8.1.5
ПОСТАНОВА
Іменем України
31 жовтня 2013 року Справа № 812/8545/13-а
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Шембелян В.С.
при секретарі судового засідання: Козловській А.О.
за участю представника позивача: Пивоварова Д.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративний позов Державної податкової інспекції у місті Красному Лучі Головного управління Міндоходів у Луганській області до Громадського об'єднання „Краснолуцька федерація вільної боротьби" про стягнення податкового боргу в сумі 6461,00 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
09 жовтня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної податкової інспекції у місті Красному Лучі Головного управління Міндоходів у Луганській області до Громадського об'єднання „Краснолуцька федерація вільної боротьби" про стягнення податкового боргу в сумі 6461,00 грн.
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено наступне.
Громадське об'єднання „Краснолуцька федерація вільної боротьби" зареєстроване розпорядженням Виконавчого комітету Краснолуцької міської ради №574 від 05.06.2001 року. Відповідач є платником податків та зборів і перебуває на податковому обліку в Державній податковій інспекції у м. Красному Лучі ГУ Міндоходів у Луганській області.
Підприємство має заборгованість перед бюджетом, станом на 20.09.2013 року у розмірі 6461,00 грн., у тому числі:
з податку прибуток приватних підприємств у розмірі 6461,00 грн., в тому числі штрафна санкція 6461,00 грн. на підставі:
- податкового повідомлення-рішення № 0000361501 від 19.04.2011р., штрафна санкція - 170 грн., термін сплати - 14.05.11р.;
- податкового повідомлення-рішення № 0001381501 від 11.07.2011р., штрафна санкція - 1 грн. термін сплати - 31.07.11р.;
- податкового повідомлення-рішення № 0002791501 від 13.12.2011р., штрафна санкція - 1020 грн. термін сплати - 05.01.12р.;
- податкового повідомлення-рішення № 0002491501 від 16.11.2011р., штрафна санкція - 1020 грн. термін сплати - 24.01.12р.;
- податкового повідомлення-рішення № 00000071500 від 19.03.2012р., штрафна санкція - 170 грн. термін сплати - 12.04.12р.; , »
- податкового повідомлення-рішення № 0000901500 від 04.07.2012р., штрафна санкція - 1020 грн. термін сплати - 23.07.12р.;
- податкового повідомлення-рішення № 0001551500 від 24.09.2012р., штрафна санкція - 1020 грн. термін сплати - 08.10.12р.;
- податкового повідомлення-рішення № 0001841500 від 26.11.2012р., штрафна санкція - 1020 грн. термін сплати - 09.12.12р.;
- податкового повідомлення-рішення № 0000391500 від 24.04.2013р., штрафна санкція - 1020 грн. термін сплати - 31.05.13р.
Таким чином, у зв'язку з несплатою у встановлені законом терміни узгоджених сум податкових зобов'язань з податку на прибуток, загальна сума податкового боргу складає 6461,00 грн. За таких обставин позивач просить стягнути з відповідача суму податкового боргу з податку на прибуток в розмірі 6461,00 грн. в судовому порядку.
Представник позивача у судовому засіданні підтримав заявлені позовні вимоги в повному обсязі, з доводів викладених у позовній заяві та просив їх задовольнити.
Відповідач у судове засідання не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, причини неявки суду не повідомив, правом надати заперечення не скористався.
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.69-72 КАС України, суд приходить до наступного.
Судом встановлено, що Громадське об'єднання „Краснолуцька федерація вільної боротьби" зареєстроване розпорядженням Виконавчого комітету Краснолуцької міської ради №574 від 05.06.2001 року. 05 червня 2013 року за №90 видано свідоцтво про реєстрацію об'єднання громадян (а.с.13).
Відповідач перебуває на обліку в якості платника податків в Державній податковій інспекції у м. Красному Лучі ГУ Міндоходів у Луганській області, що підтверджується довідкою від 19.08.2013 №1312081400315 (а.с.15).
Стаття 67 Конституції України передбачає, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.
Відповідно до п. п. 14.1.156 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, податкове зобов'язання сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством.
Відповідно до п. п. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг - це сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Згідно із статтею 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний: вести в установленому порядку облік доходів і витрат, складати звітність, що стосується обчислення і сплати податків та зборів (підпункт 16.1.2 пункту 16.1 статті 16); подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів (підпункт 16.1.3 пункту 16.1 статті 16); сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи (підпункт 16.1.4 пункту 16.1 статті 16).
Відповідно до статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право визначати у визначених цим Кодексом випадках суми податкових та грошових зобов'язань платників податків (підпункт 20.1.27 пункту 20.1); застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 20.1.28 пункту 20.1); звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини (пункт 20.1.18 пункту 20.1).
Згідно із пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.
Платник податків відповідно до пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Статтею 36 Податкового кодексу України передбачено, що податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов'язок виникає у платника за кожним податком та збором.
Розділом ІІІ Податкового кодексу України врегульовані питання, пов'язані з обчисленням та платою податку на прибуток.
В судовому засіданні судом встановлено, що Державною податковою інспекцією в м. Красному Лучі Луганської області ДПС були прийняті наступні документи:
- податкове повідомлення-рішення № 0000361501 від 19.04.2011р., штрафна санкція - 170 грн., термін сплати - 14.05.11р. (а.с.27);
- податкове повідомлення-рішення № 0001381501 від 11.07.2011р., штрафна санкція - 1 грн. термін сплати - 31.07.11р. (а.с.26);
- податкове повідомлення-рішення № 0002791501 від 13.12.2011р., штрафна санкція - 1020 грн. термін сплати - 05.01.12р. (а.с.25);
- податкове повідомлення-рішення № 0002491501 від 16.11.2011р., штрафна санкція - 1020 грн. термін сплати - 24.01.12р. (а.с.24);
- податкове повідомлення-рішення № 00000071500 від 19.03.2012р., штрафна санкція - 170 грн. термін сплати - 12.04.12р. (а.с.23);
- податкове повідомлення-рішення № 0000901500 від 04.07.2012р., штрафна санкція - 1020 грн. термін сплати - 23.07.12р. (а.с.22);
- податкове повідомлення-рішення № 0001551500 від 24.09.2012р., штрафна санкція - 1020 грн. термін сплати - 08.10.12р. (а.с.21);
- податкове повідомлення-рішення № 0001841500 від 26.11.2012р., штрафна санкція - 1020 грн. термін сплати - 09.12.12р. (а.с.20);
- податкове повідомлення-рішення № 0000391500 від 24.04.2013р., штрафна санкція - 1020 грн. термін сплати - 31.05.13р.(а.с.19).
Відповідно до п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
На виконання зазначеної норми Державною податковою інспекцією у м. Красному Лучі ГУ Міндоходів у Луганській області 17 травня 2011 року Державною податковою інспекцією в м. Красному Лучі ГУ Міндоходів у Луганській області сформовано податкову вимогу № 53 (а.с. 17).
Податкову вимогу надіслано на адресу відповідачу рекомендованим листом з повідомлення та повернуто без вручення (а.с.18).
Факту оскарження відповідачем вищезазначеної вимоги від 17 травня 2011 року №53 судом на час розгляду справи не встановлено, а тому вона вважається узгодженою.
Даних про добровільну сплату відповідачем наявного податкового боргу або про відкликання податкової вимоги у суду на час розгляду справи не має.
Оскільки податкова вимога №53 від 17 травня 2012 року, є чинною (доказів про відкликання податкової вимоги суду не надано), суд прийшов до висновку, що органом державної податкової служби при зверненні до адміністративного суду з позовом про стягнення податкового боргу дотримані вимоги норм податкового законодавства.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає позовні вимоги Державної податкової інспекції в м. Красному Лучі Головного управління Міндоходів у Луганській області обґрунтованими, а адміністративний позов таким, що підлягає задоволенню в повному обсязі.
Відповідно до статті 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
Керуючись статтями 71, 94, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Державної податкової інспекції у місті Красному Лучі Головного управління Міндоходів у Луганській області до Громадського об'єднання „Краснолуцька федерація вільної боротьби" про стягнення податкового боргу в сумі 6461,00 грн. задовольнити повністю.
Стягнути з Громадського об'єднання „Краснолуцька федерація вільної боротьби" (код ЄДРПОУ 25991842, 94506, Луганська область, м. Красний Луч, вул. Красносельська, 21) заборгованість з податку на прибуток у сумі 6461,00 грн. (шість тисяч шістдесят одна гривня 00 коп.) на користь Державної податкової інспекції у місті Красному Лучі Головного управління Міндоходів у Луганській області (код ЄДРПОУ 38696140, 94500, Луганська область, м. Красний Луч, вул. Шевченка, 69) з рахунків у банках обслуговуючих платника податків.
Постанова суду може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
Постанову в повному обсязі складено та підписано 05 листопада 2013 року.
Суддя В.С. Шембелян
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 31.10.2013 |
Оприлюднено | 11.11.2013 |
Номер документу | 34635974 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
В.С. Шембелян
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні