ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
16 вересня 2013 року 10:02 год. № 826/14166/13-а
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:
головуючого судді Шейко Т.І.
при секретарі судового засідання Галак А.В.,
у відкритому судовому засіданні вирішив адміністративну справу
за позовомПрокуратури Дарницького району міста Києва в інтересах держави в особі Державного підприємства Національно енергетична компанія Укренерго до Товариства з обмеженою відповідальністю МДСК простягнення заборгованості
встановив:
Позивач звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до відповідача, в якому просив стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю МДСК в дохід Державного бюджету України штраф у розмірі 1 700,00 грн.
Позовні вимоги вмотивовані тим, що за відповідачем обліковується заборгованість по сплаті штрафу у розмірі 1 700,00 грн., який відповідач в добровільному порядку у передбачені законом строки не сплатив, чим порушив вимоги п. 10 Положення про порядок накладання на суб'єктів господарювання штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання.
На підставі вищенаведеного позивач просив суд стягнути заборгованість Товариства з обмеженою відповідальністю МДСК у примусовому порядку.
Відповідач в судовому засіданні виклав зміст своїх пояснень з приводу заявлених позовних вимог та зазначив, що позовні вимоги визнає в повному обсязі.
Суд, дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення сторін, вважає, що позов підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Закон України Про електроенергетику визначає правові, економічні та організаційні засади діяльності в електроенергетиці і регулює відносини, пов'язані з виробництвом, передачею, постачанням і використанням енергії, забезпеченням енергетичної безпеки України, конкуренцією та захистом прав споживачів і працівників галузі.
Державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії відповідно до ст. 9 Закону України Про електроенергетику та п. 1 Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.1996 року № 929, з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії, яка підпорядкована безпосередньо Міністерству палива та енергетики України, в частині виконання функцій, покладених на Держенергонагляд, та діє у складі державного підприємства Національна енергетична компанія Укренерго .
Відповідно до Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії - метою енергетичного нагляду є сприяння забезпеченню сталого функціонування об'єднаної енергетичної системи України, сфери теплопостачання, енергетичної безпеки держави шляхом здійснення контролю за дотриманням суб'єктами електроенергетики, суб'єктами відносин у сфері теплопостачання та споживачами електричної енергії вимог нормативно-правових і нормативно-технічних актів у сфері виробництва, постачання та споживання електричної і теплової енергії.
З матеріалів справи вбачається, що Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у місті Києві, яка діє у складі відокремленого підрозділу Держенергонагляд у Центральному регіоні державного підприємства Національна енергетична компанія Укренерго , керуючись ст. 9 Закону України Про електроенергетику , ст. 14 Закону України Про теплопостачання та Положенням про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.1996 року № 929 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13.02.2006 року № 131 зі змінами та доповненнями), в ході обстеження енергогосподарства Товариства з обмеженою відповідальністю МДСК встановила порушення Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж, що підтверджується актом від 19.10.2012 року № 08/24-16-128.
З матеріалів справи вбачається, що Вимоги припису від 19.10.2012 року №08/24-16-222 про усунення порушень нормативно-правових актів у сфері теплопостачання відповідачем не виконані.
Відповідно до ст. 27 Закону України Про електроенергетику суб'єкти господарської діяльності несуть відповідальність за правопорушення в електроенергетиці за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів Національної комісії регулювання електроенергетики України, Державної інспекції з експлуатації електричних станцій і мереж, Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії та порушення умов ліцензій - штраф у розмірі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Національна комісія регулювання електроенергетики України, державні інспектори з експлуатації електричних станцій і мереж, державні інспектори з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії на підставі акта перевірки, оформленого в установленому порядку, за наявності порушень, передбачених цією статтею, видають у межах своєї компетенції суб'єктам господарської діяльності постанови про накладення штрафів за встановленою формою.
Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії в місті Києві відповідно до ст. 31 Закону України Про теплопостачання , ст.27 Закону України Про електроенергетику та п.п. 2, 7 та 8 Положення про порядок накладення на суб'єктів господарювання штрафів за порушення законодавства у галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.1999 № 1312 (зі змінами і доповненнями), за ухилення від виконання припису від 19.10.2012 року № 08/24-16-222 постановою від 11.04.2013 року №30 наклала на відповідача штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 1 700,00 грн., та який сплачується до Державного бюджету України.
Відповідно до п. 10 Положення про порядок накладання на суб'єктів господарювання штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання - суб'єкт господарювання сплачує штраф за порушення законодавства в галузі електроенергетики протягом 30 днів з дня прийняття постанови (розпорядження) про його накладення, а за порушення законодавства у сфері теплопостачання - у 15-денний строк з дня прийняття постанови (розпорядження) про його накладення.
Штраф сплачується до Державного бюджету України.
Як встановлено судом, на момент звернення до суду штраф у розмірі 1 700,00 грн. до державного бюджету відповідач не перерахував.
Таким чином, заборгованість перед бюджетом самостійно не погашена і на момент розгляду даної справи складає 1 700,00 грн.
Стаття 36-1 Закону України Про прокуратуру передбачає, що представництво інтересів або держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави. Формою представництва є звернення до суду з позовами або заявами про захист прав і свобод іншої особи, невизначеного кола осіб, прав юридичних осіб, коли порушуються інтереси держави.
Таким чином, беручи до уваги те, що суму штрафних (фінансових) санкцій до Державного бюджету у розмірі 1 700,00 грн. відповідач у встановлені законодавством строки не сплатив, наявність у нього вказаної заборгованості підтверджується наявними у матеріалах справи документами, а також враховуючи те, що відповідач позовні вимоги визнав у повному обсязі, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Відповідно до ч.4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Враховуючи наведене та керуючись ст. 124 Конституції України, ст. ст. 69-71, 94, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
постановив:
Позов Прокуратури Дарницького району міста Києва в інтересах держави в особі Державного підприємства Національно енергетична компанія Укренерго задоволити.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю МДСК (код за ЄДРПОУ 30963726) в дохід Державного бюджету України на розрахунковий рахунок № 31114106700176, одержувач - Васильківське УДКСУ, банк одержувача - ГУ ДКСУ у Київській області, МФО 821018, ЄДРПОУ 37886067, код бюджетної класифікації 21081100, штраф у сумі 1 700,00 (одна тисяча сімсот грн. 00 коп.).
Постанова набирає законної сили у відповідності з нормами ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Шейко Т.І.
Повний текст постанови складено та підписано 20.09.2013 року.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 16.09.2013 |
Оприлюднено | 30.09.2013 |
Номер документу | 33762334 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Шейко Т.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні