Миколаївський окружний адміністративний суд вул. Заводська, 11, м. Миколаїв, 54001 П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И 29 липня 2013 року Справа № 814/3099/13-а м. Миколаїв Миколаївський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Середа О.Ф. розглянувши в порядку письмового провадження справу за позовом Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, м. Миколаїв до відповідача ТОВ «ВВТ-Транс», м. Миколаїв про стягнення заборгованості в сумі 361,25 грн. ВСТАНОВИВ: Миколаївське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (надалі –позивач) звернулось до суду з позовом про стягнення з ТОВ «ВВТ-Транс» (надалі - відповідач) пені за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій за 2011 року в сумі 361,25 грн. Представник позивача надав клопотання про розгляд справи за його відсутністю, в порядку письмового провадження. Відповідач у судове засідання не з'явився. Ухвала суду про відкриття провадження в адміністративній справі і призначення справи до судового розгляду від 10.07.2013 року направлена за адресою відповідача, вказаною позивачем у позовній заяві, до суду без вручення адресату повернулась. У суду відсутні відомості щодо зміни місцезнаходження відповідача та внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в порядку, передбаченому ст.ст.19, 22 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців”. Приписи Кодексу адміністративного судочинства України не передбачають з'ясування судом або стороною по справі фактичного місцезнаходження іншої сторони та здійснення її розшуку. Суд вважає, що справа може бути розглянута по суті на підставі наявних у справі доказів, а відсутність повноважних представників сторін, відповідно до ст. 128 КАС України, не перешкоджає вирішенню спору. Дослідивши матеріали справи, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог, виходячи з наступного. ТОВ “ВВТ - Транс” є юридичною особою, зареєстрованою Виконавчим комітетом Миколаївської міської ради 17.02.2007 року, про що свідчить довідка з Головного Управління статистики у Миколаївській області. Згідно ч. 3 статті 18 Закону України “Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”, підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Відповідно до ст. 19 Закону України ”Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні” для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця. Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого частиною першою вказаної статті, і забезпечують працевлаштування інвалідів. Згідно з п. 14 Положення про робоче місце інваліда і про порядок працевлаштування інвалідів, відповідач повинен був повинен інформувати державну службу зайнятості та місцеві органи соціального захисту населення про вільне робоче місце та вакантну посади, на яких може використовуватись праця інваліда. Миколаївський окружний адміністративний суд постановою від 16.07.2012 року по справі № 2а-3106/12/1470 стягнув з ТОВ «ВВТ-Транс» на користь Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів 6 297,50 грн., передбачені ст.. 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» від 21.03.1991 року № 875-ХІІ (надалі – Закон № 875-ХІІ) за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів у 2011році. Відповідно до ч. 4 ст. 20 Закону №875-ХІІ, адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються роботодавцями самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого ч. 1 ст.19 цього Закону. При цьому, в силу ч. 2 ст. 20 Закону №875-ХІІ, порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені, яка обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк. Виходячи з вимоги пунктів 3.4.-3.6. Порядку нарахування пені та її сплати, затвердженого Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 15.05.07 року № 223, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.05.2007 року за № 552/13819, нарахування пені як роботодавцем, так і органом контролю здійснюється з наступного дня граничного строку сплати адміністративно-господарських санкцій (тобто з 16 квітня наступного за роком, у якому відбулося порушення нормативу) по день фактичної сплати суми боргу (частини боргу) включно за кожний календарний день прострочення платежу. При частковому погашенні боргу сума такої частки визначається з урахуванням пені, нарахованої на таку частку боргу. Згідно виписки ГУДКСУ у Миколаївській області, 15.03.13 року Відповідач повністю сплатив відділенню Фонду адміністративно – господарські санкції за 2011 року в сумі 6243,75 грн. Пеню за 2011 рік в сумі 53,75 грн. Відповідачем було повністю сплачено 15.03.2013 року. Приведена кінцева дата остаточної сплати адміністративного-господарських санкцій вказує на пропуск Товариством з обмеженою відповідальністю „ВВТ-Транс" строків сплати зазначених санкцій, встановлених ч.4 ст.20 Закону №875-ХП. На підставі приведеного, Відповідачу здійснено перерахунок суми пені за несвоєчасну сплату адміністративано-господарських санкцій за 2011 року. Про необхідність сплати донарахованої пені за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій за 2011 рік в сумі 361,25 грн. відділення Фонду повідомило Відповідача листом № 06-197/679 від 16.04.2013 року. Проте, на час звернення відділення Фонду до Миколаївського окружного адміністративного суду з даним позовом заборгованість за 2011р. Відповідачем не ліквідована. На час подання позову, залишок заборгованості Відповідача по сплаті пені складає 361,25 грн., що підтверджується наданим позивачем розрахунком. Згідно з частиною 10 статті 20 Закону № 875 Фонд соціального захисту інвалідів, його відділення мають право захищати свої права та законні інтереси, у тому числі в суді. За таких обставин суд визнає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню. Судові витрати по справі відсутні. Керуючись статтями 128, 158, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - П О С Т А Н О В И В: Позов Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів – задовольнити. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю “ВВТ - Транс” (пр-т. Леніна, 71, кв. 47, м. Миколаїв, код ЄДРПОУ 34948979) на користь Миколаївського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів (код ЄДРПОУ 37992781) пеню за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій в сумі 361,25 грн. (триста шістдесят одна гривня 25 коп.). Постанова набирає законної сили після закінчення 10-денного строку з дня проголошення/отримання постанови, якщо протягом цього часу не буде подано апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили постанови за наслідками апеляційного провадження. Порядок та строки апеляційного оскарження визначені ст. 186 КАС України. Апеляційна скарга подається до Одеського апеляційного адміністративного суду через Миколаївський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Одеського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду. Апеляційна скарга, подана після закінчення встановлених строків залишається без розгляду, якщо суд апеляційної інстанції за заявою особи, яка її подала, не знайде підстав для поновлення строку. Головуючий суддя О. Ф. Середа
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.07.2013 |
Оприлюднено | 18.10.2013 |
Номер документу | 34141595 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Середа О. Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні