ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
09 вересня 2013 рокум. Ужгород№ 807/2491/13-а Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Гаврилка С.Є.
з участю секретаря судового засідання Петричкович К.І.
за участі:
представника позивача - не з'явився;
представника відповідача - не з'явився;
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Державної податкової інспекції у Тячівському районі Головного управління Міндоходів у Закарпатській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Рос Лтд-2" про стягнення коштів на погашення податкового боргу у розмірі 4108,28 грн., -
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до статті 160 частини 3 КАС України 09 вересня 2013 року було проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Повний текст постанови виготовлено та підписано 13 вересня 2013 року.
До Закарпатського окружного адміністративного суду звернулася Державної податкової інспекції у Тячівському районі Головного управління Міндоходів у Закарпатській області із позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Рос Лтд-2", якою просять стягнути кошти з Товариства з обмеженою відповідальністю "Рос Лтд-2" на погашення податкового боргу в сумі 4108,28 грн..
Відповідно до статті 55 КАС України у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії адміністративного процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов'язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов'язкові для особи, яку він замінив.
У зв'язку із реорганізацією - Державну податкову інспекцію у Тячівському районі Закарпатської області Державної податкової служби було замінено на Державну податкову інспекцію у Тячівському районі Головного управління Міндоходів у Закарпатській області (а.с. а.с. 36-38).
Обґрунтовуючи свої позовні вимоги позивач вказує наступне. 28 листопада 2011 року, 13 вересня 2012 року, 26 вересня 2012 року та 5 грудня 2012 року Державною податковою інспекцією у Тячівському районі Закарпатській області Державної податкової служби України були проведені камеральні перевірки відповідача з питань дотримання Товариством з обмеженою відповідальністю "Рос Лтд-2" вимог податкового законодавства. За результатами перевірок були складені акти від 28 листопада 2011 року за № 703/15-30/33839385; від 13 вересня 2012 року за № 1089/15-30/33839385; від 26 вересня 2012 року за № 1212/15-30/33839385 та від 5 грудня 2012 року за № 2018/15-30/33839385. За наслідками проведених перевірок та складених актів прийнято податкові повідомлення-рішення: № 0007791530/903 від 28 листопада 2011 року, яким відповідачеві визначено зобов'язання зі сплати податку на прибуток у сумі 2040 грн.; № 0003581530/779 від 26 вересня 2012 року яким відповідачеві визначено зобов'язання зі сплати податку на прибуток у сумі 170 грн.; № 0003651530/819 від 5 жовтня 2012 року, яким відповідачеві визначено зобов'язання зі сплати податку на прибуток у сумі 1020 грн. та № 0004321530/1351 від 13 грудня 2012 року, яким відповідачеві визначено зобов'язання зі сплати податку на прибуток у сумі 1020 грн.. Вказані суми відповідачем не сплачені.
09 вересня 2013 року на адресу Закарпатського окружного адміністративного суду надійшла заява від представника позивача, відповідно до якого представник позивача просить розглянути дану адміністративну справу за наявними матеріалами без участі представника позивача (а.с. 31).
Відповідно до статті 47 КАС України особами, які беруть участь у справі, є сторони, треті особи, представники сторін та третіх осіб.
Відповідно до статті 41 частини 1 КАС України, у зв'язку з неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.
В судові засідання, що проходили 29 липня 2013 року та 09 вересня 2013 року відповідач не забезпечив явку свого представника, хоча судом вживалися заходи щодо виклику відповідача, що передбачені Главою 3 Розділу II КАС України. Відповідачем не надано суду заперечень проти позову та інших доказів, які у нього є.
З'ясувавши всі обставини у справі та перевіривши їх належними та допустимими доказами суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Рос Лтд-2" було зареєстроване 23 листопада 2005 року Тячівською районною державною адміністрацією Закарпатської області, що підтверджується копією свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 № 389457 (а.с. 5).
Згідно вказаного свідоцтва та довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України № 074 (а.с. 6), місцезнаходженням відповідача є: 90500, Закарпатська область, Тячівський район, м. Тячів, вул. 30 років Перемоги, буд. 12.
28 листопада 2011 року позивачем було проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на прибуток. За результатами перевірки було складено акт від 28 листопада 2011 року № 703/15-30/33839385 (а.с. 13), згідно якого перевіркою встановлено порушення термінів подання податкової звітності з податку на прибуток.
На підставі вказаного акта перевірки 28 листопада 2011 року позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0007791530/903, яким до відповідача застосовано штрафну (фінансову) санкцію на суму 2040 грн. (а.с. 11).
13 вересня 2012 року позивачем було проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на прибуток. За результатами перевірки було складено акт від 13 вересня 2012 року № 1089/15-30/33839385 (а.с. 15), згідно якого перевіркою встановлено порушення термінів подання податкової звітності з податку на прибуток.
На підставі вказаного акта перевірки 26 вересня 2012 року позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0003581530/779, яким до відповідача застосовано штрафну (фінансову) санкцію на суму 170 грн. (а.с. 14).
26 вересня 2012 року позивачем було проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на прибуток. За результатами перевірки було складено акт від 26 вересня 2012 року № 1212/15-30/33839385 (а.с. 17), згідно якого перевіркою встановлено порушення термінів подання податкової звітності з податку на прибуток.
На підставі вказаного акта перевірки 05 жовтня 2012 року позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0003651530/819, яким до відповідача застосовано штрафну (фінансову) санкцію на суму 1020 грн. (а.с. 16).
05 грудня 2012 року позивачем було проведено камеральну перевірку податкової звітності з податку на прибуток. За результатами перевірки було складено акт від 05 грудня 2012 року № 2018/15-30/33839385 (а.с. 20), згідно якого перевіркою встановлено порушення термінів подання податкової звітності з податку на прибуток.
На підставі вказаного акта перевірки 13 грудня 2012 року позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0004321530/1351, яким до відповідача застосовано штрафну (фінансову) санкцію на суму 1020 грн. (а.с. 19).
19 грудня 2011 року відповідачеві було вручено податкову вимогу форми "Ю" від 16 грудня 2011 року № 421 на суму податкового боргу в розмірі 1898,28 грн., що підтверджується підписом уповноваженої особи відповідача на корінці податкової вимоги (а.с. 9).
Відповідно до статті 14 пункту 14.1 підпункту 14.1.39 Податкового кодексу України, грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.
Відповідно до статті 14 пункту 14.1 підпункту 14.1.175 Податкового кодексу України, податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Відповідно до статті 46 пункту 46.1 Податкового кодексу України, податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.
Відповідно до статті 49 пункту 49.1 Податкового кодексу України, податкова декларація подається за звітний період в установлені цим Кодексом строки органу державної податкової служби, в якому перебуває на обліку платник податків.
Відповідно до статті 54 пункту 54.3 підпунктів 54.3.1 Податкового кодексу України, контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, якщо платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію.
Відповідно до статті 57 пункту 57.3 Податкового кодексу України, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
Відповідно до статті 120 пункту 120.1 Податкового кодексу України, неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.
Відповідно до статті 59 пункту 59.1 Податкового кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Відповідно до статті 20 пункту 20.1 підпункту 20.1.18 Податкового кодексу України, органи Державної податкової служби мають право, зокрема звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Згідно облікової картки платника у відповідача рахувалася переплата в розмірі 141,72 грн. у зв'язку з чим сума заборгованості становить 4108,28 (2040+170+1020+1020-141,72) грн. (а.с.а.с. 34, 35).
Податковий борг в сумі 4108,28 грн. підтверджується також розрахунком заборгованості (а.с. 21).
Оскільки відповідачем порушено встановлені законодавством граничні терміни подання декларацій по податку на прибуток, зважаючи на вказані норми Податкового кодексу України, враховуючи обставини, встановлені судом, позовні вимоги слід задовольнити.
Керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 160-163 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Позовну заяву Державної податкової інспекції у Тячівському районі Головного управління Міндоходів у Закарпатській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Рос Лтд-2" - задовольнити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Рос Лтд-2" (90500, м. Тячів, вул. 30 років Перемоги, будинок 12, Код ЄДРПОУ 33839385) на погашення податкового боргу у розмірі 4108,28 грн. кошти у розмірі 4108,28 (чотирьох тисяч ста восьми грн. 28 коп.).
Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У випадках, встановлених статтею 167 частиною 4 цього Кодексу десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя С.Є. Гаврилко
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.09.2013 |
Оприлюднено | 19.09.2013 |
Номер документу | 33544155 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Гаврилко С.Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні