Постанова
від 30.08.2013 по справі 801/6858/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ПОСТАНОВА

Іменем України

30 серпня 2013 р. (11:13) Справа №801/6858/13-а

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Петренко В.В., за участю секретаря Асєєвої Л.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом

Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримська юридична група"

до Головного управління Державної казначейської служби України в АР Крим (відповідач -1), Державної податкової інспекції у м.Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим (відповідач -2), Управління державної казначейської служби України в м. Сімферополі АР Крим (відповідач-3)

про стягнення та спонукання до виконання певних дій,

за участю представників сторін:

від позивача - Осіпова Олена Юріївна, довіреність № 23/1 від 15.01.13, паспорт НОМЕР_1;

від відповідача 1 - (Головне управління Державної казначейської служби України в АР Крим) - Ляхова Лілія Юріївна, довіреність № 11.11.0-18.10/70 від 11.01.13, паспорт НОМЕР_2;

від відповідача 2 - (Державна податкова інспекція у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим) - Петришак Марія Ярославівна, довіреність № 37/10.0 від 21.08.13, посвідч. серії КР №123959;

від відповідача 3 - (Управління державної казначейської служби України в м. Сімферополі АР Крим) - Ляхова Лілія Юріївна, довіреність від 27.08.2013 року №11.0-09/3543.

Суть спору: Товариство з обмеженою відповідальністю "Кримська юридична група" звернулось до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим з адміністративнім позовом до Головного управління Державного казначейства України в АР Крим (відповідач -1), Державної податкової інспекції у м.Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим (відповідач -2) про:

- стягнення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість за січень 2013 року у розмірі 385780грн;

- стягнення суми пені у розмірі 4322,85грн., нараховану на суму заборгованості з бюджету за період за період з 24.05.2013 року по 20.06.2013 року в сумі 385780грн.;

- зобов'язання ДПІ у м. Сімферополі АР Крим надати органу державного казначейства у особі Головного управління державної казначейської служби України в АР Крим висновок із зазначенням суми 324917грн., як суми що підлягає відшкодуванню із бюджету на користь ТОВ "Кримська юридична група";

- зобов'язання орган державного казначейства у особі Головного управління державної казначейської служби України в АР Крим надати ТОВ "Кримська юридична група" суму бюджетного відшкодування у розмірі 385780грн.

У судовому засіданні, яке відбулося 27.08.2013 року представник позивача надав уточнення позовних вимог, відповідно до яких просить:

- стягнути суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість за січень 2013 року у розмірі 385780грн;

- стягнути суму пені у розмірі 4322,85грн., нараховану на суму заборгованості з бюджету за період за період з 24.05.2013 року по 20.06.2013 року в сумі 385780грн.;

- зобов'язати ДПІ у м. Сімферополі АР Крим надати органу державного казначейства у особі Головного управління державної казначейської служби України в АР Крим висновок із зазначенням суми 385780грн., як суми що підлягає відшкодуванню із бюджету на користь ТОВ "Кримська юридична група";

- зобов'язати орган державного казначейства у особі Головного управління державної казначейської служби України в АР Крим здійснити бюджетне відшкодування у сумі 385780грн. шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунку на поточний рахунок ТОВ "Кримська юридична група" (ЄДРПОУ 32177846, р/р26003301070301 в ФАБ "Південний" у м. Сімферополі, МФО 384652) протягом п'яти операційних днів після отримання висновку податкового органу.

Представник позивача наполягав на задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

Представники відповідачів проти задоволення адміністративного позову заперечували.

Заслухавши пояснення сторін, розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до п.п.41.1.1 п.41.1 ст.41 Податкового кодексу України контролюючими органами є органи державної податкової служби - щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби.

Отже, враховуючи вищезазначене, Державна податковоа інспекція у м.Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим у відносинах з Товариством з обмеженою відповідальністю "Кримська юридична група", під час реалізації своїх завдань та функцій, встановлених законодавством України, є суб'єктом владних повноважень.

Відповідно до частини 1 статті 55 Господарського кодексу України суб'єктом господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов'язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах цього майна, крім випадків встановлених законом. Згідно з п. 1 частини 2 статті 55 ГК України юридичні особи, створені відповідно до Цивільного кодексу України, підприємства, створені відповідно до Господарського кодексу України та зареєстровані в установленому законом порядку визнаються суб'єктами господарювання.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Кримська юридична група" зареєстровано у якості юридичної особи 19.09.2002 року Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим, про що свідчить довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (а.с.52).

Враховуючи вимоги податкового законодавства, позивачем 15.03.2013 року до податкового органу було надано податкову декларацію з податку на додану вартість за січень 2013 року, яку зареєстровано за №9013203301 (а.с.34-38).

У рядку 23 Декларації позивачем задекларовано суму, що підлягає бюджетному відшкодуванню за звітний період у розмірі 385780,00 грн. Разом з декларацією позивачем надані Додаток 3 "Розрахунок бюджетного відшкодування (Д3)", а також Додаток 4 "Заява про повернення суми бюджетного відшкодування (Д4)" (а.с.45-46,47-48).

Порядок визначення суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків визначений статтею 200 Розділу V Податкового кодексу України ф(далі по тексту - ПК України).

У відповідності до п.200.7 ПК України платник податку, який має право на отримання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення суми бюджетного відшкодування, подає відповідному органу державної податкової служби податкову декларацію та заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації.

За наявності достатніх підстав, які свідчать, що розрахунок суми бюджетного відшкодування було зроблено з порушенням норм податкового законодавства, податковий орган має право провести документальну позапланову виїзну перевірку платника для визначення достовірності нарахування такого бюджетного відшкодування протягом 30 календарних днів, що настають за граничним терміном проведення камеральної перевірки (п.200.11 ст.200 ПК України).

На підставі зазначеного вище, посадовими особами ДПІ у м.Сімферополі ГУ Міндоходів в АР Крим з 16.04.2012 року по 29.04.2012 року проведено документальну позапланову виїзну перевірку правомірності нарахування ТОВ «Кримська юридична група» (ЄДРПОУ 32177846) бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунок підприємства у банку за січень 2013 року.

За результатами перевірки складено довідку від 13.05.2013 року №466/15.4/32177846 в якій зазначено, що перевіркою не встановлено порушень при відображенні ТОВ «Кримська юридична група» у декларації за січень 2013 року бюджетного відшкодування ПДВ у сумі 385780,00грн (а.с.8-34).

Відповідно до п.86.1 ст.86 Податкового кодексу України, результати перевірок (крім камеральних та електронних перевірок) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.

Регламентом опрацювання податкових декларацій з податку на додану вартість, за якими нараховано від'ємне значення та/або задекларовано бюджетне відшкодування податку на додану вартість, затвердженого наказом Державної податкової служби України від 19.06.2012 року №522 (далі - регламент) визначено, що результати документальної позапланової виїзної (невиїзної) перевірки оформлюються довідкою у разі відсутності на дату складання такої довідки документально підтверджених фактів порушень чинного законодавства (п.7.4 регламенту).

Відповідно до п.7.8 регламенту на суму бюджетного відшкодування ПДВ, щодо нарахування якої на дату формування довідки не виявлено фактів порушень законодавства, підрозділом, відповідальним за проведення позапланової виїзної документальної перевірки (з урахуванням Регламенту формування узагальненої інформації щодо обсягів сум бюджетного відшкодування ПДВ у розрізі декларацій 100 тис. грн. і більше щодо платників, які мають право на бюджетне відшкодування), у двох примірниках складається "А2".

Довідки "А2" реєструються в окремому журналі реєстрації довідок щодо правомірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, який має містити реквізити такої довідки (номер та дату), суму ПДВ, що підтверджується до відшкодування, реквізити довідки/акта про результати перевірки.

Згідно п.10.2 регламенту підрозділи прогнозування, аналізу, обліку та звітності готують та надають відповідно до пункту 200.12, підпункту 200.18.1 пункту 200.18 статті 200 Кодексу органам Державного казначейства України висновки про суми відшкодування ПДВ із урахуванням результатів перевірок протягом 5 робочих днів від дати надання довідок "А2" про підтвердження правомірності нарахування сум бюджетного відшкодування ПДВ за результатами камеральної або документальної позапланової виїзної перевірок податкової декларації платника, який не відповідає критеріям автоматичного бюджетного відшкодування ПДВ.

Пунктами 200.12 та 200.13 ст. 200 ПК України визначено, що орган державної податкової служби зобов'язаний у п'ятиденний строк після закінчення перевірки подати органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню з бюджету.

Таким чином Державний податковий орган повинен був надати ГУ Державної казначейської служби України в АР Крим висновок, із визначенням суми, яка підлягає відшкодуванню з бюджету в період з 13.05.2013 року по 17.05.2013 року включно.

На підставі отриманого висновку відповідного органу державної податкової служби орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, видає платнику податку зазначену в ньому суму бюджетного відшкодування або шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку в обслуговуючому банку, або шляхом оформлення (випуску) казначейського фінансового векселя (за згодою платника податків) протягом п'яти операційних днів після отримання висновку органу державної податкової служби (п.200.13 ПК України).

Отже, ГУ Державної казначейської служби України в АР Крим повинно було перерахувати заявлену позивачем та підтверджену ДПІ у м.Сімферополі ГУ Міндоходів в АР Крим суму бюджетного відшкодування в період з 18.05.2013 року по 23.05.2013 року включно.

У випадку, якщо у визначений законодавством термін сум заявленого та підтвердженого державним податковим органом бюджетного відшкодування не зарахована на поточний рахунок платника податку, із дня наступного за граничним, сума такого бюджетного відшкодування вважається бюджетною заборгованістю.

Згідно з п.200.15 ст. 200 ПК України у разі якщо за результатами перевірки сум податку, заявлених до відшкодування, платник податку або орган державної податкової служби розпочинає процедуру адміністративного або судового оскарження, орган державної податкової служби не пізніше наступного робочого дня після отримання відповідного повідомлення від платника або ухвали суду про порушення провадження у справі зобов'язаний повідомити про це орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів. Орган, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, тимчасово припиняє процедуру відшкодування в частині оскаржуваної суми до набрання законної сили судовим рішенням.

Після закінчення процедури адміністративного або судового оскарження орган державної податкової служби протягом п'яти робочих днів, що настали за днем отримання відповідного рішення, зобов'язаний подати органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновок із зазначенням суми податку, що підлягає відшкодуванню з бюджету.

Водночас Порядком взаємодії органів державної податкової служби та органів державної казначейської служби в процесі відшкодування податку на додану вартість, затвердженим постановою КМУ від 17.01.2011р. № 39, встановлено, що у разі коли за результатами перевірок платника не виявлено порушень, орган державної податкової служби складає довідку.

У разі коли за результатами проведення перевірок платника податку з урахуванням вимог статей 73 і 83 Податкового кодексу України підтверджено достовірність нарахованої суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, орган державної служби складає висновок про суми відшкодування податку на додану вартість, в якому зазначає суму, що підлягає відшкодуванню з державного бюджету.

У свою чергу Державною податковою адміністрацією України з метою забезпечення координації дій органів державної податкової служби та державного казначейства у процесі бюджетного відшкодування сум податку на додану вартість, які заявлені до відшкодування, розроблений Порядок формування та надсилання узагальненої інформації про обсяги сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, визначені у висновках, затверджений наказом ДПА України від 03.02.2011р. № 68/23.

Цим Порядком встановлено, що органи державної податкової служби в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі протягом місяця, виходячи з наявних матеріалів, що можуть свідчити про підтвердження нарахування бюджетного відшкодування, забезпечують подання до центрального органу державного податкової служби зведеної інформації про можливі загальні обсяги відшкодування податку на додану вартість коштами у кожному регіоні у розрізі платників (щодо яких наявні зазначені матеріали) за деклараціями, сума заявленого бюджетного відшкодування податку на додану вартість за якими з урахуванням уточнюючих розрахунків становить 100 тис. грн. і більше.

Структурний підрозділ центрального органу ДПС, який здійснює адміністрування облікових та звітних показників, після отримання інформації здійснює протягом трьох робочих днів: формування вихідних форм інформації; контроль за відповідністю сум в інформації даним офіційних звітів органу державної податкової служби; передачу інформації структурним підрозділам центрального органу державної податкової служби для проведення ретельного аналізу, за результатами якого відповідні підрозділи надають наявні матеріали структурному підрозділу центрального органу державної податкової служби, який адмініструє відшкодування податку на додану вартість, для узагальнення; направляє отримані від структурного підрозділу центрального органу державної податкової служби, який адмініструє відшкодування податку на додану вартість, узагальнені матеріали органам державної податкової служби в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

Не пізніше робочого дня, наступного за днем отримання узагальнених матеріалів, органи ДПС за місцезнаходженням платника за результатами підтвердження достовірності нарахування бюджетного відшкодування податку на додану вартість формують висновки із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню, реєстри яких органи ДПС в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі направляють до центрального органу ДПС для формування узагальненої інформації.

Центральний орган ДПС не пізніше робочого дня, наступного за днем отримання реєстрів висновків, здійснює формування узагальненої інформації щодо (визначених у висновках) обсягів бюджетного відшкодування податку на додану вартість окремо за категоріями платників. Зазначену інформацію на постійній основі (щоденно) не пізніше наступного робочого дня після її формування направляє: до Державного казначейства України; одночасно органам ДПС в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі для подачі висновків органам державного казначейства.

Державне казначейство України направляє узагальнену інформацію органам державного казначейства в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі, які згідно з отриманими висновками та узагальненою інформацією відповідно до чинного законодавства здійснюють бюджетне відшкодування податку на додану вартість.

Порядком взаємодії органів державної податкової служби та органів державної казначейської служби в процесі відшкодування податку на додану вартість також встановлено, що орган державної податкової служби за місцем реєстрації платника податку зобов'язаний подати органові казначейської служби висновок протягом п'яти робочих днів після закінчення перевірки платника податку, який не має права на автоматичне відшкодування податку на додану вартість.

На підставі висновку та узагальненої інформації про обсяги сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, визначені у висновках, орган державної казначейської служби перераховує платникові податку зазначену у висновку суму бюджетного відшкодування податку на додану вартість з бюджетного рахунка на поточний банківський рахунок платника податку, відкритий в обслуговуючому банку протягом п'яти операційних днів після отримання висновку в разі, коли платник податку не має права на автоматичне відшкодування податку на додану вартість.

У п.200.17 ПК України зазначено, що забороняється обумовлювати або обмежувати виплату бюджетного відшкодування наявністю або відсутністю доходів, отриманих від цього податку в окремих регіонах України.

Податковий орган, як орган владних повноважень, здійснюючи контроль за обчисленням та сплатою податку на додану вартість, у тому числі, бюджетним відшкодуванням, повинен діяти у спосіб, передбачений законом, а саме: за наслідками перевірок, або надати висновок із зазначенням суми, що підлягає відшкодуванню, або відмовити у наданні бюджетного відшкодування.

Виходячи з вищевикладеного можливо зробити висновок, що процедура відшкодування податку на додану вартість проходить у кілька етапів із законодавчо встановленими строками виконання.

Якщо сума заявленого платником податку бюджетного відшкодування 100 тис. грн. і більше то відшкодування заявленої суми, у випадку її підтвердження за результатами перевірки, потребує узгодження центральним органом ДПС.

При поданні платником податку заяви на відшкодування ПДВ орган податкової служби за місцем знаходженням такого платника податку подає інформацію до центрального органу ДПС з метою аналізу та формування обсягів бюджетного відшкодування податку на додану вартість у розрізі регіонів.

Матеріали справи свідчать про те, що позивачем заява на відшкодування податку на додану вартість була подана 15.03.2013 року (а.с.47-48).

Довідка за результатами перевірки ТОВ «Кримська юридична група» була складена 13.05.2013 року (а.с.8-34).

Таким чином, 24.05.2013 року (10 робочих днів) ТОВ «Кримська юридична група» повинно було отримати заявлену та підтверджену податковим органом суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість.

З урахуванням зазначеного вище, суд вважає обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню вимоги позивача щодо стягнення на його користь з Державного бюджету України суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість у розмірі 385780,00грн

Відносно вимог позивача про стягнення з Державного бюджету пені у сумі 4322,85грн за несвоєчасне повернення суми бюджетного відшкодування суд зазначає наступне.

Згідно з п.200.23 ст. 200 ПК України суми податку, не відшкодовані платникам протягом визначеного цією статтею строку, вважаються заборгованістю бюджету з відшкодування податку на додану вартість. На суму такої заборгованості нараховується пеня на рівні 120 відсотків облікової ставки Національного банку України, встановленої на момент виникнення пені, протягом строку її дії, включаючи день погашення.

Отже, з урахуванням положень п.200.15 ст.200 ПК України податковий орган повинен був протягом п'яти днів з дня винесення довідки про результати перевірки, тобто 18.05.2013 року направити на адресу органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, висновок із зазначенням суми податку, що підлягає відшкодуванню з бюджету на користь позивача.

В свою чергу, орган казначейської служби повинен був протягом п'яти операційних днів після отримання цього висновку, а саме 24.05.2013 року (з у рахуванням вихідних днів) у відповідності до положень п.200.13 ст. 200 ПК України видати платнику податку зазначену у висновку суму бюджетного відшкодування.

Проте, вказані дії відповідачами вчинені не були, що призвело до виникнення заборгованості бюджету з відшкодування податку на додану вартість у розмірі 385780,00грн.

Постановою Національного банку України від 21.03.2012 року № 102 "Про регулювання грошово-кредитного ринку" з 23 березня 2012 року установлено облікову ставку в розмірі 7,5 % річних.

Постановою Національного банку України від 06.06.2013 року № 209 "Про регулювання грошово-кредитного ринку" з 10 червня 2013 року установлено облікову ставку в розмірі 7,0 % річних.

Отже, враховуючи встановлені судом обставини, на користь позивача підлягає стягненню пеня, яка нарахована на заборгованість бюджету з відшкодування податку на додану вартість, у розмірі 4322,85грн.

Таким чином, вимоги позивача в зазначеній частині є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

За таких обставин враховуючи викладене, оцінивши надані сторонами докази та матеріали справи у їх сукупності, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

Враховуючи те, що рішення по справі ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд вважає за необхідне стягнути з Державного бюджету України на користь позивача суму судового збору у розмірі 2294,00 грн.

Під час судового засідання, яке відбулось 30.08.2013 року були оголошені вступна та резолютивна частини постанови. Відповідно до ст. 160 КАС України постанову складено у повному обсязі 04.09.2013 року.

На підставі наведеного, керуючись ст.ст. 71, 158-163, 167 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2.Стягнути з Державного бюджету України (код ЄДРПОУ 37986011, рахунок №31114030700024, відкрити за кодом класифікації доходів бюджету 14010200 в Головному управлінні Державної казначейської служби України в Автономній Республіці Крим, м. Сімферополь, код банку 824026) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримська юридична група" (95017, м. Сімферополь, Київський р-н, вул.Куйбишева/Київська, буд.2/79, офіс 902, ЄДРПОУ 32177846) бюджетну заборгованість з податку на додану вартість за січень 2013 року в розмірі 385780,00грн та пеню за період з 24.05.2013 року по 20.06.2013 року в розмірі 4322,85грн.

3. Зобов'язати Державну податкову інспекцію у м.Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим надати органу державного казначейства в особі Головного управління державної казначейської служби України в АР Крим висновок із зазначенням суми 385780грн., як суми що підлягає відшкодуванню із бюджету на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримська юридична група".

4. Зобов'язати орган державного казначейства в особі Головного управління державної казначейської служби України в АР Крим здійснити бюджетне відшкодування у сумі 385780грн. шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунку на поточний рахунок Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримська юридична група" (ЄДРПОУ 32177846, р/р26003301070301 в ФАБ "Південний" у м. Сімферополі, МФО 384652) протягом п'яти операційних днів після отримання висновку податкового органу.

5. Стягнути на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримська юридична група" (95017, м. Сімферополь, Київський р-н, вул.Куйбишева/Київська, буд.2/79, офіс 902, ЄДРПОУ 32177846) судовий збір в розмірі 2294,00 грн. з Державного бюджету України в рівних частинах шляхом безспірного списання із рахунків Державної податкової інспекції у м.Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим, Головного управління Державної казначейської служби України в АР Крим та Управління державної казначейської служби України в м. Сімферополі АР Крим.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя В.В.Петренко

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення30.08.2013
Оприлюднено12.09.2013
Номер документу33402157
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/6858/13-а

Ухвала від 18.03.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

Ухвала від 20.11.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Ухвала від 03.10.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Постанова від 30.08.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

Ухвала від 18.07.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

Ухвала від 08.07.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні