cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
УХВАЛА
про затвердження ліквідаційного балансу
"15" жовтня 2013 р. Справа № 5023/2305/12
вх. № 2305/12
Суддя господарського суду Дзюба О.А.
при секретарі судового засідання Шаповалов О.В.
За участю:
Ліквідатора - арбітражному керуючому Гузь О.П.
По справі за заявою Лозівське комунальне підприємство "Комсервіс", м. Лозова
до Лозівське комунальне підприємство "Комсервіс", м. Лозова
про визнання банкрутом
ВСТАНОВИВ:
Постановою господарського суду Харківської області від 15 січня 2013 року боржника - Лозівське комунальне підприємство "Комсервіс" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором призначено арбітражного керуючого Гузь Ольгу Пантеліївну, якого зобов'язано виконати ліквідаційну процедуру.
Ухвалою господарського суду Харківської області від 29 липня 2013 року призначено до слухання звіт ліквідатора на 24 вересня 2013 року; зобов'язано ліквідатора надати суду повний звіт про виконану роботу з ліквідації банкрута
До канцелярії суду від ліквідатора надійшло клопотання (вх№ 35145) про долучення до матеріалів справи доказів виконання ліквідаційної процедури.
Зазначені докази судом прийняті, розглянуті та долучені до матеріалів справи.
Ухвалою господарського суду Харківської області від 26 вересня 2013 року розгляд справи відкладено на 15 жовтня 2013 року, з метою повного, всебічного та об'єктивного дослідження усіх матеріалів та обставин справи.
В судовому засіданні ліквідатор звітував про виконану роботу по ліквідації банкрута, та просив затвердити ліквідаційний звіт та ліквідаційний баланс, ліквідувати Лозівське комунальне підприємство "Комсервіс", провадження у справі припинити. А також, просив суд затвердити звіт про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора.
Розглянувши наданий суду звіт про виконану роботу з ліквідації банкрута, документи, що свідчать про виконання ліквідаційної процедури, заслухавши пояснення ліквідатора, суд встановив, що після визнання Лозівське комунальне підприємство "Комсервіс" банкрутом, призначення ліквідатора і відкриття ліквідаційної процедури ліквідатором проведені необхідні дії з ліквідації банкрута.
На виконання постанови господарського суду ліквідатором в газеті "Голос України" №23 (55523) від 05 лютого 2013 року розміщене оголошення про визнання боржника - Лозівське комунальне підприємство "Комсервіс" банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатора.
Від Лозівської об'єднаної державної податкової інспекції до ліквідатора надійшли заяви з додатковими вимогами на суму 194039,52 грн. та на суму 44290, 00 грн. Зазначені заборгованості ліквідатором визнані та включені до реєстру вимог кредиторів згідно з черговістю, про що у встановленому порядку повідомлено кредитора.
Згідно наданого ліквідатором звіту, під час виконання ліквідаційної процедури від ВДВС Лозівського МРУЮ до ліквідатора надійшли для подальшого виконання наступні документи: виконавчий лист №2а-2279/12/2070 від 18.04.2012р, виданий Харківським окружним адміністративним судом про стягнення з боржника на користь держави в особі Лозівської ОДПІ кошти у розмірі 247438,78 грн. та постанова про стягнення виконавчого збору № 32509671 від 28.05.2012р. в сумі 24743,87 грн.
Зазначені документи ліквідатором розглянуті та ним встановлено, що борг в сумі 247437,78 грн. заявлений разом із іншою заборгованістю Лозівською ОДПІ в процедурі розпорядження майном та затверджений ухвалою господарського суду Харківської області в попередньому засіданні суду, а виконавчий збір в сумі 24743,87 грн., заявлений ВДВС Лозівського МРУ включено ліквідатором до 4 черги уточненого реєстру вимог кредиторів, про що повідомлено виконавчу службу.
Всього до уточненого реєстру вимог кредиторів, складеного станом на 22.05.2013р. включено вимог кредиторів на суму 1112390,29 грн.
Як вбачається з матеріалів справи, ліквідатором проведена інвентаризація активів, в т.ч. по розрахункам з дебіторами та кредиторами. Інвентаризація майна не проводилась, у зв'язку з його відсутністю у банкрута.
Ліквідатором проведена робота по стягненню дебіторської заборгованості, ряду дебіторів направлені претензії, проведені акти звірок розрахунків. Від всіх дебіторів: управління праці по пільгам, субсидіям, інших споживачів за надані їм послуги по вивозу сміття на розрахунковий рахунок в ПАТ «РайффазенБанк Аваль» отримані кошти, за винятком боргів населення м. Лозова та смт. Панютино.
Ліквідатором з метою стягнення боргів з населення укладено із КП «ЖУК» договір - доручення від 01 лютого 2013р. та доданим до нього алгоритмом розрахунків з населенням, згідно якого стягнення боргів проводиться в процентному відношенні між КП «Комсервіс», ПП «Бумеранг» та КП «Еко-Сан».
Як з'ясувалось в результаті звірки розрахунків в січні 2013р. КП «ЖУК» була проведена переплата по боргам населення, яка станом на 01.07.2013 р. складала 6183,35 грн., тому будь-які кошти за час ліквідації банкрута не надходили. Згідно наданого КП «ЖУК» детального балансового звіту за липень 2013р борг населення за вивіз ТПВ (сміття) складав 418368,55 грн. З даної суми боргу 80 % заборгованості мав строк більше 3-х років, у зв'язку з чим, ліквідатором замовлена експертна оцінка права вимоги дебіторської заборгованості населення.
Експертом Онищенко В.М. виконана експертна оцінка дебіторської заборгованості населення за надані послуги за вивіз сміття, яка склала 21200 грн. Керуючись п.6 ст.30 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» та рішенням комітету кредиторів КП «Комсервіс» від 30 серпня (протокол №8) ліквідатором, зазначена дебіторська заборгованість 19.09.2013р. виставлена на торги через ЛФ ХТБ в сумі 418368,56 грн. за стартовою ціною 21200 грн. Згідно Протоколу №2 проведення біржових торгів переможцем аукціону стало КП «Еко-Сан», з яким ліквідатором укладено договір купівлі-продажу від 19.09.2013р. та після повної оплати договір відступлення права вимоги №01 від 20.09.2013р. Докази чого надані до матеріалів справи.
В ході ліквідації ліквідатором проведені необхідні ліквідаційні заходи. До державних установ ліквідатором направлені відповідні запити щодо надання довідок про відсутність чи наявність зареєстрованого майна за КП «Комсервіс».
Про відсутність зареєстрованої сільськогосподарської техніки за КП «Комсервіс» свідчать отриманий лист від державної інспекції сільського господарства в Харківській області від 29.04.2013р.
Відповідний лист від 07.05.2013р отримано від ВРЕР ДАІ з обслуговування Лозівського, Близнюківського та Сахновщинського р-нів про відсутність зареєстрованих транспортних засобів за КП «Комсервіс».
Крім того, від державного реєстратора прав на нерухоме майно отримана Інформаційна довідка від 14 серпня 2013р. про відсутність відомостей у Державному реєстрі речових прав на об'єкти нерухомого майна та земельні ділянки, які належать КП «Комсервіс».
Згідно звіту ліквідатора, залишок коштів на розрахунковому рахунку боржника на початок ліквідації становив 26853,12 грн.
Всього отримано виручки від реалізації активів банкрута - 98576,61 грн. в т.ч. :
Дебіторська заборгованість від споживачів - 77376,61 грн.
Від КП «Еко-Сан» за договором купівлі-продажу від 19.09.2013р дебіторської заборгованості - 21200 грн.
Згідно протоколу №3 на засіданні комітету кредиторів від 01.02.2013 року прийнято рішення про затвердження оплати послуг ліквідатора в розмірі середньомісячної заробітної плати директора в сумі 9061,00 грн.
Відповідно до протоколів засідання комітету кредиторів № 8 від 30 серпня 2013 року та №9 від 23 вересня 2013 року, ліквідатору затверджено звіт про оплату послуг та відшкодування витрат в загальній сумі 125429,73 грн., а саме :
- оплата послуг ліквідатора -65296,29 грн.
- заробітна плата бухгалтера - 3106,89 грн.
- за проведення торгів на ЛФ ХТБ - 2000 грн.
- за виготовлення звіту з оцінки дебіторської заборгованості - 4000 грн.
- за розрахункове касове обслуговування банку - 1596,35 грн.
- перераховано УПФ внески на заробітну плату - 11844,52грн.
- погашено заробітну плату - 35005 грн.
- за телефонний зв'язок - 131,99грн
- господарські витрати та поштові оплати - 478,64 грн.
- повернуто помилково отримані кошти за ненадані послуги - 1970,05 грн.
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", в редакції станом на момент порушення справи, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Відповідно до п.10 ст.3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.
Відповідно до п.12 ст.3-1 зазначеного Закону, оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.
Відповідно до п. 14. ст.3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду.
Враховуючи, що на зазначених вище засіданнях комітету кредиторів прийняті відповідні рішення щодо затвердження звіт про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора, що понесені ним в процедурі банкрутства, та у зв'язку з тим, що зазначені рішення відповідають нормам Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд дійшов висновку затвердити ліквідатору банкрута - арбітражному керуючому Гузь О.П. звіт про оплату послуг в сумі 65296,29 грн. та відшкодування витрат в сумі 9585,53 грн.
Як вбачається з матеріалів справи, ліквідатором проведена робота по закриттю рахунків. Згідно довідки ПАТ «Ощадбанку» від 23.09.2013р. та довідки ПАТ «Райффазен Банк Аваль» від 24.09.2013р. розрахункові рахунки банкрута закрито.
Ліквідатором проведена робота зв'язана із впорядкуванням та здачею до архівного відділу міської ради документів довготривалого зберігання, про що свідчить отримана Архівна довідка №01-49/635 від 03.07.2013р.
Печатка та штамп банкрута знешкоджені, про що свідчить довідка від 23.09.2013р.
Ліквідатором надіслані повідомлення про закінчення ліквідаційної процедури до Лозівській ОДПІ, Лозівському міськрайонному центру зайнятості, УПФ в Лозівському р-ні.
Складено ліквідаційний баланс з непогашеними вимогами в сумі 1077,3 тис. грн.
Статтею 4-1 Господарського процесуального кодексу України встановлені форми господарського судового процесу. Господарські суду розглядають справи про банкрутство з урахуванням особливостей, встановлених законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Згідно п.6. ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги кредиторів не задоволені за недостатністю майна вважаються погашеними.
Згідно з абз.15 ст.1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено, що ліквідація є припинення діяльності суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення визнаних судом вимог кредиторів шляхом продажу його майна.
Згідно ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено, що господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.
Пунктом 2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено, якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи-банкрута.
Враховуючи, що ліквідатор здійснив всі заходи по ліквідації банкрута, суду надані документи, що свідчать про завершення ліквідаційної процедури, у тому числі, ліквідаційний баланс з непогашеною кредиторською заборгованістю, що залишилась незадоволеною, у зв'язку з недостатністю активів у банкрута, суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, припинити провадження по справі і сповістити державні органи про ліквідацію банкрута.
На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст. 32, п.6 ст.40, 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -
УХВАЛИВ:
1. Затвердити ліквідатору банкрута - арбітражному керуючому Гузь О.П. звіт про оплату послуг в сумі 65296,29 грн. та відшкодування витрат в сумі 9585,53 грн.
2. Затвердити наданий суду ліквідаційний звіт та ліквідаційний баланс.
3. Визнати вимоги кредиторів, що не задоволені за недостатністю майна банкрута в загальній сумі 1 112 390,29 грн. - погашеними.
4. Ліквідувати юридичну особу - Лозівське комунальне підприємство "Комсервіс", м. Лозова, код 33584825, зареєстроване Виконавчим комітетом Лозівської міської ради від 10.06.2005р., за адресою: 64600, Харківська обл., м. Лозова, вул. Правди, буд. 4.
5. Провадження у справі № 5023/2305/12 припинити.
6. Зобов`язати державного реєстратора внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, та передати органам, які здійснювали облік, відповідне повідомлення про зняття юридичної особи з обліку.
7. Дану ухвалу направити ліквідатору, кредиторам, Харківському обласному управлінню статистики, державному органу з питань банкрутства, державному реєстратору, фондам.
Суддя Дзюба О.А.
Суд | Господарський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 15.10.2013 |
Оприлюднено | 24.10.2013 |
Номер документу | 34274127 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Харківської області
Дзюба О.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні