Ухвала
від 01.10.2013 по справі 5009/1097/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 29/18/12

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

про затвердження звіту ліквідатора

та припинення провадження у справі

01.10.2013 Справа № 5009/1097/12

м. Запоріжжя

Кредитор-1 - Фізична особа-підприємець ОСОБА_1, м.Запоріжжя

Кредитор-2 - Державна податкова інспекція у Шевченківському районі міста Запоріжжя

Банкрут - Товариство з обмеженою відповідальністю "Бериславський хлібозавод", м.Запоріжжя, код з ЄДР - 36805385

Суддя Кричмаржевський В .А .

За участю кредитора-1 - ліквідатора - ОСОБА_1

- кредитора-2 - не з'явився

Згідно з постановою господарського суду Запорізької області від 06.04.2012р. у справі № 5009/1097/12 Товариство з обмеженою відповідальністю "Бериславський хлібозавод", м. Запоріжжя, код з ЄДР - 36805385, на підставі статті 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі за текстом - Закон про банкрутство) визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено ініціюючого кредитора - фізичну особу-підприємця ОСОБА_1

Ухвалою господарського суду від 13.08.2012р. у справі №5009/1097/12 зобов'язано ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжі провести позапланову податкову перевірку підприємства-банкрута.

Ухвалою господарського суду від 20.03.2013р. призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу підприємства, витребувано у ДПІ у Шевченківському районі міста Запоріжжя інформацію щодо проведення позапланової перевірки банкрута.

Ухвалою господарського суду від 02.04.2013 року строк ліквідаційної процедури у справі продовжено на шість місяців до 01.10.2013 року.

Ліквідатором банкрута 23.09.2013р. до господарського суду Запорізької області поданий звіт і ліквідаційний баланс банкрута, які призначені до розгляду в судовому засіданні на 01 жовтня 2013р. о 10-00 год.

Кредитор-2 не забезпечив явку свого представника в судове засідання, про час та місце проведення якого повідомлений в установленому законом порядку.

З огляду на обмеженість розгляду справи визначеними законом процесуальними строками, достатність матеріалів справи для розгляду та прийняття відповідного рішення, судове засідання відбулося за відсутності представника кредитора-2, згідно зі статтею 75 ГПК України.

Розглянувши звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, заслухавши пояснення ліквідатора, суд -

Установив :

Відповідно до пункту 1 1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", в редакції Закону України № 4212-VI від 22.12.2011р., положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

З вищенаведеного вбачається, що у разі визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури до набрання чинності Закону України № 4212-VI від 22.12.2011р., суд має застосовувати положення Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у попередній редакції.

Ліквідатором до реєстру вимог кредиторів включені грошові вимоги ініціюючого кредитора у розмірі - 15.000 грн. з четвертою чергою задоволення та вимоги ДПІ у Шевченківському районі міста Запоріжжя у розмірі - 162,88грн. з третьою чергою задоволення. Суд погоджується з пред'явленими кредиторами грошовими вимогами та реєстром вимог кредиторів, складеним ліквідатором.

Відповідно до частини 5 статті 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції, що передувала змінам внесеними Законом України № 4212-VI від 22.12.2011р.) ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.

Виходячи з приписів статей 25 та 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", в ліквідаційній процедурі ліквідатор виявляє та повідомляє кредиторів банкрута, здійснює пошук майна та будь-яких активів підприємства-банкрута, у тому числі можливих активів боржника за реєстрами обтяжень.

Згідно зі статтею 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів.

Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Отже, законодавством передбачено певну сукупність дій, яку необхідно вчинити ліквідатору в ході ліквідаційної процедури, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком усіх проведених ним дій в ході ліквідаційної процедури.

Ліквідатором з метою виявлення кредиторів надіслані повідомлення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури усім можливим кредиторам: установам, інспекціям, фондам соціального страхування, енергетичним підприємствам тощо у тому числі за місцем попередньої реєстрації підприємства-банкрута (згідно з переліком у справі).

Протягом встановленого законом строку до ліквідатора з грошовими вимогами до банкрута звернулась ДПІ у Шевченківському районі міста Запоріжжя, вимоги якої визнані ним у повному обсязі, що відображено у реєстрі вимог кредиторів та ліквідаційному балансі підприємства.

До справи долучені довідки державних органів, що здійснюють державну реєстрацію речових прав на нерухоме та рухоме майно, з яких вбачається, що транспортних засобів, нерухомого майна та земельних ділянок за банкрутом не зареєстровано у тому числі за місцем попередньої реєстрації підприємства-банкрута.

Відповідно до витягів з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна та Державного реєстру обтяжень рухомого майна у банкрута відсутнє майно що перебуває в обтяжені.

За інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців підприємство-банкрут не значиться засновником інших суб'єктів господарювання.

Ліквідатором банкрута здійснені заходи по встановленню місцезнаходження документів бухгалтерського обліку та іншої фінансово-господарської документації, для чого надіслані відповідні запити до засновника підприємства, проте вказані запити залишені без відповіді.

Зазначені запити та отримані відповіді досліджені в судовому засіданні і долучені до матеріалів справи.

Водночас господарський суд зазначає про те, що Законом про банкрутство встановлено строк ліквідаційної процедури в один рік.

Листом Вищого господарського суду України № 05-06/520/78 від 05.02.2010р. передбачено, що оскільки кредитор в силу статей 25, 52 Закону про банкрутство зобов'язаний в місячний термін з дня отримання повідомлення про визнання боржника банкрутом заявити грошові вимоги до банкрута, то державна податкова інспекція повинна в цей термін здійснити позапланову перевірку банкрута.

Слід також зазначити й про те, що безпідставне затягування ліквідаційної процедури призводить до зайвих витрат, зокрема, з оплати послуг арбітражного керуючого, які у зв'язку з відсутністю майна у боржника та нездійснення ним господарської діяльності підлягають відшкодуванню за рахунок кредиторів, у тому числі і за рахунок органів державної податкової служби.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.

Пунктом 6 частини 1 статті 40 Закону про банкрутство передбачено, що господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому статтею 32 цього Закону.

Таким чином, оскільки за результатами ліквідаційної процедури у банкрута не виявлено майна, за рахунок якого можливе погашення кредиторських вимог, підприємницька діяльність припинена, що відображено у ліквідаційному балансі, його необхідно ліквідувати, а провадження у справі припинити.

Відповідно до пункту 6 статті 31 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Керуючись статтями 32 , 34 та 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ", статтею 86 Господарського процесуального кодексу України , суд -

Ухвалив :

Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.

Банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "Бериславський хлібозавод", м. Запоріжжя, код з ЄДР - 36805385, ліквідувати.

Провадження у справі припинити.

Вимоги, що не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.

Зобов'язати ліквідатора передати до архіву фінансово-господарську документацію банкрута.

Державному реєстратору Реєстраційної служби Запорізького міського управління юстиції згідно з чинним законодавством внести до Єдиного державного реєстру запис про припинення юридичної особи-банкрута - Товариства з обмеженою відповідальністю "Бериславський хлібозавод", код з ЄДР - 36805385, про що повідомити відповідним державним органам та установам.

Копію ухвали надіслати: кредиторам, державному реєстратору Реєстраційної служби Запорізького міського управління юстиції (69068 м.Запоріжжя бульвар Моторобудівників, 34), Жовтневого ВДВС Запорізького міського управління юстиції, Головному управлінню статистики у Запорізькій області, державному органу з питань банкрутства.

Суддя В .А . Кричмаржевський

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення01.10.2013
Оприлюднено09.10.2013
Номер документу33972199
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5009/1097/12

Ухвала від 02.04.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Кричмаржевський В.А.

Ухвала від 10.09.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Кричмаржевський В.А.

Ухвала від 13.08.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Кричмаржевський В.А.

Ухвала від 16.05.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Кричмаржевський В.А.

Ухвала від 27.04.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Кричмаржевський В.А.

Ухвала від 24.09.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Кричмаржевський В.А.

Ухвала від 20.03.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Кричмаржевський В.А.

Ухвала від 03.08.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Кричмаржевський В.А.

Ухвала від 01.10.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Кричмаржевський В.А.

Постанова від 06.04.2012

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Кричмаржевський В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні