Постанова
від 17.09.2013 по справі 801/1028/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ПОСТАНОВА

Іменем України

17 вересня 2013 р. (о 10:38) Справа №801/1028/13

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кірєєва Д.В., за участю секретаря Цатурян С.О.

за участю представників сторін:

від позивача - Іззетова Ф.Р., паспорт НОМЕР_1, довіреність № 2 від 03.01.13

від відповідача - не з'явився;

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримбетон"

до Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень № 0000161502 та № 0000321501 від 08.01.2013 року,

Суть спору: Товариство з обмеженою відповідальністю "Кримбетон" (далі-позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду АРК з позовом до Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби (далі-відповідач) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень - рішень № 0000161502 та № 0000321501 від 08.01.2013 року.

У судовому засіданні 17.09.2013 року представник позивача на задоволенні позову наполягала.

У судове засідання 17.09.2013 року представник відповідача не з'явився, про час, дату та місце його проведення повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив.

Враховуючи, що матеріали справи містять достатньо доказів для з'ясування обставин у справі, суд, керуючись ст. 128 КАС України, вважає можливим розглянути справу у відсутність представника відповідача.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, заслухавши представника позивача, суд

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Кримбетон" зареєстровано у якості юридичної особи Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим 27.04.2007 року, ідентифікаційний код юридичної особи 35019433, місцезнаходження: 95011, Автономна Республіка Крим, м. Сімферополь, пров. Елеваторний, 10А, що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи Серії А01 № 146468, Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії А00 № 632384, довідкою АА № 647957 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (а.с. 46-50).

Товариство з обмеженою відповідальністю "Кримбетон" взято на податковий облік в органах державної податкової служби з 04.05.2007 року за № 13027, на час розгляду справи перебуває на податковому обліку Державної податкової інспекції у м. Сімферополі.

Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100348219 від 17.08.2011 року, індивідуальний податковий номер 351094301095.

Згідно з довідкою АА № 647957 з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України видами діяльності за КВЕД ТОВ «Кримбетон» є виробництво бетонних розчинів, готових для використання, виготовлення виробів із бетону для будівництва, виробництво інших виробів із бетону, гіпсу та цементу, оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням, інша допоміжна діяльність у сфері транспорту.

Судом встановлено, що посадовими особами Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим ДПС, на підставі наказу ДПІ у м. Сімферополі від 07.12.2012 року № 3160 було проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ "Кримбетон" (код ЄДРПОУ 35109433) з питань дотримання вимог податкового законодавства при визначенні податку на прибуток та податку на додану вартість по взаємовідносинам з ПП «Ротонда Торг» (код ЄДРПОУ 36165656) за жовтень 2009 року, ПП «Портал Крим» (код ЄДРПОУ 36165682) за листопад - грудень 2009 року, КП «Альянс» (код ЄДРПОУ 32468182) за період з вересня 2009 року по березень 2011 року, ПП «Кримспецтехнолоджи» (код ЄДРПОУ 36693441) за період з грудня 2010 року по лютий 2011 року.

За результатами вищенаведеної перевірки було складено акт № 10382/15.2/35109433 від 21.12.2012 року, у якому встановлено:

- порушення п.п. 5.1, п.п. 5.2.1 п. 5.2, п.п. 5.3.9 п. 5.3. ст. 5 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.1994 року № 334/94-ВР в редакції Закону України від 22.05.199 року № 283/9-ВР зі змінами та доповненнями, в результаті чого занижено податок на прибуток в періоді, що перевірявся, на загальну суму 33296,00 грн., у тому числі по періодах: 2009 рік - 14689,00 грн., 3 квартал 2010 року 988,00 грн., 2010 рік - 6369,00 грн., 1 квартал 2011 року 11250,00 грн.

- порушення п. 185.1 ст. 185, п. 198.1, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198, п. 200.1 ст. 200 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями, що призвело до завищення податкового кредиту та заниження суми ПДВ до сплати в бюджет у сумі 26635,56 грн. в тому числі:

Жовтень 2009 року - 83,30 грн.;

Листопад 2009 року - 8334,3 грн.;

Грудень 2009 року - 3333,33 грн.;

Вересень 2010 року - 789,96 грн.;

Жовтень 2010 року - 1574,94 грн.;

Листопад 2010 року - 600,00 грн.;

Грудень 2010 року - 2920,17 грн.;

Січень 2011 року - 1866,58 гн.;

Лютий 2011 року - 1666,55 грн.;

Березень 2011 року - 5466,4 грн. (а.с. 11-33).

На підставі зазначеного акту були прийняті податкові повідомлення - рішення № 0000321501 від 08.01.2013 року яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств у сумі 41620,00 грн. у тому числі за основним платежем у сумі 33296,00 грн., штрафні (фінансові) санкції у сумі 8324,00 грн.; № 0000161502 від 08.01.2013 року, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на 27326,90 грн., у тому числі за основним платежем у сумі 18217,93 грн., штрафні (фінансові) санкції у сумі 9108,97 грн. (а.с. 35, 37).

Не погодившись з податковими повідомленнями-рішеннями № 0000321501 та № 0000161502 від 08.01.2013 року позивач оскаржив їх до суду.

В ході розгляду справи судом перевірено правомірність висновків відповідача щодо порушення позивачем вимог податкового законодавства та встановлено наступне.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Оцінюючи правомірність дій та рішень органу власних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у ст. 2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинні дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб'єкта, встановлюючи чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії): 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з ч. 1 ст. 9 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого: суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України; суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

З матеріалів справи вбачається, що ТОВ «Кримбетон» у жовтні 2009 року отримав від ПП «Ротонда Торг» папір А4 у кількості 14 шт. на загальну суму 400 грн., у тому числі ПДВ 83,33 грн., що підтверджується видатковою накладною № 1456 від 13.10.2009 р.

ПП «Ротонда Торг» на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій з ТОВ «Кримбетон» виписано податкову накладну № 1456 від 13.10.2009 р.

13.10.2009 року позивачем на рахунок ПП «Ротонда Торг» перераховано грошові кошти у сумі 500 грн., у тому числі ПДВ 83,33 грн., що підтверджується банківською випискою.

Використання придбаного у ПП «Ротонда Торг» паперу в господарській діяльності ТОВ «Кримбетон» підтверджується актом комісії на списання товарно-матеріальних цінностей.

У листопаді-грудні 2009 року ТОВ «Кримбетон» отримав від ПП «Портал Крим» щебінь у загальній кількості 1007,20 т, що підтверджується видатковими накладними № 727 від 06.11.2009 та № 767 від 10.12.2009 р. на загальну суму 70 005,83 грн.

Згідно платіжних доручень позивач у листопаді-грудні сплатив ПП «Портал Крим» за отриманий товар 70 005,83 грн., у т.ч. ПДВ у сумі 11 667,64 грн.

Використання придбаного у ППА «Портал Крим» товару у власній господарській діяльності підтверджується видатковими накладними РН-001418 від 06.11.2009 р., РН-001456 від 09.11.2009 р., РН-001473 від 11.11.2009 р., РН-001571 від 26.11.2009 р., РН-001533 від 23.11.2009 р., РН-001535 від 24.11.2009 р., РН-001548 від 25.11.2009 р., РН-001577 від 30.11.2009 р., актом комісії на списання у виробництво.

У січні 2011 р. позивач отримав від ПП «Кримспецтехнолоджи» щебінь в загальній кількості 138,89 т, що підтверджується видатковою накладною № 92 від 26.01.2011 р. на суму 10 000 грн., у тому числі ПДВ 1 666,67 грн.).

Згідно банківських виписок позивач сплатив ПП «Кримспецтехнолоджи» 15 000 грн., у тому числі ПДВ 1 666,67 грн.

Використання придбаного у ПП «Кримспецтехнолоджи» щебеню у господарській діяльності позивача підтверджується видатковою накладною РН-001180 від 25.08.2011 р.

ТОВ «Кримбетон» з вересня 2010 року по квітень 2011 року отримав від КП «Альянс» будівельні матеріали (щебінь, відсів та пісок» в загальній кількості 1 609,70 т, що підтверджується видатковими накладними РН-0000201 від 30.09.2010 р., РН-0000117 від 30.10.2010 р., РН-0000129 від 30.11.2010 р., , РН-0000147 від 30.12.2010 р., РН-0000005 від 31.01.2011 р., РН-0000018 від 28.02.2011 р., РН-0000033 від 31.03.2011 р., РН-0000055 від 30.04.2011 р. на загальну суму 74137,49 грн., у тому числі ПДВ 12 356,25 грн.

КП «Альянс» на підтвердження фактичного здійснення господарських операцій з ТОВ «Кримбетон» виписані податкові накладні: № 4845 від 01.12.2010 р., № 4557 від 13.12.2010 р., № 4612 від 16.12.2010 р., № 4564 від 22.12.2010 р., № 4654 від 27.12.2010 р., № 4787 від 30.12.2010 р., № 4855 від 30.12.2010 р., № 4327 від 17.11.2010 р., № 4296 від 05.11.2010 р., № 3730 від 03.10.2010 р., № 3713 від 03.10.2010 р., № 3827 від 17.10.2010 р., № 3838 від 19.10.2010 р., № 3748 від 05.10.2010 р., № 3248 від 06.09.2010 р., № 3299 від 15.09.2010 р., № 3349 від 23.09.2010 р., № 121 від 27.01.2011 р., № 75 від 21.01.2011 р., № 331 від 17.02.2011 р., № 315 від 15.02.2011 р., № 226 від 29.03.2011 р., № 41 від 03.03.2011 р.

У вересні 2010 р. - березні 2011 р. позивачем на рахунок КП «Альянс» перераховано грошові кошти за отримані будівельні матеріалі, що підтверджується банківськими виписками.

Використання придбаних у КП «Альянс» будівельних матеріалів в господарській діяльності ТОВ «Кримбетон» підтверджується актами комісії на списання.

У періоді, що перевірявся були чинними Закон України "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28 грудня 1994 року N 334/94-ВР, Закон України «Про податок на додану вартість» №168/97-ВР від 03.04.1997 р., з 01.01.2011р. набрав чинності Податковий кодекс України (далі ПК України).

Відповідно до п. 5.1 ст. 5 Закону "Про оподаткування прибутку підприємств" від 28.12.1994 р. № 334/94ВР (далі - Закон № 334/94), який діяв на час спірних взаємовідносин, валові витрати виробництва та обігу (далі - валові витрати) - сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних як компенсація вартості товарів (робіт, послуг), які придбаваються (виготовляються) таким платником податку для їх подальшого використання у власній господарській діяльності.

Відповідно до п.п. 5.2.1. п. 5.2. ст. 5 зазначеного закону до складу валових витрат включаються: суми будь-яких витрат, сплачених (нарахованих) протягом звітного періоду у зв'язку з підготовкою, організацією, веденням виробництва, продажем продукції (робіт, послуг) і охороною праці, у тому числі витрати з придбання електричної енергії (включаючи реактивну), з урахуванням обмежень, установлених пунктами 5.3 - 5.7 цієї статті.

Відповідно до п.п. 5.3.9.п. 5.3 ст. 5 Закону № 334/94 не включаються до складу валових витрат витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку.

Згідно з п. 5.11 ст. 5 вищевказаного Закону установлення додаткових обмежень щодо віднесення витрат до складу валових витрат платника податку, крім тих, що зазначені у цьому Законі, не дозволяється.

Пунктом 1.7. статті 1 Закону України "Про податок на додану вартість" №168/97-ВР від 03.04.1997 р. (далі Закон № 168) встановлено, що податковий кредит - сума, на яку платник податку має право зменшити податкове зобов'язання звітного періоду, визначена згідно з цим Законом.

Згідно пп.7.4.1. п.7.4. ст.7 Закону №168 податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 81 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:

- придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;

- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та/або поставці товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари (послуги) та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Якщо у подальшому такі товари (послуги) починають використовуватися в операціях, які не є об'єктом оподаткування згідно зі статтею 3 цього Закону або звільняються від оподаткування згідно зі статтею 5 цього Закону, чи основні фонди переводяться до складу невиробничих фондів, то з метою оподаткування такі товари (послуги), основні фонди вважаються проданими за їх звичайною ціною у податковому періоді, на який припадає початок такого використання або переведення, але не нижче ціни їх придбання (виготовлення, будівництва, спорудження).

Пунктом 7.4.5. п.7.4. ст.7 Закону № 168 встановлено, що не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені податковими накладними чи митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з підпунктом 7.2.6 цього пункту).

У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим підпунктом документами, платник податку несе відповідальність у вигляді фінансових санкцій, установлених законодавством, нарахованих на суму податкового кредиту, не підтверджену зазначеними цим підпунктом документами.

Відповідно до пп. 7.2.3 п. 7.2 ст. 7 Закону №168 податкова накладна складається у момент виникнення податкових зобов'язань продавця у двох примірниках. Оригінал податкової накладної надаються покупцю, копія залишається у продавця товарів (робіт, послуг).

Згідно п.п. 7.2.6. п.7.2. ст.7 Закону України "Про податок на додану вартість" податкова накладна видається платником податку, який поставляє товари (послуги), на вимогу їх отримувача, та є підставою для нарахування податкового кредиту.

Відповідно п.п. 7.5. вказаного Закону датою виникнення права платника податку на податковий кредит вважається дата здійснення першої з подій:

- або дата списання коштів з банківського рахунку платника податку в оплату товарів (робіт, послуг), дата виписки відповідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з використанням кредитних дебетових карток або комерційних чеків;

- або дата отримання податкової накладної, що засвідчує факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг).

Згідно п.п.7.2.1.п. 7.2. ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" платник податку зобов'язаний надати покупцю податкову накладну, що має містити зазначені окремими рядками:

а) порядковий номер податкової накладної;

б) дату виписування податкової накладної;

в) повну або скорочену назву, зазначену у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість;

г) податковий номер платника податку (продавця та покупця);

д) місце розташування юридичної особи або місце податкової адреси фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість;

е) опис (номенклатуру) товарів (робіт, послуг) та їх кількість (обсяг, об'єм);

є) повну або скорочену назву, зазначену у статутних документах отримувача;

ж) ціну поставки без врахування податку;

з) ставку податку та відповідну суму податку у цифровому значенні;

и) загальну суму коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку.

Податкова накладна виписується на кожну повну або часткову поставку товарів (робіт, послуг). У разі коли частка товару (робіт, послуг) не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом державної податкової служби України, та враховується у визначенні загальних податкових зобов'язань.

Платники податку повинні зберігати податкові накладні протягом строку, передбаченого законодавством для зобов'язань із сплати податків.

Право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку у порядку, передбаченому статтею 9 цього Закону.

Розділ V ПК України визначає платників податку на додану вартість, об'єкти, базу та ставки оподаткування.

Згідно пункту 185.1 статті 185 ПК України об'єктом оподаткування є операції платників податку з: постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу; ввезення товарів (супутніх послуг) на митну територію України в митному режимі імпорту або реімпорту (далі - імпорт); вивезення товарів (супутніх послуг) у митному режимі експорту або реекспорту (далі - експорт); з метою оподаткування цим податком до експорту також прирівнюється постачання товарів (супутніх послуг), які перебувають у вільному обігу на території України, до митного режиму магазину безмитної торгівлі, митного складу або спеціальної митної зони, створених згідно з положеннями глав 35 - 37 Митного кодексу України; з метою оподаткування цим податком до імпорту також прирівнюється постачання товарів (супутніх послуг) з-під митного режиму магазину безмитної торгівлі, митного складу або спеціальної митної зони, створених згідно з положеннями глав 35 - 37 Митного кодексу України, для їх подальшого вільного обігу на території України; постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.

У п.187.1. ст. 187 ПК України зазначено, що датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;

б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Відповідно до п. 198.1. ст.198 ПК України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з:

а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг;

б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності);

в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України;

г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:

- дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;

- дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною (п. 198.2 ст.198 ПК України).

Згідно з п. 198.3. ПК України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до ст. 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 ст.193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:

- придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;

- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Відповідно до п.200.1. ст.200 ПК України сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.

З аналізу вищевказаних норм, суд робить висновок, що для включення суми податку на додану вартість до суми податкового кредиту необхідно дотримання двох умов:

- наявність податкової накладної чи митної декларації,

- придбання або виготовлення товару і послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях в рамках господарської діяльності платника податку; придбання (будівництво, спорудження) (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи) в тому числі з метою використання у виробництві або постачанні товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку.

Таким чином, умовами для включення нарахованої (сплаченої) суми ПДВ у склад податкового кредиту є наявність документального підтвердження використання витрат підприємства в його господарської діяльності та наявність належно заповнених податкових накладних.

Таким чином, суд вважає, що первинними документами податкового та бухгалтерського обліку ТОВ «Кримбетон» (видаткові накладні, податкові накладні, акти списання, банківські виписки) не підтверджуються висновки, встановлені за актом перевірки ДПІ у м. Сімферополі АР Крим ДПС № 10382/15-2/35109433 від 21.12.2012 року щодо заниження позивачем податку на прибуток на загальну суму 33 296,00 грн., та завищення податкового кредиту та заниження суми ПДВ до сплати в бюджет у сумі 26 635,56 грн. за період з грудня 2010 р. по лютий 2011 р.

Зазначене також підтверджується висновком № 81/13 судової економічної експертизи від 23.08.2013 року, з яким суд погоджується (а.с. 149-164).

За таких умов, податкові повідомлення-рішення № 0000161502 та № 0000321501 від 08.01.2013 року, є такими, що прийняті Державною податковою інспекцією у м. Сімферополі АР Крим ДПС протиправно, у зв'язку з чим підлягають скасуванню.

Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

У судовому засіданні 17.09.2013 року оголошена вступна та резолютивна частина постанови, згідно зі ст. 160 КАСУ постанова складена у повному обсязі 20.09.2013 року.

Керуючись ст.ст. 94,158-163,167 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції в м. Сімферополі Автономної Республіки Крим Державної податкової служби № 0000161502 від 08.01.2013 року та № 0000321501 від 08.01.2013 року.

3. Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Кримбетон» (ЄДРПОУ 35109433) витрати зі сплати судового збору у сумі 689,47 грн. (шістсот вісімдесят дев'ять грн. сорок сім коп.).

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя підпис Кірєєв Д.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення17.09.2013
Оприлюднено25.10.2013
Номер документу34309525
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/1028/13-а

Ухвала від 25.02.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дугаренко Ольга Володимирівна

Ухвала від 12.11.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дугаренко Ольга Володимирівна

Постанова від 17.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

Ухвала від 26.02.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

Ухвала від 04.02.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

Ухвала від 25.01.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні