Ухвала
від 10.09.2013 по справі 7/107"б"
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65

УХВАЛА

Від "10" вересня 2013 р. Справа № 7/107"Б"

За заявою Державної податкової інспекції у м. Житомирі (м. Житомир) (правонаступник - Житомирська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Житомирській області) ( м. Житомир )

До боржника Приватного підприємства Виробничо - комерційної фірми "Геліос", м. Житомир

про визнання банкрутом

Суддя Лозинська І.В.

В засіданні суду прийняли участь:

- від ініціюючого кредитора: Катеренчук О.М. - начальник відділу з питань координації з погашення заборгованостей, дов. від 17.07.2013 р., вих. № 2965/К/10; Вінський В.С. - начальник відділу обслуговування платників податків, дов. від 09.09.2013 р., вих. № 10180/В/10 ; Гилюк Ю.М. - провідний державний податковий інспектор юридичного відділу, дов. від 18.07.2013 р., вих. № 2914/Г/10

- від кредиторів: Леончук К.С. - головний спеціаліст-юрисконсульт юридичного відділу УПФУ в м. Житомирі дов. від 27.06.2013 р., вих. № 15921/01; Докиль Н.Б. - головний спеціаліст - юрисконсульт юридичного відділу Житомирського МЦЗ, дов. від 17.01.2013 р., вих. № 356

- від боржника: ОСОБА_7 ліквідатор

- від прокуратури: Гребенюк Р.В. - начальник управління прокуратури Житомирської області посвід. №005930 від 25.09.2012 р.; Тарасюк В.С. - прокурор відділу прокуратури Житомирської області посв. № 016623 від 30.04.2013 р.

- взяв участь: Гуменюк С.В. - представник Державної прикордонної служби Північного регіонального управління № 41/2061 від 09.08.2013 р.

Господарським судом Житомирської області розглядається справа про банкрутство ПП Виробничо - комерційної фірми "Геліос", м. Житомир.

Ухвалою від 29.08.2013 р. господарський суд відклав розгляд справи, питання щодо затвердження розміру оплати послуг арбітражного керуючого Кульги М.В. та понесених нею витрат; фінансового звіту ліквідатора ОСОБА_7 від 26.06.2013 р. клопотання ліквідатора ОСОБА_7 від 29.05.2012 р. про призначення судової будівельно - технічної експертизи та від 05.07.2013 р., вих. № 271 про надання господарським судом оцінки рішенню комітету кредиторів від 03.07.2013 р.; заяви Корпорації "Поліська інвестиційна корпорація", м. Житомир від 18.07.2013 р. та клопотання Північного РУ Держприкордонслужби України № 74-2063 від 09.08.2013 р. про залучення в якості третьої особи у справі №7/107"б"; зобов'язав ліквідатора ОСОБА_7 надати протокол комітету кредиторів боржника з прийнятим рішенням щодо затвердження розмірів понесених витрат в ліквідаційній процедурі; акт інвентаризації цокольного поверху 10 - поверхового житлового будинку у м. Житомирі по вул. Народицькій, 20 та докази включення його до ліквідаційної маси боржника.

Господарським судом розглянуто заяви колишнього ліквідатора Кульги М.В.:

- про затвердження її витрат в процедурі ліквідації банкрута від 23.04.2013 р. (а. с.118-121 у т. 11), від 23.05.2013 р., а також клопотань, пояснень від 09.02.2011 р., 25.05.2011 р., від 27.08.2012 р. (а.с. 15-18 у т.11), від 14.11.2012 р. (а. с. 78-80 у т. 11), від 22.04.2013 р. (а. с.144-146 у т.11), клопотання, яке знаходиться в матеріалах справи на а.с.2 у т.12, від 20.05.2013 р. (а.с.4-5 у т. 12), від 13.06.2013 р. (а.с.36-41 у т. 12), від 12.08.2013 р. (а.с.3-8 у т.14) про оплату її послуг ліквідатора боржника на суму 54596,00 грн.; щомісячних витрат на суму 2600,00 грн.; понесених витрат на загальну суму 17582,79 грн.; витрат по сплаті державного мита на суми 850,00 грн. та 1708,50 грн.; 176,80 грн. та 9,00 грн. за отримання витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (а. с. 118-150 у т.11; а. с. 2 - 19; 36 - 187 у т.12).

Досліджуючи вказані звернення Кульги М. В., протоколи комітету кредиторів боржника та матеріали справи, господарським судом встановлено наступне.

Ухвалою від 22.06.2004 р. господарський суд порушив провадження у справі про визнання боржника банкрутом за заявою Житомирської ОДПІ.

Ухвалою від 08.07.2004 р. господарський суд, зокрема, визнав майнові вимоги ініціюючого кредитора до боржника; призначив розпорядником майна арбітражного керуючого Вербила Ю.В. ( а. с. 81, 82 у т. 1 ).

Ухвалою господарського суду від 10.02.2005 р. затверджено реєстр вимог кредиторів боржника ( а. с. 166 у т. 1 ).

Постановою господарського суду від 18.02.2005 р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Вербила Ю.В. ( а. с. 175 у т. 1 ).

Оголошення про визнання боржника банкрутом було опубліковано в газеті "Голос України" від 04.03.2005 р. № 41 (3541) ( а. с. 176 у т. 1 ).

Ухвалою господарського суду від 29.03.2007 р., зокрема, припинено повноваження ліквідатора Вербила Ю. В.; призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Кульгу М. В. (а. с.16 у т. 2).

Ухвалою від 25.05.2007 р. господарський суд, серед іншого, заборонив ліквідатору Кульзі М.В. вчиняти дії, пов'язані з розпорядженням майном, в тому числі, коштами банкрута та надати оригінали всіх документів, пов'язаних з реалізацією об'єкту незавершеного будівництва (а. с. 16 - 18 у т. 3).

Ухвалою господарського суду від 02.12.2010 р., зокрема, припинено повноваження ліквідатора банкрута Кульги М. В. та призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого ОСОБА_7 (а. с. 27 - 29 у т. 8).

09.11.2010 р. до господарського суду надійшов лист № 216-50-13/4381 від 01.11.2010 р. від Державного департаменту з питань банкрутства з наказом № 138 від 28.10.2010 р. про анулювання ліцензії серії НОМЕР_2 на право господарської діяльності арбітражних керуючих, видану Кульзі М.В. 01.11.2005 р. Міністерством економіки України (а. с. 3, 4 у т. 8).

Як вбачається з фінансового звіту станом на 15.09.2009 р. та доданих до нього документів (а. с. 67 - 112 у т.6; а.с. 44 у т.12), ліквідатором Кульгою М. В. вказано про такі понесені витрати в процедурі ліквідації банкрута на загальну суму 17582,79 грн.:

- 14361,00 грн. - оплата реєстраційного та третейського збору за заяву про перегляд за нововиявленими обставинами, що підтверджується квитанцією № 74 від 30.07.2008 р. (копія на а. с. 68 у т. 6; а. с. 51 у т.12);

- 1708,50 грн. - сплата держмита за подання апеляційної скарги на рішення Корольовського райсуду м. Житомира, що підтверджується квитанцією (а. с. 3 у т.12);

- 17,09 грн. - оплата послуг банку, що підтверджується квитанцією № 235 від 16.12.2008 р. (оригінал а. с. 46 у т.12);

- 17,00 грн. - оплата послуг реєстрації платника ПДВ, що підтверджується квитанцією № 45 від 25.12.2008 р. (копія на а. с.103 у т. 6);

- 12,00 грн. - оплата послуг банку, що підтверджується квитанцією № 45 від 25.12.2008 р. ( оригінал на а. с.47 у т.12);

- 40,15 грн. - за поштовий зв"язок згідно з копіями фіскальних чеків ( копії на а. с. 69 -71 у т. 6, а також оригіналів фіскальних чеків, які містяться у т. 12);

- 48,16 грн. - за телефонний зв"язок ( згідно з рахунками за телекомунікаційні послуги (копії на а. с. 73 - 81 у т. 6);

- 120,00 грн. - витрати на канцелярію (папір, ручки, конверти тощо), про що свідчить квитанція до прибуткового касового ордера № 1/08-08 від 07.08.2008 р. (а. с.12 у т. 14) на підставі рахунку № 1/08-08 від 07.08.2008 р. (а.с.57 у т.12);

- 1258,89 грн. - витрати на бензин (фіскальні чеки а. с. 72 у т. 6; а. с. 58 - 61 у т. 12).

Протоколом комітету кредиторів боржника від 15.09.2009 р. (копія на а. с.130 у т. 8; оригінал а. с. 42 у т. 12) затверджено фінансовий звіт ліквідатора про витрачання коштів з моменту призначення станом на 15.09.2009 р. на загальну суму 17582,79 грн. Як вбачається з протоколу засідання комітету кредиторів від 03.07.2013 р. (а. с.108 -110 у т.13) затверджено оплату послуг Кульги М. В. на суму 54596,00 грн. та суму витрат за період ліквідаційної процедури, яка підтверджена на суму 19794,35 грн.

Пунктом 14 ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до набрання чинності Закону України від 22.12.2011 р. № 4212-VI (далі - Закон) передбачено, що звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду.

Сума витрат у розмірі 17582,79 грн. судом перевірена та підлягає затвердженню.

14.02.2011 р. до господарського суду надійшла заява від Кульги М.В. від 09.02.2011 р. з доданими документами (а. с. 50 - 54 у т. 8) про відшкодування оплати її послуг у розмірі 54596,00 грн.; щомісячних витрат в розмірі 2600,00 грн. та витрат на суму 17582,79 грн., а всього на загальну суму 74778,79 грн.; до заяви додано розрахунок оплати послуг з березня 2007 р. по жовтень 2010 р. у сумі 54596,00 грн. та витрат ліквідатора з жовтня 2009 р. по жовтень 2010 р. у сумі 2600,00грн..

Рішенням комітету кредиторів банкрута (протокол від 21.08.2008 р. на а. с.19 - 22 у т. 5) та ухвалою господарського суду від 15.09.2008 р. (а. с. 32, 33 у т. 5) затверджено оплату послуг ліквідатора Кульги М. В. у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення повноважень ліквідатора боржника.

Згідно з протоколом засідання комітету кредиторів боржника від 17.11.2009 р. (а.с. 56, 57 у т. 6; а.с.98-99 у т. 8), затверджено для ліквідатора Кульги М. В. місячний ліміт витрат на проведення процедури банкрутства боржника у розмірі 200,00 грн.

Як вбачається з протоколу комітету кредиторів боржника від 09.09.2013 р., (а. с. 56 - 60 у т. 14), кредиторами затверджено оплату послуг Кульги М. В. за період з 29.03.2007 р. по 28.10.2010 р. у сумі 53698,00 грн., а також щомісячні витрати в сумі 1757,27 грн. згідно з поданими підтверджуючими документами.

Так, розрахунок оплати її послуг (а. с. 52-53 у т. 8) за період з березня 2007 р. по жовтень 2010 р. на суму 54596,00 грн. перевірено судом та встановлено його невірність; так, Кульгою М. В. вказано початком періоду нарахування оплати послуг - повний березень місяць 2007 р. ( 800 грн. ), тоді як датою призначення її ліквідатором банкрута є 29.03.2007 р., а кінцевим місяцем нарахування оплати послуг Кульги М.В. вказано жовтень 2010 р.

За розрахунком суду за період з 29.03.2007 р. по жовтень 2010 р. (як вказано Кульгою М. В. у розрахунку), оплата послуг арбітражного керуючого Кульги М. В. повинна становити у розмірі 53873,40 грн. з огляду на наступний розрахунок:

- за 3 календарних днів березня місяця 2007 р. (дата призначення ліквідатором Кульгу М. В.) - 38,70 грн. х 2 = 77,40 грн.;

- з 01.04.2007 р. по 30.06.2007 р. - (за квітень, травень, червень) - 420 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 3 = 2520,00 грн.;

- з 01.07.2007 р. по 30.09.2007 р. - (за липень, серпень, вересень) - 440 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 3 (кількість місяців) = 2640,00грн.;

- з 01.10.2007 р. по 31.12.2007 р. - (за жовтень, листопад, грудень) - 460 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 3 (кількість місяців) = 2760,00 грн.;

- з 01.01.2008 р. по 31.03.2008 р. - (за січень, лютий, березень) - 515 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 3 (кількість місяців) = 3090,00 грн.;

- з 01.04.2008 р. по 31.09.2008 р. - (з квітня по вересень ) - 525 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 6 (кількість місяців) = 6300,00грн.;

- з 01.10.2008 р. по 30.11.2008 р. - (за жовтень, листопад) - 545 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 2 (кількість місяців) = 2180,00грн.;

- з 01.12.2008 р. по 31.12.2008 р. - (за грудень) - 605 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 1 (кількість місяців) = 1210,00грн.;

- з 01.01.2009 р. по 31.03.2009 р. - (за січень, лютий, березень) - 605 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 3 (кількість місяців) = 3630,00 грн.;

- з 01.04.2009 р. по 30.06.2009 р. - (з квітня по червень) - 625 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 3 (кількість місяців) = 3750,00грн.;

- з 01.07.2009 р. по 30.09.2009 р. - (з липня по вересень) - 630 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 3 (кількість місяців) = 3780,00грн.;

- з 01.10.2009 р. по 31.10.2009 р. - 650 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 1 (кількість місяців) = 1300,00грн.;

- з 01.11.2009 р. по 31.12.2009 р. - (за листопад, грудень) - 744 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 2 (кількість місяців) = 2976,00грн.;

- з 01.01.2010 р. по 31.03.2010 р. - (за січень, лютий, березень) - 869 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 3 (кількість місяців) = 5214,00 грн.;

- з 01.04.2010 р. по 30.06.2010 р. - (з квітня по червень) - 884 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 3 (кількість місяців) = 5304,00грн.;

- з 01.07.2010 р. по 30.09.2010 р. - (з липня по вересень) - 888 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 3 (кількість місяців) = 5328,00грн.;

- з 01.10.2010 р. по 31.10.2010 р. - 907 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 1 (кількість місяців) = 1814,00 грн.

З огляду на викладене встановлено, що оплата послуг ліквідатора Кульги М. В. за період з 29.03.2007 р. по жовтень 2010 р. повинна становити 53873,40 грн., що є меншою за заявлену суму на 722,60 грн., однак, враховуючи те, що повноваження ліквідатора Кульги М. В. припинено відповідно до ухвали господарського суду від 02.12.2010 р., суд визнав за можливе затвердити оплату послуг арбітражного керуючого Кульги М.В. в заявленій сумі в розмірі 54596,00 грн.

В підтвердження витрат, понесених Кульгою М.В. за період з жовтня 2009 р. по жовтень 2010 р. у сумі 2600,00 грн. (витрати на пошту, РКО транспорт тощо), на вимогу ухвал суду від 25.04.2013 р. та від 23.05.2013 р., надано документи, які долучено до матеріалів справи (а. с. 53 - 56, 66 -177 у т.12).

Однак, досліджуючи фіскальні чеки, надані як докази понесених поштових витрат, виявлено такі, які не стосуються справи: ФССз ТВП м. Київ на суму 3,50 грн. (а. с. 93 у т.12); Державіаційна адм. на 5,30 грн. (а. с. 99 у т.12); судді Підченко на суму 31,86 грн. (а. с. 113 у т.12); 03127 Київ 127 на суму 2,90 грн. (а. с.115 у т.12); 01024 Київ 24 на суму 4,20 грн. (а. с.126 у т.12); 01220 Київ 03 22 на суму 4,20 грн. (а. с.127 у т.12); 01034 Київ 34 на суму 4,20 грн. (а. с.128 у т.12); 01601 Київ МСП 6 на суму 4,20 грн. (а. с.129 у т.12); 69001 Запоріжжя на суму 3,90 грн. (а. с.132 у т.12), а всього на загальну суму 64,26 грн.

Згідно з поясненнями представника Кульги М. В. від 12.08.2013 р. (а. с. 3 - 8 у т.14), вказано, що поштові витрати у сумі 64,26 грн. були здійснені для направлення відповідних пояснень, клопотань, запитів саме для отримання необхідної інформації по справі про банкрутство ПП ВКФ "Геліос"; конкретизовано, що запити були зроблені до правоохоронних органів, органів контрольно-ревізійного управління, служби безпеки; однак, пояснень щодо наявності в матеріалах справи спірних фіскальних чеків Кульгою М. В. суду не надано.

Як вбачається з вказаних вище чеків, виявлених судом як неналежні докази понесених арбітражним керуючим Кульгою М. В. витрат на поштові послуги - ФССз ТВП м. Київ; Державіаційна адм.; судді Підченко; 03127 Київ 127; 01024 Київ 24; 01220 Київ 03 22; 01034 Київ 34 ; 01601 Київ МСП 6; 69001 Запоріжжя не відносяться до запитів у справі про банкрутство боржника; тому в цій частині заявлені вимоги по поштовим витратам ліквідатора на суму 64,26 грн. не можуть бути задоволені у зв"язку з неналежним їх підтвердженням; затвердженню підлягає загальна сума щомісячних витрат у розмірі 2535,74 грн..

30.05.2011 р. до господарського суду надійшов лист від Кульги М. В. від 25.05.2011 р. про відшкодування понесених витрат у розмірі 18609,59 грн.; здійснення оплати її послуг на суму 54596,00 грн.; відшкодування витрат, які затверджені протоколом комітету кредиторів від 17.11.2009 р. у розмірі 2600,00 грн. (а. с. 121 - 121-1 у т. 8); заявлено клопотання додатково відшкодувати сплату наступних витрат (вказане клопотання підтримано також в наступних її заявах):

- 850,00 грн. - державне мито за подання до Рівненського апеляційного господарського суду апеляційної скарги на рішення господарського суду Житомирської області у справі № 2/214-НМ, порушеної за позовом Адміністрації державної прикордонної служби України до боржника про визнання спільної часткової власності; однак, вказано про втрату квитанції в підтвердження сплати вказаної суми державного мита; зазначено про можливість зробити запит до суду для отримання підтверджуючих документів; згідно з поясненнями (а. с.15 -18 у т.11); пояснено, що докази сплати знаходяться в матеріалах справи № 2/214-НМ, дослідивши яку судом встановлено, що за подання вказаної апеляційної скарги сплачено державне мито лише у сумі 39,00 грн. (квитанція № 14101/з/24 від 01.06.2009 р.; платник ОСОБА_13) та 43,00 грн. (квитанція № 21 від 10.06.2009 р.; платник: Кульга М. В.); а згідно з платіжним дорученням № 42 від 24.10.2011 р. сплачено ФОП ОСОБА_7 державне мито у сумі 850 грн. за подання касаційної скарги ПП "ВКФ "Геліос" на постанову Рівненського апеляційного господарського суду від 04.10.2011 р. у справі № 2/214-НМ, копії яких за ініціативою суду долучаються до матеріалів справи №7/107"Б" (а. с. 74 - 76 у т. 13); інших доказів суду не надано; тому, заявлені витрати Кульги М. В. в цій частині не відповідають дійсності та можуть бути задоволені лише на суму 43,00 грн.;

- 1708,50 грн. - державного мита за подання апеляційної скарги на рішення Корольовського районного суду м. Житомира у справі №22ц-370/09 про визнання права власності на об'єкт незавершеного будівництва за ПП "Авест-А"; що підтверджується квитанцією (копія на а. с. 3 у т.12); разом з тим слід зазначити, що зазначені витрати по сплаті державного мита в сумі 1708,50 грн. вже включені Кульгою М.В. до понесених витрат на загальну суму 17582,79 грн., тому в цій частині розгляд вказаних витрат підлягає припиненню;

- 176,00 грн. - оплату послуг держреєстратора про надання Витягів з Єдиного державного реєстру щодо ПП "Сервіс-Нова", ПП "Інтерінвест", Корпорація "Поліська інвестиційна корпорація" та послуги банку на суму 8,00 грн.; витяги надано до Вищого господарського суду України; до матеріалів справи надано довідки про вартість Витягів (а. с.132-134 у т. 8); згідно з поясненнями Кульги М. В. від 27.08.2012 р. (а. с.15 - 41 у т.11), уточнено суму оплати послуг державного реєстратора про надання зазначених Витягів на суми 76,80 грн. та 9,00 грн.; однак доказів щодо їх сплати не неодноразову вимогу господарського суду не надано; тому, заявлені уточнені витрати Кульги М. В. в цій частині не можуть бути задоволені.

Господарським судом розглянуто звіт арбітражного керуючого Кульги М. В. про понесені витрати з розрахункового рахунку боржника на суму 25000,00 грн. за проведення незалежної оцінки, виконаної ПП "РОД", на суму 28000,00 грн. за послуги з охорони майна, на суму 21031,42 грн. оплати послуг арбітражного керуючого Вербила Ю. В., який підлягає частковому задоволенню на підставі наступного.

Відповідно до акту приймання - передачі від 12.04.2007 р. боржник в особі ліквідатора Кульги М.В. прийняв від ПП "ВКФ "Сервіс - Нова" об'єкт незавершеного будівництва без врахування цокольного поверху, який знаходиться у м. Житомирі по вул. Народицька, 20 (а. с. 26 у т. 3).

12.04.2007 р. ліквідатором Кульгою М.В. було видано наказ № 2 про проведення інвентаризації вказаного майна боржника (а. с. 15, 16 у т. 4).

16.04.2007 р. комітетом кредиторів боржника прийнято такі рішення: укласти договір з охоронною фірмою для забезпечення охорони майна; оцінити об'єкт незавершеного будівництва через оціночну фірму ПП "РОД"; продати об'єкт незавершеного будівництва через Українську аграрну біржу шляхом проведення аукціону ( копія протоколу на а. с. 6 у т. 3).

25.04.2007 р. ліквідатор Кульга М.В. уклала договір на проведення незалежної оцінки з приватним підприємством "РОД" (м. Городище Черкаської області, код ЄДРПОУ 31490018) щодо об'єкту ліквідаційної маси; вартість виконаних робіт згідно з п. 2.1 договору становить 25000,00 грн. (а. с. 13 у т. 4).

З акту приймання - передачі звіту з оцінки майна від 28.04.2007 р., укладеного боржником з ПП "РОД", вбачається, що виконавцю на дату підписання вказаного акту суму в розмірі 250000,00 грн. не сплачено (а. с. 14 у т. 4).

Згідно з Висновком про ліквідаційну вартість об'єкту ліквідаційної маси та Звітом про проведення незалежної оцінки щодо визначення вартості 10 поверхового незавершеного житлового будинку без цокольного поверху станом на 31.03.2007 р. , його вартість становить 1065100,00 грн. з ПДВ (а. с. 49 - 111 у т. 3).

28.04.2007 р. ліквідатором Кульгою М.В. укладено договір №0402.04/21 з Українською аграрною біржею щодо організації та проведення аукціону з реалізації майна банкрута, в п. 1.10 якого зазначено, що вартість послуг за організацію та проведення аукціону становить 10000,00 грн. (а. с. 34, 35 у т. 3), який відбувся 11.05.2007 р. відповідно до аукціонного свідоцтва № МБ21/26-1 про продаж майна підприємства - банкрута на аукціоні; покупцем визнано Приватне підприємство "Авест-А" (а. с. 32 у т. 3);

14.05.2007 р. між покупцем та боржником в особі ліквідатора Кульги М.В. укладено договір купівлі-продажу об'єкта незавершеного будівництва (а. с. 33 у 3).

На виконання умов договору, 21.05.2007 р. ПП "Авест-А" перераховано боржнику 1086100,00 грн., що підтверджується банківською випискою про рух коштів на розрахунковому рахунку боржника в Житомирському обласному управлінні Державного ощадбанку України (додаток до тому 8).

Відповідно до акту прийому - передачі об'єкта незавершеного будівництва від 22.05.2007 р. ліквідатором Кульгою М.В. передано ПП "Авест-А" об'єкт незавершеного будівництва 10-поверхового житлового будинку без врахування цокольного поверху у м. Житомирі по вул. Народицькій, 20 (а. с. 46 у т. 3).

З вищевказаної вказаної банківської виписки боржника вбачається, що з його розрахункового рахунку 23.05.2007 р. здійснено такі виплати (додаток до тому 8):

- 1860,00 грн., 400,00 грн. - оплата послуг арбітражного керуючого Вербила Ю.В., які сплачено Вербилом Ю. В. (дата виконання операцій згідно з банківською випискою відповідно 02.11.2005 р. та 31.01.2006 р.);

- 18771,42 грн. - оплата послуг арбітражного керуючого Вербила Ю.В., яка здійснена Кульгою М. В. (дата виконання операції відповідно до банківської виписки 23.05.2007 р.).

Отже, арбітражному керуючому Вербилу Ю. В. здійснено оплату послуг на загальну суму 21031,42 грн.

Згідно з довідкою №37 від 03.04.2007 р., арбітражним керуючим Вербилом Ю. В. підтверджено отримання коштів на суму 2260,00 грн. та вказано, що залишок боргу з оплати його послуг станом на 04.04.2007 р. складає 18771,42 грн. (а. с. 71 у т. 14).

Ліквідатором ОСОБА_7 надано суду розрахунок оплати послуг арбітражного керуючого Вербила Ю. В. за період з 08.07.2004 р. по 29.03.2007 р. та вказано про нараховану оплату послуг у сумі 20929,42 грн., а не 21031,42 грн. як вказано арбітражним керуючим Вербилом Ю. В. (а. с. 70 у т. 14).

Як вбачається з протоколу комітету кредиторів від 09.09.2013 р., комітетом, зокрема, затверджено оплату послуг арбітражного керуючого Вербила Ю. В. в сумі 20929,00 грн.; вказано ліквідатору ОСОБА_7 звернутись до Вербила Ю. В. про повернення коштів у сумі 102,00 грн. (а. с. 56 - 60 у т. 14).

Згідно з матеріалами справи, Вербило Ю.В. призначений розпорядником майна відповідно до ухвали господарського суду від 08.07.2004 р. (а. с. 81, 82 у т. 1 ).

Постановою господарського суду від 18.02.2005 р. боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Вербила Ю.В. (а. с. 175 у т. 1).

Ухвалою господарського суду від 29.03.2007 р., зокрема, припинено повноваження ліквідатора Вербила Ю. В. (а. с.16 у т. 2).

Тому, на підставі ч. 12 ст. 3-1 Закону, судом проведено самостійний наступний розрахунок оплати послуг арбітражного керуючого Вербила Ю. В. за період з 08.07.2004 р. по 29.03.2007 р., а саме:

- за 24 календарні дні липня 2004 р. (дата призначення арбітражного керуючого Вербила Ю. В. розпорядником майна боржника) - 158,64 грн. х 2 = 317,28 грн.;

- з 01.08.2004 р. по 31.08.2004 р. - ( за серпень місяць ) - 205,00 грн. ( мінімальна заробітна плата ) х 2 = 410,00 грн.;

- з 01.09.2004 р. по 31.12.2004 р. - (за вересень, жовтень, листопад, грудень) 237,00 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 4 (кількість місяців) = 1896,00 грн.;

- з 01.01.2005 р. по 31.03.2005 р. - (за січень, лютий, березень) - 262,00 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 3 (кількість місяців) = 1572,00 грн.;

- з 01.04.2005 р. по 30.06.2005 р. - (за квітень, травень, червень) - 290,00 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 3 (кількість місяців) = 1740,00 грн.;

- з 01.07.2005 р. по 31.08.2005 р. - (за липень, серпень) - 310,00 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні зарплати) х 2 (кількість місяців) = 1240,00 грн.;

- з 01.09.2005 р. по 31.12.2005 р. - (за вересень, жовтень, листопад, грудень) - 332,00 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні заробітні плати) х 4 (кількість місяців) = 2656,00 грн.;

- з 01.01.2006 р. по 30.06.2006 р. - (з січня по червень) - 350,00 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні зарплати) х 6 (кількість місяців) = 4200,00 грн.;

- з 01.07.2006 р. по 30.11.2006 р. - (з липня по листопад) - 375,00 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні зарплати) х 5 (кількість місяців) = 3750,00 грн.;

- з 01.12.2006 р. по 28.02.2007 р. - (з грудня по лютий) - 400,00 грн. (мінімальна заробітна плата) х 2 (дві мінімальні зарплати) х 3 (кількість місяців) = 2400,00 грн.;

- за 29 календарних днів березня місяця 2007 р. (дата припинення повноважень ліквідатора Вербила Ю. В.) - 374,10 грн. х 2 = 748,20 грн.

З огляду на викладене судом встановлено, що оплата послуг арбітражного керуючого Вербила Ю. В. за період з 08.07.2004 р. по 29.03.2007 р. становить 20929,48 грн., а не 21031,42 грн. (21031,42 - 20929,48 =101,94), відповідно, підлягала сплаті сума в розмірі 18669,48 грн. (20929,48 - 2260,00 (сплачена сума) = 18669,48), а не 18771,42 грн., згідно з вищевказаною банківською випискою.

Таким чином, сума переплати Вербилу Ю.В. становить 101,94 грн. (18771,42 - 18669,48 =101,94 ).

За таких обставин, слід зобов"язати Кульгу М. В. повернути на ліквідаційний рахунок боржника зайво сплачені кошти на оплату послуг арбітражного керуючого Вербила Ю. В. у сумі 101,94 грн., про що зазначити в резолютивній частині цієї ухвали.

2) 25000,00 грн. - ПП "РОД" проведення незалежної оцінки, згідно з договором на проведення незалежної оцінки від 25.04.2007 р. (а. с. 13 у т. 4) та акту приймання -передачі звіту з оцінки майна від 28.04.2007 р. (а. с.14 у т. 4).

Як вбачається з протоколу комітету кредиторів від 09.09.2013 р., комітетом, зокрема, вирішено понесені витрати на проведення оцінки вважати такими, що не підлягають задоволенню (а. с. 56 - 60 у т. 14).

Господарський суд не погоджується з вказаним рішенням комітету кредиторів, оскільки в матеріалах справи є підтверджуючі документи щодо понесених витрат на проведення незалежної оцінки ПП "РОД" (м. Городище Черкаської області, код ЄДРПОУ 31490018) у сумі 25000,00 грн., тому вважає їх такими, що підлягають затвердженню.

3) 28000,00 грн. - СПД ОСОБА_14 надання послуг по охороні об'єкту.

Досліджуючи матеріали справи та надані документи, господарським судом встановлено, що договором № 2 від 17.04.2007 р. (а. с. 37 - 39 у т. 5) та додатку до нього (а. с. 40 у т. 5), укладеного між ПП ОСОБА_14 та боржником, передбачено, що замовник доручає, а виконавець бере на себе обов"язок по підтримці порядку, охороні приміщень і майна замовника на об"єкті незавершеного будівництва у м. Житомирі по вул. Народицька, 20 (п.1 договору); у п. 2 договору вказано, що вартість послуг виконавця визначається виходячи із сумарної кількості відпрацьованих людино - годин та складає 28000,00грн.; п. 5 сторонами погоджено, що охорона об"єкта забезпечується силами та засобами виконавця у складі чотирьох цілодобових постів; фактичне виконання робіт фіксується сторонами у двосторонньому акті здачі - приймання робіт (п.21 договору); згідно з п. 22 договору, замовник сплачує вартість послуг відповідно до виставленого виконавцем рахунку - фактури; договір вступає в законну силу з 17.04.2007 р. та діє до 01.07.2007 р. (п. 23 договору); у додатку до вказаного договору також погоджено, що перед проведенням оплати охорони сторони підписують акт приймання - передачі робіт.

В матеріалах справи є тільки не засвідчена копія акту виконаних робіт від 24.05.2007 р. за договором № 2 від 24.05.2007 р., в якому вказано, що роботи за вказаним договором за період з 17.05.2007 р. по 24.05.2007 р. виконано, вартість робіт складає 8000,00 грн. (а. с. 69 у т. 14).

У не засвідченій копії листа ліквідатора Кульги М. В. від 24.05.2007 р., адресованого ПП ОСОБА_14 надано пропозицію розірвати договір № 2 від 17.04.2007 р. у зв"язку з реалізацією об"єкту охорони - незавершеного будівництва та підписанням 24.05.2007р. відповідного акту приймання - передачі; як вбачається з напису на вказаному листі, ПП ОСОБА_14 проти вказаної пропозиції не заперечив та зазначив про наявність боргу у сумі 8000,00 грн. за період з 17.05.2007 р. по 24.05.2007 р. (а. с. 68 у т. 14).

З огляду на відсутність рахунків - фактур, виставлених ПП ОСОБА_14, інших актів виконаних робіт згідно з вказаним договором, графіком проведення охорони об"єкту на чотирьох постах, господарський суд позбавлений можливості розглянути правомірність сплати вказаної суми витрат, тому розгляд звіту арбітражного керуючого Кульги М.В. про затвердження понесених витрат в цій частині слід відкласти.

Одночасно, у зв'язку з ненаданням ліквідатором Кульгою М.В. на неодноразові вимоги господарського суду документів в підтвердження понесених витрат на оплату послуг з охорони майна боржника на загальну суму 28000,00 грн., господарський суд визнав за необхідне викликати в порядку ст. 30 ГПК України ФОП ОСОБА_14 м. Київ для надання необхідних доказів, про що вказати в ухвалі господарського суду від 25.09.2013 р., яка буде винесена за наслідками розгляду справи після перерви, оголошеної в засіданні суду 10.09.2013 р.

Крім того, у наданих до суду заявах, поясненнях від 27.08.2012 р. (а. с. 15 - 18 у т. 11), від 14.11.2012 р. (а. с. 78 - 80 у т. 11), Кульгою М. В. вказано про необхідність відшкодування незалежним оцінювачам оплату оцінки та рецензування звіту по оцінці на суму 30000,00 грн.

У зв'язку з цим слід зазначити, що згідно з протоколом комітету кредиторів боржника від 09.09.2013 р. (а. с. 56 - 60 у т. 14), комітетом прийнято такі рішення: не затверджувати понесені витрати на проведення охорони у сумі 28000,00 грн. на рахунок ПП ОСОБА_14; та не понесені витрати за надані послуги по оцінці та рецензуванню 30000,00 грн.

Тому розгляд звіту Кульги М.В. в частині затвердження сум, які необхідно сплатити за надані послуги по оцінці майна та рецензуванню звіту на загальну суму в розмірі 30000,00 грн. слід відкласти з метою витребування додаткових доказів, про що вказати в ухвалі господарського суду від 25.09.2013 р., яка буде винесена за наслідками розгляду справи після перерви, оголошеної в засіданні суду 10.09.2013 р..

Керуючись ст. 30, 77, п.п. 1-1 ч. 1 ст. 80, ст. 86 ГПК України, ст. 3-1, 22 - 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції до набрання чинності Закону України від 22.12.2011 р. № 4212-VI , господарський суд, -

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт арбітражного керуючого Кульги М. В. в частині понесених витрат з розрахункового рахунку Приватного підприємства Виробничо - комерційної фірми "Геліос", м. Житомир на суму 25000,00 грн. на проведення незалежної оцінки, виконаної ПП "РОД" (м. Городище Черкаської області, код ЄДРПОУ 31490018) та на суму 20929,48 грн. з оплати послуг арбітражного керуючого Вербила Ю. В.

2. Затвердити звіт арбітражного керуючого Кульги М. В. в частині понесених витрат (не оплачених) в процедурі ліквідації Приватного підприємства "Виробничо - комерційна фірма "Геліос", м. Житомир на загальну суму 20161,53 грн., з яких:

- 2535,74 грн. - понесені щомісячні витрати ліквідатора;

- 17582,79 грн. - понесені витрати ліквідатора;

- 43,00 грн. - витрати по сплаті державного мита.

3. Затвердити оплату послуг арбітражного керуючого Кульги М.В. в розмірі 54596,00 грн. за виконання повноважень ліквідатора ПП "ВКФ "Геліос", м. Житомир.

4. Відмовити в затвердженні звіту арбітражного керуючого Кульги М. В. в частині здійснених витрат на загальну суму 1057,06 грн., з яких:

- 64,26 грн. - по оплаті поштових послуг;

- 807,00 грн. - по оплаті державного мита у справі № 2/214-НМ;

- 176,80 грн. - по оплаті послуг держреєстратора про надання Витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо ПП "Сервіс-Нова", ПП "Інтерінвест", Корпорації "Поліська інвестиційна корпорація", м. Житомир та 9,00 грн. по оплаті послуг банку.

5. Припинити провадження по розгляду звіту арбітражного керуючого КУльги М.В. щодо понесених витрат по сплаті державного мита у розмірі 1708,50 грн. за подання апеляційної скарги на рішення Корольовського районного суду м. Житомира у справі № 22ц-370/09.

6. Зобов"язати Кульгу Майю Володимирівну (АДРЕСА_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1) повернути Приватному підприємству Виробничо - комерційній фірмі "Геліос" (код ЄДРПОУ 22049099) зайво сплачені кошти на оплату послуг арбітражного керуючого Вербила Ю. В. у сумі 101,94 грн.

7. Відкласти розгляд звіту арбітражного керуючого Кульги М. В. в частині понесених витрат з розрахункового рахунку боржника на суму 28000,00 грн. за здійснення охорони майна та не понесених витрат на суму 30000,00 грн. за проведення оцінки майна і рецензування Звіту про оцінку майна.

8. Призначити дату і час наступного засідання суду за наслідками розгляду справи після перерви, оголошеної в засіданні суду 10.09.2013 р.

Дата підписання ухвали 19.09.2013 р.

Суддя Лозинська І.В.

1 - в справу

2 - Кульзі М. В. - (АДРЕСА_1) (рекомендованим)

3 - а/к ОСОБА_7 ( АДРЕСА_2 )

4 - Житомирська ОДПІ, 10014, м. Житомир, м-н Перемоги, 2

СудГосподарський суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення10.09.2013
Оприлюднено20.09.2013
Номер документу33570964
СудочинствоГосподарське
🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні