ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
05 вересня 2013 року м. Львів № 813/6235/13-а
Львівський окружний адміністративний суд, суддя Кедик М.В. розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу 813/6235/13-а за позовом Городоцької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Львівській області (Городоцька ОДПІ) до Комунального підприємства «Галичанка» Галичанської сільської ради Городоцького району Львівської області (далі - КП «Галичанка») про стягнення заборгованості в сумі 6289,37 грн.
В обґрунтування позовних вимог покликається на те, що у відповідача існує заборгованість перед бюджетом, яка є узгодженою і в установлені законом строки не сплачена.
Ухвалою суду від 12.08.2013 року відкрито скорочене провадження в адміністративній справі, надіслано судом копію ухвали про відкриття скороченого провадження разом із витягом про процесуальні права і обов'язки сторін в адміністративній справі та запропоновано відповідачу у десятиденний строк з дня одержання ухвали та копій документів подати заперечення проти позову та необхідні документи або заяву про визнання позову.
Відповідач належним чином повідомлений про розгляд справи в порядку скороченого провадження, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення. У зазначений в ухвалі строк відповідач подав до суду пояснення по справі, зазначив, що КП «Галичанка» більше трьох років не здійснює жодної господарської діяльності. Юридичний керівник даного підприємства ОСОБА_1 більше трьох років не проживає на території України і жодних документів від підприємства не підписував.
У відповідності до положень ч. 4 ст. 183-2, п. 2 ч.5 ст.183-2 КАС України, суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.
Безпосередньо, всебічно, повно та об'єктивно дослідивши наявні у справі докази, давши їм оцінку, суд встановив наступне.
Комунальне підприємство «Галичанка» Галичанівської сільської ради Городоцького району Львівської області перебуває у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що підтверджується копією Довідки з Єдиного державного реєстру. Згідно довідки від 07.02.2008 року ф-4ОПП №343 підприємство взято на податковий облік у ДПІ у Городоцькому районі 03.07.2007 року за №1360.
Як вбачається з матеріалів справи, довідки про заборгованість №1817/2211 від 29.07.2013 року за КП «Галичанка» станом на 29.07.2013 року сума заборгованості по податку на прибуток складає 6289,37 грн.
Дана заборгованість з травня 2011 року виникла на підставі несплати узгодженого грошового зобов'язання за неподання податкової звітності згідно податкового повідомлення-рішення форми «Р» №0000691541/0 від 15.04.2013 року в розмірі 170 грн, податкового повідомлення-рішення форми «Р» №0001241541 від 07.06.2011 року в розмірі 1020 грн, податкового повідомлення-рішення форми «Р» №0001701541 від 26.08.2011 року в розмірі 1020 грн, податкового повідомлення-рішення форми «Р» №0002311541 від 05.12.2011 року в розмірі 1020 грн, податкового повідомлення-рішення форми «Р» №0001351541 від 24.07.2012 року в розмірі 1020 грн, податкового повідомлення-рішення форми «Р» №0001551541 від 27.08.2012 року в розмірі 1020 грн, податкового повідомлення-рішення форми «Р» №0002751541 від 22.11.2012 року в розмірі 1020 грн.
Городоцька ОДПІ виставила відповідачу податкову вимогу форми «Ю1» № 1/110 від 18.10.2010 року та податкову вимогу форми «Ю2» №2/147 від 23.11.2010 року. Зазначені податкові вимоги врученні відповідачу, що підтверджується підписом посадової особи.
Докази, які б підтверджували, що згадані податкові вимоги та податкові повідомлення - рішення відповідачем оскаржувались в справі відсутні, відповідно, визначені по них зобов'язання є узгодженими.
Згідно п.п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 цього ж Кодексу, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим же Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Згідно п.п. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 цього ж Кодексу, платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Згідно п.п. 16.1.4. п. 16.1. ст. 16 цього ж Кодексу, платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим же Кодексом та законами з питань митної справи.
Згідно п.п. 20.1.18, 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 цього ж Кодексу, органи державної податкової служби мають право, крім іншого, застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим же Кодексом, звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Відповідно до ст. 36 Податкового кодексу України обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи, визнається податковим обов'язком, відповідальність за невиконання якого несе платник податків.
Згідно п. 57.3 ст. 57 Податкового кодексу України, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Відповідно до п. 58.3 ст. 58 цього ж Кодексу, податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) платнику податків, якщо його передано посадовій особі такого платника податків під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення. У разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.
Пунктом п. 59.1 ст.59 ПК України передбачено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Згідно п.59.5 ст. 59 Податкового кодексу України, у разі, коли у платника податків, якому надіслано податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податків, що виник після надіслання йому податкової вимоги.
Відповідно до п. 120.1 ст. 120 Податкового кодексу України неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Згідно ст. 87 цього ж Кодексу, джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів. Джерелами погашення податкового боргу платника податків є будь-яке майно такого платника податків з урахуванням обмежень, визначених цим же Кодексом, а також іншими законодавчими актами.
Відповідно до п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України, орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності.
З метою виявлення майна, належного боржнику на правах власності, позивачем направлялися запити у відповідні органи реєстрації майна.
Відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо КП «Галичанка» від 16.02.2013 року, відповіді з відділу Держземагенства у Городоцькому районі №118 від 05.03.2013 року, листа Новояворівського ВРЕР ДАІ від 22.02.2013 року № 118, листа територіального управління Держгірпромнагляду у Львівській області №3-04-01-06/791 від 14.03.2013 року - відомості щодо КП «Галичанка» відсутні.
Згідно довідки Городоцької ОДПІ від 22.07.2013 року №1556/10/1820 у КП «Галичанка» відсутні відкриті рахунки в банківських установах.
Як вбачається з матеріалів справи, довідки про заборгованість №1817/2211 від 29.07.2013 року за КП «Галичанка» станом на 29.07.2013 року сума заборгованості по податку на прибуток складає 6289,37 грн. Дана заборгованість є узгодженою, що підтверджується вищевказаними доказами та підлягає стягненню. Докази про сплату відповідачем вказаної заборгованоісті у справі відсутні.
Стаття 70 КАС України встановлює правила належності доказів, які визначають об'єктивну можливість доказу підтверджувати обставину, що має значення для вирішення справи, а також правила допустимості доказів, що визначають легітимну можливість конкретного доказу підтверджувати певну обставину у справі. Предметом доказування, згідно з ч. 1 ст. 138 КАС України, є обставини (факти), якими обґрунтовуються позовні вимоги чи заперечення та які належить встановити при ухваленні судового рішення у справі.
Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.
Згідно ст. 49, 70 КАС України, сторони зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами, а відтак зобов'язані обґрунтовувати належність та допустимість доказів для підтвердження своїх вимог або заперечень.
Враховуючи вищезазначене, позовні вимоги підлягають задоволенню повністю.
Розподіл судових витрат згідно ст. 94 КАС України не застосовується, оскільки позивач звільнений від сплати судового збору згідно п. 21 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір».
Керуючись ст.ст. 69, 70, 160-163 КАС України, суд -
П О С Т А Н О В И В :
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Комунального підприємства «Галичанка» Галичанської сільської ради Городоцького району Львівської області (ЄДРПОУ 35176117, с. Галичани, Городоцький район, Львівська область) до Державного бюджету кошти в сумі 6289 (шість тисяч двісті вісімдесят дев'ять) гривень 37 коп.
3. Зобов'язати Комунальне підприємство «Галичанка» Галичанської сільської ради Городоцького району Львівської області виконати постанову негайно.
Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки.
Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.
Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.
У разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарженню не підлягає.
Постанова суду першої інстанції може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду.
Згідно ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього ж Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова суду першої інстанції, набирає законної сили у порядку та строки згідно ст.254 КАС України.
Постанова виготовлена у повному обсязі 05.09.2013 року.
Суддя Кедик М.В.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.09.2013 |
Оприлюднено | 09.09.2013 |
Номер документу | 33333887 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кедик Марія Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні