ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 817/3484/13-а
21 жовтня 2013 року 11год. 00хв. м. Рівне
Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Жуковської Л.А. за участю секретаря судового засідання Деркач Н.А. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:
позивача: представник не з'явився,
відповідача: представник не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом
Державна податкова інспекція у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області до Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "ІОНІК" щодо накладення арешту на кошти та інші цінності платника податків, що знаходяться в банку, -
ВСТАНОВИВ :
Державна податкова інспекція у м.Рівному Головного управління Міндоходів у Рівненській області (далі - ДПІ у м.Рівному) звернулася з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Іонік" про накладення арешту на кошти та інші цінності платника податків, що знаходяться в банках обслуговуючих такого платника.
Позивач у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, подав клопотання про розгляд справи у відсутності його представника.
Відповідач заперечень на адміністративний позов не подав, в судове засідання не прибув, причини неприбуття суду не повідомив. Про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином.
Відповідно до ч.4 ст.128 КАС України, у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.
За таких обставин суд вважає за можливе розглянути справу без участі представників сторін на підставі наявних доказів.
Враховуючи неявку в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, відповідно до положень ч.6 ст.12, ч.1 ст.41 КАС України, повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши письмові докази, оцінивши їх в сукупності, відповідно до вимог закону, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення з огляду на наступне.
Як встановлено судом, Товариство з обмеженою відповідальністю "Іонік" зареєстроване як юридична особа виконавчим комітетом Рівненської міської ради 30.04.2004 р., перебуває на обліку, як платник податків в органі державної податкової служби.
За Товариством з обмеженою відповідальністю «Іонік» рахується заборгованість в сумі 257306.39 грн. по податку на додану вартість, яка виникла на підставі:
декларації № 9014884011 від 20.03.2013 p. на суму 251000,00 грн. (частково сплачено за рахунок переплати в сумі 563,61 грн.);
декларації № 9029326745 від 20.05.2013 p. на суму 6870.00 грн.
Відповідно до пп. 16.1.4 п. 16.1 ст. 16 та п. 36.1. ст. 36 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку та строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.
Відповідно до п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
ДПІ в м. Рівному платнику було виставлено податкову вимогу № 204-19 від 01.04.2013 p., яку направлено на адресу платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення 07.05.2013 р.
Статтею 67 Конституції України встановлено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Стаття 19-1 Податкового кодексу України визначає функції органів податкової служби, до яких зокрема відноситься здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування і сплати податків та зборів, своєчасністю подання податкової звітності, здійснення контролю за погашенням податкового боргу з податків та зборів платників податків, у тому числі тих, майно яких перебуває у податковій заставі, організовує роботу та здійснює контроль за застосуванням арешту майна платника податків, що має податковий борг, та/або зупинення видаткових операцій на його рахунках у банку, здійснює інші функції, визначені цим Кодексом та законами України.
Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України передбачено, що орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Державною податковою інспекцією у м. Рівному прийнято рішення № 86 від 01.04.2013 про опис майна в податкову заставу.
Винятковим способом забезпечення виконання платником податків його обов'язків, визначених законом, є адміністративний арешт майна платника податків.
За змістом пп.14.1.105 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України та гл.13 Цивільного кодексу України грошові кошти платника податків є майном, щодо якого може бути застосовано у встановлених законом випадках адміністративний арешт.
Підпунктом 20.1.17 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України визначено право органів державної податкової служби звернення до суду щодо накладення арешту на кошти та інші цінності платника податків, що знаходяться в банку, у разі, якщо у такого платника податків, який має податковий борг, відсутнє майно та/або його балансова вартість менша суми податкового боргу, та/або таке майно не може бути джерелом погашення податкового боргу.
Пунктом 7.1 порядку застосування адміністративного арешту майна платника податків, який зареєстрований наказом Державної податкової адміністрації України від 07.11.2011 №1398 (далі - Порядок №1398) передбачено, що арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
Зі змісту акта опису майна від 18.09.2013 №1 вбачається відсутність у Товариства з обмеженою відповідальністю "Іонік" майна, що може бути описано в податкову заставу, та використане як джерело погашення податкового боргу.
На момент розгляду справи доказів сплати податкового боргу відповідачем не надано, доказів володіння майном - також.
За таких обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення повністю.
Підстави для застосування ст.94 КАС України у суду відсутні.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Накласти арешт на кошти та інші цінності Товариства з обмеженою відповідальністю-фірма «Іонік» (33003, м. Рівне, вул. Струтинської, буд. 9, кв. 30, код 32936359), що знаходяться в банку:
- AT «Дельта Банк», МФО 380236, р/р 26005002017007;
- Філія «ПЗРУ» AT Банк «Фінанси та Кредит», м. Рівне, МФО 333603, р/р 26008011776980;
- AT «Райффайзен Банк Аваль» у м. Києві, МФО 380805, р/р 26003398041;
- РОД AT «Райффайзен Банк Аваль» м. Рівне, МФО 333227, р/р 260513023;
- ПУАТ «Фідобанк», МФО 300175, р/р 26000000233070.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Жуковська Л.А.
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.10.2013 |
Оприлюднено | 28.10.2013 |
Номер документу | 34264910 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Жуковська Л.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні