Постанова
від 23.09.2013 по справі 815/5823/13-а
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/5823/13-а

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 вересня 2013 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого - судді Завальнюка І.В., розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення до Приватного підприємства «Телевізійні мережі» про анулювання ліцензії,

В С Т А Н О В И В

Позивач звернувся до суду із зазначеним позовом, в якому просить суд анулювати ліцензію провайдера програмної послуги серії НР № 0627-п, видану Приватному підприємству «Телевізійні мережі».

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідно до рішення № 1027 від 22.05.2013 року та наказу Голови Національної ради № 5/235 від 27.05.2013 року було призначено позапланову перевірку ПП «Телевізійні мережі», м. Балта Одеської області на 11.06.2013 року, про що підприємством було проінформовано офіційним листом представника Національної ради в Одеській області. Однак провести перевірку виявилось неможливим, оскільки юридична особа відсутня за адресою реєстрації, про що складено акт, а телефонні номери посадових осіб компанії вимкнені. Вищевказані обставини визнані фактом відмови ліцензіата ПП «Телевізійні мережі» у проведення перевірки його діяльності, що є підставою для анулювання ліцензії провайдера програмної послуги.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, про день та час розгляду справи був повідомлений належним чином, згідно наданого до суду клопотання просив розглянути справу за його відсутності та задовольнити позовні вимоги.

Представник в судове засіданні не з'явився, про час та місце судового розгляду справи, в силу ч.11 ст.35 КАС України, повідомлений належним чином; заперечення на адміністративний позов не надав.

Згідно з ч.6 ст.128 КАС України справа розглянута в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про обґрунтованість адміністративного позову та наявність підстав для його задоволення.

Судом встановлено, що ПП «Телевізійні мережі» отримало ліцензію програмної послуги серії НР № 0627-п, строком дії з 15.01.2009 року по 16.01.2019 року. Згідно додатку 2 до вказаної ліцензії місцезнаходження юридичної особи є: вул. Дячишина, 11, кв. 45, м. Балта Одеської області, 66101. Відповідно до додатків 3, 4 до ліцензії власником та директором підприємства є ОСОБА_1.

На підставі службової записки начальника управління координації та організації роботи представників та секретаріатів представників від 23.04.2013 року вх. № 9/157 та матеріалів контрольно-аналітичного управління, згідно з абз.3 п.2.3 Інструкції Національної ради про порядок здійснення перевірок телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги, Рішенням Національної ради України № 1027 від 22.05.2013 року призначено позапланову перевірку діяльності ПП «Телевізійні мережі», м. Балта Одеської області, з метою перевірки дотримання вимог ч.5 ст.42 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» та п.4 Положення про порядок ліцензування провайдерів програмної послуги.

На підставі вищевказаного рішення 27.05.2013 року був виданий наказ Національної ради «Про позапланову перевірку ПП «Телевізійні мережі» № 5/269, яким представника Національної ради в Одеській області зобов'язано провести позапланову перевірку діяльності ПП «Телевізійні мережі». Офіційним листом представник Національної ради в Одеській області повідомив ПП «Телевізійні мережі» про позапланову перевірку.

Відповідно до акту від 11.06.2013 року, складеного представником Національної ради в Одеській області (а.с.13), здійснити перевірку ПП «Телевізійні мережі» неможливо, у зв'язку з відсутністю юридичної особи за адресою реєстрації.

Відповідно до абз.2 ч.1 ст.11 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» суб'єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) зобов'язаний допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю) за умови дотримання порядку здійснення державного нагляду (контролю), передбаченого цим Законом.

Згідно з ч.1 та ч.3 ст.4 цього ж Закону Державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом. Планові та позапланові заходи здійснюються в робочий час суб'єкта господарювання, встановлений правилами внутрішнього трудового розпорядку.

Рішенням Національної ради «Про розгляд питання щодо проведення позапланової перевірки ПП «Телевізійні мережі» від 24.07.2013 року № 1490 визнано факт відмови ліцензіата ПП «Телевізійні мережі» у проведенні працівниками Національної ради перевірки діяльності відповідно до вимог законодавства України та вирішено звернутися до суду щодо анулювання ліцензії ПП «Телевізійні мережі».

Оцінивши належність, допустимість, достовірність наданих сторонами доказів, а також достатність та взаємний зв'язок у їх сукупності, суд вважає позовні вимоги підлягаючими задоволенню, у зв'язку з наступним.

Відповідно до ч.4 ст.7 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» єдиним органом державного регулювання діяльності у сфері телебачення і радіомовлення незалежно від способу розповсюдження телерадіопрограм і передач є Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення (далі - Національна рада).

Правові засади формування та діяльності, статус, компетенція, повноваження, функції Національної ради та порядок їх здійснення визначаються Законом України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» (ч.5 цієї ж статті).

Відповідно до ст.ст. 13, 14, 15 Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» Національна рада здійснює наглядові, регуляторні повноваження, а також повноваження щодо організації та перспектив розвитку телерадіомовлення.

Згідно з абз.3 ч.1 ст.14 Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» серед регуляторних функцій Національної ради у тому числі наявне ліцензування провайдерів програмної послуги.

До наглядових повноважень Національної ради абз.2 ч.1 ст.13 Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» віднесено нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями та провайдерами програмної послуги вимог законодавства у галузі телерадіомовлення.

Відповідно до ч.1 ст.70 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» Національна рада здійснює, серед іншого, контроль за дотриманням та забезпечує виконання вимог законодавства України у сфері телебачення і радіомовлення.

Згідно з ч.1 ст.72 цього ж Закону України «Про телебачення і радіомовлення» санкції за порушення законодавства про телебачення і радіомовлення застосовуються за рішенням суду або, у встановлених цим Законом випадках, за рішенням Національної ради.

Відповідно до ч.5 ст.72 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» національна рада приймає рішення про застосування санкцій на підставі наданих документальних свідчень, актів перевірки чи подання визначених цим Законом органів державної влади.

Статтею 72 цього ж Закону передбачено, що Національна рада може застосовувати до телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги такі санкції: оголошення попередження; стягнення штрафу; подання до суду справи про анулювання ліцензії на мовлення.

Механізм видачі, переоформлення та анулювання ліцензії провайдера програмної послуги, видачі дубліката такої ліцензії визначені Положенням про порядок видачі ліцензії провайдера програмної послуги, затвердженим Рішенням Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення від 28.12.2011 року № 2979 (далі - Положення № 2979).

Відповідно до абз.5 п.16 Положення № 2979 Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення звертається до суду про анулювання ліцензії провайдера програмної послуги у разі відмови ліцензіата у проведенні працівниками Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення перевірки його діяльності відповідно до вимог законодавства України.

Крім того, відповідно до п.2.12 Інструкції про порядок здійснення перевірок телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги України, затвердженої рішення Національної ради № 115 від 08.02.2012 року, відмова ліцензіата у проведенні уповноваженими особами Національної ради перевірки його діяльності відповідно до законодавства є підставою для звернення до суду про анулювання ліцензії.

Таким чином, судом встановлено фактичні обставини, які з урахуванням положень чинного законодавства, є підставою для анулювання ліцензії провайдера програмної послуги.

На підставі вищевикладеного, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення обґрунтовані, документально підтверджені, відповідають чинному законодавству, у зв'язку із чим підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст.128, 158-163 КАС України, суд

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний позов Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення задовольнити.

Анулювати ліцензію провайдера програмної послуги серії НР № 0627-п, видану Приватному підприємству «Телевізійні мережі» за місцезнаходженням по вул. Дячишина, 11, кв.45, в м. Балта Одеської області (код ЄДРПОУ 34982522, місцезнаходження згідно ЄДРПОУ: 66101, Одеська область, Балтський район, м. Балта, вул. Щорса, 77, кв.17).

Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 10-денний строк з дня отримання копії постанови апеляційної скарги.

Суддя


І.В. Завальнюк

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.09.2013
Оприлюднено27.09.2013
Номер документу33711375
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/5823/13-а

Постанова від 23.09.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І. В.

Ухвала від 13.08.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Завальнюк І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні