3 Закону № 1952-IV встановлено, що державна реєстрація прав є обов'язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав.

Державна реєстрація прав є публічною, проводиться органом державної реєстрації прав, який зобов'язаний надавати інформацію про зареєстровані права та їх обтяження в порядку, встановленому цим Законом. Державна реєстрація прав та їх обтяжень проводиться в порядку черговості надходження заяв.

Будь-які правочини щодо нерухомого майна (відчуження, управління, іпотека тощо) вчиняються, якщо право власності чи інше речове право на таке майно зареєстровано згідно з вимогами цього Закону, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті та статтею 4-1 цього Закону.

Державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться за місцем розташування об'єкта нерухомого майна в межах території, на якій діє відповідний орган державної реєстрації прав, крім випадків, установлених абзацами другим і третім частини п'ятої цієї статті.

Обов'язковій державній реєстрації відповідно до статті 4 Закону № 1952-IV підлягають речові права та обтяження на нерухоме майно, розміщене на території України, що належить фізичним та юридичним особам, державі в особі органів, уповноважених управляти державним майном, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним організаціям, іноземним державам, а також територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування, а саме право власності на нерухоме майно.

Відповідно до статті 8 Закону № 1952-IV Орган державної реєстрації прав: 1) проводить державну реєстрацію прав та їх обтяжень або відмовляє у їх реєстрації; 2) забезпечує ведення Державного реєстру прав; 3) надає інформацію про зареєстровані права та їх обтяження в порядку, встановленому цим Законом; 4) забезпечує облік безхазяйного нерухомого майна; 5) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом та іншими законами України.

Статтею 9 Закону № 1952-IV встановлені повноваження державного реєстратора при здійснені ним обов'язків, покладених на нього цим законом, серед яких, зокрема: встановлення відповідності заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, відповідності повноважень особи, яка подає документи на державну реєстрацію прав та їх обтяжень, наявність обтяжень прав на нерухоме майно, зареєстрованих відповідно до вимог цього Закону.

Згідно частини 4 статті 9 Державний реєстратор самостійно приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень або відмову в такій реєстрації.

Відповідно до статті 19 Закону № 1952-IV Державна реєстрація прав проводиться на підставі: договорів, укладених у порядку, встановленому законом; свідоцтв про право власності на нерухоме майно, виданих відповідно до вимог цього Закону; свідоцтв про право власності, виданих органами приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді; державних актів на право власності або постійного користування на земельну ділянку у випадках, встановлених законом; рішень судів, що набрали законної сили; інших документів, що підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно, поданих органу державної реєстрації прав разом із заявою.

Пункт 26 Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень і Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно №703 зазначає, що для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно необхідними документами є документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно та інші документи, визначені цим Порядком.

Відповідно до пункту 27 Порядку документами, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно є, зокрема, і рішення суду, що набрало законної сили, щодо права власності та інших речових прав на нерухоме майно.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом, підставою для винесення рішень про державну реєстрацію земельних ділянок за кадастровим номером 3223155400:05:079:0017 та 3223155400:05:079:0018 та жилого будинку загальною площею 572,3 кв.м. було рішення Обухівського районного суду та Апеляційного суду Київської області. Вказаними рішеннями було скасовано договір купівлі-продажу нерухомого майна від 24 вересня 2010 року, укладений між ОСОБА_10 та ОСОБА_9, і не встановлено виникнення чи припинення права власності.

Отже, рішення Обухівського районного суду від 27 вересня 2012 року та ухвала Апеляційного суду Київської області від 22 січня 2012 року не є правовстановлюючими документами в розумінні закону № 1952-IV та Порядку № 703, оскільки не містять приписів про встановлення, зміну чи припинення права власності ОСОБА_10 на спірне майно

Крім того судом встановлено, що Державний реєстратор прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Обухівського міськрайонного управління юстиції Київської області порушив порядок здійснення державної реєстрації прав, визначеного Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 1 липня 2004 року № 1952-IV та Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень з огляду на наступне.

Відповідно пункту 7 Порядку № 703 для проведення державної реєстрації прав заявник подає органові державної реєстрації прав, нотаріусові заяву про державну реєстрацію, форму та вимоги до заповнення якої встановлює Мін'юст.

Заява про державну реєстрацію подається щодо кожного об'єкта нерухомого майна окремо.

У разі коли виникнення, перехід або припинення права власності на житловий будинок, будівлю або споруду відбувається одночасно з виникненням, переходом або припиненням у відповідної заінтересованої особи речових прав на земельну ділянку, на якій вони розташовані, подається одна заява про державну реєстрацію щодо таких об'єктів.

Пунктом 9 Порядку №703 визначено, що заявник під час подання заяви про державну реєстрацію пред'являє органові державної реєстрації прав, нотаріусові документ, що посвідчує його особу.

У разі подання заяви уповноваженою особою така особа пред'являє органові державної реєстрації прав, нотаріусові, крім документа, що зазначений в абзаці другому або третьому цього пункту, документ, що підтверджує її повноваження.

Згідно пункту 10 Порядку № 703 заявник разом із заявою про державну реєстрацію подає органові державної реєстрації прав, нотаріусові необхідні для такої реєстрації документи, визначені цим Порядком, їх копії, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документ про сплату державного мита.

Документи, необхідні для проведення державної реєстрації, що подані з порушенням вимог, установлених законом, цим Порядком та іншими нормативно-правовими актами, є підставою для зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію або відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, а не для відмови в прийнятті заяви про державну реєстрацію.

Відповідно до статті 12 Порядку № 703 під час розгляду заяви про державну реєстрацію і документів, що додаються до неї, державний реєстратор встановлює відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно, їх обтяженнями.

Пунктом 15-1. Порядку № 703 встановлено, що проведення державної реєстрації прав зупиняється у разі прийняття рішення суду про заборону вчинення дій, пов'язаних з державною реєстрацією таких прав.

За результатами розгляду заяви про державну реєстрацію та документів, необхідних для її проведення, державний реєстратор приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень або рішення про відмову в такій реєстрації.

Державний реєстратор долучає до реєстраційної справи заяву про державну реєстрацію, копії поданих заявником для проведення державної реєстрації прав документів, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, документ про сплату державного мита, а також інші документи, що видані, оформлені або отримані ним під час проведення державної реєстрації прав.

Пунктом 25 Порядку встановлено, що у разі проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно заінтересованою особою є власник (власники), інший правонабувач (правонабувачі), сторона (сторони) правочину, відповідно до якого виникло право власності та інше речове право.

Для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно заявник, крім документів, що зазначені у пункті 27 цього Порядку, подає копії документів, що зазначені в пункті 9 цього Порядку (крім документа, що посвідчує посадову особу органу державної влади або органу місцевого самоврядування).

У разі подання заяви про державну реєстрацію уповноваженою особою, яка діє від імені фізичної особи, така особа, крім документів, що зазначені в абзаці першому цього пункту, подає копію документа, що посвідчує особу, яку вона представляє, та копію реєстраційного номера облікової картки платника податку такої фізичної особи, крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України.

Відповідно до пункту 33 Порядку № 703 для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на земельну ділянку заявник, крім документів, що зазначені у пунктах 27, 28, 30 і 31 цього Порядку, подає витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (у разі, коли в документах, що зазначені у пункті 27 цього Порядку, відсутні відомості про кадастровий номер земельної ділянки).

Як встановлено судом та вбачається з картки прийому заяви № 3971574, заяву про державну реєстрацію прав на земельні ділянки за кадастровим номером 3223155400:05:079:0017 та 3223155400:05:079:0018 та жилого будинку загальною площею 572,3 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_3 було подано ОСОБА_8 15 липня 2013 року. До заяви додано ухвала Обухівського районного суду 2-1970-090 від 18 грудня 2009 року, постанова про відкриття виконавчого провадження ВП №26553804 від 16 травня 2011 року, рішення Обухівського районного суду 2-45/1 від 13 січня 2011 року, рішення Обухівського районного суду 2-1202/12 від 27 вересня 2012 року, ухвала Апеляційного суду Київської області 2-ц-780/107/13 від 22 січня 2013 року(а.с. 106)

До заяви не були додані витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку та документ, що підтверджує повноваження представника. Заява про реєстрацію прав та їх обтяжень № 2002909 була подана неналежною особою в розумінні Закону № 1952-IV та порядку № 703, адже ОСОБА_8 діяла на підставі довіреності від 4 червня 2013 року виданої компанією «Ютілія Лімітед». В свою чергу представниками «Ютілія Лімітед» не було надано жодних доказів, які б свідчили про наявність у неї права власності на спірне майно.

Крім того Державним реєстратом було порушено пункт 15-1. Порядку № 703, яким встановлено, що проведення державної реєстрації прав зупиняється у разі прийняття рішення суду про заборону вчинення дій, пов'язаних з державною реєстрацією таких прав. Так у провадженні Вищого спеціалізованого суду знаходиться справа №6-5867ск13, ухвалою у якій було зупинено виконання рішень Апеляційного суду Київської області та Обухівського районного суду, що лягли в основу твердження представників компанії «Ютілія Лімітед» про перехід права власності на згадані вище земельні ділянки та жилий будинок до ОСОБА_9

Таким чином, суд приходить до висновку, що державна реєстрація прав відбулась з порушенням вимог чинного законодавства, державним реєстратором при здійсненні своїх повноважень не було дотримано встановленого порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а самі записи підлягають скасуванню.

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України, орган державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно частини 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено , завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійснені ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскаржень рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб що передбачені Конституцією України та законами України, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії)

Згідно частини 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Керуючись статтями 9, 14, 70, 71, 86,158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов задовольнити.

Скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Обухівського міськрайонного управління юстиції Київської області Метейко І.М № 4133779 від 19.07.2013 року про державну реєстрацію права власності ОСОБА_9, реєстраційний номер облікової картки платника податків:НОМЕР_1 паспорт громадянина України серія НОМЕР_2, видавник: Сімферопольським РВ ГУ МВС України в Криму, країна громадянства: Україна адреса:АДРЕСА_2, на земельну ділянку площею 0,1000 га, кадастровий номер 3223155400:05:079:0017, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1

Скасувати рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Реєстраційної служби Обухівського міськрайонного управління юстиції Київської області Метейко І.М № 4137578 від 19.07.2013 року про державну реєстрацію права власності ОСОБА_9, реєстраційний номер облікової картки платника податків: НОМЕР_1 паспорт громадянина України серія НОМЕР_2, виданий р. видавник: Сімферопольським РВ ГУ МВС України в Криму, країна громадянства: Україна адреса: АДРЕСА_2, на земельну ділянку площею 0,5090 га, кадастровий номер 3223155400:05:079:0018, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 та житловий будинок загальною площею 572,3 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_3.

Зобов'язати Реєстраційну службу Обухівського міськрайонного управління юстиції Київської області внести до Державного реєстру прав на нерухоме майно запис про скасування державної реєстрації прав ОСОБА_9, реєстраційний номер облікової картки платника податків:НОМЕР_1 паспорт громадянина України серія НОМЕР_2, виданий 31.07.1997 р. видавник: Сімферопольським РВ ГУ МВС України в Криму, країна громадянства: Україна адреса:АДРЕСА_2, на земельну ділянку площею 0,1000 га, кадастровий номер 3223155400:05:079:0017, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1

Зобов'язати Реєстраційну службу Обухівського міськрайонного управління юстиції Київської області внести до Державного реєстру прав на нерухоме майно запис про скасування державної реєстрації прав ОСОБА_9, реєстраційний номер облікової картки платника податків:НОМЕР_1 паспорт громадянина України серія НОМЕР_2, виданий 31.07.1997 року видавник: Сімферопольським РВ ГУ МВС України в Криму, країна громадянства: Україна, адреса:АДРЕСА_2, на земельну ділянку площею 0,5090 га, кадастровий номер 3223155400:05:079:0018, що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 та житловий будинок загальною площею 572,3 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_3.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішення за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на постанову суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі проголошення лише вступної та резолютивної частини постанови або прийняття постанови у письмовому провадженні - протягом десяти днів з дня отримання її копії.

Суддя Леонтович А.М.

Повний текст постанови виготовлено 3 вересня 2013 року.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.08.2013
Оприлюднено06.09.2013
Номер документу33298506
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/4300/13-а

Ухвала від 26.11.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Троян Н.М.

Постанова від 29.08.2013

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 09.08.2013

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 09.08.2013

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні