Постанова
від 07.11.2013 по справі 908/2431/13
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

cpg1251

донецький апеляційний господарський суд

Постанова

Іменем України

30.10.2013 р. справа №908/2431/13

Донецький апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого: суддівМартюхіної Н.О. Агапова О.Л., Кододової О.В. від позивачаПрокурор Кучер А.Ю. Бережна Г.Ю. - за довіреністю Сосновська А.Ю. - за довіреністю від відповідачаГуліян Т.Г. - за довіренісю розглянувши апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова фірма Запоріжнафтопродукт», м. Запоріжжя на рішення господарського суду Запорізької області від 05.09.2013 року у справі№ 908/2431/13 (суддя Проскуряков К.В.) за позовомПрокурора Ленінського району м. Запоріжжя в інтересах держави в особі: Запорізької міської ради. до відповідачаТовариства з обмеженою відповідальністю «Торгова фірма Запоріжнафтопродукт», м. Луганськ пропро внесення змін до договору оренди землі від 03.11.2011р. ВСТАНОВИВ:

Рішенням господарського суду Запорізької області від 05.09.2013р. за заявою Прокурора Ленінського району м. Запоріжжя в інтересах держави в особі: 1.Луганської міської ради до Товариства з додатковою відповідальністю «Торгова фірма Запоріжнафтопродукт», м. Запоріжжя про внесення змін до договору до договору оренди землі від 03.11.2011р. позов задоволено повністю; внесені зміни до договору оренди землі від 03.11.2011, укладеного між Запорізькою міською радою (69105, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Леніна, 206) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Торгова фірма Запоріжнафтопродукт" (69005, Запорізька область, м. Запоріжжя, бул. Центральний, 9 - а, код ЄДРПОУ 36163895) щодо земельної ділянки загальною площею 0,5153 га, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Братська, 47 (кадастровий номер: 2310100000:04:020:0006), зареєстрованого у Запорізькій регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах", про що у державному реєстрі земель вчинено запис № 231010004000352, шляхом викладення п. 11 у наступній редакції:

" 11. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 202 240 (двісті дві тисячі двісті сорок) грн. 82 коп., що складає шестикратний розмір земельного податку за календарний рік в цінах 2013 року".

Не погодившись з прийнятим рішенням суду першої інстанції, Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгова фірма Запоріжнафтопродукт», м. Запоріжжя направило до Донецького апеляційного господарського суду апеляційну скаргу, в якій просить скасувати рішення господарського суду Запорізької області від 05.09.2013 року по справі №908/2431/13 та прийняти нове рішення, яким відмовити позивачам в задоволенні їх позовних вимог в повному обсязі.

В підтвердження доводів апелянт посилається на те, що суд першої інстанції здійснив розгляд справи з порушенням норм матеріального та процесуального права.

Апелянт зазначає, що 26.06.2012 року Запорізька міська рада прийняла рішення № 37 «Про внесення змін до рішення міської ради від 27.07.2011 року «Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжі», яким встановила нові коефіцієнти для розрахунку розміру орендної плати за користування земельними ділянками різного функціонального призначення.

Як підтверджено доказами наявними в матеріалах справи, рішення на яке посилається позивач, як на безумовну підставу для внесення змін до спірного договору оренди землі, оприлюднене 24.07.2012р. та набуло чинності з 01.01.2013р.

Апелянт вказує на те, що Податковим кодексом України чітко визначено, що зміни до будь-яких елементів податків і зборів не можуть вноситися пізніш як за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки. Податки та збори, їх ставки, а також податкові пільги не можуть змінюватися протягом бюджетного року (п.4.1.9 ст.4 ПК України).

Запорізька міська рада у своїй регуляторній діяльності повинна керуватися та діяти не лише відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в України», а й керуватися іншими законами, прийнятими відповідно до Основного Закону держави, як це передбачене ст.19 Конституції України.

Апелянт вказує на те, що рішення про встановлення місцевих податків і зборів офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Згідно вищенаведеного, апелянт стверджує, що рішення Запорізької області № 37, якщо воно було оприлюднене після 15 липня, повинно застосовуватись не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом, тобто з 2014 року, що судом першої інстанції було проігноровано та як наслідок прийнято неправомірне рішення.

Ухвалою від 27.09.2013р. апеляційна скарга була прийнята до провадження Донецьким апеляційним господарським судом.

У судовому засіданні 30.10.2013 року представник відповідача підтримав доводи викладені в апеляційній скарзі та просив задовольнити апеляційну скаргу а оскаржувальне рішення скасувати.

Представники позивача 30.10.2013 року через канцелярію суду надали відзив на апеляційну скаргу. У судовому засіданні апеляційної інстанції заперечували проти доводів викладених в апеляційної скарзі та просили залишити апеляційну скаргу без задоволення, а рішення без змін.

Особливості меж перегляду справи в апеляційній інстанції, передбачені нормами ст. 101 ГПК України, які полягають у тому, що у процесі перегляду справи апеляційний господарський суд за наявними у справі і додатково поданими доказами повторно розглядає справу . Додаткові докази приймаються судом, якщо заявник обґрунтував неможливість їх подання суду першої інстанції з причин, що не залежали від нього. Нормами частини 2 цієї статті передбачено, що апеляційний господарський суд не зв'язаний доводами апеляційної скарги і перевіряє законність і обґрунтованість рішення місцевого господарського суду у повному обсязі .

Обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши наявні матеріали справи, проаналізувавши застосування судом норм матеріального та процесуального права, судова колегія апеляційної інстанції встановила наступне.

03.11.2011 між Запорізькою міською радою (далі - орендодавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Торгова фірма Запоріжнафтопродукт" (далі - орендар) було укладено договір оренди землі (далі - договір), відповідно до п. 1 якого орендодавець, відповідно до рішення тридцять восьмою сесії п'ятого скликання від 23.12.2009 № 61/63, тридцять дев'ятої сесії п'ятого скликання від 24.03.2010 № 87/261 та восьмої сесії шостого скликання від 06.04.2011 № 56/2 Запорізької міської ради надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для розташування автозаправної станції № 17, яка знаходиться: м. Запоріжжя, вул. Братська, 47.

Пунктами 2, 3 договору передбачено, що в оренду передається земельна ділянка загальною площею 0,5153 га, кадастровий номер земельної ділянки: 2310100000:04:020:0006.

На земельній ділянці розміщені об'єкти нерухомого майна: будівлі і споруди орендаря, та (або) інші об'єкти, що не відносяться до нерухомого майна: відсутні.

Відповідно до п. 5 договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 3370680, 36 грн. в цінах 2010.

Пунктом 11 договору передбачено, що орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі та в розмірі: 134827,20 грн., що складає чотирьохкратний розмір земельного податку за календарний рік у цінах 2011.

Згідно підпунктів 14.2, 14.3., 14.5. п. 14 договору розмір орендної плати переглядається у разі: зміни розмірів земельного податку; підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції; зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; прийняття орендодавцем рішення про збільшення або зменшення орендної плати у відповідності до чинного законодавства.

Підпунктом 33.17 пункту 33 договору передбачено, що у випадку зміни нормативної грошової оцінки землі, розміру ставок (ставки) земельного податку, орендної плати, орендар протягом місяця з моменту прийняття такого рішення Запорізькою міською радою та/або вступу в дію відповідного нормативно-правового акту, зобов'язаний звернутись до орендодавця із заявою про внесення змін до пункту 11 договору орендної землі щодо зміни розміру орендної плати за цим договором, а також здійснити всі необхідні дії для виготовлення, укладення та державної реєстрації додаткової угоди про зміну розміру орендної плати за договором оренди землі, та подати цю додаткову угоду до податкових органів. У випадку невиконання орендарем вищевказаного обов'язку та/або відсутності укладеної додаткової угоди щодо зміни розміру орендної плати за договором оренди землі протягом 3 місяців з дати подачі заяви, вказаної у даному пункті, це є підставою для одностороннього розірвання договору оренди землі орендодавцем, та/або стягнення з орендаря збитків, що складаються з неоплаченої суми орендної плати за весь строк її несплати, та/або звернення Запорізької міської ради до суду з вимогою викласти договір оренди в частині розміру орендної плати у новій редакції.

Відповідно до п. 35 договору зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розглядається у судовому порядку.

Відповідно до п. 3 рішення дев'ятнадцятої сесії п'ятого скликання Запорізької міської ради від 03.03.2008 № 79 "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя" затверджено базову вартість 1 м 2 землі у розмірі 190,18 грн. із врахуванням індексації нормативної грошової оцінки станом на 01.01.2008.

Рішенням позачергової сесії шостого скликання Запорізької міської ради від 27.07.2011 № 16 "Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя" затверджено розміри орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжя; визначено коефіцієнт, згідно з яким встановлюється розмір орендної плати за земельні ділянки певної категорії.

Відповідно до п.п. 1, 2, 5 рішення двадцять третьої сесії шостого скликання Запорізької міської ради № 37 від 26.06.2012 "Про внесення змін до рішення міської ради № 16 від 27.07.2011 "Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжі" внесено зміни до рішення міської ради від 27.07.2011 № 16 "Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжі" шляхом викладення в новій редакції коефіцієнтів, згідно з яким встановлюється розмір орендної плати за земельні ділянки певної категорії. Зокрема, цим рішенням міської ради встановлено, що для земельних ділянок наданих для розташування автозаправних станцій, розмір орендної плати визначений 6 %.

Зобов'язано орендарів земельних ділянок, у яких розмір орендної плати, встановлений у договорі оренди землі, не відповідає даному рішенню або розрахований без урахування рішення міської ради від 03.03.2008 № 79 "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя", укласти додаткові угоди на збільшення орендної плати. Рішення набирає чинності з 01.01.2013.

24.07.2012 рішення № 37 від 26.06.2012 "Про внесення змін до рішення міської ради № 16 від 27.07.2011 "Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжі" було опубліковано у газеті Запорізька Січ № 146 (6087).

Відповідно до Витягу з технічної документації щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка знаходиться за адресою: м. Запоріжжя, вул. Братська, 47, площею 5153 м 2 , нормативна грошова оцінка земельної ділянки кв.м. земельної ділянки під забудовою складає 654,12 грн., нормативна грошова оцінка земельної ділянки під забудовою - 3370680, 36 грн.

Колегія суддів апеляційної інстанції зазначає, що відповідно до п. 14.1.136 ст. 14 Податкового кодексу України орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Пунктами 288.4. - 288.5.2. ст. 288 Податкового кодексу України передбачено, що розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем; розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом та не може перевішувати 12% грошової оцінки землі.

Відповідно до п. 34 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування" виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішується питання регулювання земельних відносин.

Статтею 18 Закону України "Про оцінку земель" встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Відповідно до ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування" рада в своїх положеннях приймає нормативні та інші акти у формі рішень, які згідно до Конституції України є обов'язковим до виконання на відповідній території та у встановленому законом порядку.

Судом апеляційної інстанції встановлено, що відповідно до п. 3 рішення дев'ятнадцятої сесії п'ятого скликання Запорізької міської ради від 03.03.2008 № 79 "Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Запоріжжя" затверджено базову вартість 1 м2 землі у розмірі 190,18 грн. із врахуванням індексації нормативної грошової оцінки станом на 01.01.2008.

Також, встановлено, що згідно рішення двадцять третьої сесії шостого скликання Запорізької міської ради № 37 від 26.06.2012 "Про внесення змін до рішення міської ради № 16 від 27.07.2011 "Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжі" встановлено, що розмір орендної плати за земельну ділянку у м. Запоріжжі, надану для розташування автозаправних станцій, дорівнює шестикратному розміру земельного податку.

Згідно з ч. 1 ст. 632 Цивільного кодексу України, ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Колегія суддів апеляційної інстанції зазначає, що підпунктами 14.2, 14.3., 14.5. п. 14 договору передбачено, що розмір орендної плати переглядається у разі: зміни розмірів земельного податку; підвищення цін, тарифів, у тому числі внаслідок інфляції; зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; прийняття орендодавцем рішення про збільшення або зменшення орендної плати у відповідності до чинного законодавства.

Як вже було встановлено, підпунктом 33.17 пункту 33 договору передбачено, що у випадку зміни нормативної грошової оцінки землі, розміру ставок (ставки) земельного податку, орендної плати, орендар протягом місяця з моменту прийняття такого рішення Запорізькою міською радою та/або вступу в дію відповідного нормативно-правового акту, зобов'язаний звернутись до орендодавця із заявою про внесення змін до пункту 11 договору орендної землі щодо зміни розміру орендної плати за цим договором, а також здійснити всі необхідні дії для виготовлення, укладення та державної реєстрації додаткової угоди про зміну розміру орендної плати за договором оренди землі, та подати цю додаткову угоду до податкових органів. У випадку невиконання орендарем вищевказаного обов'язку та/або відсутності укладеної додаткової угоди щодо зміни розміру орендної плати за договором оренди землі протягом 3 місяців з дати подачі заяви, вказаної у даному пункті, це є підставою для одностороннього розірвання договору оренди землі орендодавцем, та/або стягнення з орендаря збитків, що складаються з неоплаченої суми орендної плати за весь строк її несплати, та/або звернення Запорізької міської ради до суду з вимогою викласти договір оренди в частині розміру орендної плати у новій редакції.

Тобто, апеляційною інстанцією встановлено, що за умовами договору обов'язок орендаря самостійно звернутись до орендодавця з метою внесення змін до договору оренди землі у випадку зміни розміру орендної плати.

Відповідно до ст.96 Земельного кодексу України землекористувачі зобов'язані своєчасно сплачувати земельний податок або орендну плату. Згідно з ч.1 ст.15 Закону України «Про оренду землі» однією із істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду.

Як встановлено судом апеляційної інстанції вказаним договором оренди землі детально визначений механізм зміни розміру орендної плати та порядок внесення змін до договору з цього приводу.

Відповідно до ч. 1 ст. 632 Цивільного кодексу України, ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Згідно з п.34 п.35 ч.1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування» до виключної компетенції міської ради належить вирішення на пленарних засіданнях питань регулювання земельних відносин; затвердження відносно до закону ставок земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами, що є у власності відповідних територіальних громад.

Таким чином, законодавча зміна граничного розміру річної орендної плати є підставою для перегляду розміру орендної плати та внесення відповідних змін до договорів із землекористувачами.

Проте, в супереч ст.526 Цивільного кодексу України та ст. 193 Господарського кодексу України, якими передбачено, що зобов'язання повинні виконуватись належним чином відповідно до умов договору, вимог кодексу, інших актів цивільного законодавства, відповідач не виконав свій обов'язок, щодо внесення змін до договору оренди земельної ділянки, що призвело до ініціювання цього процесу безпосередньо органом місцевої влади.

З урахуванням викладеного, 13.02.2013 позивачем на адресу відповідача була направлена пропозиція "Про внесення змін до договору оренди землі" № 01/02-21/00375 від 12.02.2013, яка була отримана 16.02.2013 уповноваженим представником ТОВ "ТФ Запоріжнафтотранс", що підтверджується копією фіскального чека № 4999 від 13.02.2013 та копією повідомлення про вручення поштового відправлення № 0059659 від 13.02.2013. Позитивної відповіді чи заперечень позивач не отримав.

У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду згідно п. 4 ст. 188 ГК України.

Отже, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках встановлених договором або законом.

Разом з цим, відповідач будь-яких заперечень до запропонованої редакції позивачем п.11 договору оренди землі, суду не надав. В судовому засіданні апеляційної інстанції пояснив, що до змісту нової редакції п.11 договору оренди землі будь-яких розбіжностей чи заперечень не має. Але вважає, що зазначені зміни можуть бути внесені до договору та набути сили не раніше 2014 року.

Така позиція апелянта основана на тому, що в силу ст. 271 Податкового кодексу України рішення Запорізької міської ради № 37 від 24.07.2012р. було оприлюднене після 15 липня та повинно застосовуватись не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом, тобто з 1 січня 2014 року, тобто й внесення змін до договору повинні набувати чинності з вказаного періоду.

Що стосується зазначених заперечень відповідача, то апеляційна інстанція виходить з наступного.

Редакція п. 271.2 ст. 271 в Податкового кодексу України була внесена згідно Закону України «Про внесення змін до податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм» від 24.05.2012р. № 4834-VІ , та набрала законної сили 01.07.2012р. на цей час вже було прийняте рішення Запорізької міської ради № 37 від 26.06.2012р., тобто вказана норма п. п. 271.2 ст. 271 Податкового кодексу України набула законної сили вже після винесення рішення та не має зворотної дії.

Згідно п.271.2 ст. 271 Податкового кодексу України Рішення рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

Колегія суддів зазначає, що дані норми регулюють порядок оприлюднення рішень місцевих рад щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок, у зв'язку з чим не мають жодного відношення до рішення № 37, яким затверджено розміри орендної плати за земельні ділянки.

Нормативно грошову оцінку земель міста Запоріжжя затверджено рішенням Запорізької міської ради від 03.03.2008 № 79, тобто до набуття чинності Податковим кодексом України (01.01.2011).

Відповідно до ст. 144 Конституції України та ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в України" акти (рішення), прийняті органами місцевого самоврядування, є обов'язковими для виконання на відповідній території.

Рішення Запорізької міської ради № 16 від 27.07.2011 та № 37 від 26.06.2012 до теперішнього часу не оскаржені, є чинними і підлягають виконанню суб'єктами господарювання, які користуються земельними ділянками для здійснення підприємницької діяльності.

Крім того, відповідно до ч. 5 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування" рішення ради нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо радою не встановлено більш пізній строк введення цих рішень у дію.

Відповідно до п. 5 рішення двадцять третьої сесії шостого скликання Запорізької міської ради № 37 від 26.06.2012 "Про внесення змін до рішення міської ради № 16 від 27.07.2011 "Про затвердження розмірів орендної плати за земельні ділянки певного функціонального призначення у м. Запоріжжі" рішення набирає чинності з 01.01.2013.

Таким чином, посилання апелянта на те, що порушено порядок оприлюднення та набрання чинності рішення № 37 від 26.06.2012 є безпідставними.

Також, відповідач помилково вважає, посилаючись на п.12.3.4 ст.12 Податковий кодекс України, що рішення № 37 повинно бути оприлюдненим до 15.07.2012р.

Рішення міської ради № 37 прийнято 26.06.2012р, опубліковано 24.07.2012р, набрало чинності з дати зазначеної у самому рішенні - 01.01.2013р.

Податковим кодексом України передбачено, що зміни будь-яких елементів податків та зборів не можуть вноситись пізніш, ніж за шість місяців до початку нового бюджетного періоду, в якому будуть діяти нові правила та ставки (п.4.1.9. ст.4).

У відповідності до норм п.9.1.10 ст.9 та п.14.1.147 ст.14 Податкового кодексу України, плата за землю ( у формі земельного податку та орендної плати) визначається загальнодержавним податком.

Згідно зі ст. 3 Бюджетного кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів , що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року

Колегія суддів апеляційної інстанції зазначає, що оскільки рішення міської ради № 37 прийнято 26.06.2012, тобто більш ніж за шість місяців до 01.01.2013р., то вимоги чинного законодавства щодо строків внесення змін до елементів податків дотримано в повній мірі.

Інших вимог до строків прийняття або публікації рішень про встановлення або зміну загальнодержавних податків чинним законодавством не передбачено.

Крім того, суд апеляційної інстанції виходить з того, що відповідно до ч.2 ст.187 Господарського кодексу України день набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання, щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше, отже зміни до договору оренди землі не мають зворотної сили з моменту винесення апеляційною інстанцією постанови Донецького апеляційного господарського суду.

У зв'язку з вищенаведеним суд апеляційної інстанції вважає правомірним застосування для визначення розміру орендної плати рішення Запорізької міської ради від 26.06.2012 №37, як такого, що є чинним та відповідним нормам Конституції України і законам України.

З огляду на викладене, колегія суддів дійшла висновку, що рішення господарського суду Запорізької області від 05.09.2013р. по справі № 908/2431/13 винесені відповідно до норм матеріального та процесуального права, а тому підлягають залишенню без змін.

Апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення.

Керуючись ст.ст. 99, 101, 102, 103, 105, 106 Господарського процесуального кодексу України, Донецький апеляційний господарський суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова фірма Запоріжнафтопродукт», м. Запоріжжя на рішення господарського суду Запорізької області від 05.09.2013р. по справі № 908/2431/13 залишити без задоволення.

Рішення господарського Запорізької області від 05.09.2013р. по справі № 908/2431/13 залишити без змін.

Постанова апеляційної інстанції набирає законної сили з дня її прийняття.

Постанову апеляційної інстанції може бути оскаржено до Вищого господарського суду України у касаційному порядку через Донецький апеляційний господарський суд протягом 20 днів.

Головуючий суддя Н.О. Мартюхіна

Судді: О.Л. Агапов

О.В.Кододова

СудДонецький апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення07.11.2013
Оприлюднено08.11.2013
Номер документу34603109
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/2431/13

Ухвала від 22.04.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Мамонтова О.М.

Ухвала від 24.12.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Мамонтова О.М.

Постанова від 07.11.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Мартюхіна Н.О.

Ухвала від 27.09.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Мартюхіна Н.О.

Рішення від 05.09.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

К.В. Проскуряков

Ухвала від 16.07.2013

Господарське

Господарський суд Запорізької області

К.В. Проскуряков

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні