Постанова
від 20.09.2013 по справі 801/8246/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ ПОСТАНОВА Іменем України м. Сімферополь 20 вересня 2013 р.  Справа №801/8246/13-а Суддя Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим Латинін Ю.А., розглянувши у порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом    Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в АР Крим              до    Приватного акціонерного товариства "Південрибхолод"                  про вжиття заходів реагування Суть спору:  ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій в АР Крим звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом   до ПрАТ "Південрибхолод" про вжиття заходів реагування під час здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.   Позовні вимоги мотивовані тим, що за результатами проведеної планової виїзної  перевірки позивачем були встановленні порушення додержання і виконання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту  в приміщеннях ПрАТ ”Південрибхолод” по вул. Свердлова,49 у м. Керч. Відповідно до ст.183-2 КАС України, суд розглядає рішення у скороченому проваджені з повідомленням сторін. Сторони про розгляд справи повідомлені належним чином, позивач надав суду докази по справі в обгурнованість заявленного позову, відповідач направив заперечення на позов, у яких вказав на усуненння порушень виявлених під час перевірки позивачем, у зв'язку з чим клопотав про відмову  у позові. Розглянув матеріали справи, оцінив зібрані докази, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, суд виходить з наступного. ВСТАНОВИВ: Відділом запобігання надзвичайним ситуаціям Керченського МУ ГУ  Державної служби України з надзвичайних ситуацій в АР Крим згідно наказу від 25.07.2013 року ,№ 7 “Про проведення перевірок” з 07.08.2013 року по 09.08.2013 року, керуючись ст.4 Закону України “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”, статями 64, 65, 66 Кодексу цивільного захисту України, “Порядком проведення перевірок органами Державної інспекції техногенної безпеки України”, затвердженого Наказом МНС України від 25.05.2012 року №863, проведена позапланова перевірка додержання і виконання вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту в приміщеннях ПрАТ "Південрибхолод" по вул. Свердлова,49 у м. Керч. За результатами перевірки, на виконання вимог зазначених Законів та Порядку, складений Акт перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки 09.08.2013р. №556 із зазначенням встановлених порушень вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки. Підпунктом 1 ст.70 Кодексу цивільного захисту України визначено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду, щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, є недотримання вимог пожежної безпеки визначених цим кодексом, іншими нормативно правовими актами, стандартами, нормами і правилами. Зазначене стало підставою для звернення ГУ Державної служби України з надзвичайних ситуацій в АР Крим з позовом  щодо застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи приміщень ПрАТ “Південрибхолод” по вул. Свердлова,49 у м. Керч . Відповідно до п.1 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Указом Президента  України від 16 січня 2013 року № 20/2013, Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України. ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності. Відповідно до п.3 Положення основними завданнями ДСНС України є: - реалізація державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності; - здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб; - внесення на розгляд Міністрові пропозицій щодо формування державної політики у відповідній сфері; - реалізація в межах своєї компетенції державної політики у сфері волонтерської діяльності Підпунктами 1, 22, 67, 87 п.4 вказаного Положення передбачено, що ДСНС України відповідно до покладених на неї завдань здійснює безпосереднє керівництво діяльністю єдиної державної системи цивільного захисту; організовує та забезпечує охорону від пожеж підприємств, установ, організацій та інших об'єктів на підставі договорів; складає акти перевірок, видає приписи, розпорядження про усунення порушень вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту, виносить постанови про застосування спеціальних запобіжних заходів; перевіряє стан готовності до використання за призначенням аварійно-рятувальної, пожежної техніки, обладнання та засобів пожежогасіння, призначених для забезпечення безпеки об'єкта, локалізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій і пожеж; У п.6 Положення зазначено, що ДСНС України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення). Згідно з п.7 Положення ДСНС України у процесі виконання покладених на неї завдань взаємодіє в установленому порядку з іншими органами виконавчої влади, допоміжними органами і службами, утвореними Президентом України, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, а також відповідними органами іноземних держав і міжнародних організацій. Наказом МНС України 25.05.2012 затверджений «Порядок проведення перевірок органами Державної інспекції техногенної безпеки України» № 863 (далі - Порядок). Підпункт 1.1 п.1 цього Порядку визначає механізм здійснення органами Державної інспекції техногенної безпеки України заходів державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту міністерствами, іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, іншими суб'єктами господарювання незалежно від форм власності, а також громадянами України, іноземцями і особами без громадянства та за діяльністю аварійно-рятувальних служб. У п.п.1.2 вказано, що Порядок застосовується Держтехногенбезпеки України та її територіальними органами в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення (далі - органи Держтехногенбезпеки України). Відповідно до п.2 п.п.2.1 Порядку організація перевірок органами Держтехногенбезпеки України  здійснюється шляхом проведення планових та позапланових перевірок. Під час проведення планових перевірок здійснюється огляд (обстеження) територій, будівель, споруд та приміщень, проводиться перевірка організації та виконання об'єктом перевірки вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту. У п.п. 3.6 Порядку, визначено, що посадові особи органів Держтехногенбезпеки України під час здійснення перевірок мають право: зупиняти до усунення порушень законодавства у сфері цивільного захисту та техногенної безпеки роботу підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатацію машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, а також виконання робіт, діяльність неатестованих аварійно-рятувальних служб, якщо ці порушення створюють загрозу життю або здоров'ю людей. Підпунктом 3.10 Порядку встановлено, що за результатами проведеної перевірки суб'єкта господарювання посадовою особою органу Держтехногенбезпеки України складається Акт перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб згідно з уніфікованою формою (далі - Акт перевірки). Згідно з п.п. 3.15 Порядку, вбачається, що на підставі Акта перевірки або довідки про результати перевірки органу влади, якщо під час здійснення перевірки суб'єкта господарювання або органу влади виявлено порушення вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, протягом п'яти днів з дня її завершення складається припис про усунення порушень вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту. Підпунктом 3.16 Порядку, зазначено, що припис про усунення порушень вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту (далі - припис) складається у двох примірниках, один з яких не пізніше п'яти робочих днів з дня складення акта надається керівнику суб'єкта господарювання або органу влади, установи, організації чи уповноваженій ним особі для виконання, а другий примірник припису з підписом такої особи щодо погоджених строків усунення порушень вимог законодавства зберігається в органі Держтехногенбезпеки України, який здійснював перевірку. До припису включаються невиконані заходи з попереднього припису із зазначенням строків, з яких вони пропонувалися до виконання, та пропонуються нові строки, а також зазначаються нові заходи, які були виявлені під час перевірки, і строки їх виконання. Підпункт 3.18 цього Порядку передбачє, що строк виконання припису встановлюється посадовою особою органу Держтехногенбезпеки України за погодженням із керівником суб'єкта господарювання або органу влади, іншого підконтрольного об'єкта або його заступником, або уповноваженою ним особою залежно від виявлених порушень законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту. У разі неможливості виконання приписів у встановлені в них строки суб'єкт господарювання або орган влади, інший підконтрольний об'єкт письмово звертається до органу Держтехногенбезпеки України, який виніс припис, для продовження строків усунення порушень з обґрунтуванням та підтвердними документами (матеріалами), оформленими належним чином, щодо порядку усунення порушень. Відповідно до п.п. 3.19 Порядку, контроль за виконанням приписів, наданих за результатами перевірки, здійснює орган Держтехногенбезпеки України, який його виніс. У п.п. 3.20 цього Порядку, зазначено, що при виявленні під час здійснення планової або позапланової перевірки порушень вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки уповноваженою на те посадовою особою органу Держтехногенбезпеки України приймається рішення про застосування запобіжних заходів відповідно до наказу Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій від 21 жовтня 2004 року № 130 "Про затвердження Інструкції про порядок та умови застосування органами державного пожежного нагляду запобіжних заходів", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 листопада 2004 року за № 1416/10015. Проведення позапланових перевірок суб'єктів господарювання з інших підстав, крім передбачених ст.6 Закону України "Про основні засади здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007р. № 877-V (далі - Закон) та пунктом 2.10 цього розділу Порядку, забороняється, якщо інше не передбачається законом або міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України. Згідно зі ст.4 п.1 Закону державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом. Відповідно до ст. 4 ч.5 Закону повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом. Відповідно до ч.7 ст.7 Закону на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. Статтею 11 КАС України передбачено, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до вимог цього Кодексу. Кожна особа, яка звернулася за судовим захистом, розпоряджається своїми вимогами на свій розсуд. Так, позовом у процесуальному сенсі є звернення до суду з вимогою про захист своїх прав та інтересів, який складається  з двох елементів: предмет позову і підстави позову. Предметом позову, як вимоги про захист порушеного чи оспорюваного права або охоронюваного законом інтересу, є те, що конкретно вимагає позивач, що обрав спосіб захисту цього права чи інтересу, що є змістом вимоги. Підстави позову – це факти, які обґрунтовують вимогу про захист права чи законного інтересу. До підстав позову входять лише юридичні факти, тобто ті, з якими норми матеріального права пов'язують виникнення, зміну чи припинення прав та обов'язків суб'єктів спірного матеріального правовідношення. З наведеного вище впливає, що суд вирішує спір з підстав, заявлених позивачем. Так, ГУ ДСНС України в АР Крим просить застосувати до ПрАТ "Південрибхолод"  захід реагування у вигляді зупинення роботи підприємства. Як вбачається з матеріалів справи, позивачем було видано Наказ №1 від 25.01.2013 року про проведення планової перевірки ПрАТ  "Південрибхолод"  з метою виконання плану-графіка перевірок противопожежного стану суб'єктів господарювання на лютий 2013 року. 25.01.2013 року органами ДСНС України видане посвідчення №22 на проведення планової перевірки ПрАТ "Південрибхолод" щодо додержання і виконання вимог законодавства у сферах пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту підвідомчих об'єктів  останнього та виконання вимог приписів , постанов, органу Держтехногенбезпеки України, Позивач повідомленням про проведення планової перевірки  від 25.01.2013р. № 22 , зазначив що перевірка на підприємстві буде проведена з 18.02.2013 по 22.02.2013р. На підставі вказаної перевірки складений акт № 117 від 20.02.2013р. з визначенням виявлених порушень.   За наслідками вказано акту, як того вимагає п. 3.15 Порядку проведення перевірок органами Державної інспекції техногенної безпеки України, відповідачу був виданий припис №117 від 20.02.2013р. про усунення порушень вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту. Крім того, судом встановлено, що з метою виконання плану-графіку перевірок противопожежного стану суб'єктів господарювання на серпень 2013р. наказом від 25.07.2013 р. № 7 позивачем  проведена контрольна перевірка ПрАТ "Південрибхолод". 25.01.2013р. органами ДСНС України видане посвідчення № 362 на проведення позапланової перевірки відповідача, за наслідками якої складений акт від 09.08.2013р. № 556. За висновками даного акту встановлені такі порушення ПрАТ  "Південрибхолод": -          приміщення підприємства, крім охолоджувальних камер, не обладнані автоматичною пожежною сигналізацією, що є порушенням вимоги пункту 6.1.2 «Правил пожежної безпеки в Україні» затверджених наказом МНС України від 19.10.2004 року № 126 «Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні» та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 04.11.2004 року за №1410/10009 (далі - Правила). -          не влаштовано систему раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у разі їх виникнення, що є порушенням вимоги розділу 1. наказу МНС України від 15.05.2006 року №288. -          електропостачання аварійної вентиляції не забезпечено незалежним джерелом живлення (порушені вимоги п.8.1.16. Правил улаштування та безпечної експлуатації аміачних холодильних установок, НАОП 8.1.00-1.04-90). -          допущено відкрите прокладання електричних кабелів через сходову клітину, що також є порушенням вимог п.5.1.29 Правил. -          будівля не обладнана евакуаційним освітленням - порушені вимоги п.4.3.8 Правил). -          електрощити не обладнані схемами підключення споживачів з пояснюючими написами та вказанням номінального струму -порушення п.5.1.22 Правил. -          робоче місце чергового персоналу не обладнано згідно вимог додатку  спільного наказу МНС України - Міністерства аграрної політики України - Міністерства економіки України - Міністерства екології та природних ресурсів України від 07.03.2001 року №73/82/64/122. -          не оформлено табло чергового диспетчера згідно вимог (не нанесені підприємства, установи і організації, які розташовані у зоні можливого хімічного зараження), чим порушені вимоги додатку 1 спільного наказу МНС України - Міністерства аграрної політики України - Міністерства економіки України - Міністерства екології та природних ресурсів України від 07.03.2001 року №73/82/64/122. -          не розроблено ідентифікацію об'єкта підвищеної небезпеки відповідно до кількості граничної маси небезпечних речовин, граничних відстаней, зміною юридичної назви підприємства, чим порушені вимоги Постанови Кабінету міністрів України від 11.07.2002р. №956. -          не проведено повірку протигазів в хіміко-радіометричній лабораторії, чим порушені вимоги пункту 11.4.2. Правил улаштування та безпечної експлуатації аміачних холодильних установок, НАОП 8.1.00-1.04-90. -          на підприємстві не обладнано навчальний клас цивільного захисту, чим порушені вимоги наказу Начальника штабу цивільного захисту України від 09.09.1994р. № 305. -          не заповнені дані журналу обліку протоколів засідань членів обєктованої комісії з надзвичайних ситуації, чим порушені вимоги Постанови Кабінету міністрів України  № 843 від 14.06.2002р., Постанови Кабінету міністрів України № 1198 від 03.08.1998р., Постанова Кабінету міністрів України № 174 від 16.02.1998р. Відповідач у своїх запереченнях посилається на виконання вимог припису позивача відносно виявлених під час перевірки порушень в сфері техногенної та пожежної безпеки. Так, ПрАТ "Південрибхолод" розробляється проект установки аварійної пожежної сигналізації фірмою ТОВ «РПК-Спецсервіс» згідно договору № 159/08-13 від 19.08.2013р. Також, укладено Договір № 92 від 20.07.2013р. на складання та узгодження технічного завдання для розробки та узгодження робочого проекту «комплекс автоматичних систем раннього виявлення НС та оповіщення людей ...». Аварійна вентиляція з 30.08.2013р. підключена до незалежного джерела живлення, електричні кабелі, які не відповідають вимогам ППБУ демонтовані, на шлях евакуації установлені освітлювачі евакуаційного освіщення, електрощити належним чином обладнанні, облаштовано з 02.09.2013р. робоче місце диспетчерської служби  відповідно до вимог, дороблене табло робочого диспетчера з 05.09.2013р., роботу по перегляду ідентифікації було виконано ТОВ «Інженерно-техничним центром «Технологія» відповідно до Договору № 34.03 від 21.03.2012р. Протигази є повіреними в хіміко-радіометричній лабораторії та будуть отримані з 19.09.2013р., в приміщеннях підприємства виділено та обладнано клас цивільного захисту, повністю заповнений журнал обліку протоколів засідань членів об'єктових комісії з 18.08.2013р. В період з 19.08.-02.09.2013р. проведені відповідні заходи в результаті чого поновлені знаки пожежної безпеки в приміщеннях підприємства. Отже, зазанчене на думку відповідача є підставою для відмови у позові, так як вимоги позивача щодо усуненння виявлених порушень під час перевірки на час розгляду справи судом,  виконано. Однак, підпунктом 2.10. Порядку визначено, що позапланова перевірка суб'єкта господарювання є перевірка, проведення якої не передбачено планами роботи Держтехногенбезпеки України, її територіальних органів, яка проводиться на підставі, а саме: перевірки виконання суб'єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення планових перевірок органом Держтехногенбезпеки України; Під час проведення позапланової перевірки з'ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу, з обов'язковим зазначенням цих питань у посвідченні на проведення перевірки. Позивач до суду надав інформацію  від 20.09.2013р. стосовно неможливості проведення позопланової перевірки на виконання винесеного припису, так як відповідач відмовляє у проведені перевірки та недопускає представників  ГУ ДСНС України  в АР Крим на підприємство. Тому, документи на виконання вимог припису надані до суду, як докази правомірної поведінки ПрАТ "Південрибхолод" не можливо дослідити та перевірити у встановлений законодавством спосіб. Отже, суд не приймає як належні докази документи надані відповідачем  на підтвердження виконання припису про усунення порушень вимог законодавства у сферах пожежної, техногенної безпеки, цивільного захисту №117 від 20.02.2013р., що є хібним посиланням сторони на дотримання вимог законодавства. Із системного аналізу вищезазначених норм та документів зібраних у справі, суд дійшов висновку, що перевірка призначена та проведена позивачем відповідно до вимог діючого законодавства, в межах повноважень органів державного нагляду, а вище зазначені порушення становлять небезпеку та загрозу життю та здоров'ю людей. Позивачем надані всі документи, які підтверджують обґрунтованість заявленого позову. Відповідач нележних доказів відносно виконання вимог державного органу щодо виявлених порушень законодавтсва за наслідками перевірки суду не надав.   Суд зазначає, оскільки застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, беспосередньо передбачено норамами ст. 70 Кодексу цивільного захисту України, а тому є виключним повноваженням суду при повному з?ясуванні підстав обгрунтованості його застосування. Враховуючи викладене, суд вважає можливим задовольнити позов та  застосувати до позивача захід реагування у вигляді повного зупинення роботи ПрАТ «Південрибхолод». Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України судові витрати у справі з відповідача не стягуються. На підставі викладеного, керуючись ст.ст.94,158-163,183-2 КАС України, суд –   ПОСТАНОВИВ: Адміністративний позов задовольнити повністю. Застосувати до Приватного акціонерного товариства «Південрибхолод» захід реагування у вигляді повного зупинення роботи Приватного акціонерного товариства «Південрибхолод» (м. Керч, вул. Свердлова, 49, ЕДРПОУ 33223835). Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду. Суддя                        Латинін Ю.А.                                                                                                           

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення20.09.2013
Оприлюднено24.09.2013
Номер документу33631983
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/8246/13-а

Постанова від 20.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Латинін Ю.А.

Ухвала від 11.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

Ухвала від 21.08.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Петренко В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні