ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ м. Вінниця 17 жовтня 2013 р. Справа № 802/4001/13-а Вінницький окружний адміністративний суд в складі головуючого судді Комара Павла Анатолійовича, розглянувши в порядку скороченого провадження матеріали справи за позовом: управління Пенсійного фонду України в місті Вінниці до: фірми у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Петроліум - Сервіс - Бест" про: стягнення заборгованості ВСТАНОВИВ: 25.09.2013 року управління Пенсійного фонду України в м. Вінниці звернулось до Вінницького окружного адміністративного суду з позовом про стягнення заборгованості по сплаті єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування з фірми у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Петроліум - Сервіс - Бест". Суд, розглянувши матеріали позовної заяви та встановивши, що відповідно до положень ст. 183-2 КАС України у даній адміністративній справі застосовується скорочене провадження, ухвалою від 03.07.2013 року відкрив скорочене провадження у справі та запропонував відповідачу в 10-денний термін з дня одержання даної ухвали через відділ прийому суду або через відділення поштового зв`язку подати письмові заперечення проти позову та необхідні документи або заяву про визнання позову. Справа розглянута судом в порядку скороченого провадження за наявними в ній доказами в межах строку, визначеного статтею 183-2 КАС України. Судом встановлено, що фірма у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Петроліум - Сервіс - Бест" зареєстрована в управлінні Пенсійного фонду України в місті Вінниці (надалі Управління) 08.12.1998 року і є платником єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку, регулюються Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (далі – Закон). Згідно ст. 1 Закону єдиний соціальний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (надалі єдиний внесок) - це консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб та членів їхніх сімей на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування. Згідно п.4 ч.2 ст.6 Закону платник єдиного внеску зобов'язаний подавати звітність до територіального органу Пенсійного фонду у строки, в порядку та за формою, встановленими Пенсійним фондом за погодженням з відповідними фондами загальнообов'язкового державного соціального страхування та центральним органом виконавчої влади у галузі статистики. Відповідно до ч.5 ст.7 Закону, єдиний внесок нараховується незалежно від джерел фінансування, форми, порядку, місця виплати та використання, а також від того, чи виплачені такі суми фактично після їх нарахування до сплати. Згідно ч.12 ст.9 Закону єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника. За наявності у платника єдиного внеску одночасно із зобов'язаннями із сплати єдиного внеску зобов'язань із сплати податків, інших обов'язкових платежів, передбачених законом, або зобов'язань перед іншими кредиторами зобов'язання із сплати єдиного внеску виконуються в першу чергу і мають пріоритет перед усіма іншими зобов'язаннями, крім зобов'язань з виплати заробітної плати (доходу). В порушення п.1 ч.2 ст. 6 Закону, відповідно якого платники єдиного внеску зобов'язані своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок Відповідач створив борг. Борг відповідача зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування визначено на підставі аналізу картки особового рахунку платника. Крім того, на підставі п.2 ч.11 ст. 25 Закону за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) страхувальниками єдиного внеску накладається штраф в розмірі 10 відсотків своєчасно не сплачених сум. Одночасно, на суми несвоєчасно сплачених (несвоєчасно перерахованих) єдиного внеску і фінансових санкцій відповідно до ч.10 ст.25 Закону нараховується пеня в розмірі 0,1 відсотка зазначених сум коштів, розрахована за кожний день прострочення платежу. Таким чином, на суми несвоєчасно сплачених (несвоєчасно перерахованих) єдиного внеску позивачем винесено рішення № 621 від 13.09.2005 року на відповідача накладені штраф в розмірі - 832,38 грн. та пеня в розмірі - 263,41 грн. Рішення про застосування фінансових санкцій відповідачем не оскаржувалося. Згідно ч.4 ст. 25 вказаного Закону територіальні органи Пенсійного фонду за формою і у строки, встановлені Пенсійним фондом за погодженням з центральним органом виконавчої влади у сфері праці та соціальної політики, надсилають платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату. Протягом десяти днів із дня надходження вимоги про сплату недоїмки, платник єдиного внеску зобов'язаний сплатити суми недоїмки та суми фінансових санкцій. Згідно п.п.6.4. п. 6 Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування затвердженої Постановою ПФУ №21-5 від 27.09.2010 року, вимога формується під одним порядковим номером до повного погашення сум боргу. Відповідачу була надіслана вимога № Ю - 1483 від 06.02.2013 року на суму 1095,79 грн. Боржник протягом 10-ти робочих днів після отримання вимоги не сплатив зазначену у вимозі суму та не оскаржив її. Таким чином, сума заборгованості відповідача складає – 1095,79 грн. Відповідно до ст. ст. 11, 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об‘єктивному дослідженні. Дослідивши матеріали справи та враховуючи вищезазначені положення чинного Законодавства України, суд вважає, що вимоги позивача є обґрунтованими, відповідають дійсним обставинам та матеріалам справи, а тому підлягають задоволенню. Згідно з частиною 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються. Керуючись ст.ст. 86, 94, 158, 162, 183-2, 256 КАС України, суд - ПОСТАНОВИВ: 1. Адміністративний позов задовольнити. 2. Стягнути з фірми у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Петроліум - Сервіс - Бест" (код ЄДРПОУ 30247696) на користь управління Пенсійного фонду України у місті Вінниці (код ЄДРПОУ 37979905, р/р 25607323420103 ОПЕРВ ВАТ "Державний Ощадбанк" МФО 302076) заборгованість зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування в сумі 1095 (одна тисяча дев'яносто п'ять) грн. 79 коп. 3. Постанова підлягає негайному виконанню. Відповідно до ст.ст. 183-2, 186 КАС України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з моменту отримання копії постанови. Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною. Постанова набирає законної сили в порядку ст. 254 КАС України Суддя Комар Павло Анатолійович
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2013 |
Оприлюднено | 21.10.2013 |
Номер документу | 34186450 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Комар Павло Анатолійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні