Справа № 2-а-1114/08/0970
Справа № 2-а-1114/08/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ
АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 січня
2009 року м. Івано-Франківськ
Івано - Франківський окружний
адміністративний суд у складі:
Судді Басай О.В.
при секретарі Шовгенюк І.В.
за
участю представників:
позивача
- ОСОБА_1 ОСОБА_2
відповідача -
ОСОБА_3
розглянувши у
відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу
за позовом : Контрольно - ревізійного управління в Івано -
Франківській області
до відповідача: Тлумацького територіального центру по обслуговуванню
пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян
про
зобов'язання виконання обов'язкових вимог та стягнення коштів,-
В
С Т А Н О В И В:
Контрольно - ревізійне управління в Івано - Франківській області звернулось
до суду із адміністративним позовом до Тлумацького територіального центру по
обслуговуванню пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян та просить
стягнути в доход районного бюджету кошти в сумі 12180,73 грн., а також
зобов'язати відповідача виконати обов'язкові вказівки в частині проведення
взаєморозрахунків з державними цільовими фондами в сумі 8402,86 грн.,
повернення переданого в 2006 році Тлумацькій районній державній адміністрації
автомобіля ВАЗ - 21043 балансовою вартістю 29785,00 грн., відшкодування за
рахунок винних осіб нестачі товаро-матеріальних цінностей в сумі 820,00 грн.,
забезпечення відшкодування Управлінням праці та соціального захисту населення
Тлумацької районної держаної адміністрації коштів в сумі 16548,76 грн.,
проведених Територіальним центром на оплату заробітної плати сторожам, за
періодичні видання, ремонт оргхтехніки, видання соціального вісника, оцінку
майна, техогляд автомобіля.
В судовому засіданні представник
позивача подав заяву про збільшення розміру позовних вимог та просить стягнути
з відповідача в доход районного бюджету кошти в сумі 15231,02 грн., а також
зобов'язати виконати обов'язкові вказівки в частині проведення
взаєморозрахунків з державними цільовими фондами в сумі 8402,86 грн.,
повернення переданого в 2006 році Тлумацькій районній державні адміністрації
автомобіля ВАЗ - 21043, балансовою вартістю 29785,00 грн., відшкодування за
рахунок винних осіб нестачі товаро-матеріальних цінностей в сумі 820,00 грн. та
забезпечення відшкодування Управлінням праці та соціального захисту населення
Тлумацької районної державної адміністрації
коштів в сумі 16548,76 грн, проведених Територіальним центром на оплату
заробітної плати сторожам, за періодичні видання, ремонт оргтехніки, за видання
соціального вісника, оцінку майна та техогляд автомобіля.
27.01.2009 року на адресу суду від
представника позивача надійшла заява про зменшення розміру позовних вимог в
якій КРУ в Івано-Франківській області просить стягнути з відповідача в доход
районного бюджету кошти в сумі 8573,14 грн., а також зобов'язати виконати
обов'язкові вказівки в частині проведення взаєморозрахунків з державними
цільовими фондами в сумі 4743,22 грн., повернення переданого в 2006 році
Тлумацькій районній державній адміністрації автомобіля ВАЗ-21043 балансовою
вартістю 29785 грн. та забезпечення відшкодування Управлінням праці та соціального
захисту населення Тлумацької районної державної адміністрації коштів в сумі
16548,76 грн., проведених Територіальним центром на оплату заробітної плати
сторожам, за періодичні видання, ремонт оргхтехніки, за видання соціального
вісника, оцінку майна та техогляд автомобіля.
В судовому засіданні представник
позивача позов підтримав з підстав викладених в позовній заяві.
Представник відповідача в судовому
засіданні подав заяву про визнання позову. Суду пояснив, що вимоги КРУ в
Івано-Франківській області є правомірними та підлягають до задоволення.
Розглянувши позовну заяву,
заслухавши представників сторін, дослідивши письмові докази, судом встановлено,
що в період з 08.10.2007 року по 16.11.2007 року Контрольно-ревізійним
управлінням в Івано-Франківській області було проведено ревізію використання
бюджетних коштів, збереження грошових коштів та матеріальних цінностей, стану
бухгалтерського обліку і звітності в Тлумацькому територіальному центрі по
обслуговуванню пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян за період з
01.12.2005 року по 01.10.2007 року. За результатами ревізії складено Акт
№04-21/16-20 від 16.11.2007 року.
З Акту ревізії вбачається,
що при встановленні посадових окладів, надбавок та доплат встановлено, що в
порушення п.2.2.4 наказу Міністерства п раці та
соціальної політики і Міністерства охорони здоров'я України від 05.10.05
№308/519 “Про оплату праці працівників
закладів охорони здоров'я та установ соціального
захисту населення", завідувачу
центру соціального захисту населення с.Нижнів
ОСОБА_4., при обслуговуванні центром
183 осіб, встановлено 15
тарифний розряд, замість належного 12 розряду. Відповідне порушення призвело до
незаконного нарахування за травень-жовтень 2007 року заробітної плати в сумі
1157,35 грн., утримання відрахувань - 129,96 грн. та в результаті виплати
-1027,39 грн. Незаконне нарахування заробітної плати завідувачу центру
соціального захисту населення ОСОБА_4 призвело до зайвого перерахування до
державних цільових фондів нарахувань на заробітну плату в травні-жовтні 2007
року в сумі 418,95 грн. Відповідне порушення призвело до матеріальної шкоди
(збитків) на загальну суму 1576,30 грн.
В
порушення п.1.7. та п. 4.4. Наказу, директором Територіального центру без
відповідного рішення управління праці і соціального захисту населення
Тлумацької райдержадміністрації протягом 2006, січня-травня, липня, вересня
2007 року встановлювалася надбавка заступнику директора ОСОБА_5 за високі
досягнення у праці, виконання особливо важливої роботи, складність,
напруженість в роботі, в розмірі 50 відсотків, а також в червні 2007 року, без
відповідного рішення, надано матеріальну допомогу на оздоровлення. Дане
порушення призвело до незаконного врахування надбавки в 2006 році в сумі
4263,66 грн., утримання відрахувань - 720,08 грн. та в результаті виплати -
3543,58 грн., за 9 місяців 2007 року незаконно враховано надбавки і
матеріальної допомоги - 4068,65 грн., утримано відрахувань -183,17 грн. і
виплачено - 3385,48 грн. Таким чином, незаконне нарахування заробітної плати
призвело до зайвого нарахування до державних цільових фондів нарахувань на
заробітну плату в 2006 році та за 9 місяців 2007 року в сумах відповідно
1543,45 грн. і 1472,85 грн.
Ревізією
дотримання законодавства при здійсненні оплати праці сумісникам встановлено, що
в порушення п.2 постанови Кабінету Міністрів України "Про роботу за
сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій "
від 03.04.1993 року № 245, ОСОБА_6, яка за основним місцем роботи - дошкільний
навчальний заклад "Сонечко" працює на 1,0 посади вихователя, надано
1,0 посади сторожа за сумісництвом, замість 0,5 посади, що призвело до
незаконного нарахування їй за березень-грудень 2006 року та за січень-вересень
2007 року заробітної плати в умовах, відповідно, 1742,05 і 2536,46 грн.,
утримання відрахувань - 296,03 грн. і 398,47 грн. та виплати - 1446,02 грн. і
2137,99 грн.
Таким чином, незаконне нарахування
заробітної плати призвело до зайвого перерахування до державних цільових фондів
нарахувань на заробітну плату в сумі 630.62 грн. і 918,18 грн. Відповідне
порушення призвело до матеріальної шкоди на суму 5827,31 грн.
Ревізією з питань наявності фактів
оплати праці за невідпрацьований час встановлено, що згідно наказу директора
Територіального центру від 02.03.07 року 21а-ВК обов'язки провідного бухгалтера
покладено на комірникаОСОБА_7. Відповідно до посадової Інструкції до обов'язків
провідного бухгалтера належить - нарахування заробітної пати соціальним
працівникам, звірка розрахунків з організаціями, облік матеріалів і
канцтоварів, однак до ревізії не пред'явлено фактично виконаний об'єм робіт, що
с уперечить вимогам ст.94 КЗпП України та ст.1 Закону України "Про оплату
праці" від 24.03.1995 року № 108-95-ВР. Відповідне порушення призвело до
незаконного нарахування їй за лютий-червень 2007 року заробітної плати в сумі
720,35 грн., утримано відрахувань - 80,08 грн. і виплачено - 640,27 грн. Таким
чином, незаконне нарахування заробітної плати
призвело до зайвого перерахування до державних цільових фондів
нарахувань на заробітну плату в сумі 260,76 грн.
Також, в
порушення ст.94 КзпП України та ст.1 Закону України "Про оплату
праці" від 24.03.1995р. № 108-95-ВР, за 49 робочих днів перебування
соціального працівника ОСОБА_8 за кордоном в Республіці Польща, зокрема, з
28.05.2007 року по 10.06.2007 року та з 06.07.2007 року по 28.09.2007
року, їй проведено нарахування
заробітної плати в сумі 1717,31 грн., утримано відрахувань - 228,70 грн. і
виплачено - 1488,61 грн. Незаконне нарахування заробітної плати соціальному
працівнику ОСОБА_8 призвело до зайвого перерахування до державних цільових
фондів нарахувань на заробітну плату в сумі 621,66 грн.
Відповідно до листа Управління праці
та соціального захисту населення Тлумацької райдержадміністрації від 14.12.2007
року № 1680/01-18 незаконно виплачені кошти соціальному працівнику ОСОБА_8
повернуто, однак не проведено взаєморозрахунки з державними цільовими фондами в
сумі 621,66 грн.
Таким чином, зайво перераховано до
державних цільових фондів по незаконно сплачених сумах по оплаті праці в сумі
8402,86 грн.
Ревізією з питань штатної дисципліни
встановлено, що в порушення наказу Міністерства соціального захисту населення
"Про затвердження типових положень (взірцевих) про територіальний центр
соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян і
про відділення соціальної допомоги вдома" від 01.04.97 року № 44 та п.22
Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання
кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 28.02.02 року № 228 в штатний розпис введено 2,0 понаднормативні
посади сторожів, які протягом січня-жовтня 2007 року фактично здійснювали
охорону приміщення управління праці і соцзахисту населення Тлумацької
райдержадміністрації, на утримання яких за рахунок коштів Територіального
центру незаконно використано 12190,27 грн.
Ревізією виділення сум асигнувань на
придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря встановлено, що в
порушення п.п.5, 22 Порядку за рахунок коштів Територіального центру в 2006
році та протягом січня-червня 2007 року проведено оплату за періодичні видання,
ремонт оргтехніки, видання соціального вісника, оцінку майна Управління праці
та соціального захисту населення Тлумацької райдержадміністрації на загальну
суму 4243,99 грн., тобто проведено
видатки, що не передбачені кошторисними призначеннями та відповідними
розрахунками Терцентру. Крім того, в порушення п.5.22 цього ж Порядку,
Територіальним центром за рахунок коштів, передбачених за КЕКВ 1135 “Оплата
транспортних послуг та утримання транспортних засобів", використано 114,50
грн. на оплату технічного огляду автомобіля Управління праці і соціального
захисту насе лення Тлумацької райдержадміністрації, яке є окремою юридичною
особою та фінансується за рахунок державного бюджету.
В
порушення п.п.5, 22 Порядку, Територіальним центром за рахунок коштів,
передбачених за загальним фондом
кошторису на 2007 рік за КЕКВ 1138 "Послуги зв'язку",
використано бюджетні кошти на цілі, не пов'язані з виконанням функцій установи
на загальну суму 2629,64 грн.
Ревізією дотримання законодавства
при списанні необоротних активів та запасів встановлено, що в порушення п.21
Типової інструкції про порядок списання матеріальних цінностей з балансу
бюджетних установ, затвердженої спільним наказом Держказначейства України та
Міністерства економіки України від 10.08.2001 року № 142/181, відповідно до
розпорядження Тлумацької райдержадміністрації від 21.03.06року № 100, в
накладній від 14.04.06 року №8, довіреності серії ЯМВ № 197431 від 14.04.06
року, Терцентром передано Тлумацькій райдержадміністрації автомобіль ВАЗ-21043
державний номер 52-58, придбаний в жовтні балансовою вартістю 29785,00 грн.,
тоді як Тлумацька райдержадміністрація утримується за рахунок коштів державного
бюджету. Тлумацькою райдержадміністрацією в свою чергу передано Терцентру
втомобіль ГАЗ-31029 балансовою вартістю 19250,00 грн. Дане порушення призвело
до шкоди на суму різниці вартості автомобілів - 10535,0 грн.
Крім того, згідно акту списання матеріальних
цінностей від 28.08.07 року зайво списано 10,3 квадратних метри лінолеуму, який
рахувався за ОСОБА_9., що звільнений в червні 2007 року на суму 252,25 грн.
Ревізією виділених сум асигнувань на
продукти харчування та звіркою списків громадян, які брали участь в
організованих Територіальним центром обідах встановлено, що в писок громадян
для участі по організації обіду до Дня людини похилого віку троє людей включено
2 рази, що призвело до зайвого списання продуктів харчування на 135,0 грн та 2-х продуктових наборів до Дня
Перемоги на суму 33,40 грн.
Крім
того, під час ревізії, створеної відповідно до наказу директора Територіального
центру від 08.10.07 №148 проведено інвентаризацію основних
засобів і малоцінного інвентаря, за результатами
якої встановлено недостачу матеріальних
цінностей у 2 матеріально-відповідальних осіб
(ОСОБА_10 -370 грн. та ОСОБА_9. - 450грн.) на суму 820,00 грн.
30.12.2007 року КРУ в
Івано-Франківській області направило директору Тлумацького територіального
ценру по обслуговуванню пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян вимогу
№0904-14/5733 про усунення виявлених ревізією недоліків.
Відповідно до п.10 ст.10 Закону
України «Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні» №2940-ХІІ від
26.01.1993 року органи державної контрольно-ревізійної служби уповноважені
звертатись до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не
забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених ревізією порушень
законодавства з питань збереження і використання активів.
Законні вимоги службових осіб
державної контрольно-ревізійної служби є обов'язковими для виконання службовими
особами об'єктів, що ревізується (ст.15 Закону України №2940-ХІІ від 26.01.1993
року).
Судом встановлено, що зазначена вище
вимога КРУ в Івано-Франківській області була виконана частково, що
підтверджується листами №12 від 21.01.2008 року, №1680/01-18 від 14.12.2007
року, №152 від 12.12.2007 року, №2050/01-21/16 від 14.12.2007 року та №260 від
22.12.2008 року.
Таким
чином, на час розгляду справи в суді залишилась невиконаною вимога КРУ в
Івано-Франківській області №0904-14/5733 від 30.12.2007 року в частині
перерахування відповідачем в доход районного бюджету коштів в сумі 8573,14
грн., проведення взаєморозрахунків з державними цільовими фондами в сумі
4743,22 грн., повернення переданого в 2006 році Тлумацькій районній державній
адміністрації автомобіля ВАЗ-21043 балансовою вартістю 29785,00 грн. та
забезпечення відшкодування Управлінням праці та соціального захисту населення
Тлумацької РДА коштів в сумі 16548,76 грн., проведених Територіальним центром
на оплату заробітної плати сторожам в сумі 12190,27 грн. та за періодичні
видання, ремонт оргхтехніки, видання соціального вісника, оцінку майна та
техогляд автомобілів в сумі 4358,49 грн.
В цій частині
вищезазначена вимога КРУ в Івано-Франківській області визнається відповідачем,
що підтверджується поданою заявою про визнання позову.
Відповідно до ч.1 ст.136 КАС України
відповідач може визнати адміністративний позов протягом всього часу судового
розгляду.
Судове рішення у зв'язку з визнанням
адміністративного позову ухвалюється за правилами, встановленими статтею 112
КАС України (ч.3 ст.136 КАС України).
В ч.3 ст.112 КАС країни зазначено,
що у разі повного визнання відповідачем адміністративного позову і прийняття
його судом приймається постанова суду про задоволення адміністративного позову.
Оскільки дії відповідача щодо
визнання адміністративного позову не суперечать закону та не порушують його та
чиїх-небудь прав, свобод та інтересів, суд приймає визнання позову.
На підставі наведеного та
керуючись ст.ст.158-163, 167, 258 Кодексу адміністративного судочинства
України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з
Тлумацького територіального центру по обслуговуванню пенсіонерів та одиноких
непрацездатних громадян, 78000, вул.Винниченка,28, м.Тлумач, Івано-Франківська
обл., код 19392362 в доход районного бюджету на рахунок 3112090700451
Тлумацького управління ГУДКУ в області, ЗКПО 20568085, МФО 836014, код платежу
21080500, призначення платежу - «Інші надходження» кошти в сумі 8573,14 грн.
Зобов'язати
Тлумацький територіальний центр по обслуговуванню пенсіонерів та одиноких
непрацездатних громадян виконати обов'язкові вимоги КРУ в Івано-Франківській
області в частині:
-
проведення взаєморозрахунків з державними цільовими фондами в сумі
4743,22 грн.;
-
повернення переданого в квітні
2006 року Тлумацькій районній державній
адміністрації
Івано-Франківської області
автомобіля ВАЗ-21043, балансовою вартістю 29785,00 грн.;
- забезпечення
відшкодування Управлінням праці та соціального захисту населення Тлумацької районної державної адміністрації Івано-Франківської області коштів в сумі 16548,76 грн.,
проведених Територіальним центром на оплату заробітної плати сторожам в сумі
12190,27 грн., за періодичні видання, ремонт оргтехніки, за видання соціального
вісника, оцінку майна, техогляд автомобілів в сумі 4358,49 грн.
Постанова
набирає законної сили в порядку встановленому ст.254 КАС України та може бути
оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду в порядку і
строки, передбачені ст.186 КАС України.
Виконавчий
лист видати після набрання постановою законної сили за заявою сторони на
користь якої задоволено позов.
Суддя: Басай
О.В.
Постанова складена в повному обсязі 03.02.2009року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.01.2009 |
Оприлюднено | 25.04.2009 |
Номер документу | 3428075 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Басай О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні