Постанова
від 01.10.2013 по справі 817/3143/13-а
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 817/3143/13-а

01 жовтня 2013 року 11год. 20хв. м. Рівне

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Нор У.М. за участю секретаря судового засідання Демчук І.М. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник Мартинчук К.Ю.

відповідача: представник Ведров А.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Державної фінансової інспекції в Рівненській області до Клесівської селищної ради про зобов'язання вчинення певних дій, - ВСТАНОВИВ :

Державна фінансова інспекція в Рівненській області звернулася до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Клесівської селищної ради та просить суд зобов'язати відповідача забезпечити перерахування з Клесівського селищного бюджету до Державного бюджету України безпідставно отримані кошти у сумі 5042,00 гривень.

Позовні вимоги обґрунтовані тим що відповідно до пункту 1.2.6.1 Плану роботи Державної фінансової інспекції в Рівненській області на І квартал 2013 року Позивачем проведено ревізію формування та виконання селищного бюджету, фінансово-господарської діяльності Клесівської селищної ради (далі селищна рада) за період з 01.01.2010 по 01.01.2013, за результатами якої складено акт ревізії від 20.05.2013 № 17-08-06/37.

Ревізією правильності зарахування доходів до селищного бюджету встановлено, що в період з 01.01.2010 по 31.12.2012 кошти, які надійшли від сплати адміністративних штрафів, накладених ВДАІ УМВС України в Рівненській області, зайво зараховано до доходів загального фонду Клесівського селищного бюджету в сумі 5042,00 грн. (в т.ч. за 2010 рік - 3155,00 грн (50% від 6310,00 грн) та за 2011 рік - 1887,00 грн).

Державною фінансовою інспекцією в Рівненській області листом від 01.06.2013 № 17-08-17/3630 голові Клесівської селищної ради направлено вимоги щодо усунення вищезазначених порушень.

На виконання вищевказаних вимог, Клесівською селищною радою листом від 22.07.2013 № 02/16-563 проінформовано про часткове усунення порушень, проте, не забезпечено повернення до загального фонду Державного бюджету України надходжень від сплати адміністративних штрафів в сумі 5042,00 гривень, у зв'язку із чим завдано шкоди інтересам держави.

У судовому засіданні 01.10.2013 року представник позивача позов підтримала у повному обсязі та надала пояснення аналогічні за змістом позовної заяви. Зазначила, що п. 2 вимоги Державної фінансової інспекції в Рівненській області від 01.06.2013 № 17-08-17/3630 відповідачем не виконано у повному обсязі, в судовому чи адміністративному порядку не оскаржено, за таких умов вимога є чинною та обов'язковою для виконання.

Представник відповідача проти позову заперечував, та зазначив, що Клесівською селищною радою на виконання п. 2 вимоги Держфінінспекції в Рівненській області від 01.06.2013 № 17-08-17/3630 здійснено усі заходи в межах компетенції селищної ради з метою забезпечення перерахування помилково сплачених коштів до Державного бюджету України, зокрема, направлено відповідні листи до Державної податкової інспекції у Сарненському районі та до управління Державної казначейської служби в Сарненському районі. Крім того, зазаначив, що саме органи державної податкової служби здійснюють контроль за повнотою та своєчасністю надходження доходів до бюджетів усіх рівнів.

Розглянувши позовну заяву, заслухавши пояснення представників сторін, встановивши фактичні обставини справи, перевіривши їх доказами, дослідженими в судовому засіданні, оцінивши їх в сукупності, відповідно до вимог закону, суд дійшов до висновку що позов підлягає до задоволення з наступних підстав.

Відповідно до пункту 1.2.6.1 Плану роботи Державної фінансової інспекції в Рівненській області на І квартал 2013 року Позивачем проведено ревізію формування та виконання селищного бюджету, фінансово-господарської діяльності Клесівської селищної ради за період з 01.01.2010 по 01.01.2013, за результатами якої складено акт ревізії від 20.05.2013 № 17-08-06/37, у якому зафіксовані окремі порушення вимог бюджетного законодавства України.

Зокрема, судом встановлено, що під час проведення ревізії виявлено факт помилкового перерахування до доходів загального фонду Клесівського селищного бюджету коштів в сумі 5042,00 грн. (в т.ч. за 2010 рік - 3155,00 грн (50% від 6310,00 грн.) та за 2011 рік - 1887,00 грн.), які надійшли від сплати адміністративних штрафів, накладених ВДАІ УМВС України в Рівненській області, та відповідно недоотримано загальним фондом Державного бюджету коштів, які належать до зарахування до загального фонду Державного бюджету, чим нанесено матеріальну шкоду (збитки) загальному фонду державного бюджету.

Державною фінансовою інспекцією в Рівненській області листом від 01.06.2013 № 17-08-17/3630 голові Клесівської селищної ради направлено вимоги щодо усунення вищезазначених порушень. Зокрема, п. 2 вказаних вимог відповідача зобов'язано забезпечити перерахування до загального фонду Державного бюджету України коштів, зарахованих помилково до Клесівського селищного бюджету в сумі 5042, 00 грн., в тому числі шляхом звернення до управління Державної казначейської служби в Сарненському районі в порядку, встановленому наказом Держказначейства від 10.12.2002 № 226.

На виконання вищевказаних вимог, Клесівською селищною радою листом від 22.07.2013 № 02/16-563 проінформовано про часткове усунення порушень на загальну суму 222768,06 грн та надано копії підтверджуючих документів.

Проте, селищною радою не забезпечено повернення до загального фонду Державного бюджету України надходжень від сплати адміністративних штрафів в сумі 5042,00 гривень.

Листом від 31.07.2013 №17-08-17/5005 Держфінінспекця в Рівненській області зверталась до Державної податкової інспекції у Сарненському районі про надання інформації щодо складання висновку (подання) про повернення з Клесівського селищного бюджету до загального фонду Державного бюджету України вищезазначених коштів в термін до 12.08.2013.

За таких обставин, суд приходить до висновку про наявність порушення державних інтересів, які полягають в недоотриманні загальним фондом Державного бюджету України коштів на загальну суму 5042,00 гривень.

Зокрема, відповідно до п.6 ч.1 ст.64 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 № 2542 - ІІІ, до складу доходів, що закріплюються за бюджетами місцевого самоврядування та враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів, належать надходження адміністративних штрафів, що накладаються виконавчими органами відповідних рад або утвореними ними в установленому порядку адміністративними комісіями.

Відповідно до п.14 ст.34 Закону України «Про Державний бюджет на 2010 рік» від 27.04.2010 № 2154 -VІ до доходів загального фонду місцевих бюджетів у 2010 році належать адміністративні штрафи, що накладаються місцевими органами виконавчої влади та виконавчими органами місцевих рад або утвореними ними в установленому порядку адміністративними комісіями.

З 2011 року відповідно до п.12 ч.1 ст.69 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VІ адміністративні штрафи, що накладаються місцевими органами виконавчої влади та виконавчими органами рад або утвореними ними в установленому порядку адміністративними комісіями, зараховуються до доходів місцевих бюджетів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів.

Ревізією встановлено, що рішенням виконавчого комітету селищної ради від 17.12.2010 №19 «Про обрання складу адміністративної комісії при виконкомі Клесівської селищної ради» утворено адміністративну комісію при виконавчому комітеті Клесівської селищної ради для розгляду справ про адміністративні правопорушення в кількості 8 чоловік.

За період з 01.01.2009 по 01.01.2013 комісією при виконавчому комітеті селищної ради накладено адмінштрафів та інших санкцій на загальну суму - 659,00 грн, з них за 2010 - 102,00 грн, за 2011 рік - 221,00 грн, за 2012 рік - 306,00 гривень.

Облік доходів місцевого бюджету здійснюється управлінням Державної казначейської служби України у Сарненському районі.

З метою з'ясування органу, яким накладено адмінштрафи, що надійшли до селищного бюджету, під час ревізії проведено зустрічну звірку в Управлінні Державної казначейської служби України у Сарненському районі Рівненської області.

Проведеною звіркою надходжень до Клесівської селищної ради коштів від юридичних та фізичних осіб за кодом бюджетної класифікації доходів 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції» за період з 01.01.2010 по 31.12.2012 встановлено наступне.

Згідно виписок по рахунку № 31417542700340, який відкрито у ГУ ДКСУ в Рівненській області для обліку коштів загального фонду Клесівської селищної ради по КБКД 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції», щоденних Звітів по виконанню місцевого бюджету за доходами зараховано доходів до Клесівської селищної ради в період з 01.01.2010 по 31.12.2012 на суму 10324,00 грн, в т.ч в 2010 році - 7281,00 грн, у 2011 році - 3043,00 грн, у 2012 році надходжень не було. Із загальної суми надходжень по КБКД 21081100 доходи в сумі 8197,00 грн (в т.ч. за 2010 рік - 6310,00 грн та за 2011 рік - 1887,00 грн) сформовані за рахунок адміністративних штрафів у сфері забезпечення дорожнього руху, накладені за протоколами Державної автомобільної інспекції УМВС України в Рівненській області.

В 2010 році для зарахування адміністративних штрафів у сфері забезпечення дорожнього руху по КБКД 21081300 «Адміністративні штрафи у сфері забезпечення дорожнього руху» у ГУ ДКСУ в Рівненській області відкрито рахунок № 33115336700340 в 2010 році та № 31112149700338 в 2011 році, на які кошти не надходили.

Відповідно до п. 43 ст. 2, п. 23 ст. 34 Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік» адміністративні штрафи у сфері забезпечення дорожнього руху, що накладаються уповноваженими органами (посадовими особами), зараховуються у розмірі 50 % до складу доходів загального фонду державного бюджету та 50 % - до складу доходів, що закріплюються за бюджетами місцевого самоврядування.

Розмежування адміністративних штрафів у сфері забезпечення дорожнього руху, що надійшли в 2010 році по КБКД 21081100, між державним та Клесівським селищним бюджетом не проводилось.

Крім того, звіркою казначейських виписок встановлено, що установами банків при перерахуванні коштів, які надійшли від сплати штрафів та інших санкцій, на рахунок управління Казначейства, в призначенні платежу не зазначається державний орган, яким накладено штраф, що не дає можливості визначити правильність зарахування адміністративних штрафів та інших санкцій до відповідного бюджету.

В ході ревізії направлено запит від 16.04.2013 № 17-08-14/2496 до ВДАІ УМВС України в Рівненській області про надання інформації про накладені адміністративні штрафи на осіб, зазначених у переліку, який отримано в управлінні ДКСУ в Сарненському районі.

В інформації, яка надійшла від ВДАІ УМВС України в Рівненській області від 22.04.2013 № 35/13-2189 підтверджено, що штрафи, які зараховано до Клесівського селищного бюджету, накладені за адмінпротоколами працівниками ВДАІ УМВС України в Рівненській області.

Таким чином, ревізією формування та виконання селищного бюджету встановлено зайве зарахування до доходів загального фонду Клесівського селищного бюджету коштів в сумі 5042,00 грн. та недоотримання доходів загальним фондом Державного бюджету України на відповідну суму, всупереч п.6 ч.1 ст.64 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 № 2542 - ІІІ, із змінами, п.12 ч.1 ст.69 Бюджетного кодексу України від 08.07.20 10 № 2456 -VІ, пп.14, 23 ст.34 Закону України «Про Державний бюджет на 2010 рік» від 27.04.2010 № 2154 -VІ відповідно до ч.1 ст.29 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 № 2542 - ІІІ до п.22 ст.29 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456 - VІ, із змінами, п.49 ст.2 Закону України від 27.04.2010 № 2154 -VІ «Про Державний бюджет України на 2010 рік».

Як встановлено під час судового розгляду, відповідно до Додатку 8 «Перелік органів, за якими закріплено контроль за справлянням (стягненням) платежів до бюджету» до Закону України від 27.04.2010 № 2154-VI «Про Державний бюджет України на 2010 рік», постанови КМУ від 16.02.2011 № 106 «Деякі питання ведення обліку податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів бюджету», із змінами, контроль за надходженнями платежів по кодах доходів 21081100 в 2010-2012 роках покладено на органи Державної податкової служби України.

Частиною 7 ст.45 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VІ визначено, що перелік податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів бюджету згідно з бюджетною класифікацією в розрізі органів, що контролюють справляння надходжень бюджету, а також загальні вимоги щодо обліку доходів бюджету визначаються Кабінетом Міністрів України, ч.5 ст.78 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456-VІ визначено, що органи, які що контролюють справляння надходжень бюджету, забезпечують своєчасне та в повному обсязі надходження до державного та місцевих бюджетів податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів, а також ведення обліку.

Згідно п.2 постанови КМУ від 16.02.2011 № 106 «Деякі питання ведення обліку податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів бюджету» органи, що контролюють справляння надходжень бюджету забезпечують відповідно до законодавства здійснення постійного контролю за правильністю та своєчасністю надходження до державного та місцевих бюджетів податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів згідно з переліком, а також ведення обліку таких платежів у розрізі платників з метою забезпечення повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів.

Відповідно до п.3 ст.12, пп.1 п.б ч.1 ст.28 та п.19 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування» від 21.05.1997 №280/97-ВР із змінами, селищний голова очолює виконавчий комітет відповідної селищної ради, до відання виконавчих органів селищних рад належать повноваження здійснення контролю за дотриманням зобов'язань щодо платежів до місцевого бюджету на підприємствах і в організаціях незалежно від форм власності, а також селищний голова здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені цим та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень ради або не віднесені радою до відання її виконавчих органів.

Однак, внаслідок заходів, вжитих Клесівською селищною радою по виконанню п. 2 вимоги Державної фінансової інспекції в Рівненській області, не забезпечено надходження до Державного бюджету України коштів у сумі 5042, 00 грн. Клесівською селищною радою додаткові заходи щодо забезпечення повного виконання вимоги контролюючого органу не вживались, адміністративні позови до органів державної податкової служби тощо не пред'являлись.

Відповідно до статті 19 Конституції України - правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У відповідності до ст. 1 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» №2939-XII від 26.01.1993 та п. 1 Положення про Державну фінансову інспекцію України, затвердженого Указом Президента України від 23.04.2011 №499/2011, Державна фінансова інспекція України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністром України через Міністерство фінансів України, входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю.

Згідно зі ст.2 Закону №2939 - завдання органу державного фінансового контролю полягає у здійсненні державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов'язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у бюджетних установах, а також за дотриманням законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу щодо державного і місцевих бюджетів, який забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення інспектування, Державною фінансовою інспекцією в Рівненській області.

В силу вимог п. 7 ч. 1 ст. 10 вказаного Закону - органу державного фінансового контролю надається право, зокрема, пред'являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов'язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства, вилучати в судовому порядку до бюджету виявлені ревізіями приховані і занижені валютні та інші платежі, ставити перед відповідними органами питання про припинення бюджетного фінансування і кредитування, якщо отримані підприємствами, установами та організаціями кошти і позички використовуються з порушенням чинного законодавства.

Пунктом 7 Положення №499 визначено, що Держфінінспекція України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах києві та Севастополі, районах, містах або міжрайонні, об'єднані в районах та містах територіальні органи, головних інспекторів у районах та містах.

Згідно з абз. 3 п. п. 4 пункту 4 Положення про Державну фінансову інспекцію України, Держфінінспекція України відповідно до покладених на неї завдань вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб, а саме: звертається до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Разом з тим, відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону №2939 законні вимоги службових осіб органу державного фінансового контролю є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що контролюються.

Згідно з ч.1 ст.60 Кодексу адміністративного судочинства України у випадках, встановлених законом, органи державної влади можуть звертатися до адміністративного суду із адміністративними позовами про захист прав, свобод та інтересів інших осіб і брати участь у цих справах. При цьому органи державної влади повинні надати адміністративному суду докази, які підтверджують наявність поважних причин, що унеможливлюють самостійне звернення цих осіб до адміністративного суду для захисту своїх прав, свобод та інтересів.

Відповідно до п.10 ч.1 ст.10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», органу державного фінансового контролю надається право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

З урахуванням того, що інтереси держави є оціночним поняттям, орган держфінінспекції у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавство, на підставі якого подається позов, у чому саме відбулося чи може відбутися порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує в позовній заяві необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах (аналогічна позиція висловлена у рішенні Конституційного Суду України від 08.04.1999 № 3-рп/99 (справа про представництво прокуратурою України інтересів держави в арбітражному суді), а якщо позов пред'явлено в інтересах юридичної особи (не держави) - зазначає цю особу як позивача, вказує причини, що унеможливлюють самостійне звернення цієї особи до суду та обґрунтовує з посиланням на Закон України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» наявність повноважень здійснювати представництво інтересів такої особи в суді.

Як вбачається з Листа Державної фінансової інспекції в Рівненській області Про усунення порушень, виявлених ревізією дотримання вимог бюджетного законодавства від 01.06.2013 № 17-08-17/3630 - ревізією дотримання вимог бюджетного законодавства при формуванні доходної частини селищного бюджету встановлено не доотримання Державним бюджетом України коштів у сумі 5042,00 грн., у порушення п.6 ч.1 ст.64 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 № 2542 - ІІІ, із змінами, п.12 ч.1 ст.69 Бюджетного кодексу України від 08.07.20 10 № 2456 -VІ, пп.14, 23 ст.34 Закону України «Про Державний бюджет на 2010 рік» від 27.04.2010 № 2154 -VІ відповідно до ч.1 ст.29 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 № 2542 - ІІІ до п.22 ст.29 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 № 2456 - VІ, із змінами, п.49 ст.2 Закону України від 27.04.2010 № 2154 -VІ «Про Державний бюджет України на 2010 рік».

Відповідно до Бюджетного кодексу України під учасниками бюджетного процесу слід розуміти органи та посадових осіб, які наділені бюджетними повноваженнями. Бюджетними повноваженнями визнаються права й обов'язки учасників бюджетних правовідносин з управління бюджетними коштами.

Поняття учасників бюджетного процесу, закріплене в ст.19 Бюджетному кодексі України.

Податкові органи фактично є учасниками бюджетного процесу, хоч їх повноваження щодо забезпечення виконання бюджетного показника за доходами реалізуються в межах податкових правовідносин.

Одним з основних завдань органів податкової служби є контроль за повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів податків, зборів та інших обов'язкових платежів. Цей контроль здійснюється у формі поточного контролю за готівковими розрахунками, у формі подальшого контролю при перевірці поданих податкових декларацій, розрахунків та інших документів, шляхом проведення перевірок документів, бухгалтерських регістрів, що підтверджують відповідність і повноту відображення в обліку всіх операцій для оподаткування.

Зокрема до бюджетних повноважень податкових органів належать повноваження щодо інформаційного забезпечення виконання бюджету за доходами у взаємодії з органами Державного казначейства України.

Вказані відносини здійснюється на основі Порядку взаємодії між органами державного казначейства та Державної податкової служби України в процесі виконання державного та місцевого бюджетів за доходами, затвердженого спільним Наказом Державного казначейства України та Державної податкової служби України № 74/194 від 25.04.2002

Взаємодія між цими органами виражається в обміні інформацією з питань, що належать до їхньої компетенції.

Для забезпечення повноти надходження платежів до бюджетів згідно з бюджетною класифікацією доходів органи податкової служби подають відповідним органам казначейства списки складу платників податків та інших обов'язкових платежів, що адмініструються податковими органами. Органи податкової служби інформують про платежі, які повинні мобілізуватися до державного та місцевих бюджетів на певних територіях, дають висновки про повернення помилково або надміру сплачених до бюджетів платежів і відшкодування податку на додану вартість, звіряють надходження до бюджетів платежів, які адмініструються податковими органами, а також наділені іншими повноваженнями, виконання яких спрямовано на здійснення бюджетного процесу.

Поряд з тим, порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку податків і зборів (обов'язкових платежів), надходження яких контролюється органами державної податкової служби і які передбачені бюджетною класифікацією України за доходами до Державного бюджету України, місцевих бюджетів та державних цільових фондів, надходжень на погашення простроченої заборгованості за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, та бюджетними позичками, а також сум штрафних (фінансових) санкцій та пені, що застосовуються до платників податків встановлено наказом Державної податкової адміністрації України від 18.07.2005 № 276 «Про затвердження Інструкції про порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку платежів до бюджету, контроль за справлянням яких здійснюється органами державної податкової служби України».

Сторони визнали факт безпідставного зарахування до доходів загального фонду Клесівського селищного бюджету кошти в сумі 5042,00 гривень, які надійшли від сплати адміністративних штрафів.

Відповідно до частини першої статті 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

За наведених обставин позовні вимоги Державної фінансової інспекції у Рівненській області є обґрунтованими, підтверджуються долученими до матеріалів справи та дослідженими доказами, відповідачем у судовому засіданні не спростовані, а тому підлягають до задоволення повністю.

Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Зобов'язати Клесівську селищну раду (ЄДРПОУ 04387674) забезпечити перерахування з Клесівського селищного бюджету до Державного бюджету України безпідставно отримані кошти у сумі 5042,00 грн.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Нор У.М.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.10.2013
Оприлюднено08.10.2013
Номер документу33958853
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/3143/13-а

Постанова від 01.10.2013

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Нор У.М.

Ухвала від 11.09.2013

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Нор У.М.

Постанова від 01.10.2013

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Нор У.М.

Ухвала від 11.09.2013

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Нор У.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні