Постанова
від 16.10.2013 по справі 813/7332/13-а
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 жовтня 2013 року № 813/7332/13-а

10 год. 55 хв.

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючий суддя Коморний О.І.,

секретар - Ячмінська Я.О.

з участю:

представника позивача Папка Н.З.

представника відповідача не прибув

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом управління Пенсійного фонду України у м. Трускавці Львівської області про стягнення заборгованості з дочірнього підприємства "БУ-47" ВАТ "Прикарпатбуд".

Обставини справи.

Позивач, управління Пенсійного фонду України у м. Трускавці Львівської області, звернувся до суду з позовом про стягнення з дочірнього підприємства "БУ-47" ВАТ "Прикарпатбуд", заборгованості з відшкодування витрат на виплату та доставку пільгових пенсій в сумі 3683 грн. 25 коп.

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що впродовж червня - серпня 2013 року відповідачем не сплачувались витрати на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону в частині пенсій, призначених відповідно пунктів «б»-«з» статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» (тобто по списку № 2), підприємство нарощує суму заборгованості чим порушує норми Закону, а саме ч. 2 Прикінцевих положень Закону.

Відповідно до розрахунків фактичних витрат на виплату та доставку пенсій відповідач повинен відшкодувати нараховану пільгову пенсію в розмірі 3683 грн. 25 коп., яка самостійно ним не сплачується.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав повністю з підстав викладених у позовній заяві, повідомив суд про відсутність сплати боргу, просить позов задовольнити.

Відповідач представника до суду не направив, про день і час розгляду справи повідомлений належним чином.

З урахуванням визначених ст. 122 Кодексу адміністративного судочинства України строків розгляду справи, така відповідно до ч.6 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України розглядається на основі наявних доказів.

Суд заслухав пояснення представника позивача, всебічно і повно з'ясував всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінив докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті та

в с т а н о в и в:

Управлінням Пенсійного фонду України в м. Трускавці Львівської області направлено відповідачу Розрахунки з фактичних витрат на виплату та доставку пенсій згідно списку №2 за червень - серпень 2013 року (а.с.4,7-8), які позивачем отримано, про що свідчать підписи на супровідних листах (а.с.5-6).

Відповідно до розрахунків, заборгованість відповідача станом на 16 жовтня 2013 року становить 3683 грн. 25 коп.

Завданням адміністративного судочинства відповідно до ч.1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Відповідно до п.5 ч.2 ст.17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України.

Згідно з ч. 2 ст.18 КАС України, окружним адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган державної влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, обласна рада, Київська або Севастопольська міська рада, їх посадова чи службова особа, крім випадків, передбачених цим Кодексом, та крім справ з приводу їхніх рішень, дій чи бездіяльності у справах про адміністративні проступки та справ, які підсудні місцевим загальним судам як адміністративним судам.

У відповідності до ст.13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» (далі - Закон №1788), право на призначення пенсій на пільгових умовах та розмірах здобули особи, які зазначені в розрахунках фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених відповідно до пунктів «б»-«з» ст. 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення».

Згідно п. 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», до запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди, пенсії призначаються за нормами вказаного закону в разі досягнення пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбаченого Законом №1788. При цьому зберігається порядок покриття витрат на виплату і доставку цих пенсій, що діяв до набрання чинності цим Законом.

Згідно пункту 6.4 Інструкції Пенсійного фонду України від 19.12.03р. №21-1 "Про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" до Пенсійного фонду України" (надалі - Інструкція), розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається відділами доходів органів Пенсійного фонду України щорічно в повідомленнях про розрахунок сум фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, що надсилаються підприємству до 20-го січня поточного року та протягом 10-ти днів з новопризначених пенсій.

Згідно п.п.6.8 п.6 Інструкції, підприємства щомісячно до 25 числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в повідомленні місячну суму фактичних витрат та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах. В разі зміни розміру пенсії або настання обставин, що впливають на суму відшкодування, органи Пенсійного Фонду України повідомляють про це підприємство у місячний термін з моменту виникнення цих обставин.

Згідно Положення про управління Пенсійного фонду України в районах, містах, і районах у містах, затвердженого 30.04.2002 року № 8-2, останні здійснюють владні управлінські функції, здійснюють контроль щодо надходження страхових внесків та інших платежів до фонду від підприємств, установ, організацій та громадян та цільове використання коштів фонду в організаціях, що здійснюють виплату і доставку пенсій.

Відповідно до ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд, згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Закріплений у ч. 1 ст.11 КАС України принцип змагальності сторін передбачає, що розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Вміщений у ч. 2 цієї ж статті принцип диспозитивності визначає, що суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідного до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог тільки в разі якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.

Відповідно до ч. 1 ст. 138 Кодексу адміністративного судочинства України, предметом доказування є обставини, якими обґрунтовуються позовні вимоги чи заперечення або які мають інше значення для вирішення справи (причини пропущення строку для звернення до суду тощо) та які належить встановити при ухваленні судового рішення у справі.

З огляду на зміст викладених норм процесуального права та зважаючи на те, що вимогами заявленого позову є стягнення фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, предметом доказування у даній справі є обставини, які свідчать про наявність підстав, з якими закон пов'язує можливість стягнення виплачених пільгових пенсій у судовому порядку, обґрунтованість їх розміру, встановлення факту їх сплати у добровільному порядку або встановлення відсутності такого факту тощо.

Згідно долучених позивачем розрахунків з фактичних витрат на виплату та доставку пенсій відповідно пунктів «б»-«з» статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» (тобто по списку № 2), заборгованість в сумі 3683 грн. 25 коп. на час розгляду судом справи не сплачена, докази протилежного у матеріалах справи відсутні.

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є законні та обґрунтовані, не спростовані відповідачем, а отже підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до вимог ст. 94 КАС України, судові витрати у формі судового збору, з відповідача не належить стягувати.

Керуючись ст. ст. 7-14, 50, 71, 86, 143, 158, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

п о с т а н о в и в :

1.Адміністративний позов задовольнити повністю.

2.Стягнути з дочірнього підприємства "БУ-47" ВАТ "Прикарпатбуд" (Львівська область, м. Трускавець, вул. І.Мазепи 23, ЄДРПОУ 01272278) на користь управління Пенсійного фонду України в м. Трускавці Львівської області (Львівська область, м. Трускавець, майдан Січових Стрільців 1, ЄДРПОУ 20847483) заборгованості з витрат на виплату та доставку пільгових пенсій в сумі 3683 (три тисячі шістсот вісімдесят три) грн. 25 коп.

3. Судові витрати з сторін не стягуються.

Постанова набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова може бути оскаржена в строк та в порядку, визначеному ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.

У судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Повний текст постанови складено та підписано 21.10.2013р. о 17:00 год.

Суддя Коморний О.І.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.10.2013
Оприлюднено25.10.2013
Номер документу34264394
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/7332/13-а

Постанова від 16.10.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

Ухвала від 16.10.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

Ухвала від 30.09.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

Ухвала від 30.09.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Коморний Олександр Ігорович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні