Постанова
від 12.09.2013 по справі 818/6779/13-а
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 вересня 2013 р. Справа №818/6779/13-a

Сумський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді - Кунець О.М.

розглянувши в порядку скороченого провадження в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у м. Сумах Головного управління Міндоходів у Сумській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Магазин №61 "Продтовари" про припинення юридичної особи,-

В С Т А Н О В И В:

Державна податкова інспекція у м. Сумах Головного управління Міндоходів у Сумській області звернулася до суду з позовом, в якому просить припинити юридичну особу - Товариства з обмеженою відповідальністю "Магазин №61 "Продтовари". Свої вимоги мотивує тим, що відповідач більше року не подає до ДПІ у м. Сумах Головного управління Міндоходів у Сумській області податкову звітність.

Відповідачу, за останнім відомим місцем реєстрації була надіслана копія ухвали про відкриття скороченого провадження, однак конверт повернувся до суду у зв'язку з закінченням терміну зберігання (а.с.12).

Відповідно до ч. 11 ст. 35 КАС України, у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає за необхідне позовні вимоги задовольнити, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Магазин №61 "Продтовари" (вул. Червоногвардійська, буд. 51, кв. 1, м. Суми, 40000, ідентифікаційний код 14013934), зареєстрована як юридична особа виконавчим комітетом Сумської міської ради 11 березня 1994 року рішенням № - 100 (а.с.5).

Згідно статті 33 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням державного органу, прийнятим у випадках, передбачених законом.

Відповідно до ч. 2 ст. 38 зазначеного Закону, однією з підстав для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

Як вбачається з довідки від 29 грудня 2012 року № 67981/10/15-106 (а.с.3), відповідач з 01 січня 2006 року по час складання довідки не подає податкову звітність, заборгованості перед бюджетом відповідач не має.

Таким чином, судом встановлено, що відповідач більше року не подає податкової звітності, а тому вимоги позивача щодо припинення юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю "Магазин №61 "Продтовари" є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 5 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією комісію з припинення (ліквідаційну комісію) та встановлює строк і порядок її роботи.

Згідно з ч. 6 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", у разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис, в якому вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або особу, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено судовим рішенням.

Отже, вказані правові норми передбачають повноваження суду призначати комісію з припинення юридичної особи за умови можливості такого призначення. В іншому випадку ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" покладає зобов'язання з встановлення голови такої комісії на державного реєстратора.

Позивачем не було надано суду відомостей про осіб, яких він пропонує і погоджується призначити членами комісії з припинення юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю "Магазин №61 "Продтовари".

За таких обставин суд дійшов висновку, що призначення в судовому рішенні комісії з припинення відповідача є неможливим. В цьому разі зобов'язання з встановлення голови комісії з припинення юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю "Магазин №61 "Продтовари"покладається на державного реєстратора.

Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у м. Сумах Головного управління Міндоходів у Сумській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Магазин №61 "Продтовари" про припинення юридичної особи -задовольнити.

Припинити юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю "Магазин №61 "Продтовари" (вул. Червоногвардійська, буд. 51, кв.1, м. Суми, 40000, ідентифікаційний код 14013934) зареєстровану виконавчим комітетом Сумської міської ради 11 березня 1994 року рішення № 100.

Копію постанови суду направити державному реєстратору за місцем знаходження Товариства з обмеженою відповідальністю "Магазин №61 "Продтовари" для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя (підпис) О.М. Кунець

З оригіналом згідно

Суддя О.М. Кунець

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.09.2013
Оприлюднено13.09.2013
Номер документу33419347
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —818/6779/13-а

Постанова від 12.09.2013

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

О.М. Кунець

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні