ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
ПОСТАНОВА
Іменем України
04 жовтня 2013 р. Справа №801/9157/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кононової Ю.С., за участю секретаря судового засідання Магері М.В., представника відповідача Кобельнік Л.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Джанкойської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного Управління Міндоходів в АР Крим
про стягнення 100413,52 грн.,
ВСТАНОВИВ:
Джанкойська обєднана ДПІ Головного управління Міндоходів в АР Крим звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим з позовом про стягнення з Комунального підприємства по управлінню житлово - комунальним господарством П'ятихарської сільської Ради заборгованості в сумі 100413,52 гривень.
Позовні вимоги мотивовані тим, що КППУЖКГ П'ятихатської сільської ради являється платником податків та зборів (обов'язкових платежів), передбачених нормами Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI (далі ПКУ), однак, через не повну сплату податкових зобов'язань у відповідача утворився податковий борг у розмірі 100413,52 грн., з яких 48583,90 грн. - заборгованість зі сплати податку на додану вартість, 39433,61 грн. - заборгованість зі сплати за користування надрами для видобування корисних копалин, 9050,49 грн. - заборгованість зі збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок держави, 3345,52 грн. - заборгованість зі сплати податку з доходів фізичних осіб. Даний податковий борг у сумі 100413,52 грн. відповідачем добровільно не сплачується, а тому позивач просить стягнути цю суму примусово.
Представник позивача в судове засідання не з'явився, надав клопотання про розгляд справи без його участі.
Представник відповідача у судовому засіданні позовні вимоги визнав.
Вислухавши представника відповідача, розглянувши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з таких підстав.
Судом встановлено, що КППУЖКГ П'ятихатської сільської ради взято на облік платників податків до Красногварійського відділення Джанкойської ОДПІ ГУ МІНД 02.10.2000 року (а.с.29) та зареєстроване у якості юридичної особи 21.09.2000 року реєстраційною службою Красногвардійського районного управління юстиції АР Крим, про що свідчить Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.11-12).
Відповідно до п.54.1 ст.54 ПКУ, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
Відповідно до п.203.1 ст.203 ПКУ, податкова декларація з податку на додану вартість подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Згідно п.203.2 ст.203 ПКУ, платник податку зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації.
Судом встановлено, що КППУЖКГ П'ятихатської сільської ради було самостійно задеклароване податкове зобов'язання з податку на додану вартість у сумі 44488,44 грн., відповідно до поданих ним податкових декларацій:
- Податкова декларація від 13.09.2012 року за серпень 2012 року на суму 11919 грн. (а.с.30-31). Дане податкове зобов'язання було частково сплачене відповідачем у сумі 2679,56 грн., а тому залишок несплаченого зобов'язання складає 5484,44 грн.
- Податкова декларація від 12.10.2012 року за вересень 2012 року на суму 2626 грн.(а.с.32-33);
- Податкова декларація від 16.11.2012 року за жовтень 2012 року на суму 5011 грн.(а.с.34-35);
- Податкова декларація від 11.12.2012 року за листопад 2012 року на суму 3915 грн.(а.с.36-37);
- Податкова декларація від 17.01.2013 року за грудень 2012 року на суму 4082 грн.(а.с.38-39);
- Податкова декларація від 14.02.2013 року за січень 2013 року на суму 2717 грн.(а.с.40-41);
- Податкова декларація від 18.03.2013 року за лютий 2013 року на суму 2171 грн.(а.с.42-43);
- Податкова декларація від 10.04.2013 року за березень 2013 року на суму 3316 грн.(а.с.44-45);
- Податкова декларація від 18.05.2013 року за квітень 2013 року на суму 4696 грн.(а.с.46-47);
- Податкова декларація від 17.06.2013 року за травень 2013 року на суму 3080 грн.(а.с.48-49);
- Податкова декларація від 17.07.2013 року за червень 2013 року на суму 2363 грн.(а.с.50-51);
- Податкова декларація від 15.08.2013 року за липень 2013 року на суму 5027 грн.(а.с.52-53).
Згідно з п.56.11. ст.56 ПКУ, не підлягає оскарженню грошове зобов'язання, самостійно визначене платником податків, а тому, самостійно визначена відповідачем сума податку на додану вартість у розмірі 44488,44 грн. є узгодженою та оскарженню не підлягає.
Проте, в порушення вимог податкового законодавства, КППУЖКГ П'ятихатської сільської ради податкове зобов'язання з ПДВ в повному обсязі не сплачено, а тому, станом на 02.09.2013 рік сума самостійно узгодженого податкового боргу з ПДВ відповідача становить 44488,44 грн.
Також судом встановлено, що Джанкойською ОДПІ АР Крим ДПС було проведено шість перевірок КППУЖКГ П'ятихатської сільської ради щодо сплати податку на додану вартість, за результатами яких встановлено, що відповідачем було перевищено строки сплати податку на додану вартість більш ніж на 30 календарних днів. На підставі виявлених порушень, позивачем до відповідача були застосовані штрафні санкції згідно податкових повідомлень-рішень на загальну суму 3238,21 грн., а саме:
- №0000751502 від 11.10.2012 року на суму 578,74 грн., яке було отримано відповідачем 11.10.2012 року, про що свідчить підпис керівника на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с.54);
- №0000961502 від 16.11.2012 року на суму 509,85 грн., яке було отримано відповідачем 16.11.2012 року, про що свідчить підпис керівника на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с.55);
- №0000081502 від 11.02.2013 року на суму 835 грн., яке було отримано відповідачем 12.02.2013 року, про що свідчить підпис керівника на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с.56);
- №0000661500 від 14.05.2013 року на суму 778,71 грн., яке було отримано відповідачем 14.05.2013 року, про що свідчить підпис керівника на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с.57);
- №0001611500 від 31.05.2013 року на суму 446,59 грн., яке було отримано відповідачем 05.06.2013 року, про що свідчить підпис керівника на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с.58);
- №0002341500 від 02.07.2013 року на суму 89,32 грн., яке було отримано відповідачем 02.07.2013 року, про що свідчить підпис керівника на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с.59).
Відповідно до п.57.3 ст.57 ПКУ, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.
В порушення вимог податкового законодавства КППУЖКГ П'ятихатської сільської ради зазначені штрафні санкції у загальній сумі 3238,21 грн. по вищевказаним податковим повідомленням-рішенням сплачені не були та ці рішення не були оскаржені відповідачем.
Судом встановлено, що Джанкойською ОДПІ АР Крим ДПС було проведено перевірку КППУЖКГ П'ятихатської сільської ради щодо неподання податкової декларації з податку на додану вартість, за результатами якої встановлено, що відповідачем не була подана декларація за травень 2012 року, у зв'язку з чим до нього були застосовані штрафні санкції згідно податкового повідомлення-рішення №0000831502 від 30.10.2012 року на суму 170 грн., яке було отримано відповідачем 30.10.2012 року, про що свідчить відмітка на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с.60).
В порушення вимог ст.57 ПКУ зазначені штрафні санкції у сумі 170 грн. КППУЖКГ П'ятихатської сільської ради сплачені не були.
Відповідно до п.п.263.11.1 п.263.11 ст.263 ПКУ, платник плати за користування надрами для видобування корисних копалин та уповноважена особа, визначена відповідно до підпункту 263.1.4 пункту 263.1 статті 263 цього Кодексу, до закінчення граничного строку подання податкових розрахунків, визначеного розділом II цього Кодексу, та за формою, встановленою відповідно до статті 46 цього Кодексу, подають за податковий (звітний) період, що дорівнює календарному кварталу, а при видобуванні вуглеводневої сировини, що дорівнює календарному місяцю, податкові розрахунки з плати за користування надрами для видобування корисних копалин до контролюючого органу:
за місцезнаходженням ділянки надр, з якої видобуті корисні копалини, у разі розміщення такої ділянки надр у межах території України;
за місцем обліку платника у разі розміщення ділянки надр, з якої видобуто корисні копалини, в межах континентального шельфу та/або виключної (морської) економічної зони України.
Згідно з п.п.49.18.2 п.49.18 ст.49 ПКУ, податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).
Відповідно до п.263.12.1 ст.263 ПКУ, платник плати за користування надрами для видобування корисних копалин та уповноважена особа, визначена відповідно до підпункту 263.1.4 пункту 263.1 статті 263 цього Кодексу, протягом десяти календарних днів після закінчення граничного строку подання податкового розрахунку за податковий (звітний) період сплачують податкові зобов'язання у сумі, визначеній в розрахунку.
Судом встановлено, що КППУЖКГ П'ятихатської сільської ради було надано до Джанкойської ОДПІ АР Крим ДПС податкові розрахунки з плати за користування надрами для видобування корисних копалин на загальну суму 39433,61 грн., а саме:
- Податковий розрахунок від 06.02.2012 року за 4 квартал 2011 року на загальну суму 3127,56 грн.(а.с.61-62);
- Податковий розрахунок від 27.04.2012 року за 1 квартал 2012 року на загальну суму 2296,05 грн.(а.с.63-64);
- Податковий розрахунок від 06.08.2012 року за 2 квартал 2012 року на загальну суму 4868,80 грн.(а.с.65-66);
- Податковий розрахунок від 07.11.2012 року за 3 квартал 2012 року на загальну суму 10399,90 грн.(а.с.67-68);
- Податковий розрахунок від 17.01.2012 року за 4 квартал 2012 року на загальну суму 5208,90 грн.(а.с.68-69);
- Податковий розрахунок від 02.04.2013 року за 1 квартал 2013 року на загальну суму 6139,70 грн.(а.с.71);
- Податковий розрахунок від 26.07.2013 року за 2 квартал 2013 року на загальну суму 7392,70 грн. (а.с.72).
Таким чином, відповідно до ст.56 ПКУ сума плати за користування надрами для видобування корисних копалин у розмірі 39433,61 грн. є узгодженою та оскарженню не підлягає, однак в порушення вимог ст.57 та ст.263 ПКУ, відповідачем вона сплачена не була.
Судом також встановлено, що відповідач є платником збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок державного бюджету.
Згідно п.п.1.11) ст.1 ЗУ «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» (далі ЗУ №2181), (що діяв до 01.01.2011 року), податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків до контролюючого органу у строки, встановлені законодавством, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податку, збору (обов'язкового платежу).
Відповідно до п.6.2 Інструкції про порядок справляння збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок державного бюджету, який затверджено Наказом Комітету України з питань геології та використання надр від 23.09.1999 року №105/309 та був діючим до 20.01.2011 року, податковий (звітний) період для збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок державного бюджету, дорівнює календарному кварталу.
Розрахунки збору подаються надрокористувачами протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу, органам державної податкової служби за місцезнаходженням родовища корисних копалин.
Як передбачено п.п.4.1.4 «б» п.4.1 ст.4 ЗУ №2181, податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).
Згідно п.п.5.1 ст.5 ЗУ №2181, податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації.
Судом встановлено, що КППУЖКГ П'ятихатської сільської ради були подані до Джанкойської ОДПІ АР Крим ДПС розрахунки зі збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок держави у сумі 5138,07 грн., а саме:
- Розрахунок від 05.11.2010 року за 3 квартал 2010 року на суму 3094,16 грн.(а.с.73);
- Розрахунок від 09.02.2011 року за 4 квартал 2010 року на суму 2043,91 грн.(а.с.74).
Таким чином сума збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок держави у розмірі 5138,07 грн. є узгодженою та мала бути сплачена відповідачем протягом періоду з листопада 2010 року по лютий 2011 року.
Проте збір за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок держави у розмірі 5138,07 грн. в порушення вимог ст.5 ЗУ №2181 та ст.57 ПКУ відповідачем сплачений не був.
Судом встановлено, що Джанкойською ОДПІ АР Крим ДПС було проведено сім перевірок відповідача щодо своєчасності сплати КППУЖКГ П'ятихатської сільської ради збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок держави, за результатами яких встановлено порушення відповідачем строків сплати збору за геологорозвідувальні роботи на загальну суму 3760,39 грн., у зв'язку з чим, за затримку більш ніж 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, позивачем до відповідача були застосовані штрафні санкції у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу та винесені податкові повідомлення-рішення:
- №0001171503 від 06.09.2011 року на суму 151,06 грн., яке отримано відповідачем 06.09.2011 року, про що свідчить підпис головного бухгалтера на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с.75);
- №0001721503 від 23.11.2011 року на суму 50 грн., яке отримано відповідачем 23.11.2011 року, про що свідчить підпис керівника на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с.76);
- №0000031503 від 11.01.2012 року на суму 52 грн., яке отримано відповідачем 11.01.2012 року, про що свідчить підпис керівника на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с.77);
- №0000091503 від 18.01.2012 року на суму 200,21 грн., яке отримано відповідачем 18.01.2012 року, про що свідчить підпис керівника на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с.78);
- №0000201503 від 02.03.2012 року на суму 40 грн., яке отримано відповідачем 18.01.2012 року, про що свідчить підпис головного бухгалтера на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с.79);
- №0000281503 від 29.03.2012 року на суму 313,58 грн., яке отримано відповідачем 29.03.2012 року, про що свідчить підпис головного бухгалтера на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с.80);
- №0000571503 від 04.05.2012 року на суму 269,96 грн., яке отримано відповідачем 04.05.2012 року, про що свідчить підпис головного бухгалтера на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с.81).
В порушення вимог податкового законодавства КППУЖКГ П'ятихатської сільської ради зазначені штрафні санкції у загальній сумі 1076,81 грн. по вищевказаним податковим повідомленням-рішенням сплачені не були.
Вищезазначені рішення позивача відповідачем також не оскаржувались.
Згідно п.п.д) (що діяв на момент скоєння порушення) п.176.2 ст.176 ПКУ, податкові агенти зобов'язані подавати до податкового органу за місцем його реєстрації податкову декларацію з податку на доходи фізичних осіб за базовий податковий період, що дорівнює календарному місяцю, за формою, встановленою центральним податковим органом, про загальні суми доходів, що нараховані (виплачені, надані) на користь платників податку і загальні суми податку на доходи фізичних осіб, що утримані з цих доходів, а також обсяги перерахованого податку до бюджету.
П.54.2 ст.54 ПКУ передбачено, що грошове зобов'язання щодо суми податкових зобов'язань з податку, що підлягає утриманню та сплаті (перерахуванню) до бюджету в разі нарахування/виплати доходу на користь платника податку - фізичної особи, вважається узгодженим податковим агентом або платником податку, який отримує доходи не від податкового агента, в момент виникнення податкового зобов'язання, який визначається за календарною датою, встановленою розділом IV цього Кодексу для граничного строку сплати податку до відповідного бюджету.
Судом встановлено, що відповідно до вимог ст.49 ПКУ, 17.03.2011 року КППУЖКГ П'ятихатської сільської ради була подана податкова декларація з податку на доходи фізичних осіб за січень 2011 року та задекларована заборгованість у сумі 8785,57 грн.(а.с.82).
Проте, в порушення вимог ст.57 ПКУ заборгованість з податку з доходів фізичних осіб була сплачена КППУЖКГ П'ятихатської сільської ради лише частково, у сумі 5840,54 грн., а тому залишок несплаченої суми складає 2945,03 грн.
Згідно з п.п.129.1.1 п.129.1 ст.129 ПКУ, після закінчення встановлених цим Кодексом строків погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.
Нарахування пені розпочинається:
а) при самостійному нарахуванні суми грошового зобов'язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного цим Кодексом;
б) при нарахуванні суми грошового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні - рішенні згідно із цим Кодексом.
Як встановлено судом, за несвоєчасну сплату узгоджених податкових зобов'язань, відповідачу була нарахована пеня, а саме за несвоєчасну сплату податку на додану вартість у сумі 687,25 грн.; збору на геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок держави у сумі 2835,61 грн.; з податку з доходів фізичних осіб у сумі 400,49 грн., що також підтверджується довідкою про розрахунки з бюджетом станом на 02.09.2013 рік (а.с.94).
Відповідно до п.14.1.175. ст.14 ПКУ, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Таким чином, сума податкового боргу КППУЖКГ П'ятихатської сільської ради склала 100413,52 грн., з яких 48583,90 грн. - заборгованість зі сплати податку на додану вартість, 39433,61 грн. - заборгованість зі сплати за користування надрами для видобування корисних копалин, 9050,49 грн. - заборгованість зі збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок держави, 3345,52 грн. - заборгованість зі сплати податку з доходів фізичних осіб.
Відповідно до п.6.2.1. ст.6 ЗУ №2181, який був діючим на час виникнення у відповідача боргу, у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.
Враховуючи, що КППУЖКГ П'ятихатської сільської ради у добровільному порядку податковий борг перед бюджетом не сплачує, Джанкойською ОДПІ АР Крим ДПС було направлено першу податкову вимогу №1/149 від 28.11.2001 року, яка отримана відповідачем 01.12.2001 року, про що свідчить відмітка на поштовому повідомлені (а.с.83) та другу податкову вимогу №2/18 від 23.01.2002 року, яка отримана відповідачем 26.01.2002 року, про що свідчить відмітка на поштовому повідомленні (а.с.84).
Згідно 20.1.18 п.20.1 ст.20 ПКУ України, Контролюючі органи мають право визначати у порядку, встановленому цим Кодексом, суми податкових та грошових зобов'язань платників податків.
Таким чином, станом на час розгляду справи за відповідачем значиться податковий борг у загальному розмірі 100413,52 грн., який також підтверджується довідкою про розрахунки з бюджетом станом на 02.09.2013 рік (а.с.94), який добровільно не сплачується, а отже заявлені позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.
Згідно з п.95.3 ст.95 ПКУ, Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Враховуючи, що позивач не здійснював судових витрат по справі, судові витрати стягненню з відповідача не підлягають.
У судовому засіданні 04.10.2013 року проголошено вступну та резолютивну частини судового рішення.
У повному обсязі постанову складено 09.10.2013 року.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 158-163, ст. 167 КАС України, суд-
ПОСТАНОВИВ:
Позовні вимоги Джанкойської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного Управління Міндоходів в АР Крим - задовольнити.
Стягнути з Комунального підприємства по управлінню житлово-комунальним господарством П'ятихатської сільської ради (97045, АР Крим, Красногвардійський район, село П'ятихатка, вул.Комарова, буд.1, ЄДРПОУ 31104940) у банках, обслуговуючих відповідача заборгованість у сумі 100413,52 грн. (сто тисяч чотириста тринадцять гривень п'ятдесят дві копійки) та зарахувати:
- податок на додану вартість у сумі 48583,90 грн. (сорок вісім тисяч п'ятсот вісімдесят три гривні дев'яносто копійок) на р/р 31116029700130, одержувач УДКСУ у Красногвардійському районі АР Крим, код платежу 14010100, ГУДКСУ в АР Крим м.Сімферополь, МФО 824026, ЄДРПОУ 37668678;
- плата за користування надрами для видобування корисних копалин у сумі 39433,61 грн. (тридцять дев'ять тисяч чотириста тридцять три гривні шістдесят одна копійка) на р/р 33112366700130, одержувач УДКСУ у Красногвардійському районі АР Крим, код платежу 13030100, ГУДКСУ в АР Крим м.Сімферополь, МФО 824026, ЄДРПОУ 37668678;
- збір за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок держави у сумі 9050,49 грн. (дев'ять тисяч п'ятдесят гривень сорок дев'ять копійок) на р/р 31111080700130, одержувач УДКСУ у Красногвардійському районі АР Крим, код платежу 21081400, ГУДКСУ в АР Крим м.Сімферополь, МФО 824026, ЄДРПОУ 37668678;
- податок з доходів фізичних осіб у сумі 3345,52 грн. (три тисячі триста сорок п'ять гривень п'ятдесят дві копійки) на р/р 33217800700148, одержувач УДКСУ у Красногвардійському районі АР Крим, код платежу 11010100, ГУДКСУ в АР Крим м.Сімферополь, МФО 824026, ЄДРПОУ 37668678.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку на апеляційне оскарження.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення постанови. У разі оголошення в судовому засіданні вступної і резолютивної частини постанови, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Ю.С. Кононова
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 04.10.2013 |
Оприлюднено | 18.10.2013 |
Номер документу | 34173241 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кононова Ю. С.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кононова Ю. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні