cpg1251
УКРАЇНА
Господарський суд
Житомирської області
10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Від "24" вересня 2013 р. Справа № 20/5007/1474-Б/12.
За заявою: Управління Пенсійного фонду в м.Житомирі Житомирської області (м.Житомир)
до боржника: Приватного підприємства "Укрпромтехбуд" (м.Житомир)
про визнання банкрутом
Присутні:
- від ініціюючого кредитора:не з'явився
- від боржника: не з'явився
Суддя Гнисюк С.Д.
Відповідно до п. 1-1 розділу X Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14.05.1992 р. № 2343-XII (із змінами та доповненнями), розгляд даної справи здійснюється господарським судом з врахуванням положень зазначеного Закону в редакції від 04.11.2012 р. (далі Закон в редакції від 04.11.2012 р.).
25.12.2012 р. на адресу господарського суду Житомирської області надійшла заява управління Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області про порушення справи про банкрутство Приватного підприємства "Укрпромтехбуд" за правилами ст.ст. 6, 7, 52 Закону в редакції від 04.11.2012 р.
Ухвалою господарського суду Житомирської області від 29.12.2012 р., зокрема, порушено провадження у справі про визнання банкрутом Приватного підприємства "Укрпромтехбуд" за правилами ст. 52 Закону в редакції від 04.11.2012 р.
Ухвалою господарського суду від 13.08.2013р. розгляд справи відкладено; призначено наступне судове засідання; зобов'язано ініціюючого кредитора, боржника, вчинити певні дії та подати належні документи по справі.
На день розгляду справи представник ініціюючого кредитора в судове засідання не з'явився, про причини неявки суд не повідомив, хоча про час та місце розгляду справи був належним чином повідомлений судом. Вимоги ухвали суду від .13.08.2013р. не виконав.
Представник боржника в судове засідання не з'явився, 29.08.2013р. на адресу господарського суду повернулася ухвала суду від 13.08.2013р., направлена на адресу боржника з поштовою відміткою "за закінченням терміну зберігання". Вимоги ухвали суду від 19.03.2013р. не виконав.
24.09.2013р. на адресу господарського суду Житомирської області надійшов лист від 24.09.2013р. №01 арбітражного керуючого Шведюк Л.П. з додатком - заявою арбітражного керуючого Шведюк Л.П. про згоду на призначення у справі про банкрутство Приватного підприємства "Укрпромтехбуд" арбітражним керуючим (ліквідатором) боржника (копія Свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора №1182 дата видачі 16.07.2013р.).
Дослідивши матеріали справи, суд зазначає, що в матеріалах справи відсутні відомості щодо подання ініціюючим кредитором або іншими учасниками у справі кандидатури арбітражного керуючого на призначення ліквідатором у справі.
З врахування вищевикладеного, господарський суд визнав за можливе розглянути справу без представників ініціюючого кредитора та боржника та за наявними в ній матеріалами у відповідності до ст. 75 ГПК України.
Розглянувши матеріали справи, господарський суд Житомирської області, -
ВСТАНОВИВ:
Приватне підприємство "Укрпромтехбуд" (м.Житомир) зареєстровано як юридичну особу Виконавчим комітетом Житомирської міської ради 04.09.2006 р., за адресою: 10014, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 21, кв. 4; ідентифікаційний код: 34586509, що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи серії АОО № 806932 ( а.с.16).
04.09.2006р. зареєстровано статут Приватного підприємства "Укрпромтехбуд" (а.с. 19-22).
Розділом 2 статуту передбачено предмет та цілі діяльності підприємства. Так, підприємство створюється з метою одержання прибутку шляхом здійснення виробничої, торговельної, посередницької, зовнішньоекономічної та інших видів діяльності, виконання робіт та надання послуг.
Розділом 7 статуту передбачено порядок припинення діяльності підприємства. Припинення діяльності товариства відбувається на підставі рішення засновника шляхом його реорганізації, тобто передання всього його майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації.
Підприємство в своїй діяльності керується законодавством України, цим Статутом і є юридичною особою.
Згідно з ч. 1 ст. 104 ЦК України, юридична особа припиняється в результаті передавання всього майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації.
Відповідно до ч. 1 ст. 59 ГК України, припинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням власника (власників) чи уповноважених ним органів, за рішенням інших осіб - засновників суб'єкта господарювання чи їх правонаступників, а у випадках, передбачених законами, - за рішенням суду.
Відповідно до ч. 3 ст. 110 ЦК України, якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом.
Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 209 ГК України, у разі нездатності суб'єкта підприємництва після настання встановленого строку виконати свої грошові зобов'язання перед іншими особами, територіальною громадою або державою інакше як через відновлення його платоспроможності цей суб'єкт (боржник) відповідно до частини четвертої статті 205 цього Кодексу визнається неспроможним. Нездатність боржника відновити свою платоспроможність та задовольнити визнані судом вимоги кредиторів інакше як через застосування визначеної судом ліквідаційної процедури вважається банкрутством.
Приватне підприємство "Укрпромтехбуд" (м.Житомир) зареєстроване в управлінні Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області (м.Житомир) як платник страхових внесків.
Як уже зазначалось, 29.12.2012р. за заявою управління Пенсійного фонду України в м. Житомирі Житомирської області (м.Житомир), яка надійшла на адресу суду 25.12.2012р., господарський суд порушив провадження щодо відсутнього боржника - Приватного підприємства "Укрпромтехбуд" (м. Житомир) в порядку ст. 52 Закону в редакці від 04.11.2012р. у зв'язку з неспроможністю останнього погасити заборгованість по сплаті збору на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування перед кредитором згідно виконавчого листа Житомирського окружного адміністративного суду.
З 19.01.2013 року набрав чинності Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22 грудня 2011 року № 4212-VI.
Відповідно до п. 1-1 ч. 1 розділу Х Прикінцевих та перехідних положень Закону в редакції з 19.01.2013 р., Положення Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Слід зазначити, що до тексту нової редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" не увійшла норма, яка в попередній редакції була закріплена в ст. 52, а саме щодо спрощеної процедури банкрутства відсутнього боржника та можливості звернутися до суду із заявою у разі, якщо вимоги до боржника менші ніж встановлено загальними правилами.
Відповідно до абз. 6 п. 40 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 28.03.2013 № 01-06/606/2013 "Про Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (у редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212- VІ) ", норми нової редакції Закону у справах про банкрутство відсутнього боржника не застосовуються, оскільки процедура банкрутства такого боржника цією редакцією Закону не передбачена. Тому заява (заяви) про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника, подана (подані) до 19.01.2013 р., розглядаються за правилами попередньої редакції Закону.
З огляду на те, що провадження у даній справі було порушено до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011р. №4212-VI, та зважаючи на те, що нова редакція Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" не передбачає провадження справи про банкрутство відсутнього боржника, при вирішення судом даної справи застосовуються положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14 травня 1992 року за № 2343-XII в редакції від 04.11.2012р.
Дослідивши матеріали справи та надавши їм в сукупності правову оцінку за правилами ст. 43 ГПК України, господарський суд прийшов до висновку про наявність підстав для здійснення подальшого провадження у справі про банкрутство за спрощеною процедурою, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. 93 ЦК України, місцезнаходження юридичної особи визначається місцем ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.
Згідно із абз. 7 ст. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", місцезнаходження юридичної особи - це адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені.
Частиною 5 ст. 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" встановлено, що в Єдиному державному реєстрі містяться відомості про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу, а також відомості про зарезервовані найменування юридичних осіб.
Відповідно до частин 1, 3 ст.18 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, не були до нього внесені, вони не можуть бути використані у спорі з третьою особою, крім випадків, коли третя особа знала або могла знати ці відомості.
Отже, належним доказом щодо відсутності боржника за юридичною адресою є запис в Єдиному державному реєстрі про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
З матеріалів справи вбачається, що ухвали господарського суду у справі №20/5007/1474-Б/12 були надіслані на юридичну адресу боржника (10003, м. Житомир, вул.Перемоги, буд. 21, кв. 4).
Як вбачається з довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 03.01.2013р. (а.с. 34-36), державним реєстратором 27.08.2012р. до Єдиного державного реєстру внесений запис 10 про внесення інформації щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою (10003, м. Житомир, вул.Перемоги, буд. 21, кв. 4).
Частиною 1 ст. 52 Закону в редакції від 04.11.2012р. передбачено, що у разі, якщо громадянин-підприємець - боржник або керівні органи боржника - юридичної особи відсутні за її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, заява про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру його вимог до боржника та строку виконання зобов'язань.
Таким чином, спеціальними ознаками порушення провадження у справі про банкрутство на підставі ст. 52 Закону в редакції від 04.11.2012р. є: відсутність керівних органів боржника-юридичної особи за її місцезнаходженням; або неподання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності; наявність інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника.
Отже, приписами ч. 1 ст. 52 Закону в редакції від 04.11.2012р. визначено, що наявність спеціальних ознак відсутнього боржника носить альтернативний характер. Також, достатнім є підтвердження однієї з наведених спеціальних ознак (аналогічна правова позиція викладена в п. 104 Постанови Пленуму Верховного Суду України "Про судову практику в справах про банкрутство" від 18.12.09р. №15).
Крім того, системний аналіз норм Закону в редакції від 04.11.2012р. свідчить про те, що загальними ознаками порушення провадження у справі про банкрутство, у тому числі відсутнього боржника є дотримання норм щодо безспірності кредиторських вимог до боржника.
За змістом абз. 8 ст. 1 Закону в редакції від 04.11.2012р., безспірні вимоги кредиторів - вимоги кредиторів, визнані боржником, інші вимоги кредиторів, підтверджені виконавчими документами чи розрахунковими документами, за якими відповідно до законодавства здійснюється списання коштів з рахунків боржника.
Як доказ безспірності кредиторських вимог до боржника ініціюючим кредитором подано копію виконавчого листа Житомирського окружного адміністративного суду ( а.с. 15).
Як вбачається із постанов Богунського відділу державної виконавчої служби Житомирського міського управління юстиції (а.с. 38 - 46) виконавчий документ повернуто стягувачу на підставі п. 8, ч. 1 ст. 37, ст. 39 Закону України "Про виконавче провадження" в редакції чинній на момент винесення відповідних постанов.
Отже, здійснені державним виконавцем відповідно до цього Закону заходи щодо розшуку такого майна виявилися безрезультатними.
Дані докази розцінюються господарським судом як наявність безспірного боргу, існування якого є обов'язковою умовою порушення провадження у справі про банкрутство відсутнього боржника.
У абз. 2, 4 ст. 1 Закону в редакції до 18.01.2013 р. надається визначення поняття неплатоспроможності та банкрутства, за змістом яких, при перебуванні суб'єкта підприємницької діяльності у стані "неплатоспроможності", останній може відновити свою платоспроможність шляхом вжиття заходів щодо її відновлення, до яких Закон відносить санацію, мирову угоду, виконання зобов'язань перед кредиторами власними силами; тоді як у стані "банкрутства" платоспроможність боржника відновити неможливо та задовольнити визнані судом вимоги ініціюючого кредитора не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
З матеріалів справи вбачається, зокрема, наступне:
- згідно копії довідки Державної податкової інспекції у м.Житомирі Житомирської області Державної податкової служби від 24.12.2012р. №44083/10/19, вбачається, що з 07.11.2011р. боржник не звітується та обліковується податковий борг в сумі 11 293 329,63 грн.(а.с. 12);
- згідно копії довідки управління Держземагенства у Житомирському районі Житомирської області №21/2 від 31.01.2013р. (а.с. 71, 126), за боржником земельні ділянки на праві власності та користуванні не облікуються;
- згідно копії довідки управління державтоінспекції УМВС України в Житомирській області від 27.03.2013р., за боржником транспортні засоби не значаться (а.с. 127);
- згідно копії витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна станом на 07.03.2013р. на майно боржника накладено обтяження; вид обтяження: публічне обтяження; тип обтяження: арешт рухомого майна (а.с.72 - 74 ), інформаційної довідки з Єдиного реєстру відчуження об'єктів нерухомого майна від 25.03.2013р. на майно боржника накладено обтяження; тип обтяження: арешт нерухомого майна (а.с.120);
- згідно копії інформаційної довідки з Реєстру прав власності на нерухоме майно від 08.02.2013р. відомості про нерухоме майно за боржником відсутні (а.с.117);
- згідно копії інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо суб'єкта записів про права власності, інші речові права, іпотеки, обтяження боржника відсутні (а.с. 118);
- з довідки Богунського відділу державної виконавчої служби Житомирського міського управління юстиції №56622/30 від 24.12.2012 р. (а.с. 13) вбачається, що у відділі перебуває виконавчий документ про стягнення з Приватного підприємства "Укрпромтехбуд" на користь управління Пенсійного фонду України в м.Житомирі боргу в сумі 1312,05 грн.
Отже, надані ініціюючим кредитором докази свідчать про відсутність підприємницької діяльності, відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, а також про неспроможність боржника відновити свою платоспроможність та задовольнити вимоги ініціюючого кредитора не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.
Відповідно до довідки управління Пенсійного фонду України в м.Житомирі Житомирської області (м.Житомир) №28548/04-01 від 24.12.2012р. (а.с. 11), №803/04-01 від 11.01.2013р. (а.с. 48) борг Приватного підприємства "Укрпромтехбуд" станом на 24.12.2012р. становить 1312,05 грн., у тому числі 1253,86 грн. борг із сплати страхових внесків, 57,62 грн. - фінансові санкції, 0,57 грн. - пеня.
Оскільки боржник неспроможний ліквідувати перед ініціюючим кредитором заборгованість на загальну суму 1312,05 грн., господарський суд вважає за необхідне визнати Приватне підприємство "Укрпромтехбуд" (ідентифікаційний код: 34586509) банкрутом та відкрити ліквідаційну процедуру банкрута.
Статтею 23 Закону в редакції від 04.11.2012р. передбачено наслідки визнання боржника банкрутом.
Так, відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону в редакції від 04.11.2012р., з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, зокрема, підприємницька діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язання щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) вважається таким, що настав; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій по всіх видах заборгованості банкрута; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом та інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
Отже, з моменту відкриття щодо боржника ліквідаційної процедури всі без винятку обтяження його активів підлягають скасуванню. При цьому, зняття заборон та арештів із майна боржника в порядку ст. 23 Закону в редакції від 04.11.2012р. є безумовним, стосується будь-яких органів і посадових осіб.
Згідно із ч. 4 ст.39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" порядок призначення арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) встановлюється Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Відповідно до приписів п.1 ст. 24 Закону в редакції від 04.11.2012р., у постанові про визнання боржника банкрутом господарський суд відкриває ліквідаційну процедуру та призначає ліквідатора.
Частиною 2 ст. 52 Закону в редакції від 04.11.2012р. передбачено можливість призначення ліквідатором боржника ініціюючого кредитора за згодою останнього.
Пунктом 7 ч. 3 ст. 3-1 Закону в редакції від 04.11.2012р. передбачено, що до призначення арбітражним керуючим особа має подати до господарського суду відповідну заяву.
24.09.2013р. арбітражний керуючий Шведюк Л.П. подала заяву про згоду на призначення у справі про банкрутство Приватного підприємства "Укрпромтехбуд" арбітражним керуючим (ліквідатором) боржника (а.с. 141 - 143).
З огляду на викладене, господарський суд прийшов до висновку призначити ліквідатором Приватного підприємства "Укрпромтехбуд" арбітражного керуючого Шведюк Л.П.
Стаття 1 та ст. 25 Закону в редакції від 04.11.2012р. визначають правовий статус ліквідатора юридичної особи-банкрута.
Тому, господарський суд з метою приведення офіційних відомостей про юридичну особу та осіб, які діють від її імені у відповідності до вимог цього Закону прийшов до висновку зобов'язати ліквідатора боржника вчинити дії, що є обов'язковими відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", зокрема, звернутися до державного реєстратора Реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції із заявою про внесення до ЄДР юридичних та фізичних осіб - підприємців запису про ліквідатора банкрута Шведюк Л.П. як керівника юридичної особи; особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами; особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори) та зобов'язати державного реєстратора Реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції внести до ЄДР відповідні записи про ліквідатора боржника Шведюк Л.П.
Частиною 2 ст. 25 Закону в редакції від 04.11.2012р. передбачено, що протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов'язані передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору.
Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 49 Закону України "Про виконавче провадження", виконавче провадження підлягає закінченню у разі визнання боржника банкрутом.
Частиною 4 ст. 49 Закону України "Про виконавче провадження" передбачено, що постанова про закінчення виконавчого провадження у разі офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури виноситься державним виконавцем не пізніше наступного дня, коли йому стало відомо про такі обставини. При цьому виконавчий документ надсилається до господарського суду, який прийняв постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 49 Закону України "Про виконавче провадження", ст.ст. 17, 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", керуючись ст.ст. 3-1, 22-25, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 ГПК України, господарський суд Житомирської області, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Визнати банкрутом Приватне підприємство "Укрпромтехбуд" (м. Житомир) зареєстроване як юридичну особу Виконавчим комітетом Житомирської міської ради 04.09.2006 р., за адресою: 10014, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 21, кв. 4; ідентифікаційний код: 34586509.
2. Відкрити ліквідаційну процедуру Приватного підприємства "Укрпромтехбуд" (м.Житомир)
3. Призначити ліквідатором Приватного підприємства "Укрпромтехбуд" (м.Житомир) арбітражного керуючого Шведюк Л.П., Свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора №1182 дата видачі 16.07.2013р.; адреса: 10030, м.Житомир, вул. Київська, буд. 73, кв. 67.
4. Призначити наступне судове засідання для з'ясування стану здійснення ліквідаційної процедури боржника на 15 жовтня 2013р. об 11:30 год. у приміщенні господарського суду Житомирської області, кімн. 404.
5. Підприємницьку діяльність боржника завершити.
6. Строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута та зобов'язання щодо сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів), повернення коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності вважається таким, що настав 24.09.2013р.
7. Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій по всіх видах заборгованості.
8. Відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю.
9. Скасувати арешти, накладені на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
10. Вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури.
11. Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 24.09.2013р.
12. Зобов'язати посадові особи банкрута протягом 15 днів з дня призначення ліквідатора передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору, про що скласти відповідний акт приймання-передачі. Примірник акту подати суду.
Попередити посадових осіб про відповідальність за ухилення від виконання зазначених обов'язків.
13. Зобов'язати арбітражного керуючого Шведюк Л.П. забезпечити виконання повноважень ліквідатора Приватного підприємства "Укрпромтехбуд" (м.Житомир) в порядку, визначеному ст.25 Закону в редакції від 04.11.2012 р. та належне виконання заходів, передбачених ст. 29 - 31 даного Закону, спрямованих на задоволення вимог кредиторів.
14. Зобов'язати арбітражного керуючого Шведюк Л.П.:
- письмово повідомити про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих ліквідатору шведюк Л.П. кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута;
- у разі отримання ліквідатором заяв з вимогами до банкрута письмово повідомити про це суд.
Крім того:
- надіслати копію постанови керівнику боржника для виконання її вимог, докази надіслання надати суду;
- поновити запити до відповідних установ за адресою місцезнаходження боржника для отримання інформації про наявність/відсутність щодо боржника виконавчих проваджень у ВДВС; наявність/відсутність транспортних засобів, сільськогосподарської техніки; землі; рухомого/нерухомого майна; відомостей щодо переданих на зберігання до архіву документів, виявити документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню тощо. Докази надіслання таких запитів та отримані відповіді на них надати суду;
- надати суду витяг з реєстру обтяжень (заборону відчуження) рухомого майна;
- надати суду інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно щодо наявності/відсутності записів про державну реєстрацію права власності або іншого речового права на нерухоме майно боржника; щодо наявності/відсутності записів про обтяження речових прав на нерухоме майно; щодо наявності/відсутності записів про обтяження іпотекою нерухомого майна;
- подати суду письмову інформацію з документальним підтвердженням про наявність/відсутність за боржником авторських прав;
- подати суду письмову інформацію про зареєстровані випуски акцій боржника; копію Свідоцтва про реєстрацію випусків акцій, копію договору на ведення реєстру власників іменних цінних паперів, укладеного з незалежним реєстратором;
- подати суду письмову інформацію з документальним підтвердженням щодо нотаріально посвідчених угод боржником;
- подати суду письмову інформацію з документальним підтвердженням про дебіторську заборгованість боржника;
- виявити додаткові докази про наявність/відсутність у банкрута майна на праві власності/користування;
- довести через засоби масової інформації повідомлення про втрату дійсності печаткою та штампом банкрута у разі наявності доказів їх виготовлення та за відсутності їх на підприємстві;
- надати суду акт приймання-передачі бухгалтерської та іншої документації банкрута, печатки і штампів, матеріальних та інших цінностей;
- закрити рахунки банкрута у банківських установах виявлені при проведенні ліквідаційної процедури за винятком основного рахунку боржника, докази закриття надати суду;
- здійснити інвентаризацію майнових активів та заборгованості банкрута, в тому числі, перед найманими працівниками;
- подати суду докази на підтвердження вжиття заходів із скасування довіреностей на уповноважених представників юридичної особи-банкрута в порядку, визначеному статтею 249 ЦК України;
- надати суду докази припинення трудових відносини підприємства-банкрута з найманими працівниками відповідно до законодавства України про працю;
- звернутися до Головного управління статистики у Житомирській області для повного та всебічного розгляду справи стосовно наявності/відсутності заборгованості по заробітній платі перед працівниками Приватного підприємства "Укрпромтехбуд" (м.Житомир) станом на дату подання підприємством - банкрутом останнього звіту; отриману відповідь надати суду;
- подати суду письмову інформацію з документальним підтвердженням щодо заборгованості по заробітній платі;
- надати суду докази звернення з відповідною заявою до реєстраційної служби для внесення до ЄДР юридичних та фізичних осіб - підприємців запису про ліквідатора банкрута Шведюк Л.П. як керівника юридичної особи; особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами; особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори;
- надати суду витяг з ЄДР юридичних та фізичних осіб - підприємців, з внесеними до нього відомостями щодо ліквідатора банкрута Шведюк Л.П. як керівника юридичної особи; особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами та особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори;
- надати господарському суду проміжний звіт з підтверджуючими документами про хід ліквідаційної процедури банкрута та інші матеріали, що свідчать про виконання ліквідатором покладених на нього обов'язків.
15. Зобов'язати Реєстраційну службу Житомирського міського управління юстиції (після звернення арбітражного керуючого Шведюк Л.П. до реєстраційної служби з заявою про внесення до ЄДР юридичних та фізичних осіб - підприємців запису про ліквідатора банкрута Шведюк Л.П. як керівника юридичної особи; особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами; особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори):
- внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про ліквідатора Приватного підприємства "Укрпромтехбуд" - Шведюк Л.П. як керівника юридичної особи; особу, уповноважену представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами та особу, яка має право вчиняти від імені юридичної особи дії без довіреності, у тому числі підписувати договори;
- надіслати на адресу господарського суду витяг з ЄДР із відповідними записами згідно запиту.
16. Зобов'язати Богунський відділ державної виконавчої служби Житомирського міського управління юстиції надіслати на адресу суду не пізніше дати наступного судового засідання постанови про закінчення виконавчих проваджень відносно боржника.
17. Копії постанови надіслати на адресу кредиторів, боржника, арбітражного керуючого Шведюк Л.П., відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Житомирській області, Богунського відділу ДВС Житомирського міського управління юстиції, Головного управління статистики у Житомирській області, Реєстраційної служби Житомирського міського управління юстиції.
18. В засідання суду викликати уповноваженого представника ініціюючого кредитора та ліквідатора боржника.
Суддя Гнисюк С.Д.
Віддрукувати:
1 - у справу,
2 -УПФУ у м. Житомирі Житомирської області (10003, м.Житомир, вул.Перемоги,55) (рек. з повід.),
3 - боржнику - Житомирська обл., Богунський р-н, м. Житомир, вул. Перемоги, буд. 21, кв. 4 ( рек. з повід.)
4 - Богунський ВДВС Житомирського МУЮ (10003, м.Житомир, вул. Перемоги, 55 (рек.)
5 - а/к Шведюк Л.П. (10030, м. Житомир, вул. Київська, буд. 73, кв. 67) (рек.)
6 - відділ з питань банкрутства Головного управління юстиції у Житомирській області (10014, м. Житомир, майдан Соборний, 1)
7- Головне управління статистики у Житомирській області (10003, м. Житомир, вул. Яна Гамарника, 6а)
8,9 - Реєстраційна служба Житомирського міського управління юстиції + запит
- (10014, м. Житомир, майдан Корольова, 3/14) (рек. з повід.);
- 10014, Житомирська область, м. Житомир, майдан Рад, 4/2 (рек. з повід.).
Суд | Господарський суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 24.09.2013 |
Оприлюднено | 01.10.2013 |
Номер документу | 33804450 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Житомирської області
Гнисюк С.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні