ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
м. Вінниця
31 жовтня 2013 р. Справа № 802/4247/13-а
Вінницький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Шаповалової Тетяни Михайлівни,
розглянувши у порядку письмового провадження матеріали справи
за позовом: Крижопільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Вінницькій області
до: "Підприємства Піщанської виправної колонії управління державної пенітенціарної служби України у Вінницькій області (№59)"
про: стягнення заборгованості по податку з власників транспортних засобів
ВСТАНОВИВ:
15 жовтня 2013 року до Вінницького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом звернулась Крижопільська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Вінницькій області (далі - Крижопільська ОДПІ) до "Підприємства Піщанської виправної колонії управління державної пенітенціарної служби України у Вінницькій області (№59)" про стягнення заборгованості по податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів в сумі 3606 грн. 26 коп.
Обґрунтовуючи позовні вимоги, позивач зазначив, що за відповідачем рахується заборгованість по податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів в сумі 3606 грн. 26 коп., яка станом на момент звернення до суду не сплачена.
Представник позивача у судове засідання не з'явився, проте надав заяву про розгляд справи без його участі, позовні вимоги підтримує в повному обсязі та просив їх задовольнити, посилаючись на обставини, викладені у позовній заяві.
Представник відповідача в судове засідання також не з'явився, проте на адресу суду надійшла заява про визнання позовних вимог та про розгляд справи без участі представника відповідача.
Згідно з частиною 6 статті 128 КАС України, якщо відсутні перешкоди для розгляду справи у судовому засіданні, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні.
За таких обставин, враховуючи заяви представників сторін, суд вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази в їх сукупності, суд дійшов до висновку про задоволення позову, з огляду на наступне.
Згідно довідки АБ №440372 "Підприємство Піщанська виправна колонія управління державної пенітенціарної служби України у Вінницькій області (№59)" зареєстроване Піщанською районною державною адміністрацією 05 липня 1995 року включене до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (а.с. 7).
Відповідно до довідки № 1302 від 31 серпня 2012 року "Підприємство Піщанська виправна колонія управління державної пенітенціарної служби України у Вінницькій області (№59)" взято на податковий облік в органах державної податкової служби 29 лютого 1996 року за № 1 (а.с. 6).
Станом на 01 жовтня 2013 року "Підприємство Піщанська виправна колонія управління державної пенітенціарної служби України у Вінницькій області (№59)" заборгувало перед бюджетом 3606 грн. 26 коп. по податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів.
Сума заборгованості виникла внаслідок несплати узгодженого платником податків грошового зобов'язання. Так, відповідно до розрахунку № 9000450484 від 25 лютого 2010 року Крижопільською ОДПІ нараховано 1704 грн. 00 коп. та 959 грн. 86 коп.
02 вересня 2010 року Крижопільською ОДПІ нарахована штрафна санкція відповідно до податкового повідомлення-рішення № 0002511730 від 19 серпня 2010 року в сумі 942 грн. 40 коп. (а.с. 15);
Так, з метою погашення боргу платнику було надіслано першу податкову вимогу № 01 від 09 жовтня 2001 року (а.с. 13) та другу податкову вимогу № 2/92 від 16 листопада 2001 року (а.с. 14).
Відповідно до статті 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Підпунктом 14.1.175 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України передбачено, що податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Відповідно до п.п 14.1.157 п. 14.1 ст. 14 ПК України податкове повідомлення-рішення це письмове повідомлення контролюючого органу (рішення) про обов'язок платника податків сплатити суму грошового зобов'язання, визначену контролюючим органом у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, або внести відповідні зміни до податкової звітності .
Пунктом 58.1 статті 58 ПК України визначено, що у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.
Відповідно до п. 58.3 ст. 58 ПК України, податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.
Пунктом 57.1 статті 57 Податкового кодексу України визначено, що платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Відповідно до п.57.3 ст. 57 ПК України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
Статтею 20 Податкового кодексу України визначено, що органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу, звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, що має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Оцінюючи визнання позову представником відповідача суд виходить з наступного.
Частиною третьою статті 136 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що судове рішення у зв'язку з визнанням адміністративного позову ухвалюється за правилами, встановленими статтею 112 Кодексу адміністративного судочинства України.
Відповідно до частини 1 статті 112 Кодексу адміністративного судочинства України відповідач може визнати адміністративний позов повністю або частково. Згідно з частиною 4 цієї статті суд не приймає визнання адміністративного позову і продовжує розгляд адміністративної справи, якщо ці дії відповідача суперечать закону чи порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси.
Суд, дослідивши матеріали справи та надані докази, дійшов висновку, що визнання позову не суперечить закону, не порушує нічиї права, свободи або інтереси.
Відповідно до статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно статті 86 КАС України оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Оцінивши надані докази, суд дійшов висновку, що вимоги позивача обґрунтовані, відповідають обставинам справи та наявним матеріалам, у зв'язку з чим позов підлягає задоволенню відповідно до чинного законодавства та у межах заявлених вимог.
Що стосується розподілу судових витрат, то згідно з частиною 4 статті 94 КАС України, у справах в яких позивачем є суб`єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються
Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити.
Стягнути з "Підприємства Піщанської виправної колонії управління державної пенітенціарної служби України у Вінницькій області (№59)" (вул. Центральна, 1, с. Трудове, Піщанський район, Вінницька область, код ЄДРПОУ 08679592) заборгованість по податку з власників транспортних засобів (р/р 33215807700454, код одержувача 37908698, банк одержувача ГУДКСУ у Вінницькій області, МФО 802015, код бюджету 12020100) в сумі 3606 (три тисячі шістсот шість) гривень 26 коп.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.
Відповідно до ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Суддя Шаповалова Тетяна Михайлівна
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.10.2013 |
Оприлюднено | 07.11.2013 |
Номер документу | 34572072 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Шаповалова Тетяна Михайлівна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Шаповалова Тетяна Михайлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні