ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
справа № 806/5628/13-a
категорія 5.8.2
17 жовтня 2013 р. м. Житомир
Житомирський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Попової О. Г. ,
розглянувши у письмовому провадженні у м. Житомирі адміністративну справу за позовом Державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго" до Відкритого акціонерного товариства Спеціального лісового машинобудування "Житомирспецлісмаш" про стягнення 2074,00 грн.,-
встановив:
Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" звернулось до суду з позовом, в якому просить стягнути з Відкритого акціонерного товариства Спеціального лісового машинобудування "Житомирспецлісмаш" в дохід Державного бюджету України штраф у розмірі 2074,00 грн. Крім того, просить стягнути з відповідача понесені судові витрати. В обгрунтування позовних вимог зазначило, що відповідачем у добровільному порядку не виконано вимоги припису від 17.07.2012 року, що підтверджується актом перевірки від 15.03.2013 року, дані обставини є підставою для винесення постанови про застосування штрафних санкцій за ухилення від виконання вищевказаного припису.
Представник позивача подав до канцелярії суду заяву з проханням розгляд справи проводити в порядку письмового провадження.
Представник відповідача в судове засідання не з"явився. Про розгляд справи повідомлений належним чином. Причини неявки суду не повідомив.
Відповідно до ст. 41 КАС України, у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Дослідивши матеріали справи, суд дійшов до висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що Державною інспекцією з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Житомирській області, проведено позапланову перевірку Відкритого акціонерного товариства Спеціального лісового машинобудування "Житомирспецлісмаш" щодо виконання припису від 02.11.2011 року №08/50-0774, за результатами якої складено акт перевірки (протокол) №08/50-0031 від 17.07.2012 року (а.с.7).
В ході проведення зазначеної перевірки встановлено не виконання відповідачем вимог припису від 02.11.2011 року №08/50-0774 у частині п.1 відремонтувати пошкоджені КЛ - 10 кВ РП-23- оп. вих. ПС "Житомир", ТП - 271 - ТП -79, РП - 23 - ТП - 271.
На підставі акту перевірки (протокол) №08/50-0031 від 17.07.2012 року винесено припис №08/50-0517 від 17.07.2012 року щодо усунення встановлених порушень (а.с.6). Зазначений припис отримано представником відповідача 17.07.2012 року.
Про виконання припису в цілому Відкрите акціонерне товариство Спеціального лісового машинобудування "Житомирспецлісмаш" повинно було повідомити позивача до 17.08.2012 року.
Судом встановлено, що Державною інспекцією з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Житомирській області проведено перевірку виконання відповідачем припису від 17.07.2012 року №08/50-0517, за результатами якої складено акт № 08/50-0009 від 15.03.2013 року (а.с.7). Зі змісту вказаного акту встановлено, що припис від 17.07.2012 року №08/50-0517 відповідачем виконано не було.
Статтею 27 Закону України "Про електроенергетику" визначено, що суб'єкти господарської діяльності несуть відповідальність за правопорушення в електроенергетиці, зокрема за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики та порушення умов ліцензій - штраф у розмірі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до ч. 4 ст. 27 Закону України "Про електроенергетику" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики, на підставі акта перевірки, оформленого в установленому порядку, за наявності порушень, передбачених цією статтею, видають у межах своєї компетенції суб'єктам господарської діяльності постанови або розпорядження про накладення штрафів за встановленою формою.
Згідно із п. 7, 8 Положення про порядок накладення на суб'єктів господарювання штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1312 від 21.07.1999 року, в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, рішення про накладення штрафу приймається на підставі акта перевірки суб'єкта господарювання, складеного посадовими особами НКРЕ, та акта перевірки (протоколу) суб'єкта господарювання, складеного посадовими особами Державної інспекції з експлуатації електричних станцій і мереж або Держенергонагляду. Рішення про накладення штрафу оформляється постановою НКРЕ, Державної інспекції з експлуатації електричних станцій та мереж і постановою (розпорядженням) Держенергонагляду.
Встановлено, що 20.03.2013 року, розглянувши акт перевірки (протокол) № 08/50-0009 від від 15.03.2013 року, державним інспектором з енергетичного нагляду Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Житомирській області Гошко Я.С. винесено постанову № 08/50-0012 про накладення на Відкрите акціонерне товариство Спеціального лісового машинобудування "Житомирспецлісмаш" штрафу в розмірі 2074,00 грн. (а.с.8)
Постанову про накладення штрафу відповідачем в установлені строки оскаржено не було, доказів сплати штрафу в сумі 2074,00 грн. суду не надано.
Пунктом 10 Положення про порядок накладення на суб'єктів господарювання штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1312 від 21.07.1999 року, в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, визначено, що суб'єкт господарювання сплачує штраф за порушення законодавства в галузі електроенергетики протягом 30 днів з дня прийняття постанови (розпорядження) про його накладення, а за порушення законодавства у сфері теплопостачання - у 15-денний строк з дня прийняття постанови (розпорядження) про його накладення. У разі несплати штрафу у зазначений термін він стягується в судовому порядку.
З наведених вище підстав, позов Державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго" є обґрунтованим та підлягає задоволенню.
Керуючись ст. ст. 41, 58 - 163, 254 КАС України, суд, -
постановив:
Позов задовольнити.
Стягнути з Відкритого акціонерного товариства Спеціального лісового машинобудування "Житомирспецлісмаш" (вул. Східна 80, м. Житомир, 10029, ЄДРПОУ 00991284) в дохід Державного бюджету України (р/р 31115106700002, МФО 811039, ЄДРПОУ 38035705, одержувач УДКСУ у Житомирсьбкій області) штраф у розмірі 2074 (дві тисячі сімдесят чотири) грн.
Стягнути з Відкритого акціонерного товариства Спеціального лісового машинобудування "Житомирспецлісмаш" понесені судові витрати в сумі 114 (сто чотирнадцять) грн. 70 (сімдесят) коп.
Постанова суду може бути оскаржена до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Житомирський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом 10 днів з дня отримання копії постанови.
Головуючий суддя О.Г. Попова
Суд | Житомирський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.10.2013 |
Оприлюднено | 24.10.2013 |
Номер документу | 34262416 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський окружний адміністративний суд
Попова Оксана Гнатівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні