Постанова
від 16.09.2013 по справі 827/2072/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ПОСТАНОВА

Іменем України

16 вересня 2013 рокуСправа №827/2072/13-а 11 год. 28 хв.

м. Севастополь

Окружний адміністративний суд міста Севастополя в складі:

головуючого судді - Мінько О.В.;

при секретарі - Матвєєвої М.С.,

за участю: представника позивача, Державної податкової інспекції у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів м. Севастополя, Харькової Олени Олексіївни, довіреність № 168/9/10.1-04 від 20.07.2013 року;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Севастополі адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів м. Севастополя до товариства з обмеженою відповідальністю "Севюгсервіс" про надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі,

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів м. Севастополя звернулась до суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Севюгсервіс" про надання дозволу на погашення суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.

Вимоги обґрунтовані тим, що відповідач у порушення вимог Закону України "Про плату за землю" не сплатив заборгованість перед бюджетом з орендної плати за землю.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав, надав пояснення, просив позов задовольнити.

Відповідач в судове засідання явку повноважного представника не забезпечив, про дату та місце розгляду справи повідомлений у встановленому законом порядку. Про причини неприбуття в судове засідання або про поважність причин неприбуття, відповідач суд не повідомив, письмові заперечення проти позову з посиланням на докази, якими вони обґрунтовуються не надав (а.с. 76-81, 87-89).

Оскільки до повноважень адміністративних судів не віднесено встановлення фактичного місцезнаходження юридичних осіб або місця проживання фізичних осіб - учасників судового процесу на час вчинення тих чи інших процесуальних дій, суд вважає, що примірники повідомлень про вручення рекомендованої кореспонденції, які повернуті органами поштового зв'язку з позначками "за закінченням терміну зберігання", "адресат не значиться" і таке інше, можуть вважатися належними доказами виконання адміністративним судом обов'язку щодо повідомлення учасників судового процесу про вчинення цим судом певних процесуальних дій.

Відповідно до частини четвертої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Суд, заслухавши представника позивача, встановивши обставини у справі, дослідивши докази, вважає позов таким, що підлягає задоволенню, з наступних підстав.

Пунктом 5 частини другої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України, встановлено, що до юрисдикції адміністративних судів входить розгляд спорів за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України.

Згідно зі статтею 2 закону України "Про державну податкову службу України" від 04.12.1990 р. № 509-XII (далі - Закон № 509), завданнями органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством.

Встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю "Севюгсервіс" (далі ТОВ "Севюгсервіс") зареєстровано Нахімовською районною державною адміністрацією м. Севастополя 14.06.2004 р. як юридична особа та перебуває на обліку у Державній податковій інспекції у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів у м. Севастополі (далі ДПІ Нахімовського району м. Севастополя) як платник податків та зборів з 15.06.2004 р.

Пунктом 15.1 статті 15 Податкового кодексу України встановлено, що платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Відповідно до підпункту 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до вимог статті 206 Земельного кодексу України використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

Згідно з підпунктом 269.1.2 пункту 269.1 статті 269 Податкового кодексу України платниками податку за землю є землекористувачі.

Відповідно до підпункту 270.1.1 пункту 270.1 статті 270 Податкового кодексу України об'єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

Згідно зі статтею 288 Податкового кодексу України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

У судовому засіданні встановлено, що 06.10.2006 року між Севастопольською міською Радою та ТОВ "Севюгсервіс" укладено договір оренди земельної ділянки площею 1,9114 га, яка розташована за адресою: м. Севастополь, вул. Челюскінцев, 125, для будівництва та обслуговування бази відпочинку "Енергія" (далі договір). Даний договір було зареєстровано у Севастопольській міській філії ДП "Центр Державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" 23.10.2002 року.

Відповідно до пункту 4.2 договору, величина річної орендної плати за користування земельною ділянкою складає: а) на період будівництва - 43866,39 грн., б) на наступний період: 219331,95 грн. При цьому грошова оцінка земельної ділянки для періоду будівництва береться до уваги не довше ніж протягом 2-х років від акту прийому-передачі земельної ділянки. Грошова оцінка для наступного періоду приймається з моменту вводу в експлуатацію об'єкта будівництва, але не пізніше двох років від дати приймання-передачі земельної ділянки.

Згідно до додаткової угоди до договору оренди від 06.10.2008 р. період будівництва береться до уваги не довше 12.10.2010 р. від акту прийому-передачі земельної ділянки.

Пунктом 4.7 договору передбачено, що у разі порушення термінів освоєння (забудови) орендованої земельної ділянки розмір річної орендної плати підлягає коректуванню шляхом збільшення орендної ставки на поправочний коефіцієнт 2.

Пунктом 288.7 статті 288 Податкового кодексу України встановлено, що податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 цього розділу.

Пунктом 286.2 статті 286 Податкового кодексу України передбачено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій.

28.02.2011 р. відповідач надав до ДПІ у Нахімовському районі м. Севастополя податкову декларацію вх. № 1295 з орендної плати за земельну ділянку державної і комунальної власності за 2011 рік, згідно якої річна сума з орендної плати на 2011 рік склала 128366,06 грн., тобто щомісячне нарахування склало з січня - листопада по 10697,17 грн., за грудень - 10697,19 грн.

29.04.2011 р. відповідачем було надано уточнюючу декларацію вх. № 24012 з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності за 2011 р., відповідно до якої податкове зобов'язання з орендної плати за землю склало 21394,34 грн. (нараховане до зменшення податкового зобов'язання по орендній платі заземлю на суму 106971,72 грн.).

11.05.2011 р. відповідачем було надано уточнюючу декларацію вх. № 25879 з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності за 2011 р., відповідно до якої податкове зобов'язання з орендної плати за землю склало128366,06 грн. (нараховане до збільшення податкового зобов'язання по орендній платі заземлю на суму 106971,72 грн.).

Відповідно до підпункту а пункту 50.1 статті 50 Податкового кодексу України у разі якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов'язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку та сплатити суму недоплати та штраф у розмірі трьох відсотків від такої суми до подання такого уточнюючого розрахунку.

Таким чином, ТОВ "Севюгсервіс" самостійно нарахувало штраф у розмірі 320,92 грн.

20.06.2011 р. відповідачем було надано уточнюючу декларацію вх. № 28583 з орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності за 2011 р., відповідно до якої податкове зобов'язання з орендної плати за землю склало 32091,51 грн. (нараховане до зменшення податкового зобов'язання по орендній платі заземлю на суму 96274,55 грн.).

Відповідно до пункту 54.1 статті 54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Згідно з частиною 1 статті 96 Земельного кодексу України землекористувачі зобов'язані своєчасно сплачувати земельний податок або орендну плату.

Відповідно до пункту 287.3 статті 287 Податкового кодексу України податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Згідно з пунктом 56.11 статті 56 цього Кодексу не підлягає оскарженню податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків.

Згідно облікової картки платника, станом на 29.04.2011 р. відповідачем не сплачена узгоджена сума грошового зобов'язання.

Відповідно до пункту 100.2 статті 100 Податкового кодексу України платник податків має право звернутися до контролюючого органу із заявою про розстрочення та відстрочення грошових зобов'язань або податкового боргу. Платник податків, який звертається до контролюючого органу із заявою про розстрочення, відстрочення грошових зобов'язань, вважається таким, що узгодив суму такого грошового зобов'язання.

Згідно з пунктом 100.1 статті 100 Податкового кодексу України розстроченням, відстроченням грошових зобов'язань або податкового боргу є перенесення строків сплати платником податків його грошових зобов'язань або податкового боргу під проценти, розмір яких дорівнює розміру пені, визначеному пунктом 129.4 статті 129 цього Кодексу. Якщо до складу розстроченої (відстроченої) суми входить пеня, то для розрахунку процентів береться сума за вирахуванням суми пені.

Керуючись статтею 100 Податкового кодексу України та на підставі заяви ТОВ "Севюгсервіс", рішенням ДПІ у Нахімовському районі м. Севастополя від 29.04.2011 р. № 5/24-032 надано під проценти розстрочення податкового боргу у розмірі 96111,17 грн., про що складений договір про розстрочення (відстрочення) податкового боргу (грошових зобов'язань) від 29.04.2011 р. № 5.

Згідно вищевказаному договору суми податкового боргу оплачуються по термінам 19.05.2011, 20.06.2011, 18.07.2011, 17.08.2011, 16.09.2011, 17.10.2011, 15.11.2011 у розмірі 12013,89 грн. та 19.12.2011 у розмірі 12013,94 грн.

У зв'язку з несплатою розстроченої суми грошових зобов'язань керівництвом ДПІ у Нахімовському районі м. Севастополя прийнято рішення від 18.07.2011 р. № 13/24-032 про скасування розстрочення грошових зобов'язань (податкового боргу).

Відповідно до пункту 129.1 статті 129 Податкового кодексу України відповідачу нарахована пеня у розмірі 4193,18 грн.

Згідно з обліковою карткою платника ТОВ "Севюгсервіс", у зв'язку з частковим погашенням податкового боргу (в тому числі податкового боргу, на який надавалось розстрочення) заборгованість з орендної плати за землю за 2011 р. за декларацією від 28.01.2011 № 1295 складає 47180,83 грн., за декларацією від 11.05.2011 № 25879 складає 53485,87 грн. та пеня у розмірі 4193,18 грн.

Як вбачається з матеріалів справи, 20.07.2012 р. працівниками ДПІ у Нахімовському районі м. Севастополя проведено документальну невиїзну перевірку ТОВ "Севюгсервіс" з питання правильності визначення податкового зобов'язання з орендної плати за землю за 2010, 2011 роки.

За результатами перевірки було складено акт № 1484/10-15-2 від 20.07.2012 року.

Перевіркою було встановлено порушення з боку відповідача статті 13 Закону України "Про плату за землю" пунктів 288.1, 288.7 статті 288 Податкового кодексу України, що спричинило заниження розміру податкового зобов'язання з орендної плати за землю на 2010 в сумі 253 215,26 грн. та складає 381 581,32 грн., а також за 2011 рік - в сумі 1251 569,16 грн., та складає 1 283 660,67 грн.

Зі змісту акту перевірки вбачається, що 29.01.2010 р. TOB "Севюгсервіс" до ДПІ у Нахімовському районі м. Севастополя надало звітну податкову декларацію № 1626 орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності на 2010 рік, в якій річна сума податкового зобов'язання вказана у розмірі 128366,06 грн. Грошова оцінка земельної ділянки для періоду будівництва складає 2 924 426,00 грн. станом на 01.01.2006 року. Грошова оцінка земельної ділянки на подальший період складає 14 622 130,00 грн. станом на 01.01.2006 року. Ставка орендної плати складає 3,5 % від нормативної грошової оцінки. Тобто за 2010 рік сума орендної плати складає 381 581,32 грн., що на 253 215,26 грн. менш ніж вказано у декларації.

Також перевіркою встановлено, що 20.06.2011 року TOB "Севюгсервіс" до ДПІ у Нахімовському районі м. Севастополя надало уточнюючу податкову декларацію з плати за землю (орендна плата) за земельні ділянки державної і комунальної власності) на 2011 рік, в якій річна сума податкового зобов'язання вказана у розмірі 32 091,51 грн. Грошова оцінка земельної ділянки для періоду будівництва складає 2924426,00 грн. станом на 01.01.2006 року. Грошова оцінка земельної ділянки на подальший період складає 14622130,00 грн. станом на 01.06.2006 року. Ставка орендної плати складає 3,5 % від нормативної грошової оцінки. Тобто за 2011 рік сума орендної плати складає 1283660,67 грн., що на 1251569,16 грн. менш ніж вказано у декларації.

Відповідно до підпункту 54.3.2 пункту 54.3 статті 54 Податкового Кодексу України контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо: дані перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.

На підставі акту перевірки № 1484/10-15-2 від 20.07.2012 року керівництвом ДПІ у Нахімовському районі м. Севастополя було прийнято податкове повідомлення - рішення № 0000132/152 від 07.09.2012 року про визначення податкового зобов'язання з орендної плати юридичних осіб у розмірі 1 504 784,42 грн. та застосування штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 223 762,41 грн. Вказане податкове повідомлення-рішення було направлено на адресу відповідача, проте було повернуто на адресу інспекції з позначкою "за закінченням терміну зберігання".

Згідно з абзацом третім пункту 58.3 статті 58 Податкового кодексу України у разі коли пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення-рішення або податкові вимоги, або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти податкове повідомлення-рішення або податкову вимогу, або рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога, або рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

Отже, податкове повідомлення-рішення вважається врученим відповідачу - 10.10.2012 року.

Відповідно до пункту 57.3 статті 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Згідно облікової картки платника податків відповідачем нарахована сума податкових зо боязнь та штрафних (фінансових) санкцій сплачена не була.

Таким чином, ТОВ "Севюгсервіс" має заборгованість з орендної плати за землю у загальному розмірі 1 833 406,71 грн. (47180,83 грн. + 53485,87 грн. + 4193,18 грн. +1728546,83 грн.).

Згідно підпункту 14.1.175 статті 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Відповідно до вимог пункту 59.1 статті 59 Податкового кодексу України відповідачу була виставлена податкова вимога від 16.05.2011 р. № 257, яка була направлена рекомендованим листом та повернута поштою на адресу ДПІ у Нахімовському районі м. Севастополя з позначкою "за закінченням терміну зберігання".

Пунктом 59.5 статті 59 Податкового кодексу України передбачено, у разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення.

У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Якщо розмір податкового боргу збільшився після надсилання податкової вимоги, то податковий орган не повинен надсилати нову податкову вимогу незалежно від того, з якого саме податку збільшився податковий борг - із того, що зазначений у податковій вимозі, чи з іншого. При цьому позивач не повинен подавати доказів, що підтверджують надсилання повторних податкових вимог у разі, якщо податковий борг збільшився після надсилання податкової вимоги.

Відповідно до пункту 95.1 статті 95 Податкового кодексу України орган державної податкової здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання (вручення) такому платнику податкової вимоги.

Частиною другою пункту 95.3 статті 95 Податкового кодексу України передбачено звернення органу державної податкової служби до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі.

У судовому засіданні встановлено, що постановою Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 12.10.2012 р. по справі № 2а-2177/12/2770 задоволений адміністративний позов ДПІ у Нахімовському районі м. Севастополя про стягнення з ТОВ "Севюгсервіс" суми податкового боргу з орендної плати за землю у загальному розмірі 104859,88 грн. (заборгованість з орендної плати за землю за декларацією від 28.01.2011 р. № 1295 у розмірі 47180,83 грн., за декларацією від 11.05.2011 р. № 25879 у розмірі 53485,87 грн. та пеня у розмірі 4193,18 грн.) з рахунків у банках, обслуговуючих ТОВ "Севюгсервіс".

Також, постановою Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 20.12.2012 р. по справі № 2а-2908/12/2770 задоволений адміністративний позов ДПІ у Нахімовському районі м. Севастополя про стягнення з ТОВ "Севюгсервіс" суми податкового боргу з орендної плати за землю у загальному розмірі 1728546,83 грн. (заборгованість за податковим повідомленням-рішенням від 07.09.2012 р. № 0000132152 про визначення податкового зобов'язання з орендної плати за землю у розмірі 1504784,42 грн. та застосування штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 223762,41 грн.) з рахунків у банках, обслуговуючих ТОВ "Севюгсервіс".

ДПІ у Нахімовському районі м. Севастополя направило до банківській установи, що обслуговує ТОВ "Севюгсервіс" інкасове доручення від 19.07.2013 р. № 31 про стягнення заборгованості у розмірі 1728546,83 грн. з ТОВ "Севюгсервіс", однак, доручення повернуто без виконання у зв'язку з відсутністю грошових коштів на рахунку платника.

Згідно зі статтею 88 Податкового кодексу України з метою забезпечення виконання платником податків своїх обов'язків, визначених цим Кодексом, майно платника податків, який має податковий борг, передається у податкову заставу. Право податкової застави виникає згідно з цим Кодексом та не потребує письмового оформлення.

Відповідно до вимог статті 89 Податкового кодексу України, право податкової застави виникає у разі несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов'язання, самостійно визначеної платником податків у податковій декларації, - з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку;

- несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов'язання, самостійно визначеної контролюючим органом, - з дня виникнення податкового боргу.

З урахуванням положень цієї статті право податкової застави поширюється на будь-яке майно платника податків, яке перебуває в його власності (господарському віданні або оперативному управлінні) у день виникнення такого права і балансова вартість якого відповідає сумі податкового боргу платника податків, крім випадків, передбачених пунктом 89.5 цієї статті, а також на інше майно, на яке платник податків набуде прав власності у майбутньому.

Згідно з пунктом 89.6 статті 89 Податкового кодексу України, якщо майно платника податків є неподільним і його балансова вартість більша від суми податкового боргу, таке майно підлягає опису у податкову заставу у повному обсязі.

Відповідно до акту опису активів, на які поширюється право податкової застави від 13.11.2011 р. № 17/24-052, який провів податковий керуючий ДПІ у Нахімовському районі м. Севастополя, ТОВ "Севюгсервіс" належить об'єкт незавершеного будівництва бази відпочинку "Енергія", який розташований за адресою: вул. Челюскінців, 125, пос. Любимівка у м. Севастополі та вартість якого складає 6475000,00 грн.

Таким чином, податкова заборгованість ТОВ "Севюгсервіс" по сплаті податків та борів у загальному розмірі 1833406,71 грн. не сплачена та кошти на рахунках платника відсутні, суд вважає за доцільне надати дозвіл на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок платника податків.

Відповідно до частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

З врахуванням зазначеного, аналізуючи законодавство України, оцінюючи у сукупності встановлені обставини та перевівши наявні в матеріалах справи докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Державної податкової інспекції у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів у м. Севастополі обґрунтовані, засновані на законі та підлягають задоволенню.

Керуючись статтями 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів м. Севастополя задовольнити.

Надати дозвіл Державної податкової інспекції у Нахімовському районі Головного управління Міндоходів м. Севастополя на погашення усієї суми податкового боргу у розмірі 1 833 406(один мільйон вісімсот тридцять три тисячі чотириста шість) грн. 71 грн. за рахунок майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Севюгсервіс" (вул. Михайлівська, буд. 7, кв.2, м. Севастополь, 99002, ЄДРПОУ 32992848) , що перебуває у податковій заставі.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України, та може бути оскаржена до Севастопольського апеляційного адміністративного суду у порядок та строки, передбачені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України повний текст постанови складено та постанова підписана 20.09.2013 року.

Постанова не набрала законної сили.

Суддя О.В. Мінько

СудОкружний адміністративний суд міста Севастополя
Дата ухвалення рішення16.09.2013
Оприлюднено24.09.2013
Номер документу33627861
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —827/2072/13-а

Ухвала від 06.11.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Ухвала від 11.10.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Омельченко В'ячеслав Анатолійович

Постанова від 16.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Мінько О.В.

Ухвала від 14.08.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Мінько О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні