Ухвала
від 10.10.2013 по справі 4-981/11
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

10 жовтня 2013 року м. Київ К/9991/34914/11

Колегія суддів Вищого адміністративного суду України в складі:

Головуючої: Гончар Л.Я.,

Суддів: Конюшка К.В.,

Cороки М.О.,

розглянувши у попередньому судовому засіданні адміністративну справу за касаційною скаргою товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма-Одяг" на ухвалу Житомирського апеляційного адміністративного суду від 23 травня 2011 року у справі за поданням Управління по боротьбі з організованою злочинністю в Рівненській області Управління Міністерства внутрішніх справ України в Рівненській області до товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма-Одяг" про призначення позапланової перевірки,

в с т а н о в и л а:

Управління по боротьбі з організованою злочинністю в Рівненській області Управління Міністерства внутрішніх справ України в Рівненській області звернулось в суд з поданням щодо призначення позапланової виїзної документальної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма-Одяг" за період з 01.05.2008 по 01.01.2011.

Постановою Рівненського міського суду Рівненської області від 19 квітня 2011 року надано дозвіл на проведення позапланової виїзної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма-Одяг" щодо достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість на розрахунковий рахунок за період з 01.05.2008 по 01.01.2011, які виникли за рахунок від'ємного значення з податку на додану вартість, що декларувалось протягом вказаного періоду, тривалістю 10 робочих днів, з 27.04.2011 по 12.05.2011; проведення перевірки доручено працівникам Державної податкової адміністрації в Рівненській області.

Ухвалою Житомирського апеляційного адміністративного суду від 23 травня 2011 року відмовлено у відкритті апеляційного провадження за апеляційною скаргою товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма-Одяг" на постанову Рівненського міського суду Рівненської області від 19 квітня 2011 року.

У поданій касаційній скарзі товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма-Одяг" із посиланням на порушення судом апеляційної інстанції норм процесуального права, просило скасувати оскаржуване рішення та направити справу до суду апеляційної інстанції.

Заслухавши доповідь судді Вищого адміністративного суду України стосовно обставин, необхідних для прийняття рішення судом касаційної інстанції, перевіривши і обговоривши доводи касаційної скарги, правильність правової оцінки обставин справи та застосування судом апеляційної інстанції норм процесуального права, колегія суддів вважає, що скарга не підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Відмовляючи у відкритті апеляційного провадження, суд апеляційної інстанції виходив з того, що вказана справа не підлягає апеляційному розгляду в порядку адміністративного судочинства.

Колегія суддів погоджується із вказаною позицією суду апеляційної інстанції, з огляду на наступне.

Відповідно до частини другої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на всі публічно-правові спори, крім спорів, для яких законом встановлений інший порядок судового вирішення.

Відповідно до частини першої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

За змістом пункту 1 частини першої статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України справа адміністративної юрисдикції - це переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

З аналізу вказаних норм вбачається, що публічно-правовим спором за Кодексом адміністративного судочинства України є не будь-який публічно-правовий спір, а лише той, який випливає із здійснення суб'єктом владних повноважень своїх владних управлінських функцій.

В той же час, спори щодо виконання органами слідства, прокуратури, підрозділами, що здійснюють оперативно-розшукову діяльність, владних процесуальних функцій не належать до юрисдикції адміністративних судів, оскільки такі спори не випливають із здійснення суб'єктом владних повноважень своїх владних управлінських функцій.

Так, відповідно до пункту 2 частини третьої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України компетенція адміністративних судів не поширюється на публічно-правові спори, що належить вирішувати в порядку кримінального судочинства України.

З огляду на наведене, колегія суддів погоджується з висновками суду апеляційної інстанції про відсутність у вказаній справі ознак публічно-правового спору та, відповідно, наявність підстав для відмови у відкритті апеляційного провадження на підставі пункту 1 частини п'ятої статті 189 Кодексу адміністративного судочинства України.

Доводи касаційної скарги висновків суду апеляційної інстанції не спростовують. Порушень норм процесуального права при ухваленні оскаржуваного судового рішення не допущено.

Відповідно до частини третьої статті 220-1 Кодексу адміністративного судочинства України суд касаційної інстанції відхиляє касаційну скаргу і залишає рішення без змін, якщо відсутні підстави для скасування судового рішення.

Керуючись статтями 160, 167, 220, 220-1, 231 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів ,-

УХВАЛИЛА:

Касаційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма-Одяг" відхилити, а ухвалу Житомирського апеляційного адміністративного суду від 23 травня 2011 року залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення копії особам, які беруть участь у справі та може бути переглянута в порядку ст.ст.235-239 1 Кодексу адміністративного судочинства України.

Судді:

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення10.10.2013
Оприлюднено31.10.2013
Номер документу34452570
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —4-981/11

Постанова від 10.03.2011

Кримінальне

Приморський районний суд м.Одеси

Іванов В. В.

Постанова від 13.07.2011

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Драч Ю. І.

Постанова від 05.12.2011

Кримінальне

Комсомольський районний суд м.Херсона

Дзиговський Ю. В.

Постанова від 28.11.2011

Кримінальне

Комсомольський районний суд м.Херсона

Дзиговський Ю. В.

Постанова від 18.07.2011

Кримінальне

Суворовський районний суд м.Херсона

Корецький Д. Б.

Ухвала від 23.05.2011

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Майор Г.І.

Ухвала від 10.10.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Гончар Л.Я.

Ухвала від 07.10.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Гончар Л.Я.

Постанова від 21.11.2011

Кримінальне

Червонозаводський районний суд м.Харкова

Дідовець В. А.

Постанова від 04.01.2012

Кримінальне

Червонозаводський районний суд м.Харкова

Дідовець В. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні