Постанова
від 18.09.2013 по справі 910/15706/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44 тел. 284-18-98


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про визнання боржника банкрутом

18.09.13 Справа № 910/15706/13.

За заявою Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеценергорембуд» (ідентифікаційний код 34875780) пробанкрутство Суддя Мандичев Д.В.

Представники:

від заявника(боржника):Яцько Н.М. від арбітражного керуючого: не з'явились ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

У серпні 2013р. Товариство з обмеженою відповідальністю «Спеценергорембуд» звернулось до Господарського суду м. Києва з заявою про порушення справи про банкрутство.

Ухвалою Господарського суду м. Києва від 20.08.2013р. прийнято заяву про порушення справи про банкрутство та призначено підготовче судове засідання на 02.09.2013р.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 02.09.2013 р. № 910/15706/13 було порушено провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеценергорембуд», введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, розгляд справи для вирішення питання про визнання боржника банкрутом призначено на 18.09.2013 р., запропоновано боржнику подати додаткові докази у справі.

18.09.2013 р. у судове засідання з'явився представник заявника(боржника) який надав усні пояснення щодо обставин відсутності у Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеценергорембуд» активів для оздоровлення свого фінансового становища та проведення розрахунків з кредиторами.

Дослідивши подані докази, заслухавши пояснення представника та оглянувши оригінали документів, копії яких залучено до матеріалів справи, суд

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Спеценергорембуд» зареєстровано як юридична особа Дарницькою районною у м. Києві державною адміністрацією 21.02.2007р. з присвоєнням ідентифікаційного коду 34875780.

Відповідно до поданих суду документів місцезнаходженням підприємства станом на час розгляду справи є: 02091, м. Київ, Харківське шосе,56.

16.05.2012 р. власником підприємства було прийнято рішення про його добровільну ліквідацію, створення ліквідаційної комісії у складі однієї особи-ліквідатора підприємства Шкуренка Дениса Вікторовича, затверджено порядок проведення ліквідаційної процедури.

Матеріалами справи підтверджується, що на виконання вимог ч. 1 ст. 105 Цивільного Кодексу України та ч. 1 ст. 34 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" ліквідатором було подано державному реєстратору за місцем знаходження боржника документи, потрібні для внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про припинення юридичної особи.

Відповідно до ч. 2 ст. 105 Цивільного кодексу України після внесення запису про прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи публікується у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.

Відповідно до ч. 4 ст. 105 Цивільного Кодексу України оголошення про припинення підприємства шляхом ліквідації та відомості про ліквідатора були розміщені в друкованому засобі масової інформації, в якому публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, а саме: в Бюлетені державної реєстрації № 249(14) 2013 р.

Матеріалами справи підтверджується, що після публікації оголошення у встановлений строк до ліквідатора надійшли заяви з вимогами до боржника від: Підприємства об'єднання громадян «Астра» Всеукраїнської громадської організації інвалідів «Берегиня-Україна» на суму 510 299,24грн.

За наявними у матеріалах справи доказами підприємство не має заборгованості зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до Фонду соціального страхування на випадок безробіття, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, а також до Пенсійного фонду України.

За даними ліквідаційної комісії у підприємства відсутня дебіторська заборгованість, а також заборгованість із відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю, виплати заробітної плати та вихідної допомоги працівникам, виплати авторської винагороди (відповідні відомості в матеріалах справи).

Даними статуту підприємства та боржника стверджується, що у статутному капіталі Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеценергорембуд» частка державної власності відсутня.

Виходячи з відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців боржник не є засновником (учасником) господарських товариств.

На підставі встановлених ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеценергорембуд» даних було складено ліквідаційний баланс станом на 01.08.2013 р.

01.08.2013р. рішенням №2/13 власника Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеценергорембуд» було прийнято рішення про затвердження проміжного ліквідаційного балансу підприємства.

Заява про порушення провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеценергорембуд» була подана до Господарського суду міста Києва 15.08.2013 р., тобто вже після спливу двомісячного строку з дня публікації повідомлення про його припинення.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 110 Цивільного Кодексу України юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи , уповноваженого на це установчими документами, в тому числі, у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягнення мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.

Згідно з вимогами ч. 3 ст. 110 Цивільного Кодексу України, якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа ліквідується в порядку, встановленому Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Виходячи з ч. 1 ст. 22 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" інформація про проведення державної реєстрації юридичної особи, про прийняття засновниками (учасниками) або уповноваженим ними органом рішення щодо припинення юридичної особи тощо підлягає обов'язковому опублікуванню в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.

Згідно зі ст. 1 вказаного Закону спеціалізований друкований засіб масової інформації - видання спеціально уповноваженого органу з питань державної реєстрації, в якому відповідно до цього Закону публікуються відомості з Єдиного державного реєстру.

Бюлетень державної реєстрації є єдиним спеціалізованим друкованим засобом масової інформації, в якому обов'язково розміщуються відомості про реєстраційні дії, зокрема, відомості про прийняття засновниками (учасниками) рішення щодо припинення юридичної особи. Таке повідомлення здійснюється за встановленою формою і містить всі передбачені законом обов'язкові реквізити.

Згідно з листом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 14.08.2009 р. № 9786, публікація у Бюлетені державної реєстрації повідомлення про припинення юридичної особи і порядок та строк заявлення кредиторами вимог до неї є належним виконанням вимог ч.4 ст. 105 Цивільного кодексу України.

Частиною 5 ст. 60 Господарського Кодексу України встановлено, що ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання, який ліквідується, і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію.

Нормами ч. 1 ст. 37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14.05.1992 р. у редакції від 22.12.2011 р. (надалі - Закон) у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців.

Згідно з ч. 2 ст. 95 Закону за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора у порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого.

Враховуючи наявні у матеріалах справи докази та встановлені у ході судового розгляду обставини, зокрема, щодо недостатності майна боржника для задоволення вимог його кредиторів, господарський суд приходить до висновку щодо наявності підстав для визнання боржника банкрутом та введення процедури ліквідації. При цьому, судом враховано та перевірено дані бухгалтерського балансу боржника, з якого слідує, що його пасиви перевищують активи, що свідчить про його неплатоспроможність.

У ході судового засідання представник заявника (боржника), аналогічно викладеній у заяві про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеценергорембуд» позиції, клопотав перед судом про призначення Шкуренка Дениса Вікторовича ліквідатором банкрута у межах судової процедури банкрутства.

Приписами ст. 114 Закону встановлено, що кандидатура арбітражного для виконання повноважень розпорядника майна визначається судом самостійно із застосуванням автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України. Під час прийняття заяви про порушення справи про банкрутство суд в ухвалі зобов'язує визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого надати заяву на участь у даній справі та, а разі неотримання судом від нього такої заяви, розпорядник майна призначається судом без застосування автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) України.

Автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство було визначено кандидатуру арбітражного керуючого Ронського Романа Михайловича для призначення ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеценергорембуд».

За таких обставин, враховуючи диспозитивний характер ст. 95 Закону щодо вибору ліквідатора банкрута, суд вважає за необхідне призначити ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеценергорембуд» Ронського Романа Михайловича.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 38, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1.Визнати банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеценергорембуд» (02091, м. Київ, Харківське шосе,56, код ЄДРПОУ 34875780).

2.Відкрити ліквідаційну процедуру.

3.Призначити ліквідатором банкрута Ронського Романа Михайловича (який має статус арбітражного керуючого(свідоцтво №76 від 08.02.2013).

4.Підприємницьку діяльність банкрута завершити.

5.Строк виконання всіх грошових зобов'язань вважати таким, що настав 18.09.2013 р.

6.Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), відсотків та інших фінансових (економічних) санкцій за всіма зобов'язаннями фізичної особи - підприємця, крім зобов'язань, не пов'язаних із здійсненням такою особою підприємницької діяльності.

7.Зобов'язати ліквідатора у п'ятиденний строк з дня прийняття постанови про визнання боржника банкрутом подати до офіційного друкованого органу Верховної Ради України чи Кабінету Міністрів України оголошення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури з метою виявлення, встановлення кредиторів боржника, що ліквідується власником, та повідомлення їх (кредиторів) про визнання зазначеного боржника банкрутом. Відомості про визнання боржника банкрутом і про відкриття ліквідаційної процедури повинні містити: найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом, найменування господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство, дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, відомості про ліквідатора (ліквідаційну комісію).

8.Зобов'язати ліквідатора надати суду докази опублікування оголошення в офіційному друкованому органі про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури (оригінал примірника газети).

9.Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 18.09.2013 р .

10. Зобов'язати ліквідатора надати суду ліквідаційний баланс банкрута та звіт ліквідатора до 18.09.2014. Звіт ліквідатора повинен містити: докази вчинення належних дій ліквідатором по виявленню активів та пасивів боржника, встановлення неможливості відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів, встановлення неможливості задоволення визначених за звітом ліквідатора вимог кредиторів та необхідності у зв'язку з цим ліквідації боржника. До звіту ліквідатора повинні додаватись письмові пояснення та докази проведення ліквідаційної процедури, реєстр вимог кредиторів (в разі наявності кредиторів) з урахуванням вимог ініціюючого кредитора, докази встановлення наявності активів боржника та докази вчинення ліквідатором дій по встановленню грошових вимог кредиторів шляхом надіслання відповідних запитів до державної податкової інспекції, Головного управління статистики; УДАІ МВС України в м. Києві; Київської міської інспекції державного технічного нагляду; Головного управління земельних ресурсів КМДА управління земельного кадастру Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку; державних реєстраторів заборон рухомого та нерухомого майна Державного підприємства "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України; Державного підприємства "Український інститут промислової власності"Філія "Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг"; Державного департаменту інтелектуальної власності; Інспекції головного державного реєстратора флоту України; Державної митної служби України; Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті (Укрморрічінспекція) Державної авіаційної адміністрації Міністерства транспорту та зв"язку України, Київської державної інспекції котлонагляду і підіймальних споруд щодо наявності/відсутностіпідіймальних спорут та котлів; Територіального управління державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду по м.Києву та Київській області щодо наявності/відсутності об"єктів підвищеної небезпеки, викотонажних автомобілів, технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі, трубопроводів, об"єктів нафтогазового комплексу, ділянок надр, наданих для експлуатації та будівництва підземних споруд; Державної архітектурно-будівельної інспекції Міністерства регіонального розвитку та будівництва України щодо наявності/відсутності дозволу на виконання будівельних робіт та переліку замовника будівництва, тощо.

11. Зобов'язати Державного реєстратора за місцем знаходження боржника внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців запис про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та відомості про ліквідатора банкрута.

12. Відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

13. Копію постанови направити боржнику, органу державної податкової служби, органу державної виконавчої служби за місцезнаходженням боржника та державному реєстратору за місцем знаходження боржника для виконання.

Суддя Д.В. Мандичев

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення18.09.2013
Оприлюднено24.09.2013
Номер документу33651013
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/15706/13

Ухвала від 31.01.2014

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 17.12.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 16.12.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 26.11.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 25.09.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Постанова від 18.09.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 02.09.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

Ухвала від 20.08.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандичев Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні