Постанова
від 17.12.2008 по справі 2-а-5136/08
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

                                          Справа

№2-а-5136/08

 

            ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ

            АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

           

П

О С Т А Н О В А

І

М Е Н Е М  У К Р А Ї Н И

 

17

грудня 2008 року                                                               

м.Івано-Франківськ

 

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Басай О.В.

При секретарі Шовгенюк І.В.

За участю:

представника позивача:

ОСОБА_1

відповідача:

не з'явився;

прокурор: не

з'явився;

розглянувши у

відкритому судовому засіданні в приміщенні суду 

адміністративну справу

за позовом: Івано-Франківського

транспортного прокурора в інтересах держави - Міністерства транспорту і зв'язку

України в особі Головної державної інспекції на автомобільному транспорті та

його структурного підрозділу територіального управління Головної державної

інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області

до відповідача: ОСОБА_2

про стягнення фінансових

санкцій в сумі 8500 грн.,-

 

ВСТАНОВИВ:

 

            Івано-Франківський

транспортний прокурор звернувся до суду з адміністративним позовом в інтересах

держави-Міністерства транспорту і зв'язку України в особі Головної державної

інспекції на автомобільному транспорті та його структурного підрозділу

територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному

транспорті в Івано-Франківській області до фізичної особи - підприємця

ОСОБА_2 про стягнення фінансових санкцій в сумі 8500 грн.

            Представник

позивача

в судовому засіданні позовні вимоги підтримує

в повному обсязі з

підстав, викладених у позовній заяві.

Відповідач в судове засідання не

з'явився, хоча був належним чином повідомлений про час, дату та місце судового

розгляду про що свідчить повідомлення про вручення поштового

відправлення(рекомендованого).

Прокурор

в судове засідання не з'явився, хоча був належним чином повідомлений про час та

дату судового розгляду про що свідчить повідомлення про вручення поштового

відправлення(рекомендованого).                       

Розглянувши позовну заяву, заслухавши

пояснення представника позивача, дослідивши письмові докази, судом встановлено,

що 04.09.2007 року працівниками територіального управління Головної державної

інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області складено

акт № 018484 про порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт під

час надання ОСОБА_2послуг з перевезення вантажу (щебінь) згідно накладної ЛГ №

015780 від 04.09.2007 року. Під час перевірки встановлено такі порушення вимог

законодавства, як відсутність ліцензійної картки. Водій ОСОБА_3 з актом

ознайомився, дав письмові пояснення. 06.09.2007 року начальником

територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному

транспорті в Івано-Франківській області щодо ОСОБА_2 винесено постанову №

010803 про застосування фінансових санкцій на суму 1700 грн. за порушення, передбачені

абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» від 23 лютого

2006 року.

06.12.2007 року працівниками територіального

управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в

Івано-Франківській області складено акт № 062241 про порушення вимог

законодавства про автомобільний транспорт під час надання ОСОБА_2послуг з

перевезення вантажу (щебінь) згідно накладної № 016277 від 06.12.2007 року. Під

час перевірки встановлено такі порушення вимог законодавства, як відсутність

ліцензійної картки. Водій ОСОБА_3 з актом ознайомився, дав письмові пояснення.

07.12.2008 року начальником територіального управління Головної державної

інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області щодо

ОСОБА_2 винесено постанову № 011052 про застосування фінансових санкцій на суму

1700 грн. за порушення, передбачені абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України «Про

автомобільний транспорт» від 23 лютого 2006 року.

14.05.2008 року працівниками територіального

управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в

Івано-Франківській області складено акт № 074042 про порушення вимог

законодавства про автомобільний транспорт під час надання ОСОБА_2послуг з

перевезення вантажу (щебінь) згідно перепустки № НОМЕР_1, вантажовідправник -

ВАТ «Надвірнянський кар'єр», вантажоодержувач - ВАТ «Будівельник». Під час

перевірки встановлено такі порушення вимог законодавства, як відсутність

ліцензійної картки. Водій ОСОБА_4з актом ознайомився, дав письмові пояснення.

16.05.2008 року начальником територіального управління Головної державної

інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області щодо

ОСОБА_2 винесено постанову № 050345 про застосування фінансових санкцій на суму

1700 грн. за порушення, передбачені абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України «Про

автомобільний транспорт» від 23 лютого 2006 року.

20.05.2008 року працівниками територіального

управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в

Івано-Франківській області складено акт № 074049 про порушення вимог законодавства

про автомобільний транспорт під час надання ОСОБА_2послуг з перевезення вантажу

(щебінь) згідно перепустки № РН-0000758, вантажовідправник - ВАТ

«Надвірнянський кар'єр», вантажоодержувач - ВАТ «Будівельник». Під час

перевірки встановлено такі порушення вимог законодавства, як відсутність

ліцензійної картки. Водій ОСОБА_4з актом ознайомився, дав письмові пояснення.

22.05.2008 року начальником територіального управління Головної державної

інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області щодо

ОСОБА_2 винесено постанову № 050381 про застосування фінансових санкцій на суму

1700 грн. за порушення, передбачені абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України «Про

автомобільний транспорт» від 23 лютого 2006 року.

27.06.2008 року працівниками територіального

управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в

Івано-Франківській області складено акт № 081621 про порушення вимог

законодавства про автомобільний транспорт під час надання ОСОБА_2послуг з

перевезення вантажу, вантажоодержувач - ПП «Галкомбуд». Під час перевірки

встановлено такі порушення вимог законодавства, як відсутність ліцензійної

картки. Водій Волощук В.М. з актом ознайомився, дав письмові пояснення.

21.07.2008 року начальником територіального управління Головної державної

інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області щодо

ОСОБА_2 винесено постанову № 050583 про застосування фінансових санкцій на суму

1700 грн. за порушення, передбачені абз. 3 ч. 1 ст. 60 Закону України «Про

автомобільний транспорт» від 23 лютого 2006 року.

 У

передбачений законом термін сума застосованих фінансових санкцій фізичною

особою - підприємцем ОСОБА_2добровільно не сплачена. Постанова до суду чи до

вищого за підпорядкуванням органу державного контролю протягом 10 днів після її

винесення не оскаржувалась. 

Згідно ст. 48 Закону України «Про

автомобільний транспорт» автомобільні перевізники, 

водії повинні мати  і  пред'являти особам,  які  уповноважені 

здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у  сфері  безпеки 

дорожнього  руху,  документи, 

на підставі яких виконують вантажні

перевезення.

Документами для  

юридичної   особи,   що 

здійснює  вантажні перевезення на договірних умовах, є:

для автомобільного перевізника - 

ліцензія  та  документ, 

що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством

України;

для водія  -   посвідчення  

водія   відповідної   категорії, реєстраційні  документи на

транспортний засіб,  ліцензійна картка, дорожній лист,  товарно-транспортна накладна або інший  визначений законодавством 

документ  на вантаж,  інші документи,  передбачені законодавством України.

Документами для 

фізичної   особи,   що  

здійснює   вантажні перевезення на договірних умовах, є:

для автомобільного  перевізника  - 

ліцензія та документ,  що засвідчує використання транспортного засобу

на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством

України;

для водія   -   посвідчення  

водія   відповідної  категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб,  ліцензійна 

картка, товарно-транспортна  накладна 

або інший визначений законодавством документ на вантаж, 

інші  документи,  передбачені 

законодавством України.

Документами для  

юридичної   особи,   що 

здійснює  вантажні перевезення для власних потреб, є:

для автомобільного 

перевізника  -  документ, 

що   засвідчує використання 

транспортного  засобу  на 

законних підставах,  інші документи, передбачені законодавством

України;

для водія  -   посвідчення  

водія   відповідної   категорії, реєстраційні  документи  на 

транспортний  засіб,  дорожній 

лист, товарно-транспортна накладна або інший  визначений 

законодавством документ 

на  вантаж,  інші документи,  передбачені законодавством України.

Документами для 

фізичної   особи,   що  

здійснює   вантажні перевезення для власних потреб, є:

для автомобільного  

перевізника  -  документ, 

що  засвідчує використання транспортного  засобу 

на  законних  підставах, 

інші документи, передбачені законодавством

України;

для водія   -   посвідчення   водія  

відповідної  категорії, реєстраційні документи на транспортний

засіб,  товарно-транспортна накладна 

або  інший визначений

законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.

         Статтею 60

Закону України «Про автомобільний транспорт» встановлено, що за порушення

законодавства  про 

автомобільний  транспорт  до автомобільних перевізників застосовуються санкції за:

безпідставну відмову 

від  пільгового  перевезення пасажира - штраф 

у  розмірі  десяти 

неоподатковуваних   мінімумів   доходів громадян;

надання послуг   з   перевезень 

пасажирів  та  вантажів 

без оформлення документів,  перелік яких визначений статтями 39 та  48 цього  Закону,  - 

штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

експлуатацію легкового автомобіля, 

облаштованого  як  таксі, без  наявності  ліцензійної 

картки  -  штраф 

у  розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів

громадян;

стоянку легкового автомобіля, який не облаштований як таксі і не має ліцензійної картки, та посадку

пасажирів на стоянці таксі - штраф  у  розмірі 

тридцяти  неоподатковуваних  мінімумів 

доходів громадян;

виконання нерезидентами   

України   міжнародних   перевезень пасажирів чи вантажів 

без  документів,  перелік 

яких  визначений статтею  

53   цього   Закону,  

-   штраф  у 

розмірі  п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів

громадян;

порушення режимів праці та 

відпочинку  водіями  транспортних засобів  -  штраф 

у  розмірі двадцяти

неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

перевезення пасажирів 

на  маршруті  протяжністю 

понад   500 кілометрів   

одним    водієм   -  

штраф   у   розмірі  

тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів

громадян;

відсутність у випадках, 

передбачених законодавством, 

списку пасажирів  

при   здійсненні  міжнародного 

перевезення  пасажирів автомобільним   транспортом  

-    штраф    у   

розмірі    десяти неоподатковуваних мінімумів доходів

громадян;

управління транспортними 

засобами при здійсненні міжнародних автомобільних перевезень без 

контрольних  пристроїв  (тахографів) реєстрації режимів праці чи відпочинку водіїв транспортних засобів чи вимкненими такими контрольними пристроями

(тахографами) або без щоденних реєстраційних листків режимів праці

та відпочинку - штраф у розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів

доходів громадян;

здійснення водіями міжнародних автомобільних  перевезень 

без розпізнавальних  знаків 

держави реєстрації транспортного засобу - штраф  у  розмірі 

двадцяти  неоподатковуваних  мінімумів 

доходів громадян;

невиконання перевізниками 

або їхніми представниками приписів органів державного контролю щодо усунення  порушень 

транспортного законодавства - штраф у розмірі сорока

неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Випуск (впуск) з (на) території України транспортного засобу, що 

виконує  міжнародне

перевезення,  на якому здійснено

порушення транспортного законодавства,  здійснюється 

тільки  після  надання водієм  документа  щодо 

сплати штрафу чи виконання припису органу державного контролю,  якщо

скарга чи  протест  на 

постанову  щодо накладання адміністративного стягнення

залишилися без задоволення.

При вчиненні  однією  особою 

двох  або  більше правопорушень фінансове стягнення накладається за кожне

правопорушення окремо.

Від імені  центрального  органу 

виконавчої  влади  з 

питань автомобільного   транспорту 

розглядати  справи  про 

стягнення  у вигляді штрафів за порушення,  викладені у цій статті, мають право посадові 

особи  урядового  органу 

державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті.

Порядок стягнення у вигляді штрафу за порушення,  викладені у цій  статті,  та 

порядок оскарження і опротестування постанови по справі про правопорушення визначає Кабінет

Міністрів України.

            Статтею 6 Закону України «Про автомобільний транспорт» встановлено,

що державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та

іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та

вантажів на території України. Державний контроль автомобільних перевізників

здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок.

            Відповідно п.3 Постанови Кабінету Міністрів України від

08.11.2006року №1567 «Про затвердження Порядку здійснення державного контролю

на автомобільному транспорті» органами державного контролю на автомобільному

транспорті є Головавтотрансінспекція, її територіальні управління в областях,

Автономній Республіці Крим, м.Києві та м.Севастополі. Відповідно до п.21, 27

Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року №1567 «Про затвердження

Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті» державний

контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу

державного контролю шляхом проведення планових, позапланових і рейдових

перевірок. При виявленні порушення законодавства складається акт, на підставі

якого керівник органу державного контролю виносить постанову про застосування

фінансових санкцій, що є обов»язковою до виконання.

У

відповідності до п.28 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року

№1567 «Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на

автомобільному транспорті» фінансова санкція повинна бути перерахована

суб»єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж

протягом п»ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування

фінансових санкцій.  

          Як вбачається з матеріалів справи

начальником територіального управління Головної державної інспекції на

автомобільному транспорті в Івано-Франківській області щодо фізичної особи -

підприємця ОСОБА_2 підставно винесено постанови № 010803, № 011052, №050345, №

050381, № 050583 про застосування фінансових санкцій на загальну суму 8500 грн.

за порушення, передбачені ст.ст.48, 60 Закону України «Про автомобільний

транспорт» від 23 лютого 2006року.

            Виходячи

з викладеного, суд вважає вимоги позивача 

обґрунтованими, а позов таким, що підлягає  задоволенню.

            На

підставі ст.124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, ст.167,

258  Кодексу адміністративного

судочинства України, суд,-

 

ПОСТАНОВИВ:

            Позов

задовольнити  повністю.

            Стягнути з ОСОБА_2,

АДРЕСА_1 код НОМЕР_1 в доход Державного бюджету України на р/р 31110106700002

УДК в Івано-Франківській області, код платежу 21081100 МФО 836014, код

отримувача 20868100 фінансових санкцій в сумі 8500 грн.

            Постанова набирає законної сили в

порядку встановленому ст.254 КАС України, може бути оскаржена до Львівського

апеляційного адміністративного суду в порядку і строки, передбачені ст.186 КАС

України.

            Виконавчий лист видати після

набрання постановою законної сили за заявою сторони на користь якої задоволено

позов.      

  

 

                             Суддя                                                                        О.В. Басай

                                                             

                    

                           

 

                       постанова складена в

повному обсязі 19.12.2008 року.

 

 

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.12.2008
Оприлюднено22.04.2009
Номер документу3395744
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-5136/08

Постанова від 02.12.2008

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Шевчук С.М.

Постанова від 02.10.2008

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Шлай А.В.

Постанова від 17.12.2008

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Постанова від 02.10.2008

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Шлай А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні