ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
ПОСТАНОВА
Іменем України
02 вересня 2013 рокуСправа №827/1992/13-а 12 год. 23 хв.
м. Севастополь
Окружний адміністративний суд міста Севастополя в складі:
головуючого судді - Мінько О.В.;
при секретарі - Матвєєвої М.С.,
за участю: представника позивача, Державної податкової інспекції у Гагарінському районі Головного управління Міндоходів у м. Севастополі, Таточенко Інни Віталіївни, довіреність № 21/9/27-05-10-25 від 29.08.213 року;
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Севастополі адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Гагарінському районі Головного управління Міндоходів у м. Севастополі до товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія термінал Донецьк" про стягнення заборгованості,
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інспекція у Гагарінському районі Головного управління Міндоходів у м. Севастополі звернулась до суду з адміністративним позовом до товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія термінал Донецьк" про стягнення заборгованості перед бюджетом з податку на прибуток у загальному розмірі 7121,72 грн;
- стягнення заборгованості перед бюджетом з податку на додану вартість у загальному розмірі 992 795,81 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідач у порушення вимог податкового законодавства України не сплатив заборгованість перед бюджетом з податку на додану вартість та з податку на прибуток.
Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав, надав пояснення, просив позов задовольнити.
Відповідач в судове засідання явку повноважного представника не забезпечив, про дату та місце розгляду справи повідомлений у встановленому законом порядку. Про причини неприбуття в судове засідання або про поважність причин неприбуття, відповідач суд не повідомив, письмові заперечення проти позову з посиланням на докази, якими вони обґрунтовуються не надав (а.с.45-53).
Оскільки до повноважень адміністративних судів не віднесено встановлення фактичного місцезнаходження юридичних осіб або місця проживання фізичних осіб - учасників судового процесу на час вчинення тих чи інших процесуальних дій, суд вважає, що примірники повідомлень про вручення рекомендованої кореспонденції, які повернуті органами поштового зв'язку з позначками "за закінченням терміну зберігання", "адресат не значиться" і таке інше, можуть вважатися належними доказами виконання адміністративним судом обов'язку щодо повідомлення учасників судового процесу про вчинення цим судом певних процесуальних дій.
Відповідно до частини четвертої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
Суд, заслухавши представника позивача, встановивши обставини у справі, дослідивши докази, вважає позов таким, що підлягає задоволенню, з наступних підстав.
Пунктом 5 частини другої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України, встановлено, що до юрисдикції адміністративних судів входить розгляд спорів за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України.
Згідно зі статтею 2 закону України "Про державну податкову службу України" від 04.12.1990 р. № 509-XII (далі - Закон № 509-XII), завданнями органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством.
Встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія термінал Донецьк", (далі - ТОВ "Компанія термінал Донецьк") зареєстровано Гагарінською районною державною адміністрацією м. Севастополя 30.04.2009 р. як юридична особа та перебуває на обліку у Державній податковій інспекції у Гагарінському районі Головного управління Міндоходів у м. Севастополі (далі ДПІ Гагарінського району) як платник податків та зборів.
Пунктом 15.1 статті 15 Податкового кодексу України встановлено, що платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.
Відповідно до пункту 16.1.4 статті 16 Податкового Кодексу України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
ТОВ "Компанія термінал Донецьк" до податкової інспекції надана податкова звітність з податку на прибуток, відповідно до якої загальна сума самостійно визначених платником податків податкових зобов'язань складає 1941,00 грн., а саме:
- податкова декларація від 08.11.2011 р. № 78988 в розмірі 1696,00 грн.;
- податкова декларація від 10.05.2012 р. № 13596 в розмірі 4,00 грн.;
- податкова декларація від 09.08.2012 р. № 28403 в розмірі 4,00 грн.;
- податкова декларація від 09.11.2012 р. № 40694 в розмірі 237,00 грн.
У зв'язку з наявністю у ТОВ "Компанія термінал Донецьк" переплати з податку на прибуток в розмірі 1053,28 грн. заборгованість по податкової декларації від 08.11.2011 р. № 78988 складає 642,72 грн. (1693,00-1053,28 грн.).
З матеріалів справи вбачається, що 14.12.2011 р. працівниками податкової інспекції проведена камеральна перевірка податкової звітності ТОВ "Компанія термінал Донецьк" щодо виявлення помилок (порушень) з податку на прибуток.
За результатами перевірки складений акт № 1029/1540/36511702 від 14.12.2011 року.
Перевіркою встановлено порушення підпункту 134.1.1 пункту 134.1 статті 134 Податкового кодексу України, що виразилось у занижені податку на прибуток в розмірі 6234,00 грн.
Відповідно до підпункту 134.1.1 пункту 134.1 статті 134 Податкового кодексу України прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом зменшення суми доходів звітного періоду, визначених згідно зі статтями 135 - 137 цього Кодексу, на собівартість реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг та суму інших витрат звітного податкового періоду, визначених згідно зі статтями 138 - 143 цього Кодексу, з урахуванням правил, встановлених статтею 152 цього Кодексу.
Відповідно до пункту 46.1 статті 46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України встановлено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
Згідно з пунктом 54.3.1 статті 54 Податкового кодексу України, контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію.
Відповідно до пункту 49.18.1 статті 49 Податкового кодексу України, податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
На підставі встановлених порушень податковою інспекцією винесено податкове повідомлення-рішення від 20.12.2011 р. № 0010461540 про донарахування грошового зобов'язання з податку на прибуток в розмірі 6234,00 грн., яке було отримано уповноваженою особою 20.12.2011 р.
Вищевказане податкове повідомлення-рішення не оскаржено у адміністративному та судовому порядку.
Таким чином, ТОВ "Компанія термінал Донецьк" має заборгованість перед бюджетом з податку на прибуток у загальному розмірі 7121,72 грн. (642,72, грн. + 4,00 грн.+ 4,00 грн.+237,00 грн. + 6234,00 грн.), яка у добровільному порядку не сплачена.
Як вбачається з матеріалів справи, державною податковою інспекцією у Ворошиловському районі м. Донецька проведені документальні невиїзні перевірки декларацій ТОВ "Компанія термінал Донецьк" з податку на додану вартість за липень 2010 р. та серпень 2010 р.
За результатами перевірок складені акти № 97/15-3/36511702 від 24.09.2010 р. та № 98/15-3/36511702 від 05.10.2010 р.
Перевірками встановлені порушення підпунктів 7.2.1, 7.2.3, 7.2.4, 7.2.6 пункту 7.2 підпункту 7.4.5 пункту 7.4, підпункту 7.5.1 пункту 7.5 статті 7 Закону України "Про податок на додану вартість" від 03.04.1997 № 168/97-ВР, який діяв на момент виникнення правовідносин, що виразилось у заниженні суми податкових зобов'язань з податку на додану вартість у липні 2010 р. на суму 471 361,60 грн. та у серпні на суму 424 310,39 грн.
На підставі встановлених порушень податковою інспекцією винесено податкові повідомлення-рішення:
- № 0006971542/0 від 01.10.2010 р. про донарахування суми податкового зобов'язання у загальному розмірі 518 497,76 грн., у тому числі за основним платежем у розмірі 471361,60 грн. та штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 47 136,16 грн.;
- № 0009161542/0 від 13.10.2010 р. про донарахування суми податкового зобов'язання у загальному розмірі 445 525,91 грн., у тому числі за основним платежем у розмірі 424310,39 грн. та штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 21 215,52 грн.
Не погодившись з зазначеними вище податковими повідомленнями - рішеннями ТОВ "Компанія термінал Донецьк" оскаржило їх до ДПІ у Ворошиловському районі м. Донецька.
За наслідками оскарження в адміністративному порядку податковим органом прийняті податкові повідомлення - рішення № 0006971542/1 від 02.11.2010 р. яким визначено суму податкових зобов'язань (з урахуванням штрафних (фінансових) санкцій) у розмірі 518497,76 грн. та № 0009161542/1 від 02.11.2010 р. яким визначено суму податкових зобов'язань (з урахуванням штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 445 525,91 грн.
Не погодившись з вищезазначеними податковими повідомленнями - рішеннями ТОВ "Компанія термінал Донецьк" оскаржило їх в судовому порядку.
Постановою Донецького Окружного адміністративного суду від 24.03.2011 р., яка залишена без змін ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 18.05.2011, у справі № 2а-26115/10/0570 за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія термінал Донецьк" до Державної податкової інспекції у Ворошиловському районі міста Донецьк про визнання нечинними та скасування податкових повідомлень-рішень, у задоволенні адміністративного позову відмовлено повністю. Постанова набрала законної сили.
Частиною першою статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Відповідно до пункту 56.18 статті 56 податкового кодексу України при зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання недійсним рішення контролюючого органу грошове зобов'язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.
Згідно з частиною п'ятою статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України, постанова або ухвала суду апеляційної чи касаційної інстанції за наслідками перегляду, постанова Верховного Суду України набирають законної сили з моменту проголошення.
Оскільки ухвала Донецького апеляційного адміністративного суду від 18.05.2011 р. набрала законної сили з моменту проголошення, вказані податкові повідомлення-рішенні вважаються узгодженими з 18.05.2011 р.
Абзацом 2 пункту 57.3 статті 53 Податкового кодексу України передбачено, що у разі оскарження рішенні контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
Таким чином, прийняті податковим органом податкові повідомлення - рішення № 0006971542/1 від 02.11.2010 р. та № 0009161542/1 від 02.11.2010 р., якими визначено суму податкових зобов'язань (з урахуванням штрафних (фінансових) санкцій) з податку на додану вартість у розмірі 518 497,76 та 445 525,91 грн. відповідно, узгоджені у судовому порядку.
У зв'язку з частковим погашенням ТОВ "Компанія термінал Донецьк" податку на додану вартість у розмірі 1044,28 грн. заборгованість по податковому повідомленню - рішенню № 0006971542/1 від 02.11.2010 р. складає 517 453,48 грн.
Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ "Компанія термінал Донецьк" до податкової інспекції надана податкова звітність з податку на додану вартість, відповідно до якої загальна сума самостійно визначених платником податків податкових зобов'язань складає 27989,00 грн., а саме:
- податкова декларація від 20.09.2011 р. № 64294 в розмірі 676,00 грн.;
- податкова декларація від 20.10.2011 р. № 71882 в розмірі 350,00 грн.;
- податкова декларація від 21.11.2011 р. № 81287 в розмірі 658,00 грн.;
- податкова декларація від 20.12.2011 р. № 83302 в розмірі 159,00 грн.;
- уточнююча декларація від 27.09.2012 р. № 31101 в розмірі 10776,00 грн.;
- податкова декларація від 20.10.2012 р. № 35267 в розмірі 15370,00 грн.
Крім того, 09.04.2013 року ДПІ Гагарінського району проведена перевірка ТОВ "Компанія термінал Донецьк" щодо несвоєчасного подання податкової звітності з податку на додану вартість за жовтень та листопад 2012 р.
За результатами перевірки складений акт № 535/01-092/153 від 09.04.2013 р.
Перевіркою встановлено порушення підпункту 49.18.1 пункту 49.18 статті 49, пункту 203.1 статті 203 Податкового кодексу України що виразилось у несвоєчасному поданні податкових декларацій з податку на додану вартість за жовтень 2012 р. та листопад 2012 р., у термін, передбачений для відповідного податкового періоду.
Відповідно до пункту 46.1 статті 46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України встановлено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
Згідно з пунктом 54.3.1 статті 54 Податкового кодексу України, контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію.
Відповідно до пункту 49.18.1 статті 49 Податкового кодексу України, податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Пунктом 120.1 статті 120 Податкового кодексу України передбачено, що неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 грн., за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 грн. за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
На підставі встановлених порушень ДПІ Гагарінського району прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000451530 від 15.05.2013 р. про застосування штрафних (фінансових) санкцій з податку на додану вартість в розмірі 340,00 грн. (170,00 х 2), яке було отримано уповноваженою особою 23.05.2013 р.
Вказане податкове повідомлення-рішення у адміністративному та судовому порядку не оскаржено.
Крім того, за несвоєчасну сплату податкового зобов'язання з податку на додану вартість відповідачу нарахована пеня у розмірі 1487,42 грн.
Таким чином, ТОВ "Компанія термінал Донецьк" має заборгованість перед бюджетом з податку на додану вартість на загальну суму 992 795,81 грн. (517453,48 грн. + 445525,91 грн. + 27989,00 грн. + 340,00 грн. + 1487,42 грн.), яка у добровільному порядку не сплачена.
Згідно з пунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Відповідно до пункту 14.1.175. статті 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Частиною першою статті 59 Податкового кодексу України передбачено, що у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Згідно з підпунктом 14.1.153 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податкова вимога - письмова вимога контролюючого органу до платника податків щодо погашення суми податкового боргу.
У зв'язку з несплатою відповідачем вищезазначених сум узгоджених податкових зобов'язань податковою інспекцією була сформована податкова вимога № 1114 від 03.08.2011 р., яка направлена відповідачу рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
На день розгляду справи відповідачем доказів погашення заборгованості до суду не наведено.
Відповідно до пункту 41.5 статті 41 Податкового кодексу України, органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень.
Відповідно до статті 95 Податкового кодексу України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.
Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Підпунктом 20.1.28 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України закріплено право органів державної податкової служби застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
З врахуванням зазначеного, аналізуючи законодавство України, оцінюючи у сукупності встановлені обставини та перевівши наявні в матеріалах справи докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Державної податкової інспекції у Гагарінському районі Головного управління Міндоходів у м. Севастополі обґрунтовані, засновані на законі та підлягають задоволенню, а сума заборгованості - стягненню з відповідача.
Керуючись статтями 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Гагарінському районі Головного управління Міндоходів у м. Севастополі задовольнити.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія термінал Донецьк" (юридична адреса: 99053, м. Севастополь, вул. Маячна, 17, ЄДРПОУ 36511702, р/р 26006040100017, МФО 380537, ПАТ "ВіЕйБі Банк") в дохід Державного бюджету Гагарінського району м. Севастополя на р/р 31111009700006 код платежу 11021000, в ГУДК м. Севастополя, МФО 824509, ОКПО 37975544 заборгованість перед бюджетом з податку на прибуток у загальному розмірі 7 121,72 грн. стягувач (отримувач) Державна податкова інспекція у Гагарінському районі Головного управління Міндоходів у м. Севастополі (юридична адреса: 99014, м. Севастополь, вул. Пролетарська, 24, ЄДРПОУ 23443220).
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія термінал Донецьк" (юридична адреса: 99053, м. Севастополь, вул. Маячна, 17, ЄДРПОУ 36511702, р/р 26006040100017, МФО 380537, ПАТ "ВіЕйБі Банк") в дохід Державного бюджету Гагарінського району м. Севастополя на р/р 31113029700006 код платежу 14010100, в ГУДК м. Севастополя, МФО 824509, ОКПО 37975544 заборгованість перед бюджетом з податку на додану вартість у загальному розмірі 992 795,81 грн. стягувач (отримувач) Державна податкова інспекція у Гагарінському районі Головного управління Міндоходів у м. Севастополі (юридична адреса: 99014, м. Севастополь, вул. Пролетарська, 24, ЄДРПОУ 23443220).
Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України, та може бути оскаржена до Севастопольського апеляційного адміністративного суду у порядок та строки, передбачені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до вимог статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України повний текст постанови складено та постанова підписана 10.09.2013 року.
Постанова не набрала законної сили.
Суддя О.В. Мінько
Суд | Окружний адміністративний суд міста Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 02.09.2013 |
Оприлюднено | 17.09.2013 |
Номер документу | 33441687 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Севастополя
Мінько О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні