ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ
УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
"01" грудня 2006 р.
Справа № 12/509-06-11462
За позовом Суб'єкт підприємницької діяльності-фізична
особа ОСОБА_1;
ддо відповідача Державне підприємство "Одеська
залізниця" Державне підприємство
"Свердловантрацит"
про стягнення суми нестачі
988,1грн.
Суддя Юдова В.З.
Представники сторін:
Від позивача: не з'явився;
Від відповідача: ю/к Кіташевський Д.А.,
довіреність № 189 від
17.02.2006р.;
Від відповідача: не з'явився.
Суть спору: Про стягнення 988 грн. 10
коп., вартості вугілля внаслідок
недостачі, отриманого позивачем по залізничній накладній НОМЕР_3.
Позивач відсутній, надав клопотання
від 22.11.2006р. до суду про розгляд справи без його присутності.
Представник Одеської залізниці
позовні вимоги не визнав, надав
до суду акти загальної форми НОМЕР_1.
станції Апостолово, НОМЕР_2. станція Снігірьовка.
ДП „Свердловантрацит” у відзиві на
позов № 668 від 21.11.2006р. позовні вимоги не визнає, вважає що
відповідальність несе залізниця.
По матеріалам справи встановлено:
ДП „Свердловантрацит” 03.07.2006г.
відвантажило 69,0тн. вугілля у вологому стані позивачу у вагоні НОМЕР_4.
При надходженні вагону на станцію
Апостолово Придніпровської залізниці
виявлені поглиблення внаслідок чого складений акт загальної форми
НОМЕР_1.
Зліва по ходу поїзда над 2,3 люками
поглиблення довжиною 300см., шириною 100см., глибиною 30см., зліва над 6, 7
люками поглиблення довжиною 250см.,
шириною 100см., глибиною 30см., без течі вантажу.
Станція Апостолово
переважування вугілля не
провела, вагон відправлений
на станцію призначення.
Станція призначення
провірила вантаж і провела
переважування вантажу.
Недостача 3100кг вугілля
зафіксована у комерційному акті станції Снігірьовка БК НОМЕР_5
Відповідно залізничної
накладної відправник завантажив вугілля
у вологому стані нижче бортів вагону, на скільки мм. нижче у накладній
не визначено.
Уразі навантаження у вагони вугілля
дрібних фракцій, відправник зобов'язаний
вжити додаткові заходи тобто провести ущільнення вугілля катком.
З метою забезпечення збереженості вантажу провести маркування
поверхні вугілля плівкою /емульсією/, вапном. Всі ці методи забезпечують збереження вантажу.
Відправник не виконав
вимоги Розділу 15 «Правил перевезення
вантажів у вагонах
відкритого типу»/ст. 32 Статуту залізниць
України/.
При транспортуванні наявність поглиблень свідчать
про виїмку вугілля при транспортуванні.
Залізниця не надала до суду докази по якій причині утворились поглиблення. На основі вищезазначеного наявна
вина по недостачі вугілля як відправника
так і залізниці., тому збитки від
недостачі покладаються по 50% на
відповідачів /ст.ст. 110, 111 Статуту
залізниць України/.
Вугілля у вологому
стані, при врахуванні 2% норми природної втрати
та граничного розходження визначення
маси нетто сума
позову зменшиться і
становить 705 грн. 20 коп., яка
підлягає стягненню по 50% із відповідачів.
По
стягненню іншої частини
боргу відмовити.
Судові витрати
покладаються на відповідачів по
50% /ст.49 ГПК України/.
Керуючись
ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
1.У позові відмовити частково.
Суддя
Юдова В.З.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 01.12.2006 |
Оприлюднено | 28.08.2007 |
Номер документу | 342354 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Юдова В.З.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні