Рішення
від 21.10.2013 по справі 924/1186/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

29000, м. Хмельницький, майдан Незалежності, 1 тел. 71-81-84, факс 71-81-98


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"21" жовтня 2013 р.Справа № 924/1186/13

Господарський суд Хмельницької області у складі cудді Гладія С.В., розглянувши матеріали справи за позовом Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, м. Хмельницький

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Медтехторгсервіс", м. Хмельницький

про стягнення не сплаченого у добровільному порядку накладеного штрафу у розмірі 10000 грн. та пені за прострочення сплати штрафу у розмірі 10000 грн.

Представники сторін:

позивача: Степанова Т.Ю. - представник за довіреністю №27 від 01.07.13р.

відповідача : не з'явився

В судовому засіданні відповідно до ч.2 ст.85 ГПК України проголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Суть спору: позивач звернувся з позовом, в якому просить суд стягнути не сплачений у добровільному порядку штраф у розмірі 10000 грн. та пеню за прострочення сплати штрафу у розмірі 10000 грн.

В обгрунтування позовних вимог зазначає, що рішенням адміністративної колегії Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 21.02.13р. №8-рш визнано дії ТОВ „Фарм-Холдінг" та ТОВ „Медтехторгсервіс", які полягали у вчиненні антиконкурентних узгоджених дій під час проведення 18.01.12р. управлінням охорони здоров'я Кам'янець - Подільської міської ради процедури відкритих торгів щодо закупівлі препаратів лікарських (наркотики), порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого п.1. ст.50, п.4 ч.2 ст.6 Закону України „Про захист економічної конкуренції" у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, шляхом спотворення результатів торгів.

В зв'язку з цим, на ТОВ „Медтехторгсервіс" накладено штраф у розмірі 10000 грн.

Листом від 25.02.13р. №01-23/07-929 відповідачу було надіслано копію зазначеного рішення та попереджено, що у разі несплати штрафу у встановлений в рішенні строк з дня отримання копії зазначеного рішення, буде додатково нараховуватися пеня в розмірі 1,5% від суми штрафу за кожен день прострочення.

Проте, лист позивача повернутий на його адресу відділенням поштового зв'язку з відміткою „не проживає" у зв'язку з чим позивачем у відповідності до ч.1 ст.56 ЗУ „Про захист економічної конкуренції", 26.03.13р. в газеті „Подільські вісті" оприлюднена інформація про прийняте рішення №8-рш від 21.02.13р.

У визначений строк відповідач штраф не сплатив, тому за прострочення виконання рішення, позивачем нараховано пеню за період з 06.06.13р. по 16.09.13р. (103 днів), яка розрахована: розмір пені (10000 х 1,5%) = 150 грн. (пеня за один день) х 103 (дні прострочки) = 15450,00 грн.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, наполягає на їх задоволенні.

Ухвалою господарського суду від 18.09.2013р. прийнято позовну заяву та порушено провадження у справі №924/1186/13. Сторони про час і місце проведення судового засідання повідомленні належним чином.

В судові засідання 01.10.2013р. та 21.10.2013р. відповідач за викликом не з'явився, доказів поважності причин неявки та відзиву на позов не надав.

У відповідності до ст. 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Неявка в судове засідання господарського суду представника відповідача не перешкоджає розгляду справи по суті та не тягне за собою перенесення розгляду справи на інші строки. Тому, для уникнення зловживання правом з боку відповідача, враховуючи, що судом вжито всіх заходів щодо належного повідомлення відповідача про слухання справи в суді, суд вважає за необхідне розглянути дану справу по суті, на підставі до ст. 75 ГПК України за наявними у ній документами.

Суд, оцінивши подані сторонами по справі докази вважає за можливе прийняти рішення по суті.

Розглядом матеріалів справи судом встановлено:

Розпорядженням адміністративної колегії Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 11.05.2012р. №52-р розпочато розгляд справи №02-08/52-12 відносно суб'єктів господарювання: ТОВ „Медтехторгсервіс" та ТОВ „Фарм - Холдінг" за ознаками порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого п.1 ст. 50, п.4 ч.2 ст.6 Закону України „Про захист економічної конкуренції" у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які полягали у спотворенні результатів торгів.

Рішенням адміністративної колегії Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 21.02.2013 року №8-рш по справі №02-08/52-12 визнано дії товариства з обмеженою відповідальністю „Фарм-Холдінг" та товариства з обмеженою відповідальністю „Медтехторгсервіс", які полягали у вчиненні антиконкурентних узгоджених дій під час проведення 18.01.2012 року Управлінням охорони здоров'я Кам'янець - Подільської міської ради (вул. І. Франка, 30, м. Кам'янець - Подільський, 32300) процедури відкритих торгів щодо закупівлі препаратів лікарських (наркотики), порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, шляхом спотворення результатів торгів та відповідно до абзацу другого частини другої статті 52 Закону України "Про захист економічної конкуренції" накладено на ТОВ „Медтехторгсервіс" та ТОВ „Фарм - Холдінг" штраф в розмірі 10000,00 грн. на кожного.

В даному рішенні зазначено, що в ході збору та аналізу доказів у справі № 02-08/52-12 встановлено, що листом від 20.03.2012р. №72/21/3095 Управлінням Служби безпеки України у Хмельницькій області повідомлено відділення щодо можливих ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції під час участі ТОВ „Медтехторгсервіс" та ТОВ „Фарм - Холдінг" у процедурі відкритих торгів щодо закупівлі препаратів лікарських (наркотики) Управлінням охорони здоров'я Кам'янець - Подільської міської ради.

18.01.2012р. року Управлінням охорони здоров'я Кам'янець - Подільської міської ради (вул. І. Франка, 30, м. Кам'янець - Подільський, 32300) (надалі - Управління, Замовник) проведено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі препаратів лікарських (наркотики).

Оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю препаратів лікарських (наркотики) було опубліковано в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель 02.01.2012 року №12011WZ0609.

На адресу Управління 18.01.2012 надійшло дві пропозиції щодо участі у процедурі відкритих торгів від: - ТОВ «Медтехторгсервіс»; - ТОВ «Фарм-Холдінг».

Відповідно до Реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій), надання пропозицій учасниками відбулося в один день 18.01.2012р., що може свідчити про узгоджену поведінку участі у тендері.

18.01.2012р. відбулось засідання Тендерного комітету, на якому було розглянуто тендерні пропозиції учасників торгів. Відповідно до Протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів, тендерні пропозиції учасників були наступними: ТОВ „Медтехторгсервіс" вартість цінової пропозиції складала - 76454,23 грн., ТОВ „Фарм - Холдінг" вартість цінової пропозиції складала 64807,13 грн.

Пропозиції обох учасників торгів визнано такими, що повністю відповідають кваліфікаційним вимогам тендерної документації. Оцінка тендерних пропозицій здійснювалась на основі ціни товару, тобто, переможцем торгів вважається учасник, який подав тендерну пропозицію, що відповідає вимогам Замовника та має найнижчу ціну.

За результатами оцінки пропозицій конкурсних торгів на закупівлю за державні кошти препаратів лікарських (наркотики) Управлінням, переможцем торгів визнано ТОВ «Фарм-Холдінг».

Відповідно до Звіту про результати проведення процедури відкритих торгів №9 від 10.02.2012 року, переможцем тендеру визначено ТОВ «Фарм-Холдінг», з яким 08.02.2012 року Замовником укладено договір про закупівлю товарів (препаратів лікарських (наркотики) за державні кошти, на загальну суму 64807,13 грн.

Відповідно до документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги, складеної Замовником, учаснику торгів для участі у тендері необхідно було надати пропозицію конкурсних торгів, зразок якої було наведено у документації конкурсних торгів (відкриті торги).

Відповідно до листів ТОВ «Медтехторгсервіс» від 23.04.2012 №51 та ТОВ «Фарм- Холдінг» від 23.04.2012 №167 Тендерний комітет Замовника під час підготовки та проведення процедури закупівлі жодних нарад, консультацій, зборів із представниками учасників не проводив. В період підготовки та проведення торгів Тендерний комітет не надавав підприємствам - учасникам торгів, представникам або працівникам підприємств шаблонів, документів, таблиць, форм документів, зразків документів, в тому числі в електронному вигляді; крім тих, що містились в документації конкурсних торгів.

Для участі у процедурі закупівлі препаратів лікарських (наркотики) ТОВ «Фарм-Холдінг» та ТОВ «Медтехторгсервіс» надали пропозиції конкурсних торгів, які мають однакові помилкові відступи першого та другого абзаців пропозиції конкурсних торгів, що відрізняється від стилю оформлення, передбаченого документацією конкурсних торгів Замовника.

Для участі у процедурі закупівлі препаратів лікарських (наркотики) ТОВ «Фарм-Холдінг» та ТОВ «Медтехторгсервіс» надали Реєстри документів цінової пропозиції, які не вимагалися документацією конкурсних торгів та мають однакову назву, однаковий вигляд і стиль оформлення.

Відповідно до документації конкурсних торгів для процедури закупівлі - відкриті торги, складеної Замовником, пропозиція конкурсних торгів учасника повинна містити документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.

Для участі у процедурі закупівлі препаратів лікарських (наркотики) ТОВ «Фарм-Холдінг» та ТОВ «Медтехторгсервіс» надали інформаційні довідки про виконання договорів за предметом закупівлі в 2011 році, які мають однакову назву, однаковий вигляд і стиль оформлення.

Для участі у процедурі закупівлі препаратів лікарських (наркотики) ТОВ «Фарм-Холдінг» та ТОВ «Медтехторгсервіс» надали довідки про підприємство, які мають однакову назву, однаковий вигляд і стиль оформлення.

Для участі у процедурі закупівлі препаратів лікарських (наркотики) ТОВ «Фарм-Холдінг» та ТОВ «Медтехторгсервіс» надали гарантійні листи (без номера та дати), які не вимагалися документацією конкурсних торгів та мають однакову назву, зміст, однаковий вигляд і стиль оформлення та граматичні помилки (у назві «Гарантійний» та помилковий відступ п'ятого абзацу).

У зазначених довідках, наданих ТОВ «Фарм-Холдінг» та ТОВ «Медтехторгсервіс» для участі у процедурі закупівлі препаратів лікарських (наркотики) значаться одні й ті ж працівники керівного та особового складу обох товариств, а саме: начальник комерційного відділу - Величко В. І„ бухгалтер комерційного відділу - Заєць В. В., менеджер комерційного відділу - А катова II. М.. фармацевт фармацевтичного відділу -Борецький В. В., пакувальник - Коваленко Є. Є.

Рішенням також встановлено, що ТОВ «Фарм-Холдінг» та ТОВ «Медтехторгсервіс» знаходяться за однією фактичною адресою (вул. Ватутіна, 28, м. Хмельницький, 29000) та мають одні й ті ж самі контактні телефони (70-63-67, 64-05-83, 79-66-13), дані обставини підтверджують

факт спільної підготовки пропозицій конкурсних торгів для у часті у даній процедурі

закупівлі.

Зібрані матеріали у сукупності свідчать про участь у торгах підприємств - учасників, 1 пов'язаних тісними діловими стосунками, а аналіз документації конкурсних торгів вказує на узгоджену поведінку з боку ТОВ «Фарм-Холдінг» та ТОВ «Медтехторгсервіс» під час підготовки до участі в торгах, відсутність змагальності у торгах, наслідком якої є обмеження конкуренції під час обрання переможця при проведенні торгів (тендерів) з метою забезпечення перемоги ТОВ «Фарм-Холдінг». Погоджена поведінка суб'єктів господарювання (учасників тендеру) усуває змагальність (конкуренцію) між ними і, як наслідок, призводить до спотворення конкурентного середовища при виборі замовником кращої пропозиції, яка можлива лише при справжніх умовах змагальності.

В зв'язку з цим рішенням адміністративної колегії Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 8-рш від 21.02.2013р. по справі № 02-08/52-12 визнано дії ТОВ „Фарм - Холдінг" та ТОВ „Медтехторгсервіс" порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України „Про захист економічної конкуренції" у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, шляхом спотворення результатів торгів.

За вказане порушення, відповідно до абзацу четвертого частини другої статті 52 Закону України "Про захист економічної конкуренції", накладено штраф на ТОВ „Медтехторгсервіс" в розмірі 10000,00 грн.

Крім того, в рішенні зазначено про необхідність сплатити штраф у двомісячний строк (ч.3 ст. 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції"), а також про можливість оскарження до господарського суду рішення Антимонопольного комітету України в двомісячний строк з дня його одержання (ч.1 ст. 60 Закону України "Про захист економічної конкуренції").

Згідно із представленим звітом про фінансові результати за 9 місяців 2012 року, дохід (виручка) ТОВ «Фарм-Холдінг» від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) склав - 45 020 тис. грн.

Відповідно до звіту про фінансові результати за 2012 рік, дохід (виручка) ТОВ «Медтехторгсервіс» від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) склав - 3 284, 5 тис. грн.

Таким чином, відділенням при визначенні розміру штрафу враховано наступне: ТОВ «Фарм-Холдінг» сприяло розгляду справи №02-08/52-12; ТОВ «Медтехторгсервіс» сприяло розгляду справи №02-08/52-12; порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій ТОВ «Фарм-Холдінг» та ТОВ «Медтехторгсервіс» вчинено вперше; ТОВ «Фарм-Холдінг» та "ТОВ «Медтехторгсервіс» визнали порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Листом від 25.02.13р. №01-23/07-929 відповідачу було надіслано копію зазначеного рішення та попереджено, що у разі несплати штрафу у встановлений в рішенні строк з дня отримання копії зазначеного рішення, буде додатково нараховуватися пеня в розмірі 1,5% від суми штрафу за кожен день прострочення.

Проте, лист позивача повернутий на його адресу відділенням поштового зв'язку з відміткою „не проживає" у зв'язку з чим позивачем у відповідності до ч.1 ст.56 ЗУ „Про захист економічної конкуренції", 26.03.13р. в газеті „Подільські вісті" оприлюднена інформація про прийняте рішення №8-рш від 21.02.13р.

Враховуючи те, що у визначений Законом двохмісячний строк відповідач штраф не сплатив, позивач звернувся до суду із позовом, згідно якого просив стягнути з відповідача штраф в сумі 10000грн. та пеню в сумі 15450 грн. згідно розрахунку.

За таких обставин, позивач звернувся з даним позовом до суду.

Досліджуючи надані докази, аналізуючи міркування та заперечення сторін, оцінюючи їх в сукупності, судом враховується наступне:

Згідно з ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 7 Закону України "Про Антимонопольний комітет України"№3659-XII від 26 листопада 1993 року (із змінами та доповненнями) визначено повноваження Антимонопольного комітету у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції, зокрема, розглядати заяви і справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та проводити розслідування за цими заявами і справами (п.1); приймати передбачені законодавством про захист економічної конкуренції розпорядження та рішення за заявами і справами, перевіряти та переглядати рішення у справах, надавати висновки щодо кваліфікації дій відповідно до законодавства про захист економічної конкуренції (п. 2); визначати наявність або відсутність контролю між суб'єктами господарювання або їх частинами та склад групи суб'єктів господарювання, що є єдиним суб'єктом господарювання (п.12).

Згідно зі ст. 1 Закону України „Про захист економічної конкуренції" економічна конкуренція (конкуренція) - це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.

Пунктом 1 ст. 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції" встановлено, що порушенням законодавства про захист економічної конкуренції є антиконкурентні узгоджені дії.

Згідно ст. 5 вищевказаного закону узгодженими діями є укладення суб'єктами господарювання угод у будь-якій формі, прийняття об'єднаннями рішень у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб'єктів господарювання.

У відповідності до ч. 1 ст.6 даного Закону антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції. Антиконкурентними узгодженими діями визнаються узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів (п. 4 ч. 2 ст.6 закону).

Правовий аналіз вищевказаних норм свідчить про те, що кваліфікація дій як антиконкурентних узгоджених дій за п. 1 ст. 50 та п. 4 ч. 2 ст. 6 Закону України "Про захист економічної конкуренції" потребує встановлення та зазначення у рішенні органів Антимонопольного комітету України не лише фактичних обставин, що свідчать про погоджену конкурентну поведінку суб'єктів господарювання (схожість їх дій), а й наявність у цих діях антиконкурентного характеру, тобто що вони призвели чи могли призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції, внаслідок чого спотворено результати торгів.

Як встановлено судом, рішення адміністративної колегії Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України на підставі зібраних доказів правомірно визнано дії товариства з обмеженою відповідальністю „Фарм-Холдінг" та товариства з обмеженою відповідальністю „Медтехторгсервіс", які полягали у вчиненні антиконкурентних узгоджених дій під час проведення 18.01.2012 року Управлінням охорони здоров'я Кам'янець - Подільської міської ради процедури відкритих торгів щодо закупівлі препаратів лікарських (наркотики), порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, шляхом спотворення результатів торгів та відповідно до абзацу другого частини другої статті 52 Закону України "Про захист економічної конкуренції" накладено на ТОВ „Медтехторгсервіс" та ТОВ „Фарм - Холдінг" штраф в розмірі 10000,00 грн. на кожного.

Відповідно до абзацу другого частини другої статті 52 Закону України "Про захист економічної конкуренції", за таке порушення передбачена відповідальність у вигляді накладення штрафу у розмірі до десяти відсотків доходу (виручки) суб'єктів господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф.

Статтею 48 Закону України "Про захист економічної конкуренції" передбачено, що за результатами розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції органи Антимонопольного комітету України приймають рішення.

За приписами ч.1 ст.60 Закону України "Про захист економічної конкуренції" заявник, відповідач, третя особа мають право оскаржити рішення органів Антимонопольного комітету України повністю або частково до господарського суду у двомісячний строк з дня одержання рішення. Цей строк не може бути відновлено.

Частиною першою статті 59 Закону України "Про захист економічної конкуренції" встановлено, що підставами для зміни, скасування чи визнання недійсними рішень органів Антимонопольного комітету України є: неповне з'ясування обставин, які мають значення для справи; недоведення обставин, які мають значення для справи і які визнано встановленими; невідповідність висновків, викладених у рішенні, обставинам справи; порушення або неправильне застосування норм матеріального чи процесуального права.

Крім того, відповідачем рішення територіального відділення Антимонопольного комітету України у судовому порядку не оскаржувалось.

Зі змісту ч.ч. 2, 3, 5 ст. 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" вбачається, що Рішення та розпорядження органів Антимонопольного комітету України, голів його територіальних відділень є обов'язковими до виконання. Особа, на яку накладено штраф за рішенням органу Антимонопольного комітету України, сплачує його у двомісячний строк з дня одержання рішення про накладення штрафу. За кожний день прострочення сплати штрафу стягується пеня у розмірі півтора відсотка від суми штрафу. Розмір пені не може перевищувати розміру штрафу, накладеного відповідним рішенням органу Антимонопольного комітету України.

Як встановлено судом, відповідачем у визначений ст. 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" строк (до 05.06.2013р.) штраф у добровільному порядку не сплачений. Зазначене не спростовано відповідачем.

За таких обставин, позивачем відповідно до ст. 56 Закону України "Про захист економічної конкуренції" правомірно нараховано пеню в розмірі 10000,00 грн. за період з 06.06.2013р. по 16.09.2013р.

Враховуючи вищенаведені обставини, матеріали справи, з огляду на те, що рішення Антимонопольного комітету України не визнано в судовому порядку недійсним, приписи ст.56 Закону України "Про захист економічної конкуренції", ст.25 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" позовні вимоги про стягнення не сплаченого в добровільному порядку накладеного штрафу в розмірі 10000,00 грн. та пені за прострочення сплати штрафу в розмірі 10000,00 грн. обґрунтовані, підтверджені належними доказами та підлягають задоволенню.

Згідно зі ст.ст. 44, 49 ГПК України сплата судового збору до Державного бюджету України підлягає покладенню на відповідача.

Керуючись ст.ст. 1, 12, 22, 33, 34, 43, 44, 49, 82, 84, 85, 115, 116 Господарського процесуального кодексу України, СУД -

ВИРІШИВ :

Позов Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, м. Хмельницький до Товариства з обмеженою відповідальністю "Медтехторгсервіс", м. Хмельницький про стягнення не сплаченого у добровільному порядку накладеного штрафу у розмірі 10000 грн. та пені за прострочення сплати штрафу у розмірі 10000грн. задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Медтехторгсервіс" (м. Хмельницький вул. Ватутіна, 28 код 32517688) на користь Хмельницького обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (м. Хмельницький, вул. Театральна, 54, код 21312821) 10000грн. (десять тисяч гривень) штрафу, 10000 грн. (десять тисяч гривень) пені для зарахування в доход державного бюджету України на рахунок управління Державного казначейства України (код ЄДРПОУ 38045529), банк одержувача ГУДКСУ у Хмельницькій області, МФО 815013, рахунок 31119106700002, код платежу 21081100 (символ звітності 106).

Видати наказ.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Медтехторгсервіс" (м. Хмельницький вул. Ватутіна, 28 код 32517688) в доход державного бюджету України (по коду класифікації доходів бюджету 22030001, символ звітності 206, р/р 31218206783002, отримувач УДКСУ у м. Хмельницькому, код ЄДРПОУ отримувача 38045529, банк отримувача ГУДКСУ у Хмельницькій області, МФО 815013, призначення платежу: "Судовий збір, Код 03500128, пункт ставок судового збору") судовий збір в сумі 1720,50 грн. (одна тисяча сімсот двадцять гривень 50 коп.)

Видати наказ.

Повний текст рішення складено 24.10.2013р.

Суддя С.В. Гладій

Віддрук. 3 прим. :

1 - до справи,

2 - позивачу, (м. Хмельницький, вул. Театральна,54)

3 - відповідачу.(м. Хмельницький, вул. Ватутіна,28) (реком.)

СудГосподарський суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення21.10.2013
Оприлюднено30.10.2013
Номер документу34424616
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —924/1186/13

Рішення від 21.10.2013

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Гладій С.В.

Ухвала від 18.09.2013

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Гладій С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні