Ухвала
від 17.09.2013 по справі 2а-12230/12/0170/6
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Ухвала

Іменем України

Справа № 2а-12230/12/0170/6

17.09.13 м. Севастополь Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Дугаренко О.В.,

суддів Цикуренка А.С. ,

Мунтян О.І.

розглянувши в порядку письмового провадження матеріали справи № 2а-12230/12/0170/6 за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Латинін Ю.А.) від 13.05.13

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Армада" (вул.Донська, буд.6, м.Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95000)

до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби (вул.М. Залки, буд.1/9, м.Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95053)

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 13.05.2013 позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю "Армада" до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень- задоволено: визнані протиправними та скасовані податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби №0006292204 від 18.10.2012 р. № 0006302204 від 18.10.2012; стягнуто з Державного бюджету України 21308 грн. судових витрат, з яких сплата за судовій збір у розмірі 2146,00 грн. та з проведення судової експертизи у розмірі 19162,00 грн., шляхом їх безспірного списання з рахунків суб'єкта владних повноважень - Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Армада" (ЄДРПОУ 32841126).

Не погодившись з даною постановою суду, відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 13.05.2013 та прийняти нове рішення по справі.

Апеляційна скарга мотивована тим, що судом першої інстанції порушено норми матеріального права.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції може розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на основі наявних у ній доказів, у разі неприбуття жодної з осіб, які беруть участь у справі, у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.

У судове засідання 17.09.2013 сторони, їх представники не з'явились, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлені в встановленому законом порядку.

Суд, керуючись положеннями пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України, визнав за можливе перейти до письмового провадження по справі.

Судом першої інстанції встановлено, що ДПІ у м. Сімферополі АР Крим ДПС проведена позапланова документальна невиїзна перевірка ТОВ "Армада" ЄДРПОУ 32841126 з питань дотримання вимог податкового законодавства при визначені податку на прибуток та податку на додану вартість по взаємовідносинам з ПП "Сіті Буд" (код ЄДРПОУ 37081640), ПП "СІТІ БУД" (код ЄДРПОУ 31095815), ПП "Габарит-груп" (код ЄДРПОУ35941644), ТОВ "Бренд Строй" (код ЄДРПОУ 36165567), ПП "Базис Торг" (код ЄДРПОУ 36165986), КП "Альянс" (код ЄДРПОУ 32468812) за період з 01.07.2009 по 30.06.2012.

За результатами перевірки складений акт № 6837/22-1/32841126 від 05.10.2012.

За результатами акту відповідачем прийняті податкові повідомлення-рішення: № 0006292204 від 18.10.2012 про збільшена грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 259 501,50 грн., у т.ч. 241 286,00 грн. за основним платежем та 18 215,50 грн. штрафні санкції; № 0006302204 від 18.10.2012 про збільшена грошового зобов'язання з податку на додану вартість на загальну суму 251 682,50 грн., у т.ч. 207 145,00 грн. за основним платежем та 44 537,50 грн. штрафні санкції.

Як вбачається з маитеріалів справи, що між ТОВ «Армада» Замовник, Покупець) КП «Альянс» (Виконавець, Продавець) укладені наступні договори: Договір № 25-06/886 від 25.06.2011, об'єкт договору - виконання робіт по розробці спеціальних розділів проектів, Договір № 10-04/2011 від 10.04.2011, об'єкт договору - виконання робіт: Санітарно-технічне обстеження; збір даних; опис виробничої структури тощо на КРПП «Кримтролейбус», Договір № 1261 від 1910.2011, об'єкт договору - надання у власність фільтра уловлювання парів ФУП-50 для очищування повітря від парів нафтопродуктів у системах вентиляції паливних ємностей на АЗС у кількості 5 шт., Договір № 19/03 від 19.03.2012, об'єкт договору - виконання робіт по розробці розділу проекту «Оцінка впливу на навколишнє середовище до робочого проекту «Берегозміцнюючи споруди у прибережній зоні смт. Гурзуф», Договір № 0503 від 05.03.2012, об'єкт договору - розробка проектної документації по об'єктам «Ресторан на 250 місць у с. Княжичи Броварського району Київської області», «Готель на 102 місця із вбудованим кафе на 40 чоловік у с. Княжичи Броварського району Київської області» Договір № 10-04/2011 від 10.04.2011, об'єкт договору - виконання робіт: «Санітарно-технічне обстеження; збір даних; опис виробничої структури тощо на КРПП «Кримтролейбус», Договір № 160810/2042 від 16.08.2010, об'єкт договору - виконання робіт по розробці спеціального розділу проекту: «Підготовчі та камеральні роботи з підготовки документації для буріння КП «Южегогеоцентр» розвідчої експлуатаційної свердловини м. Севастополь м. Фіолент»

На виконання умов вказаних договорів за період з 01.07.2009 по 30.06.2012 сторонами підписані акт здачі приймання виконаних робіт, видаткова накладна на загальну суму 324 440,00 грн., вартість без ПДВ 270 366,67 грн., ПДВ 54 073,33 грн.

Отже, ДПІ у м. Сімферополі безпідставно було виключено зі складу витрат суму 85 416,67 грн. по взаємовідносинам із КП "Альянс", по зазначеним витратам сума віднесена до складу податкового кредиту по факту сплати, але не віднесена до складу витрат оскільки роботи не завершені, та акт не складено, а отже ДПІ у м. Сімферополі безпідставно виключена сума витрат.

Відповідно до платіжних доручень № 83 від 01.06.2011р. у сумі 23 000,00грн., у т. ч. ПДВ 3 833,33грн., №104 від 26.07.11 у сумі 89640,00грн., у т.ч. ПДВ 14940,00грн., №120 від 01.08.2011р. у сумі 28800,00 грн., у т.ч. 4800,00грн., № 130 від 25.08.2011р. у сумі 10000,00 грн., у т.ч. ПДВ 1666,67 грн., № 165 від 19.10.11 у сумі 70 500,00грн., у т.ч. ПДВ 11750,00 грн., № 172 від 31.10.11 у сумі 28000,00 грн., у т.ч. ПДВ 4 666,67 грн., № 205 від 23.12.12 у сумі 42000,00 грн., у т.ч. ПДВ 7000,00 грн., № 206 від 05.01.12 у сумі 21500,00 грн., у т.ч. ПДВ 3583,33 грн., № 265 від 27.03.12р. у сумі 45000,00 грн. у т.ч. ПДВ 7500,00 грн., № 250 від 14.03.2012 у сумі 57500,00грн., у т.ч. ПДВ 95833,33 грн., на загальну суму 415940,00 грн., у т.ч. ПДВ 155 573,33грн., надані послуги та товари отримані ТОВ «Армада» від КП «Альянс» були сплачені у повному обсязі.

Також, з матеріалів справи вбачається, що між ТОВ «Армада» (Покупець) та Фірмою «Капітель Плюс» (Продавець) укладено договір № 767 від 13.01.2011року.

На виконання умов вказаних договорів за період з 01.07.2009 по 30.06. 2012р. сторонами підписані акти надання робіт на придбання бухгалтерських та юридичних послуг на загальну суму 20 000,00 грн., вартість без ПДВ 16 666,66 грн., ПДВ 3 333,34 грн.

Зазначене підтверджується Актами виконання робіт: № КП-1/2011 від 01.08.2011р. на суму 10000грн. у т.ч. ПДВ 1666,67 грн. та № КП-2/2011 від 05.12.2011р. на суму 10 000грн. у т.ч. ПДВ 1666,67 грн. та операції з придбання товарів були отображені у бухгалтерському обліку - наступними проводками: Дт 92 «Адміністративні витрати» Кт 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» у сумі 16 666,66 грн., Дт 64 «Розрахунки з бюджетом. Податковий кредит» Кт 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» у сумі 3 333,34 грн.,

Розрахунки з Фірмою «Капітель Плюс» проведені у безготівковій формі та підтверджуються платіжним дорученням № 121 від 01.08.2011р. на загальну сум 20 000 грн., у т.ч. ПДВ 3 333,33 грн.

Між ТОВ «Армада (Замовник) та ПП «Базис Торг» (Виконавець) укладено Договір № 06-10/2009/72 від 06.10.2009 року.

На виконання умов вказаних договорів за період з 01,07.2009 по 30.06.2012 сторонами підписані акти виконаних робіт на рекламні послуги на загальну суму 20 500,00 грн., вартість без ПДВ 17 012,45 грн., ПДВ 3 402,49 грн.

Операції з придбання товарів були відображені у бухгалтерському обліку наступними проводками: Дт 92 «Адміністративні витрати» Кт 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» у сумі 17 012,45грн., Дт 64 «Розрахунки з бюджетом. Податковий кредит» Кт 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» у сумі 3 402,49 грн.

Відповідно до платіжних доручень № 2267 від 18.08.2010р у сумі 10 000 грн., у т.ч. ПДВ 1666,67 грн., та № 2282 від 30.08.2010р. у сумі 10 500,00 грн., у т.ч. ПДВ 1 750,00 позивачем отримані послуги від ПП «Базис Торг» були сплачені, що також підтверджується матеріалами справи.

Також, при проведені перевірки позивача встановлено, що між ТОВ «Армада» (Замовник, Покупець) та ПП «СІТІ БУД» (Виконавець, Продавець) були складені наступні договори: Договір № 3011/8/369 від 01.09.2011 на виконання робіт, об'єкт договору - проектні роботи до об'єктів будівництва малих гідроелектростанцій, а саме підготовчі роботи та розробка ситуаційної схеми з розміщення, опорний план, схема з пропозиціями розміщення об'єкту, опорна схема території, Договір № 2511/8/321 від 25.08.2011 на проведення проектних робіт, об'єкт договору - виконання документації з «Розробки розділу «Оцінка впливу на навколишнє середовище (ОВНС) до проекту реконструкції існуючих будівель під багатоповерховий житловий комплекс з вбудованими приміщеннями та підземним паркінгом у м. Сімферополь», Договір № 0811/12 від 08.12.2011 на виконання робіт, об'єкт договору - розробка проектної документації у складі робочого проекту «Будівництво малої гідроелектростанції (МГЕС) Житомирська обл.. смт Баранівка - потужність 477 кВт»

На виконання умов вказаних договорів за період з 01.07,2009 по 30.06.2012 сторонами підписані акти виконання робіт на придбання проектних робіт, а саме № 1/2511 від 25.08.2011р., № 1/3011 від 30.09.2011р., № 2/3011 від 30.12.2011р. № 1/0811/12 від 30.12.2012р. на загальну суму 293 250,00 грн., вартість без ПДВ 244 375,00 грн., ПДВ 48 875,00 грн.

Операції з придбання товарів відображені у бухгалтерському обліку: Дт 23 «Виробництво» Кт 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» у сумі 244 375,00 грн., Дт 64 «Розрахунки з бюджетом. Податковий кредит» Кт 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» у сумі 48 875,00 грн, що підтверджується платіжними дорученнями, а саме: № 129 від 25.08.2011р. № 141 від 06.09.2011р., № 152 від 29.09.2011р., № 150 від 27.09.2011р., №157 від 03.10.2011р., № 177 від 09.11.2011р. на загальну суму 109 500,00 грн., у т.ч. ПДВ 35750 грн.

Між ТОВ «Армада» (Замовник, Покупець) та ПП «Габарит-Груп» (Виконавець, Продавець) укладено договір № 05-04/2010/31 від 05.04.2010, об'єкт договору - виконання робіт: «Санітарно-технічне обстеження; збір даних; опис виробничої структури тощо на КРПП «Кримтролейбус».

На виконання умов вказаних договорів за період з 01.07.2009 по 30.06.2012 сторонами підписані акти здачі приймання виконаних робіт на придбання проектних робіт на загальну суму 96 199,98 грн., вартість без ПДВ 80 166,65 грн., ПДВ 16 033,33 грн.

Зазначені послуги підприємством сплачені у повному обсязі відповідно до платіжних доручень, а саме: № 2192 від 24.03.2010 у розмірі 16 000 грн., у т.ч. ПДВ 2 666,67 грн., № 2258 від 29.07.2010р. у розмірі 14 200 грн., у т.ч. ПДВ 2 366,67 грн., № 2259 від 13.08.2010р. у розмірі 24 500 грн., у т.ч. ПДВ 4 083,33 грн., № 2283 від 30.08.2010р. у розмірі 15 500 грн., у т.ч. ПДВ 2 583,33 грн., № 173 від 01.11.2010р. у розмірі 26 000 грн., у т.ч. ПДВ 4 333,33 грн.

Між ТОВ «Армада» (Замовник, Покупець) та контрагентом ТОВ «Бренд строй» (Виконавець, Продавець) укладені договори № 25.03/362 від 25.03 2011 Договір № 21.02/343 від 21.02 2011, Договір № 17.06/863 від 17.06.2011, Договір № 09.06/708 від 09.06.2011.

На виконання умов вказаних договорів за період з 01.07.2009 по 30.06.2012 сторонами підписані акти здачі приймання виконаних на придбання проектної документації: № 1від 28.07.2010р., № 2 від 27.08.2010р., № 1/2503 від 15.04.2011р.,№ 1/0906 від 29.06.2011р., № 1/1703 від 04.07.2011р., № 1/2102 від 20.07.2011р., № 2/0906 від 26.07.2011р., № 2/2503 від 02.11.2011р. на загальну суму 408 562,81 грн., вартість без ПДВ 340 469,01 грн., ПДВ 68 093,80 грн.,

Операції з придбання товарів були відображені у бухгалтерському обліку наступним: Дт 23 «Виробництв,о» Кт 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» у сумі 340 469,01 грн. Дт 64 «Розрахунки з бюджетом. Податковий кредит» Кт 631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» у сумі 68 093,80 грн.

Зазначені операції знайшли своє підтвердження платіжними дорученнями: № 2284 від 30.08.10 у сумі 4 500 грн., у т.ч. ПДВ 750 грн., №2287 від 06.09.10 у сумі 10 000 грн., у т.ч. ПДВ 1 666,67 грн., № 2294 від 26.10.10 у сумі 45 000 грн., у т.ч. ПДВ 7 500грн., №25 від 24.01.11 у сумі 24 000грн., у т.ч. ПДВ 4 000грн., № 15 від 18.01.11 у сумі 20 000 грн., у т.ч. ПДВ 3 333,33 грн., № 29 від 09.02.11 у сумі 15 000 грн., у т. ч. ПДВ 2 500 грн., № 59 від 28.04.11 у сумі 116 298 грн., у т.ч. ПДВ 19 383 грн., № 67 від 10.05.11 у сумі 11 300 грн., у т.ч. ПДВ 1 883,33 грн., № 97 від 05.07.11 у сумі 14 900 грн., у т.ч. ПДВ 2 483,33 грн., № 97 від 05.07.11 у сумі 23 400 грн., у т.ч. ПДВ 3 900 грн., № 102 від 25.07.11 у сумі 44100 грн. у т.ч. ПДВ 7350 грн., № 111 від 29.07.11 у сумі 16000грн., у т.ч. ПДВ 2667,67 грн., №112 від 29.07.11 у сумі 15 564,80 грн., у т.ч. ПДВ 2 594,13 грн. № 248 від 02.03.12 у сумі 62 000 грн., у т.ч. ПДВ 10 333,33 грн.

Отже, первинними бухгалтерськими документами ТОВ «Армада» (актами здачі-прийняття надання послуг, видатковими накладними) у повному обсязі підтверджується отримання товарів та послуг (з метою використання) у оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності позивача, придбаних у контрагентів ПП "Габарит- Груп", ТОВ "Бренд строй", КП "Альянс", ПП "СІТІ БУД", Фірма "Капітель Плюс", ПП "Базис Торг".

У п. 16.1. ст. 16 ЗУ "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28 грудня 1994 р. № 334/94-ВР передбачено, що платники податку самостійно визначають суми податку, що підлягають сплаті.

Згідно з п. 16.2. ст. 16 ЗУ "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28 грудня 1994 р. податок на прибуток нараховується за ставкою, визначеною статтею 10 цьою Закону (25 %), від прибутку, що підлягає оподаткуванню, розрахованому згідно з пунктом 3.1 цього Закону, з урахуванням положень пунктів 7.12, 7.13, 7.14, 14.1, 16.9 та статей 6 та 13 цього Закону.

Оскільки витрати пов'язані із придбанням проектувальних робіт, рекламних послуг та товарів у ПП Табаркт-Груп', ТОВ "Бренд строй", КП 'Альянс", ПП "СІТІ БУД", Фірма "Капітель Плюс", ПП "Базис Торг" повністю підтверджені первинними документами, то заниження об'єкту оподаткування та податку на прибуток не підтверджено.

За результатами Акту перевірки № 6837/22-1/32841126 від 05.10.2012 відповідачем прийнято відносно ТОВ «Армада» податкове повідомлення-рішення: № 0006302204 від 18.10.2012 щодо збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість на загальну суму 251 682,50 грн., у т.ч. 207 145,00 грн. за основним платежем та 44 537,50 грн. штрафні санкції

Податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (п. п. 14.1.156 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

Платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну,з необхідними реквизитами.

Не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу, (пункт 198.6. статті 198 ПКУ).

У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу (абзац 2 пункт 198.6. статті 198 ПКУ).

Податкові накладні, з яких сформовано невизнаний актом податковий кредит, відображені у реєстрі отриманих та виданих податкових накладних відповідних податкових періодах та внесені до декларації з ПДВ.

Судом першої інстанції встановлено, що податковий кредит повністю сформований з вимогами діючого законодавства та підтверджений належним чином оформленими податковими накладними.

Відповідно до п. 198.3 ст. 198 ПКУ податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: - придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; - придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку. Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Підпунктом до п. 198.2 ст. 198 ПКУ датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше; дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Розбіжність з актом перевірки склала 207 145,00 грн. за рахунок невизнання ДПІ податкового кредиту, сформованого при взаємовідносинах із «сумнівними» постачальниками ПП "Габарит-Груп', ТОВ "Бренд строй", КП "Альянс", ПП "СІТІ БУД", Фірма "Капітель Плюс", ПП "Базис Торг".

Позивачем на підтвердження вищезазначених угод від КП "Альянс" були надані наступні податкові накладні: п/н № 3945 від 18.10.10 у сумі 42 000 грн., у т.ч. ПДВ 7 000 грн., п/н 132 від 18.03.11 у сумі 23 000 грн., у т.ч. ПДВ 3 833,33 грн., п/н 193 від 21.07.11 у сумі 89 640 грн., у т.ч. ПДВ 14 940 грн., п/н 227 від 26.07.00 у сумі 28 800 грн., у т.ч. 4 800грн., п/н 151 від 20.10.11 у сумі 70 500 грн., у т.ч. ПДВ 11 750 грн., п/н 47 від 05.12.11 у сумі 70 500 грн., у т.ч. ПДВ 11 750 грн. та п/н за березень 2012року від 14.03.12 у сумі 57 500 грн., у т.ч. ПДВ 9 583,33 грн. та від 27.03.12 у сумі 45 000 грн., у т.ч. ПДВ 7 500 грн., так загальна сума складає 426 940 грн., у т.ч. ПДВ 71 156, 67 грн.

Податковий кредит у розмірі 17 083,34 грн. був сформований на підставі платіжних доручень, від постачальника не надійшли своєчасно податкові накладні, до декларації за березень 2012року - була подана скарга.

Також, на підтвердження наданих послуг позивачу від Фірми «Капітель Плюс» була надана податкова накладна № 4 від 01.08.11 на суму 20 000грн., у т.ч. ПДВ у розмірі 3 333,33 грн., від ПП»Базис Торг» податкова накладна № 856 від 06.10.2009 на суму 20 414,94 грн., у т.ч. ПДВ 3 402,49 грн.

Здійснення угод між ТОВ «Армада» та ПП «СІТІ БУД» підтверджується податковими накладними: №51 від 25.08.2011 у сумі 22 500,00грн., у т.ч. ПДВ 3 750 грн., № 11 від 06.09.11 у сумі 26 000 грн., у т.ч. ПДВ 4 333,33 грн., № 60 від 27.09.11 у сумі 10 000 грн., у т.ч. ПДВ 1 666,67 грн., № 69 від 29.09.11 у сумі 20 000 грн., у т.ч. ПДВ 3 333,33 грн., № 83 від 30.09.11 у сумі 74 000 грн., у т.ч. ПДВ 12 333,33 грн., № 186 від 30.12.12 у сумі 35 750 грн., у т.ч. ПДВ 5 958,33 грн., № 187 від 30.12.12 у сумі 105 000 грн., у т.ч. ПДВ 17 500 грн., так загальна сума складає 293 250 грн., у т.ч. ПДВ 48 875 грн.

Виконання робіт та послуг, згідно з дослідженими податковими накладними, між ТОВ «Армада» та ПП «Габарит - Груп» підтверджується на загальну суму 96 200грн, у т.ч. ПДВ 16 033,35, та з ТОВ «Бренд Строй» на загальну суму 408 562,80 грн., у т.ч. ПДВ 68093,80 грн.

Таким чином, за наслідками взаємовідносин ТОВ «Армада» із ПП «Сіті Буд» ЄДРПОУ 37081640, Фірма «Капітель Плюс» ЄДРПОУ 31095815, ПП «Габарит Груп» ЄДРПОУ 35941644, ТОВ «Бренд Строй» ЄДРПОУ 36165567, ПП «Базіс Торг» ЄДРПОУ 36165986, КП «Альянс» ЄДРПОУ 32468182 виписали податкові накладні у сумі ПДВ 210 894,64 грн., які відповідають вимогам діючого законодавства.

Суд першої інстанції дійшов правильного висновку, що різниця з актом перевірки у сумі 207 145,00 грн. нарахованого податку на додану вартість, який підлягає нарахуванню виникла за рахунок виключення ДПІ зі складу податкового кредиту податкових накладних отриманих від ПП "Габарит- Груп", ТОВ "Бренд строй", КП «Альянс», ПП "СІТІ БУД", Фірма "Капітель Плюс", ПП "Базис Торг", які як зазначено вище відповідають вимогам діючого законодавства.

Отже, висновки ДПІ у м. Сімферополі АР Крим ДПС за актом перевірки акт № 6837/22-1/32841126 від 05.10.2012р. про заниження податку на додану вартість на суму 207 145,00 за період, що перевіряється, а саме за період з 01.07.2009 по 30.06.2012р., документально, нормативно та даними податкового та бухгалтерського обліку ТОВ «Армада» не підтверджуються.

Формування податкового кредиту підтверджується податковими накладними, оформленими відповідно діючого законодавства на загальну суму 207 145,00 грн. Отримання товарів, робіт послуг підтверджується актами, видатковими накладними, платіжними дорученнями на загальну суму 1 142 452,80 грн., з урахуванням ПДВ. Оплата за виконані роботи, отримані послуги товари підтверджується виписками банку, платіжними дорученнями, чеками на загальну суму 1035723,12 у т. ч. ПДВ у розмірі 207145,00 грн.

Крім того, розрахунки між ТОВ «Армада» з контрагентами, зазначеними у акті перевірки за вказані товари, роботи послуги здійснені у загальній сумі 1035723,12грн., з урахуванням ПДВ, що підтверджується первинними документами: платіжними дорученнями, виписками банку, чеками.

Так, ТОВ «Армада» використала придбані товари, роботи, послуги за період з 01.07.2009 по 30.06.2012р. на власні потреби, відповідно до актів виконання робіт КП-1/2011 від 01.08.11 та КП -2/2011 від 05.12.11 від Фірми «Капітель Плюс» на суму 16 666,67 грн., та акту № 86 від 06.10.2009 на суму 17 012,45 грн., на загальну суму 33 679,12 грн. яки було списано на бухгалтерський рахунок 92 «Адміністративні витрати»; та 939 544,01 грн. було використано при наданні послуг, а саме для отримання доходу.

З висновку експерта №282/12 від 01.04.2013 вбачається, що висновки ДПІ у м. Сімферополі АРК ДПС, по взаємовідносинам по операціях з вищевказаним контрагентом викладені в акті позапланової документальної невиїзної перевірки № 6837/22-1/32841126 від 05.10.2012 щодо заниження податку на прибуток на загальну суму 241 286 грн., заниження податку на додану вартість всього у сумі 207 145 грн. документами первинного бухгалтерського та податкового обліку, не підтверджуються.

На підставі наведеного, суд першої інстанції дійшов правильного висновку про обґрунтованість заявлених позовних вимог до ДПІ у м. Сімферополі АР Крим ДПС про визнання протиправним та скасування як таких, що суперечить діючому законодавству податкових повідомлень - рішень № 0006292204 від 18.10.2012року, № 0006302204 від 18.10.2012.

Зважаючи на вищевикладене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції вірно встановив фактичні обставини справи, дослідив наявні докази, дав їм належну оцінку та прийняв законне та обґрунтоване рішення у відповідності з вимогами матеріального та процесуального права, в зв'язку з чим апеляційна скарга залишається без задоволення, а постанова суду першої інстанції залишається без змін.

Керуючись статтями 195, 197, 198, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 13.05.13 у справі № 2а-12230/12/0170/6 залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 13.05.13 у справі № 2а-12230/12/0170/6 залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі.

Ухвалу може бути оскаржено до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя підпис О.В.Дугаренко

Судді підпис А.С. Цикуренко

підпис О.І. Мунтян

З оригіналом згідно

Головуючий суддя О.В.Дугаренко

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.09.2013
Оприлюднено25.09.2013
Номер документу33673697
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12230/12/0170/6

Ухвала від 17.12.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Волков А.С.

Ухвала від 11.11.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Волков А.С.

Ухвала від 21.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 18.04.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Латинін Ю.А.

Ухвала від 07.10.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 17.09.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дугаренко Ольга Володимирівна

Ухвала від 17.06.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дугаренко Ольга Володимирівна

Постанова від 13.05.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Латинін Ю.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні