Постанова
від 01.11.2013 по справі 826/16091/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

cpg1251

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва, 8, корпус 1 Вн. № 1/295

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

01 листопада 2013 року 15:05 № 826/16091/13-а

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Клочкової Н.В., при секретарі судового засідання Висоцькій Ю.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Скайлайт" до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві про визнання протиправними дій, за участі представників сторін:

представник позивача Ярмола О.В.;

представник відповідача Власова А.В.,

На підставі частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 01 листопада 2013 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Скайлайт" (далі - позивач, ТОВ "Компанія Скайлайт") звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві (далі - відповідач, ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ Міндоходів у м. Києві) з наступними позовними вимогами:

- визнати протиправними дії ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ Міндоходів у м. Києві по внесенню змін до облікових даних позивача, зокрема, до комп'ютерної автоматизованої інформаційної системи "Інтегрована автоматизована інформаційна система ГУ Міндоходів України "Податковий блок", у тому числі в базу даних "Система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України", на підставі Акту від 16.08.2013 № 665/22-07/35624377 про неможливість проведення зустрічної звірки;

- зобов'язати ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ Міндоходів у м. Києві відновити в облікових даних позивача в усіх базах даних, зокрема, у комп'ютерній автоматизованій інформаційній системі "Інтегрована автоматизована інформаційна система ГУ Міндоходів України "Податковий блок", в базі даних "Система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України" показників сум податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, задекларованих у період за листопад та грудень 2012 року.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 11.10.2013 відкрито провадження в адміністративній справі № 826/16091/13-а.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 11.10.2013 закінчено підготовче провадження в адміністративній справі № 826/16091/13-а і призначено справу до судового розгляду.

В судовому засіданні представник позивача підтримала позовні вимоги з підстав, викладених у позовній заяві, та просила задовольнити позов у повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнала та просила відмовити у задоволенні позову з підстав, викладених у запереченнях до адміністративного позову.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Відповідачем було складено акт від 16.08.2013 № 665/22-07/35624377 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Компанія Скайлайт" щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами за період з 01.11.2012 по 31.12.2012 (далі - Акт № № 665/22-07/35624377).

На підставі Акту № 665/22-07/35624377 ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ Міндоходів у м. Києві здійснено коригування та внесено зміни до податкової звітності позивача з податку на додану вартість, які відображені в "Системі співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України", внаслідок чого між позивачем та його контрагентами виявлені розбіжності при автоматизованому співставленні податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України, що призвело до донарахування контрагентам позивача податкових зобов'язань з податку на додану вартість.

Позивач вважає, що самостійна зміна відповідачем задекларованих позивачем показників податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів порушує права позивача, як платника податків, оскільки є фактичною зміною показників декларації, здійсненою поза межами компетенції податкового органу, тому звернувся до суду.

Оцінивши за правилами статті 86 Кодексу адміністративного судочинства України надані сторонами докази та пояснення, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, Окружний адміністративний суд міста Києва погоджується з позовними вимогами ТОВ "Компанія Скайлайт", виходячи з наступних мотивів.

Спірні правовідносини врегульовано нормами Конституції України; Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України); Податкового кодексу України (далі - ПК України); "Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок", затверджених наказом ДПА України № 236 від 22.04.2011 (далі - Методичні рекомендації № 236).

Згідно пункту 73.5 статті 73 ПК України з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків. Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків. Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України .

Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 Методичних рекомендацій № 236 у разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема, у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає Акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, реєструє його у Журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від підписання Довідки про результати проведення зустрічної звірки) та вживає заходів, передбачених актами ДПС України.

Статтею 83 ПК України передбачено, що для посадових осіб органів державної податкової служби під час проведення перевірок підставами для висновків є, зокрема, податкова інформація, інші матеріали, отримані в порядку та у спосіб, передбачені цим Кодексом або іншими законами, контроль за дотриманням яких покладений на органи державної податкової служби.

Зі змісту вказаних норм вбачається, що акти про неможливість проведення зустрічних звірок не є тим самим, що і результати проведених зустрічних звірок, які є джерелом отримання податкової інформації, яка, в свою чергу, положеннями статті 83 ПК України визначена в якості підстави для висновків під час проведення перевірок. Сама по собі неможливість реалізації органами державної податкової служби визначеної законодавством компетенції щодо проведення зустрічних звірок не може вважатись доказом вчинення порушень податкового законодавства позивачем.

Згідно приписів Методичних рекомендацій № 236 результати проведеної зустрічної звірки суб'єкта господарювання підлягають врахуванню в результатах перевірки платника податків органом ДПС - ініціатором та долучаються до матеріалів такої перевірки. При отриманні матеріалів зустрічної звірки після закінчення перевірки платника податків орган ДПС - ініціатор:

у разі підтвердження реальності здійснення господарських відносин із суб'єктом господарювання (їх виду, обсягу, якості, розрахунків тощо) - долучає матеріали зустрічної звірки до матеріалів перевірки;

у разі непідтвердження реальності здійснення господарських відносин із суб'єктом господарювання (їх виду, обсягу, якості, розрахунків тощо) - здійснює заходи щодо проведення документальної позапланової перевірки такого платника податків з урахуванням вимог Кодексу.

Таким чином, жодною нормою законодавства, що регулюють правовідносини щодо проведення податковими органами зустрічних звірок платників податків, не надано право податковому органу вносити зміни до облікових даних платника податків на основі результатів проведених зустрічних звірок .

Тим більше в даному випадку зустрічна звірка не була проведена взагалі у зв'язку з порушенням документообігу відповідачем при направленні запиту на отримання інформації.

Так, запит від 16.07.2013 № 1620/10/22.3-20 "Про надання пояснень та їх документального підтвердження" (Т. 1, арк. 53) було направлено відповідачем 31.07.2013 на іншу назву підприємства - ТОВ "РІА "ТАР". При цьому, станом на 16.07.2013 ТОВ "РІА "ТАР" не було зареєстровано. Згідно нової редакції статуту позивача (Т. 1, арк. 14 - 27), з 08.07.2013 найменуванням позивача було "товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Скайлайт". Враховуючи направлення відповідачем запиту на іншу назву підприємства, конверт з вказаним запитом повернувся на адресу відповідача з відміткою УДППЗ "Укрпошта" "організація не зареєстрована" (Т. 1, арк. 54).

З наведеного вбачається, що перевірка позивача щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами за період з 01.11.2012 по 31.12.2012 призначена відповідачем з порушеннями, оскільки запит ТОВ "Компанія Скайлайт" не направлявся. Відтак, зміни до облікових даних позивача не могли вноситись відповідачем.

Відповідно до пункту 71.1 статті 71 ПК України інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності державної податкової служби - комплекс заходів із збору, опрацювання та використання інформації, необхідної для виконання органами державної податкової служби покладених на них функцій та завдань.

Пунктом 74.1 статті 74 ПК України передбачено, що податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах органів державної податкової служби або безпосередньо посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби. Перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації визначаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.

Згідно пункту 74.2 статті 74 ПК України зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій та завдань.

У відповідності до наказу ДПА України "Про організацію взаємодії органів державної податкової служби при проведенні перевірок податкових декларацій з податку на додану вартість з урахуванням інформації розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів" від 18.04.2008 № 266, затверджено Методичні рекомендації щодо взаємодії органів державної податкової служби при проведенні перевірок податкових декларацій з податку на додану вартість з урахуванням інформації розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів (далі - Методичні рекомендації № 266).

Пунктом 1.3 Методичних рекомендацій № 266 передбачено, що для реалізації взаємодії органів державної податкової служби створені такі програмні продукти: система формування та подання до органу ДПС засобами телекомунікаційного зв'язку податкової звітності в електронному вигляді щодо ведення обліку розшифрування податкового кредиту та податкових зобов'язань у розрізі контрагентів; система приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності щодо проведення автоматизованого контролю податкової декларації з податку на додану вартість на районному рівні; система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України.

Таким чином, інформаційно-електронна база "Деталізована інформація по платнику ПДВ щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" є одним з програмних продуктів центральної бази даних податкової звітності, що введена в дію ДПА України з метою проведення перевірок податкових декларацій з ПДВ, в якій по податковим періодам відображаються показники податкового кредиту та податкових зобов'язань платників податків у розрізі контрагентів.

При цьому, акт про неможливість проведення зустрічної звірки не є підставою для коригування в електронній базі податкової звітності задекларованих платником податків показників.

Як вбачається зі змісту пунктів 5.7, 5.8, 5.10, 7.1 та 7.2 Методичних рекомендацій № 266, акт про неможливість проведення зустрічної звірки може бути підставою для винесення податковим органом податкових повідомлень-рішень.

Згідно статті 63 ПК України облік платників податків ведеться з метою створення умов для здійснення контролюючими органами контролю за правильністю нарахування, своєчасністю і повнотою сплати податків, нарахованих фінансових санкцій, дотримання податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби.

Податковому органу відповідно до статті 66 ПК України надано право вносити зміни до облікових даних платника податків на підставі інформації органів державної реєстрації; інформації банків та інших фінансових установ про відкриття (закриття) рахунків платників податків; документально підтвердженої інформації, що надається платниками податків; інформації суб'єктів інформаційного обміну, уповноважених вчиняти будь-які реєстраційні дії стосовно платника податків; рішення суду, що набрало законної сили; даних перевірок платників податків.

Внесення змін до облікових даних платників податків здійснюється у порядку, встановленому центральним органом державної податкової служби.

Відповідно до пунктів 183.1, 183.12, 183.15 статті 183 ПК України будь-яка особа, що підлягає обов'язковій реєстрації чи прийняла рішення про добровільну реєстрацію як платника податку, подає до органу державної податкової служби за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) реєстраційну заяву. Центральний орган державної податкової служби веде реєстр платників податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих як платники податку. У разі зміни платником податку місцезнаходження (місця проживання) або його переведення на обслуговування до іншого органу державної податкової служби зняття такого платника з обліку в одному органі державної податкової служби і взяття на облік в іншому здійснюється в порядку, встановленому центральним органом державної податкової служби.

Системний аналіз вказаних норм дає підстави суду дійти до висновку про право відповідача вносити зміни в облікові дані платника, проте, лише в ті дані, що не пов'язані із зміною податкового навантаження чи податкового кредиту, оскільки такі зміни передбачають податкові зобов'язання, які визначені підпунктом 14.1.156 пункту 14.1 статті 14 ПК України.

Водночас згідно з підпунктом 14.1.156 пункту 14.1 статті 14 ПК України податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).

Податкові зобов'язання визначаються платником податків на підставі поданих декларацій самостійно чи визначаються контролюючим органом.

Відповідно до підпункту 14.1.157 пункту 14.1 статті 14 ПК України податкове повідомлення-рішення - письмове повідомлення контролюючого органу (рішення) про обов'язок платника податків сплатити суму грошового зобов'язання, визначену контролюючим органом у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, або внести відповідні зміни до податкової звітності.

Підпунктом 54.3.2 пункту 54.3 статті 54 ПК України передбачено, що контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо дані перевірок результатів діяльності платника податків свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках.

Крім того, згідно пункту 4.6 наказу ДПА України від 24.05.2011 № 306 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби України при організації та проведенні перевірок достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість (від'ємного значення податку на додану вартість)» у разі якщо згідно з пунктом 54.3 статті 54 Податкового кодексу України контролюючий орган самостійно визначає суму грошових зобов'язань платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення про розрахунок або перерахунок грошових зобов'язань, зроблений за результатами перевірки, за формою «Р» згідно з додатком 2 до наказу № 985.

Одночасно, відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 вказаного наказу підрозділи обліку та звітності органів державної податкової служби у день надходження інформації, вказаної у пунктах 3.11, 3.12.2 розділу 3 (на підтверджену до відшкодування суму ПДВ) та пункті 4.8 розділу 4 (на суму бюджетного відшкодування ПДВ, щодо нарахування якої на дату формування довідки не виявлено фактів порушень законодавства) цих Методичних рекомендацій, здійснюють відповідні облікові операції в картках особових рахунків платників ПДВ.

Таким чином, зміни в облікові дані операцій по податку на додану вартість здійснюються лише на підставі податкових повідомлень-рішень чи на підставі довідок, складених за результатами перевірок, коли контролюючим органом не виявлено фактів порушень платником податків законодавства України .

Відтак, внесення змін до облікових карток платника податків, що не пов'язані із зміною податкового навантаження (тобто податкової звітності, розшифровки результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України) з податку на додану вартість, можливе лише на підставі або самостійно поданої декларації платника податку на додану вартість або прийнятого контролюючим органом податкового повідомлення-рішення після закінчення строків його узгодження.

Всупереч вищенаведених норм законодавства, податкове-повідомлення рішення на підставі Акту № 665/22-07/35624377 ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ Міндоходів у м. Києві не приймалось та не могло прийматися, при цьому дані щодо безпідставності задекларованого податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість позивача за листопад та грудень 2012 року внесені до облікових даних позивача.

Крім цього, позивач підтвердив в судовому засіданні господарські операції з товариством з обмеженою відповідальністю "Катрейд" відповідними первинними документами: договорами про надання послуг із розміщення зовнішньої реклами та додатками до них, рахунками на оплату постачальника, податковими накладними, актами надання послуг, фотозвітами (Т. 1, арк. 96 - 257; Т. 2, арк. 1 - 206), внаслідок чого суд дійшов до висновку, що податковий кредит за період з з 01.11.2012 по 31.12.2012 було сформовано позивачем законно.

Оскільки відповідач самостійно вніс зміни до бази "Деталізована інформація по платнику ПДВ щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України" щодо показників податкового кредиту та податкових зобов'язань позивача, суд дійшов до висновку, що вказані дії податкового органу є протиправними.

Крім того, суд звертає увагу, що згідно ІАІС ДПС системи «податковий блок» ТОВ "Компанія Скайлайт" має стан « 36» - основний платник до кінця року.

Під час розгляду справи судом встановлено, що згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (Т. 1, арк. 13) ТОВ "Компанія Скайлайт" знаходиться за своїм місцезнаходженням. Відтак, у відповідача були відсутні підстави складати акт від 16.08.2013 № 665/22-07/35624377 про неможливість проведення зустрічної звірки позивача.

При цьому, судом встановлено, що позивач не отримував жодного запиту первинних документів від ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ Міндоходів у м. Києві для проведення перевірки, що не заперечувалося представником відповідача.

Порушене право позивача підтверджено також актом ДПІ у Солом'янському р-ні м. Києва ДПС від 30.05.2013 № 1095/22.8-17/38185978 "Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Катрейд" (код за ЄДРПОУ 38185978) щодо підтвердження господарських відносин з постачальниками та покупцями за період з 01.06.2012 по 31.01.2013" (Т. 1, арк. 71 - 82), запитом ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ Міндоходів у м. Києві від 20.09.2013 № 3792/10/26-59-22-01-24 "Про надання ТОВ "Медіа Планета" пояснень та їх документального підтвердження" (Т. 1, арк. 86), актом ДПІ у Голосіївському р-ні ГУ Міндоходів у м. Києві від 03.10.2013 № 238/2-22-01/31746729 "Про результати документальної невиїзної перевірки ПП "Еско" (код за ЄДРПОУ 31746729) з питань перевірки вимог податкового законодавства по взаємовідносинах з ТОВ "Компанія Скайлайт" за період з 01.11.2012 по 30.11.2012" (Т. 1, арк. 88 - 94).

Враховуючи вищевказані обставини справи, суд вважає доцільним зазначити, що зазначеним контрагентам позивача було нараховано податкові зобов'язання на підставі протиправно складеного акту від 16.08.2013 № 665/22-07/35624377 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ "Компанія Скайлайт" щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами за період з 01.11.2012 по 31.12.2012.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 3 ст. 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З урахуванням наведеного, суд дійшов до висновку про те, що протиправні дії ДПІ у Шевченківському р-ні ГУ Міндоходів у м. Києві, які полягають у самостійній зміні задекларованих позивачем показників податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів, суперечать нормам діючого законодавства та матеріальному інтересу, котрий має платник податків у податкових правовідносинах, і який полягає у належній фіксації податковим органом обставин господарської діяльності платника податків, неухильному дотриманні органом управління визначених законом процедур реалізації владних управлінських функцій, здійснення таких процедур лише в разі наявності визначених законом підстав.

Враховуючи все вищевикладене у своїй сукупності, суд дійшов до висновку, що позовні вимоги ТОВ "Компанія Скайлайт" є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Керуючись ст.ст. 2, 69-71, 94, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Позов товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Скайлайт" задовольнити повністю.

2. Визнати протиправними дії державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві по внесенню змін до облікових даних товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Скайлайт", зокрема, до комп'ютерної автоматизованої інформаційної системи "Інтегрована автоматизована інформаційна система ГУ Міндоходів України "Податковий блок", у тому числі в базу даних "Система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України", на підставі Акту від 16.08.2013 № 665/22-07/35624377 про неможливість проведення зустрічної звірки;

3. Зобов'язати державну податкову інспекцію у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві відновити в облікових даних товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Скайлайт" в усіх базах даних, зокрема, у комп'ютерній автоматизованій інформаційній системі "Інтегрована автоматизована інформаційна система ГУ Міндоходів України "Податковий блок", в базі даних "Система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПС України" показників сум податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, задекларованих у період за листопад та грудень 2012 року.

4. Присудити з Державного бюджету України через Головне управління Державного казначейства України в місті Києві за рахунок бюджетних асигнувань за зобов'язаннями державної податкової інспекції у Шевченківському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія Скайлайт" понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 34,50 грн. (тридцять чотири грн. 50 коп.).

Постанова набирає законної сили згідно ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, після закінчення строку на апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо постанова не оскаржена в апеляційному порядку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Строк, встановлений для подання суб'єктом владних повноважень - відповідачем до суду звіту про виконання постанови - три місяці з дня набрання постановою законної сили.

Суддя Н.В. Клочкова

Повний текст рішення складено та підписано 04.11.2013.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення01.11.2013
Оприлюднено05.11.2013
Номер документу34491489
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/16091/13-а

Ухвала від 11.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 20.01.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Шостак О.О.

Постанова від 01.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

Ухвала від 11.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Клочкова Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні