Постанова
від 13.09.2013 по справі 2а/0470/646/11
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 вересня 2013 р. Справа № 2а/0470/646/11 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Кучми К.С.

при секретарі - Волкові В.В.

за участю:

представника позивача - Борисенко Є.С.

представника відповідача - Ваховської Г.О.

представника прокуратури - Захарчука В.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Профайн Логістик Україна» до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до адміністративного суду з вищезазначеним позовом. В обґрунтування заявлених вимог послався на те, що на підставі направлення від 14.09.2010 року №833, виданого ДПІ у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська було проведено позапланову виїзну перевірку ТОВ «Профайн Логістик Україна» з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість у зменшення податкових зобов'язань з ПДВ наступних податкових періодів за червень 2010 року, яка за рахунок від'ємного значення з ПДВ, що декларувалось у періоді з 01.08.2009 року по 31.08.2009 р. Отримані під час проведення перевірки дані зафіксовані в акті №4454/23- 5/35933591 від 21.09.2010 року. В розділі 4 акту зазначено, що перевіркою виявлено порушення п.п.7.7.1., п.п.7.7.2., п.7.7.4. п.7.7. ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» та п.п.5.12.2 п.5.12 розділ 5 Наказу ДПА України «Про внесення змін до податкової звітності з податку на додану вартість» внаслідок чого підприємством завищено заявлену суму, що підлягає бюджетному відшкодуванню на 7 754 503 грн.

ТОВ «Профайн Логістик Україна» направило ДПІ у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська заперечення на акт. Проте листом №42010/10/23-509 від 27.09.2010 року податкова інспекція залишила без змін висновок акту та надіслала податкове повідомлення-рішення від 27.09.2010 року №0000712302/0 відповідно до якого ТОВ «Профайн Логістик Україна» зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість (завищення бюджетного відшкодування 7 754 503 грн.), визначено податкове зобов'язання з ПДВ та зобов'язано сплатити суму податків в розмірі 720 837,39 грн. 28 вересня 2010 року підприємство звернулось зі скаргою до ДПІ у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська на дане податкове повідомлення-рішення, але рішенням податкового органу від 23.11.2010 року №52001/10/23-509 про результати розгляду повторної скарги, відповідно до якого податковий орган залишив без змін податкове повідомлення-рішення від 27.09.2010 року №0000712302/0. Позивач вважає, що податкове повідомлення-рішення прийняте на підставі необґрунтованих висновків, порушень чинного законодавства не допускав, а тому просив суд визнати його повністю нечинним.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримала з викладених у позові підстав, просила суд позов задовольнити.

Представник відповідача у судовому засіданні пред'явлені позовні вимоги не визнала у повному обсязі та зазначила, що винесене на підставі висновків перевірки позивача податкове повідомлення-рішення від 27.09.2010 року №0000712302/0 є цілком обґрунтованим та законним, а тому просила суд у задоволенні позову відмовити.

Представник прокуратури, який вступив до участі у справі, мотивуючи це тим, що цей вступ спрямований на захист економічних інтересів держави, оскільки предмет позову стосується стягнення грошових коштів до Державного бюджету України, також просив суд у задоволенні позову відмовити в повному обсязі, посилаючись на його необґрунтованість.

Заслухавши пояснення осіб, що приймають участь у справі, думку прокурора, дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного.

Судом встановлено, що ТОВ «Профайн Логістик Україна» (код ЄДРПОУ 35933591) зареєстроване 23.05.2008 року рішенням виконавчого комітету Бабушкінської районної ради м.Дніпропетровська. Взято на податковий облік в органах державної податкової служби від 27.05.2008 р. та на день підписання акту перебувало на обліку в ДПІ у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська.

Судом також встановлено, що співробітниками ДПІ у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська було проведено позапланову виїзну перевірку ТОВ «Профайн Логістик Україна» (код ЄДРПОУ 35933591) з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість у зменшення податкових зобов'язань з ПДВ наступних податкових періодів за червень 2010 року, яка виникла за рахунок від'ємного значення з ПДВ, що декларувалось у періоді з 01.08.2009 року по 31.08.2009 р.

За результатами перевірки складено акт №4454/23-5/35933591 від 21.09.2010 року, яким встановлено порушення:

-п.п.7.7.1., п.п.7.7.2., п.7.7.4. п.7.7. ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» (зі змінами та доповненнями) від 03.04.1997 року №168/97-ВР та п.4.2, п.п.5.12.2 п.5.12 розділ 5 Наказу ДПА України «Про внесення змін до податкової звітності з податку на додану вартість» від 15.06.2005 року №213, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.06.2005 року №702/10982, з урахуванням змін внесених Наказом ДПА України від 19.03.2008 р. за №224/14915 ТОВ «Профайн Логістик Україна» завищено суму бюджетного відшкодування податку на додану вартість у зменшення податкових зобов'язань з ПДВ наступних податкових періодів за червень 2010 року на 7 754 503 грн.

За результатами перевірки, ДПІ у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська було винесено податкове повідомлення-рішення від 27.09.2010 року №0000712302/0, яким зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість (завищення бюджетного відшкодування 7 754 503 грн.) та визначено податкове зобов'язання з ПДВ та зобов'язано сплатити суму податків в розмірі 720 837,39 грн.

Аналізуючи виниклі між сторонами правовідносини, суд приходить до наступного.

У відповідності до п.п.7.3.1 п.7.3 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» (зі змінами та доповненнями) від 03.04.1997 року №168/97-ВР датою виникнення податкових зобов'язань з продажу товарів (робіт, послуг) вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом, якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: або дата зарахування коштів від покупця (замовника) на банківський рахунок платника податку...; або дата відвантаження товарів (робіт, послуг)...

В акті перевірки зазначено, що ТОВ «Профайн Логістик Україна» (постачальник) укладались договори купівлі-продажу з покупцями на поставку профілю ПВХ. Згідно умов п.2.1 Договорів поставка товару здійснюється на умовах самовивозу зі складу продавця: м.Дніпропетровськ, вул.Ударників, 27, вул.Мукачевська, 280; смт.Ювілейне, вул.Виробнича, 1; м.Одеса, пров.Петренко, буд.1; м.Київ. вул.Бориспільська, буд.19.

В результаті перевірки встановлено, що транспортування товарів при реалізації проводилось за рахунок покупців, а також ТОВ «Профайн Логістик Україна» надавались «додаткові послуги клієнтам» (Кт рах.37.7.2 Дт рах.93) на загальну суму 554 984 грн. (в т.ч. ПДВ - 7 467 грн.), з них: приватні підприємці - платники єдиного податку на суму 510 184 грн., платники ПДВ на суму 44 800 грн. (в т.ч. ПДВ - 7 467 грн.). Підприємством укладались договори на перевезення вантажів автомобільним транспортом з приватними підприємцями.

Згідно наданих до перевірки журналів-ордерів по рахунках 68.1 «Розрахунки за авансами одержаними», 37.7.2 «Розрахунки з іншими дебіторами», 31.1 «Поточні рахунки в національній валюті», 64.3 «Розрахунки по ПДВ» встановлено реалізацію товарів без компенсації покупцями додаткових витрат на транспортування зі складу продавця - ТОВ «Профайн Логістик Україна» на загальну суму ПДВ 7 467 грн., в т.ч.: - серпень 2009 р. - 1183 грн. Таким чином, позивачем занижено обсяг поставок товарів (робіт, послуг) на суму 109 503,53 грн.

Порушення п.п.7.2.1, п.п.7.2.6 п.7.2, п.п.7.4.1, п.п.7.4.4, п.п.7.4.5 п.7.4 та п.п.7.5.1 п.7.5 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» також завищено податковий кредит з ПДВ за серпень 2009 року на 5 680 996 грн.

Позивачем зроблено помилковий висновок, що порушення п.п.7.2.6 п.7.2, п.п.7.4.5 п.7.4 та п.п.7.5.1 п.7.5 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість», викладені в акті від 21.09.2010 р. №4454/23-5/35933591 стосуються безпідставного завищення податкового кредиту на суму 2 059 880 грн., при наданні уточнюючого розрахунку за лютий 2009 року та відхилень, встановлених Системою автоматизованого співставлення податкових зобов'язань і податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України, між сумами податкових зобов'язань та/або податкового кредиту з податку на додану вартість ТОВ «Профайн Логістик Україна» та його контрагентів, а саме: ТОВ «Ексім-Юніверс» (і.п.н.353953104616) за квітень 2009 р. та завищення податкового кредиту на суму 73 278 грн.; ТОВ «Віконні технології та сервіс» (іпн.321931004686) за березень 2009 р. та завищення податкового кредиту на суму 3 018 389 грн.

В п.3.1.2. «Перевірка правильності визначення податкового кредиту за серпень 2009 року» акту від 21.09.2010 р. №4454/23-5/35933591 визначені порушення п.п.7.2.1, п.п.7.2.6 п.7.2, п.п.7.4.1, п.п.7.4.4, п.п.7.4.5 п.7.4 та п.п.7.5.1 п.7.5 ст.7 Закону України, а саме: ТОВ «Профайн Логістик Україна» в серпні 2009 року включено до складу податкового кредиту (ряд.10.1 декларації з податку па прибуток) ПДВ на загальну суму 5 516 732 грн. по податкових накладних, отриманих від ТОВ «Ексім-Юніверс» (м.Дніпропетровськ, код 35995311, стан «16» - припинено (ліквідовано, закрито), знято з обліку 08.10.2009 р. справа №Б24/286-09).

Господарським судом Дніпропетровської області 31.07.2009 р., згідно ст.52 Закону України від 14.05.1992 р. №2343-ХП «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», винесено ухвалу про порушення провадження у справі про банкрутство. Господарським судом Дніпропетровської області 06.08.2009 р. винесена постанова про визнання ТОВ «Ексім-Юніверс» банкрутом та призначення ліквідатора - ініціюючого кредитора в особі директора ТОВ «Будівельна Компанія «Сіті Інвест Груп».

У серпні 2009 р., згідно постанови Господарського суду, розпочато ліквідаційну процедуру підприємства. Посадові особи ТОВ «Ексім-Юніверс» не мали право підпису первинних документів (договорів, рахунків, податкових накладних та інших первинних документів). Згідно бази даних «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» встановлено, що ТОВ «Ексім-Юніверс» в серпні 2009 року не звітувало. Остання звітність по ПДВ надана за червень 2009 р.

Відповідно до п.п.7.4.1. п.7.4 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 8-1 цього Закону, протягом такого звітного періоду...».

Згідно п.7.5. ст.7 Закону датою виникнення права платника податку на податковий кредит вважається: п.п.7.5.1. дата здійснення першої з подій: або дата списання коштів з банківського рахунку платника податку в оплату товарів (робіт, послуг), дата виписки відповідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з використанням кредитних дебетових карток або комерційних чеків; або дата отримання податкової накладної, що засвідчує факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг)».

Відповідно до п.п.7.2.1. платник податку зобов'язаний надати покупцю податкову накладну, що має містити зазначені окремими рядками: порядковий номер податкової накладної; дату виписування податкової накладної; повну або скорочену назву, зазначену у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість; податковий номер платника податку (продавця та покупця); місце розташування юридичної особи або місце податкової адреси фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість; опис (номенклатуру) товарів (робіт, послуг) та їх кількість (обсяг, об'єм); повну або скорочену назву, зазначену у статутних документах отримувача; ціну поставки без врахування податку; ставку податку та відповідну суму податку у цифровому значенні; загальну суму коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку.

У відповідності до п.п.7.2.3 п.7.2 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» - податкова накладна складається у момент виникнення податкових зобов'язань продавця у двох примірниках. Оригінал податкової накладної надається покупцю, копія залишається у продавця товарів (робіт, послуг)... Податкова накладна виписується на кожну повну або часткову поставку товарів (робіт, послуг). У разі коли частка товару (робіт, послуг) не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом державної податкової служби України, та враховується у визначенні загальних податкових зобов'язань. Платники податку повинні зберігати податкові накладні протягом строку, передбаченого законодавством для зобов'язань із сплати податків.

Відповідно до п.п.7.2.6 п.7.2 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» - податкова накладна видається платником податку, який поставляє товари (послуги), на вимогу їх отримувача, та є підставою для нарахування податкового кредиту... У разі відмови з боку постачальника товарів (послуг) надати податкову накладну або при порушенні ним порядку її заповнення отримувач таких товарів (послуг) має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву зі скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум цього податку до складу податкового кредиту. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку внаслідок придбання таких товарів (послуг).

ТОВ «Профайн Логістик Україна» до ДПІ у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська заяви зі скаргою не надавалася.

Згідно п.п.7.4.5 п.7.4 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені податковими накладними чи митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з підпунктом 7.2. б Закону).

Таким чином, ТОВ «Профайн Логістик Україна», в порушення п.п.7.2.6 п.7.2, п.п.7.4.1, п.п.7.4.5 п.7.4 та п.п.7.5.1 п.7.5 ст.7 даного Закону завищено податковий кредит з ПДВ за серпень 2009 року на 5 516 732 грн.

На порушення п.п.7.4.4 п.7.4 ст.7 Закону України, підприємством до складу податкового кредиту включено ПДВ по послугах, які не вважаються пов'язаними з веденням господарської діяльності у загальній сумі 164 264 грн., у тому числі січень 2009 року: ПГІ «Ройал Кейтерінг Сервіс» (код ЄДРПОУ 31958434, м.Київ, договір №64/12 від 22.12.2008 р. оренда та оформлення приміщень для банкету, обслуговування харчуванням) - 985 583 грн. (в т.ч. ПДВ - 164 264 грн.), в т.ч.: акт б/н від 20.01.2009 р. - оренда приміщень для банкету на загальну суму 118 800 грн. (в т.ч. ПДВ - 19 800 грн.); акт б/н від 22.01.2009 р. - обслуговування харчуванням на загальну суму 271 999,88 грн. (в т.ч. ПДВ - 45 333,31 грн.); акт б/н від 20.01.2009 р. - обслуговування банкету на загальну суму 292 320 грн. (в т.ч. ПДВ - 48 720 грн.); акт б/н від 20.01.2009 р.- організація та оформлення приміщення для банкету на загальну суму 302 463,12 грн. (в т.ч. ПДВ - 50 410,52 грн.).

Згідно наданих до перевірки бухгалтерських документів, реєстрів отриманих (виданих) податкових накладних за 2009 рік, даних додатку 5 «Розшифровка податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» до декларації (вх.№11250 від 21.09.2009 р.) ПДВ в сумі 164 264 грн. ТОВ «Профайн Логістик Україна» включено до складу податкового кредиту серпня місяця 2009 р.

Вищенаведені дані були встановлені з даних журналів-ордерів за 2009 рік по рахункам: 37.7.2 «Розрахунки з іншими дебіторами». 31.1 «Поточні рахунки в національній валюті», 64.4 «Розрахунки по ПДВ», 92 «Адміністративні витрати», які в свою чергу, відображуються по рах.791 «Результат операційної діяльності» та доданих до них первинних документів (банківських виписок, договорів, актів прийому-передачі, реєстрів отриманих (виданих) податкових накладних).

У відповідності до п.п.7.4.4 п.7.4 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» - якщо платник податку придбаває (виготовляє) матеріальні та нематеріальні активи (послуги), які не призначаються для їх використання в господарській діяльності такого платника, то сума податку, сплаченого у зв'язку з таким придбанням (виготовленням), не включається до складу податкового кредиту.

Позивач не надав обґрунтованих економічних або інших причин (ділової мети) щодо понесення витрат по зведенню банкету.

Таким чином, встановлено штучне завищення податкового кредиту при відсутності розумної економічної причини на загальну суму 164 264 грн.

За наслідками проведеної планової виїзної перевірки, результати якої оформлено актом від 18.05.2010 р. встановлено, що в порушення п.п.7.7.1 п.7.7 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» завищено суму від'ємного значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту з ПДВ за серпень 2009 року на 5 683 306 грн.

Відповідно до п.1.8. Закону України «Про податок на додану вартість» бюджетне відшкодування - сума, що підлягає поверненню платнику податку з бюджету, у зв'язку з надмірною сплатою податку…

Згідно п.п.7.7.2 п.7.7. ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» якщо у наступному податковому періоді сума, розрахована згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, має від'ємне значення, то: бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від'ємного значення, яка дорівнює сумі податків, фактично сплаченій отримувачем товарів (послуг) у попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів (послуг); залишок від'ємного значення після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду.

У п.п.7.7.1., п.п.7.7.2 п.7.7 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» визначено, що сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного податкового періоду та сумою податкового кредиту такого звітного податкового періоду

П.п.7.7.4 п.7.7. ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» передбачено, що платник податку, який має право на одержання бюджетного відшкодування та прийняв рішення про повернення повної суми бюджетного відшкодування, подає відповідному податковому органу податкову декларацію та заяву про повернення такої повної суми бюджетного відшкодування, яка відображається у податковій декларації...

До декларації додаються розрахунок суми бюджетного відшкодування, копії погашених податкових векселів (податкових розписок), у разі їх наявності, та оригіналів п'яти основних аркушів (примірників декларанта) вантажно-митних декларацій, у разі наявності експортних операцій.

П.4.2 Наказу ДПА України «Про затвердження форми податкової декларації та Порядку її заповнення і подання» від 30.05.1997 року №166 (в редакції Наказу ДПА України від 17.03.2008 р. №159, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 19.03.2008 р. за №224/14915) встановлено, що у складі декларації повинні подаватися всі необхідні додатки до декларації, подання яких передбачено цим Порядком...

У разі наявності даних в рядку 24 та/або в рядку 26 податкової декларації з податку на додану вартість подання довідки є обов'язковим.

В свою чергу рядки 24 та 26 податкової декларації з податку на додану вартість розшифровується в додатку 2 «Довідка щодо залишку суми від'ємного значення попередніх податкових періодах, що залишається непогашеним після бюджетного відшкодування, отриманого у звітному податковому періоді, та підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного податкового періоду.

Сума податку, що підлягає відшкодуванню з бюджету, не може перевищувати наявної різниці значень податкового кредиту і податкових зобов'язань кожного окремого звітного періоду. Декларування такої різниці відбувається у рядку 18.2 розділу III податкової декларації з податку на додану вартість.

Сума визначеного від'ємного значення (з урахуванням сум зобов'язань по податкових векселях, включених до складу податкових зобов'язань платника в звітному періоді), за винятком врахованої у зменшення суми податкового боргу за попередні звітні періоди з податку на додану вартість, зараховується до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (відображається у рядку 22.2 податкової декларації поточного звітного періоду).

Таким чином, для отримання права на бюджетне відшкодування від'ємне значення різниці податкових зобов'язань та податкового кредиту окремого звітного періоду повинно хоча б частково зберегтися за наслідками наступних податкових періодів (не бути погашеними доданими податковими зобов'язаннями наступних періодів).

На підставі наданої ТОВ «Профайн Логістик Україна» до ДПІ у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська податкової звітності з ПДВ та результатів планової виїзної перевірки (акт від 18.05.2010 р. №1965/23-2/35933591) встановлено, що від'ємне значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту (р.18.2 Декларації з ПДВ) за серпень 2009 р. у сумі 12 716 229 грн. (за результатами планової виїзної перевірки становить 7 032 823 грн.), на момент декларування бюджетного відшкодування частково використано для зменшення податкових зобов'язань наступних податкових періодів, та з урахуванням результатів планової виїзної перевірки складає 5 492 355 грн.

Дані рядків 24 та 26 податкової декларації з ПДВ відповідного звітного періоду відображаються в колонках 3 та 5 підсумкового рядка Довідки та розподіляються (у відповідних колонках) по періодах виникнення (колонка 2) податкового кредиту, за рахунок якого вони сформовані.

Крім того, ТОВ «Профайн Логістик Україна» було допущено помилку при заповненні додатку 2 «Довідка щодо залишку суми від'ємного значення попередніх податкових періодів, що залишаються непогашеними після бюджетного відшкодування, отриманого у звітному податковому періоді, та підлягає включенню до складу податкового кредиту наступного податкового періоду», а саме при заповненні гр.4 «Частина залишку від'ємного значення, фактично сплачена отримувачем товарів (послуг) постачальникам таких товарів (послуг) у попередніх податкових періодах та не погашена податковими зобов'язаннями попередніх податкових періодів або не брала участі у розрахунках бюджетного відшкодування (переноситься до р.2 розрахунку бюджетного відшкодування)» підприємством помилково зазначена сума від'ємного значення, яка фактично сплачена отримувачем товарів (послуг) постачальникам таких товарів (послуг) у попередніх податкових періодах у сумі 7 754 503 грн. (фактично сплачена сума залишку від'ємного значення з ПДВ у розмірі 0 грн.).

Плановою виїзною перевіркою з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2009 р. по 31.12.2009 р. (акт від 18.05.2010 р. №1965/23-2/35933591) та позаплановою виїзною перевіркою з питань визначення залишку від'ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду за вересень 2009 року (акт від 02.12.2009 р. №3653/23-5/35933591) визначено погашення заборгованості протягом вересня-жовтня 2009 року перед постачальниками по яким виникла заборгованість при формуванні податкового кредиту з ПДВ за серпень 2009 року.

Крім того, судом не була досліджена первина документація, за перевіряємий період ТОВ «Профайн Логістик Україна», оскільки на вимогу суду представником позивача копії даних документів надані не були. Також, позивачем не було надано суду належних доказів, які б підтвердили факт несвоєчасного отримання ним первинних документів.

Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

В силу ч.3 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

У відповідності до ст.11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно частин 1, 2 ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Надані позивачем докази та обґрунтування позову не доведені в судовому засіданні. Відповідачем доведено правомірність своїх дій, що стосуються предмету позову. Факти, встановлені судом, та відповідні їм правовідносини підтверджуються наявними та дослідженими в судовому засіданні доказами.

За таких обставин, суд вважає за необхідне, у задоволенні позову ТОВ «Профайн Логістик Україна» до ДПІ у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення слід відмовити, оскільки посадові особи відповідача при проведенні даної перевірки діяли на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а тому оскаржуване податкове повідомлення-рішення є правомірним.

Відповідно до ст.94 КАС України судові витрати у справі покладаються на сторону, проти якої ухвалена постанова.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.10, 11, 69, 71, 94, 122, 158 - 163, 167 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Профайн Логістик Україна» до Державної податкової інспекції у Бабушкінському районі м.Дніпропетровська про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - відмовити.

Постанова суду набирає законної сили відповідно до вимог ст.254 КАС України та може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд в порядку та строки, передбачені ст.186 КАС України.

Повний текст постанови складений 17 вересня 2013 року.

Суддя (підпис) З оригіналом згідно Постанова не набрала законної сили станом на 17 вересня 2013 року Суддя Кучма К.С. Кучма К.С. Кучма К.С.

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.09.2013
Оприлюднено25.09.2013
Номер документу33608509
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0470/646/11

Ухвала від 09.02.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кучма Костянтин Сергійович

Ухвала від 13.01.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кучма Костянтин Сергійович

Постанова від 13.09.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кучма Костянтин Сергійович

Ухвала від 18.06.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Кучма Костянтин Сергійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні