Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua У Х В А Л А про відстрочку сплати судового збору 25.09.2013 року № 820/9016/13-а Суддя Харківського окружного адміністративного суду Мороко А.С., розглянувши клопотання Територіального управління державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Харківській області про відстрочку сплати судового збору по справі за адміністративним позовом Територіального управління державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Харківській області до товариства з обмеженою відповідальністю "Лихачовський комбінат хлібопродуктів" про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), В С Т АН О В И В : Територіальне управління державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Харківській області звернулося до Харківського окружного адміністративного суду з позовом, в якому просить суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до товариства з обмеженою відповідальністю "Лихачовський комбінат хлібопродуктів", шляхом зупинення експлуатації трансформаторної підстанції КТП № 496, яка знаходиться за адресою: Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, вул. Димитрова, б/н, у зв'язку з загрозою життю та здоров'ю людей. Разом з позовною заявою позивачем заявлено клопотання про відстрочення від сплати судового збору. В обґрунтування заявленого клопотання зазначив, що згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серія ААБ № 923050 та довідки Головного управління статистики у Харківській області АА № 746765 - Територіальне управління є юридичною особою з організаційно-правовою формою - орган державної влади. Відповідно до листа Міністерства фінансів України від 26.01.2012 року № 31-07210-549-28/1720 Держгірпромнагляд України є бюджетною установою і утримується за рахунок Державного бюджету України. В свою чергу, оскільки Територіальне управління є бюджетною організацією, фінансування якої здійснюється з державного бюджету, а Законом України "Про державний бюджет на 2013 рік" не передбачено фінансування для Територіального управління на випадки в частині сплати державного мита, та з метою захисту конституційних прав громадян на належні, здорові та безпечні умови праці та недопущення настання нещасного випадку або аварії на виробництві, позивач просить відстрочити йому сплату судового збору. Суд, дослідивши викладені позивачем обставини, вважає клопотання обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного. Відповідно до частини 3 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України, до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Частиною 2 статті 87 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом. Порядок та розмір сплати судового збору визначений Законом України "Про судовий збір" від 14 липня 2011 року № 3674-VI. Відповідно до підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір", ставки судового збору за подання до адміністративного суду позову немайнового характеру становить 0,03 розміру мінімальної заробітної плати (в грошовому еквіваленті становить 34,41 грн.); за подання адміністративного позову майнового характеру - 1 відсоток розміру майнових вимог, але не менше 0.1 розміру мінімальної заробітної плати (в грошовому еквіваленті становить 114,70 грн.) та не більше 2 розмірі мінімальних заробітних плат (в грошовому еквіваленті становить 2294,00 грн.). Судом встановлено, що позивач не віднесений до осіб, які згідно із статтею 5 Закону України "Про судовий збір" звільнені від сплати судового збору за подання позову. Відповідно до частини 1 статті 88 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Згідно з частиною 1 статті 8 Закону України "Про судовий збір", враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті. Враховуючи наведене та беручи до уваги, що Територіальне управління державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Харківській області є бюджетною організацією, фінансування якої здійснюється з Державного бюджету, а Законом України "Про Державний бюджет на 2013 рік" не передбачено фінансування для теруправління на видатки в частині сплати державного мита, та з метою захисту конституційних прав громадян на належні, здорові та безпечні умови праці та недопущення настання нещасного випадку або аварії на виробництві суд вважає за можливе відстрочити сплату судового збору до ухвалення рішення по справі. Відповідно до частини 2 статті 88 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо у строк, встановлений судом, судові витрати не будуть оплачені, позовна заява залишається без розгляду або витрати розподіляються між сторонами відповідно до судового рішення у справі, якщо оплату судових витрат розстрочено або відстрочено до ухвалення судового рішення у справі. На підстави викладеного та керуючись положеннями статтями 88, 160, 165, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, У Х В А Л И В : Клопотання Територіального управління державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Харківській області про відстрочку сплати судового збору - задовольнити. Відстрочити Територіальному управлінню Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Харківській області сплату судового збору у розмірі 34 (тридцять чотири) грн. 41 коп. до ухвалення судового рішення по адміністративній справі № 820/9016/13-а. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Харківського апеляційного адміністративного суду. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Суддя А.С. Мороко
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.09.2013 |
Оприлюднено | 01.10.2013 |
Номер документу | 33793790 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Мороко А.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні