Постанова
від 15.10.2013 по справі 801/8654/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

cpg1251

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ПОСТАНОВА

Іменем України

15 жовтня 2013 р. (11:40)м. Сімферополь Справа №801/8654/13

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Радчука А.А., за участю секретаря судового засідання Єпексімової Т.Є., без участі представників сторін розглянув в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом

Джанкойської об'єднаної державної податкової інспекції Головного Управління Міндоходів в АР Крим

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Аквавіт"

про стягнення.

Суть справи. Джанкойська об'єднана державна податкова інспекція ГУ Міндохоів в АР Крим (далі - позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Аквавіт" (далі - відповідач) про стягнення податкового боргу в розмірі 46 748,01 грн.

Ухвалами Окружного адміністративного суду від 06.09.13р. відкрито провадження у справі, після закінчення підготовчого провадження справу призначено до судового розгляду.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, повідомлен належним чином, надав клопотання про розгляд справи за його відсутністю, в який просила позовні вимоги задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про день, місце і час розгляду справи повідомлявся неодноразово належним чином згідно ст.33 КАС України за адресою місцезнаходження, про причини неявки не повідомив.

Приймаючи до уваги, що в матеріалах справи достатньо доказів з'ясування обставин по справі, керуючись ст.ст.33,128 КАС України, суд вважає можливим розглядати справу у відсутності представника відповідача в порядку письмового провадження.

Вислухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до п.4 ч. 1 ст. 17 КАС України до компетенції адміністративного суду віднесено спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених законом.

Пунктом 7 ч.1 ст.3 КАС України визначено поняття суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до ст.ст. 1, 4 Закону України від 04.12.1990 №509-ХІІ "Про державну податкову службу в Україні" (далі - Закон №509) державні податкові інспекції в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах входять до складу органів державної податкової служби і є органами виконавчої влади.

Відповідно до ст.2 Закону №509 завданнями органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством.

Згідно із п.11 ст.10 Закону №509 державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Враховуючи викладене, позивач у справі є суб'єктом владних повноважень, законом передбачено право звернення позивача до суду із позовом про стягнення заборгованості, справу належить розглядати за правилами адміністративного судочинства.

Відповідач зареєстрований як юридична особа та знаходиться на обліку у позивача як платник податків, зборів (обов'язкових платежів).

Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно п.п.41.1.1 п.41.1. ст. 41 ПК України органи державної податкової служби - щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби є контролюючими органами в розумінні Кодексу.

Таким чином, позивач є контролюючим органом по відношенню до відповідача, як платника податків.

Згідно п.41.5 ст. 41 Податкового Кодексу України органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень.

Відповідно до п. 54.1 ст. 54 Податкового кодексу України платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.

Згідно з п. 46.1 Податкового кодексу України податкова декларація - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Відповідно до п. 57.1 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

11 квітня 2013 року позивачем проведено документальну позапланову невиїзну перевірку відповідача з питань визнання умовного продажу залишків ТМЦ та основних фондів у декларації з податку на додану вартість за лютий 2012, про що складено акт перевірки № 985/22-00/31292729 від 11.04.2013 виявлено порушення п.184.7 ст.184, п. 189.1 ст.189 Податкового кодексу України, а саме: підприємством занижено податкові зобов'язання у розмірі 38324,80 грн.

Відповідачем анульовано свідоцтво платника ПДВ з причини: ТОВ "Аквавіт" у 2011р. входилось на спрощеній системі оподаткування (єдиний податок за ставкою 6%) за перший та другий квартал 2011року надало декларації з податку на додану вартість з прочерками, а за третій та четвертий квартал 2011 року декларації з податку на додану вартість відсутні, що свідчить про відсутність операцій що злягають оподаткуванню, що підтверджено деклараціями з податку на додану вартість № 11011636 від ,05.2011р., № 11016039 від 05.08.2011 та реєстрами неподаної звітності за третій та четвертий квартал. Ці показники свідчать про відсутність оподатковуваних, поставок, тобто-за останні дванадцять календарних місяців обсяги оподатковуваних поставок складають - 0,00грн.

Свідоцтво платника ПДВ від 25.06.2001р. №00678802 анульовано 13.02.2012 згідно рішення № 1 від 13.02.2012 на на підставі підпункту "г" пункту 184.1.ст. 184 Податкового Кодексу України ("особа, яка зареєстрована як платник ПДВ, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає до органу державної податкової служби декларації з ПДВ та або/подає таку декларацію, яка свідчить про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування-податкового зобов'язання чи податкового кредиту").

За перевіряємий період з 01.02.2012 по 29.02.2013 ТОВ "АКВАВІТ" зовсім не надавало податкових декларацій до Джанкойської ОДПІ ГУ Міндоходів в АРК (Нижньогірське відділення), за перше півріччя 2012 року надало лише декларацію з податку на прибуток. Останній додатковий період для ТОВ "АКВАВІТ" за який необхідно подати Декларацію по ПДВ - лютий 201 року де і необхідно було задекларувати умовний продаж товарних залишків. Остання звітність з ПДВ надана до ДПІ в серпні 2011 року за другий квартал 2011року за № 11016039 від 05.08.2011р.

Згідно відомостей декларації з податку на прибуток за перше півріччя 2010 року № 009693 від 06.08.2010 балансова вартість залишків склала 147 753 грн. основні-фонди -43 871 грн., з яких розраховано податок на додану вартість у сумі 38 324,80 грн. (29 550,6 грн.=147753,00 грн. х 20%; 8774,20 грн =43 871 грн. х 20%).

За результатами перевірки заступником начальника Джанкойської ОДПІ було прийнято податкове повідомлення - рішення № 0000122200 від 30.04.2013 на загальну суму 47 906,25 грн.; з яких донараховано податку на додану вартість - 38 325 грн., застосовано штрафних санкцій - 9581,25 грн. Податкове повідомлення - рішення спрямовано відповідачу поштою, що стверджується поштовим повідомленням від 07.05.2013, але рішення відповідачем не отримано, повернуто до позивача з позначкою "установа не знайдена".

Доказів про повну сплату узгоджених податкових зобов'язань суду не надано та станом на час прийняття рішення заборгованість складає 46 748,01 грн.

Відповідно до п.14.1.175 ст. 14 Податкового кодексу України грошове зобов'язання платника податку набуває статусу податкового боргу з моменту його узгодження та несплати у порядку, визначеному Податковим кодексом України.

Відповідно до п.п. 20.1.28 п. 20.1 ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право в тому числі стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом.

Згідно ч. 1 ст. 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності.

Відповідно до п. 95.2 статті 95 Податкового кодексу України стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

Податкова вимога надсилається платнику податків органом державної податкової служби в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення, у разі, коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, що встановлено ч. 1 п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України, тобто з урахуванням змісту поняття "податковий борг", встановленому п. 14.1.175 ст. 14 Податкового кодексу України, податкова вимога надсилається органом державної податкової служби платнику податків на суму податкового боргу.

Податкова вимога надсилається не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати суми грошового зобов'язання та повинна містити вказану в п. 59.3 ст. 59 Податкового кодексу України інформацію, зокрема, розмір податкового боргу.

Податкова вимога надсилається також платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суми податкових зобов'язань у встановлені цим Кодексом строки, без попереднього надсилання (вручення) податкового повідомлення -рішення згідно з п. 59.4. ст. 59 Податкового кодексу України.

Позивачем направлена відповідачу податкова вимога №6 від 07.06.2013, яка отримана відповідачем 21.06.2013.

Відповідачем в порядку, встановленому ст. 71 КАС України не надано доказів повного погашення суми податкового боргу, а так саме не надано даних про оскарження зазначеної вище податкової вимоги та податкових повідомлень-рішень.

За таких обставин вимоги позивача є обґрунтованими, підтверджуються матеріалами справи й підлягають задоволенню.

Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 94, 158-163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Аквавіт" (Нижньогірський район, смт. Нижньогірський, вул. Південна, 1А, ЄДРПОУ 31292729) на користь місцевого бюджету Нижньогіського району АР Крим (р/р31110029700192 ГУ ДКСУ в АР Крим м.Сімферополь, МФО 824026, ЄДРПОУ 37956998, код платежу 1401010) за рахунок коштів на рахунках у банках, обслуговуючих такого платника податків податковий борг з ПДВ станом на 21.08.2013 у розмірі 46 748 (сорок шість тисяч сімсот сорок вісім) гривні 01 коп.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення.

Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Радчук А.А.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення15.10.2013
Оприлюднено07.11.2013
Номер документу34481427
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/8654/13-а

Постанова від 15.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Ухвала від 06.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

Ухвала від 06.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Радчук А.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні