5020-4/298-6/167
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ
Іменем України
РІШЕННЯ
"19" березня 2009 р. справа № 5020-4/298-6/167
За позовом: Фірми “Кардинал”
до Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради
Севастопольської міської Ради
про визнання права на приватизацію шляхом викупу, спонукання Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради підготувати та передати Севастопольській міській Раді усю необхідну документацію для включення до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу, спонукання Севастопольської міської Ради після набрання рішенням законної сили розглянути та прийняти рішення на чергової сесії про включення об'єкту до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу,
Суддя Лазарев С.Г.,
Представники сторін
Від позивача –Стайкова І.І., довіреність б/н від 05.01.2009, представник;
Від відповідача Фонд комунального майна СМР - Гатіятулін Е.Д., довіреність б/н від 01.01.2009, головний спеціаліст юридичного відділу;
Від відповідача Севастопольська міська Рада - Гатіятулін Е.Д., довіреність №03-15/508 від 05.02.2009, головний спеціаліст юридичного відділу ФКМ СМР;
Суть спора:
26.10.2006 Фірма «Кардинал»звернулась до суду з адміністративним позовом (вх. №2529) до Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради, Севастопольської міської Ради про визнання бездіяльності Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради по розгляду заяви позивача про включення об'єкту –нежитлових вбудовано-прибудованих приміщень магазину з двома крильцями, розташованого в м. Севастополі по вул. Качинське шосе, 44, у перелік об'єктів, що підлягають приватизації, неправомірною, спонукання Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради включити зазначений об'єкт до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу, спонукання Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради здійснити приватизацію об'єкту шляхом викупу.
Ухвалою від 30.10.2006 відкрито провадження в адміністративній справі №20-4/298.
В процесі судового розгляду представник позивача доповнив (вх. №33770 від 24.11.2006) позовні вимоги та просив визнати неправомірною бездіяльність Севастопольської міської Ради щодо не прийняття рішення протягом встановленого законодавством строку відносно розгляду заяви позивача про включення об'єкту у перелік об'єктів, що підлягають приватизації, визнати за Фірмою “Кардинал” право на проведення приватизації нежитлових вбудовано-прибудованих приміщень магазину (літ. А:ІІ-1, ІІ-7, літ. А1: ІІ-8-ІІ-12-ІІ-14-ІІ-18, літ. а: ІІ-13*) з двома крильцями, загальною площею 260,30 м2, розташовані в м.Севастополі по вул. Качинське шосе, 44 шляхом викупу, зобов'язати Севастопольську міську Раду прийняти рішення про включення об'єкту комунальної власності - нежитлових вбудовано-прибудованих приміщень магазину (літ. А:ІІ-1, ІІ-7, літ. А1: ІІ-8-ІІ-12-ІІ-14-ІІ-18, літ. а: ІІ-13*) з двома крильцями, загальною площею 260,30 м2, розташовані в м. Севастополі по вул. Качинське шосе, 44 до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу (т.1 арк.с.43-44).
18.12.2006 постановою господарського суду міста Севастополя по справі №20-4/298 позов задоволено повністю (т. 1 арк. с. 79-82).
22.02.2007 ухвалою Севастопольського апеляційного господарського суду постанову господарського суду міста Севастополя від 18.12.2006 по справі №20-4/298 залишено без змін (т. 1 арк. с. 133-141).
28.02.2008 ухвалою Вищого адміністративного суду України ухвалу Севастопольського апеляційного господарського суду від 22.02.2007 та постанову господарського суду міста Севастополя від 18.12.2006 у справі №20-4/298 скасовано, справу направлено на новий розгляд до господарського суду міста Севастополя (т. 1 арк.с. 172-176).
В ухвалі суд вказав на те, що з листа-відповіді Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради від 18.11.2005 заява Фірми «Кардинал»повинна бути розглянута при формуванні змін та доповнень до Переліку об'єктів комунальної власності, що підлягають приватизації шляхом продажу по викупу, на аукціоні, по конкурсу. Судами не перевірено, чи затверджений Севастопольською міською радою відповідно до ч.1 ст.7 Закону перелік об'єктів, які підлягають продажу шляхом викупу. Також не перевірена обґрунтованість доводів Фонду стосовно необхідності формування змін та доповнень до такого Переліку, на які було посилання у відповіді Фонду. Визнавши незаконною бездіяльність Фонду при розгляді заяви позивача та зобов'язавши раду включити спірний об'єкт до переліку об'єктів, що підлягають приватизації, суд одночасно зобов'язав Фонд здійснити приватизацію фірмою «Кардинал»нежитлових приміщень шляхом викупу. При цьому поза увагою судових інстанцій залишилося те, що між включенням до Переліку об'єктів, що підлягають приватизації та приватизацією необхідно провести певні дії по підготовці об'єкта до приватизації та визначите його ціну, опублікувати інформацію про приватизацію об'єкта відповідно до вимог статей 8, 9, 10, 11 Закону. Крім того, суд першої інстанції визнав за позивачем право на проведення приватизації шляхом викупу. Вказана вимога не могла бути розглянута за правилами адміністративного судочинства.
Відповідно до Рекомендацій президії Вищого господарського суду України від 27.06.2007 №04-5/120 “Про деякі питання підвідомчості і підсудності справ господарським судам” господарський спір підвідомчий господарському суду, зокрема, за таких умов: участь у спорі суб'єкта господарювання; наявність між сторонами, по-перше, господарських відносин, врегульованих Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, іншими актами господарського і цивільного законодавства, і, по-друге, спору про право, що виникає з відповідних відносин; відсутність у законі норми, що прямо передбачала б вирішення такого спору судом іншої юрисдикції.
Предметом спору в цьому позові є право позивача на приватизацію об'єкту –нежитлових вбудовано-прибудованих приміщень магазину з двома крильцями, розташованого в м. Севастополі по вул. Качинське шосе, 44, - який претендує на включення зазначених приміщень до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу. Тобто між цими особами існує спір про право, що виключає його розгляд в порядку адміністративного судочинства и незалежно від участі в ньому органу вданих повноважень, повинен вирішуватися в порядку господарського судочинства.
З огляду на вищевикладене, ухвалою від 25.12.2008 суддя Лазарев С.Г. прийняв справу до свого провадження присвоївши їй №5020-4/298-6/167 та призначив до розгляду в порядку господарського судочинства (т.2 арк.с. 1-2).
19.02.2009 від представника позивача надійшла заява про зміну позовних вимог (вх. №1822), просить визнати за позивачем право на проведення приватизації шляхом викупу, зобов'язати Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради підготувати всю необхідну документацію по об'єкту та передати її Севастопольській міській Раді для включення до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу, зобов'язати Севастопольську міську Раду після набрання рішенням законної сили розглянути на чергової сесії та прийняти рішення про включення об'єкту до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу.
Відповідач Фонд комунального майна СМР позовні вимоги не визнав, заперечення виклав згідно відзиву на позов, пояснив, що вирішення питання щодо приватизації об'єктів нерухомості входить до виключної компетенції Севастопольської міської Ради (т.1 арк.с. 70).
Розгляд справи відкладався, строк вирішення спору продовжувався в порядку статей 69, 77 Господарського процесуального кодексу України.
Згідно статей 20, 22 Господарського процесуального кодексу України у судовому засіданні представникам сторін роз'яснені процесуальні права та обов'язки.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши представлені докази, заслухав представників сторін, суд,
в с т а н о в и в :
23 квітня 2002 року між Фірмою “Кардинал” (орендар) та балансодержувачем –Державним комунальним підприємством “Аррікон” був укладений договір №104 оренди нерухомого майна, відповідно до умов якого Фірмі “Кардинал” передано в оренду нерухоме майно –окремо стояча одноповерхова нежитлова будівля, загальною площею 260,3 м2, що розташована в місті Севастополі по вул. Качинське шосе, 44 для розміщення магазину. Строк дії договору встановлений до 06.03.2005 та в подальшому продовжений (т.1 арк.с. 13-15).
Відповідно до довідки КП СМР «Аррікон»на момент укладення договору вартість об'єкту оренди складала 62520,00 грн. (т.1 арк.с.21).
Згідно пункту 5.2 договору Орендарю надано право за згодою Орендодавця здійснювати реконструкцію, розширення, технічне переозброєння орендованого майна та інші зміни, що забезпечать збільшення його вартості.
16.08.2002 наказом Управління з питань майна комунальної власності Севастопольської міської державної адміністрації №349 узгоджено проведення ремонту Орендарем за рахунок власних коштів окремо стоячої одноповерхової нежитлової будівлі, загальною площею 260,3 м2, що розташована в м. Севастополі по вул. Качинське шосе, 44, (т.1 арк.с.19).
10 травня 2006 року між Фірмою “Кардинал” (орендар) та Комунальним підприємством Севастопольської міської Ради “Аррікон” був укладений договір №104 оренди того ж нерухомого майна, найменування якого змінилось з окремо стоячої одноповерхової нежитлової будівлі на нежитлові вбудовано-прибудовані приміщення магазину (літ. А:ІІ-1, ІІ-7, літ. А1: ІІ-8-ІІ-12-ІІ-14-ІІ-18, літ. а: ІІ-13*) з двома крильцями, загальною площею 260,30 м2, розташоване в м. Севастополі по вул. Качинська шосе, 44, що підтверджується зведеним оціночним актом Державного комунального підприємства “Бюро технічної інвентаризації та державної реєстрації об'єктів нерухомого майна” №44. Строк дії договору встановлений до 09.03.2007 (т. 1 арк.с. 16-18, 61).
25.07.2005 наказом Управління з питань майна комунальної власності Севастопольської міської державної адміністрації №592 узгоджений обсяг невіддільних поліпшень у сумі 29605,50 грн. (без урахування ПДВ), що складає 47% від залишкової вартості майна, здійснених в нежитловому приміщенні по вул. Качинська шосе, 44 Орендарем за рахунок власних коштів (т.1 арк.с.20).
07.11.2005 Фірма “Кардинал” звернулась до Фонду комунального майна із заявою (вх. №910) про включення до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу нежитлових вбудовано-прибудованих приміщень магазину (літ. А:ІІ-1, ІІ-7, літ. А1: ІІ-8-ІІ-12-ІІ-14-ІІ-18, літ. а: ІІ-13*) з двома крильцями, загальною площею 260,30 м2, що розташовані в м. Севастополі по вул. Качинське шосе, 44 (т.1 арк.с.22).
18.11.2005 Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради листом вих. №1242 повідомив позивача, що заява про включення до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу нежитлових вбудовано-прибудованих приміщень магазину (літ. А:ІІ-1, ІІ-7, літ. А1: ІІ-8-ІІ-12-ІІ-14-ІІ-18, літ. а: ІІ-13*) з двома крильцями, загальною площею 260,30 м2, що розташовані в м. Севастополі по вул. Качинське шосе, 44, буде розглянута при формуванні змін та доповнень до Переліку об'єктів комунальної власності (у тому числі будівель, приміщень та споруд, які знаходяться в оренді), що підлягають приватизації шляхом продажу за викупом, на аукціоні, за конкурсом, про що буде повідомлено додатково (т.1 арк.с.23).
Відповідно до статті 43 Господарського процесуального кодексу України, оцінивши представлені докази, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі, виходячи з наступного.
Згідно статті 20 Господарського кодексу України кожний суб'єкт господарювання та споживач має право на захист своїх прав і законних інтересів. Права та законні інтереси зазначених суб'єктів захищаються шляхом: визнання наявності або відсутності прав; припинення дій, що порушують право або створюють загрозу його порушення; присудження до виконання обов'язку в натурі; іншими способами, передбаченими законом.
Відповідно до положень статті 7 Закону України “Про приватизацію державного майна” №2163-ХІІ від 04.03.1992 (з подальшими змінами і доповненнями) державну політику в сфері приватизації здійснюють Фонд державного майна України, його регіональні відділення та представництва у районах і містах, органи приватизації в Автономній Республіці Крим, що становлять єдину систему державних органів приватизації в Україні.
Статтею 1 Закону України “Про приватизацію державного майна” передбачено, що приватизація державного майна –це відчуження майна, що перебуває у державній власності, і майна, що належить Автономній Республіці Крим, на користь фізичних та юридичних осіб, які можуть бути покупцями відповідно до вказаного Закону, з метою підвищення соціально-економічної ефективності виробництва та залучення коштів на структурну перебудову економіки України.
Згідно з частиною 4 статті 3 вказаного Закону, відчуження майна, що є у комунальній власності, регулюється положеннями цього Закону, інших законів з питань приватизації і здійснюється органами місцевого самоврядування.
Продаж майна, що є у комунальній власності, здійснюють органи, створювані відповідними місцевими радами. Зазначені органи діють у межах повноважень, визначених відповідними місцевими радами, та є їм підпорядкованими, підзвітними та підконтрольними.
Рішенням сесії Севастопольської міської Ради №637 від 04.03.2003 затверджена Програма оптимізації структури комунального майна та підвищення ефективності його використання на 2003-2006 роки у місті Севастополі згідно додатку №1.
Розділом 4 вказаної Програми встановлено, що приватизація майна, яке знаходиться у комунальної власності територіальної громади міста Севастополя, здійснюється відповідно до Закону України „Про приватизацію майна державних підприємств”, „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)” та діючої Державної програми приватизації. Продаж об'єктів приватизації здійснюється по викупу, на аукціоні, по конкурсу. Спосіб приватизації „викуп” застосовується у випадках, визначених Державною програмою приватизації та діючим законодавством.
Відповідно до пункту 51 Державної програми приватизації на 2000-2002 роки, затвердженої Законом України від 18.05.2000 № 1723-III (в редакції від 27.11.2003, далі - Програма), передбачено, що у разі прийняття рішення про приватизацію орендованого державного майна, орендар одержує право на викуп цього майна, якщо він за згодою орендодавця здійснив за рахунок власних коштів поліпшення орендованого майна, яке неможливо відокремити від відповідного об'єкта без завдання йому шкоди, вартістю не менше ніж 25 % залишкової (відновної за вирахуванням зносу) вартості майна.
Згідно до статті 5 Державної програми приватизації на 2000 - 2002 роки до об'єктів приватизації групи А відносяться цілісні майнові комплекси державних, орендних підприємств та структурні підрозділи підприємств, виділені у самостійні підприємства (далі - цілісні майнові комплекси підприємств), у тому числі у процесі реструктуризації державних підприємств із середньообліковою чисельністю працюючих до 100 осіб включно або понад 100 осіб, але вартість основних фондів яких недостатня для формування статутних фондів відкритих акціонерних товариств (далі - ВАТ), а також готелі, об'єкти санаторно-курортних закладів та будинки відпочинку, які перебувають на самостійних балансах; окреме індивідуально визначене майно (в тому числі таке, яке не увійшло до статутних фондів ВАТ, будівлі, споруди та нежилі приміщення, майно підприємств, ліквідованих за рішенням господарського суду, та майно підприємств, що ліквідуються за рішенням органу, уповноваженого управляти державним майном); майно підприємств, які не були продані як цілісні майнові комплекси.
Отже, зазначене майно - нежитлові вбудовано-прибудовані приміщення магазину (літ. А:ІІ-1, ІІ-7, літ. А1: ІІ-8-ІІ-12-ІІ-14-ІІ-18, літ. а: ІІ-13*) з двома крильцями, загальною площею 260,30 м2, розташовані в м. Севастополі по вул. Качинське шосе, 44, віднесене до групи А об'єктів приватизації.
За пунктом 48 Програми продаж об'єктів групи А здійснюється відповідно до Закону України „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)” (далі - Закон) та цієї Програми.
Відповідно до приписів частин першої, третьої статті 7 Закону Фонд державного майна України, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, місцеві ради затверджують за поданням органів приватизації переліки об'єктів, які перебувають, відповідно, у загальнодержавній власності, власності Автономної Республіки Крим та комунальній власності і підлягають продажу на аукціоні, за конкурсом, викупу. Включення об'єктів малої приватизації до переліків, зазначених у частині першій цієї статті, здійснюється відповідно до Державної та місцевих програм приватизації чи з ініціативи відповідних органів приватизації або покупців.
Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради виступає органом приватизації по об'єктам права комунальної власності від імені та за дорученням Севастопольської міської Ради відповідно до Положення про Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради, затвердженого рішенням Севастопольської міської Ради №339 від 12.11.2002.
Рішенням Конституційного Суду України від 13.12.2000 по справі № 1-16/2000 щодо офіційного тлумачення окремих положень статті 7 Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)” зазначено, що положення частин першої, третьої статті 7 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" щодо ініціативи покупців про включення відповідного майна до переліку об'єктів, що підлягають приватизації треба розуміти як право покупця пропонувати проведення приватизації конкретного об'єкта малої приватизації у вказаний ним спосіб, зокрема шляхом викупу.
Суд встановив, що позивач з дотриманням наведених норм чинного законодавства звернувся до Фонду комунального майна із заявою про включення нежитлових вбудовано-прибудованих приміщень магазину (літ. А:ІІ-1, ІІ-7, літ. А1: ІІ-8-ІІ-12-ІІ-14-ІІ-18, літ. а: ІІ-13*) з двома крильцями, загальною площею 260,30 м2, що розташовані в м. Севастополі по вул. Качинське шосе, 44 до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу, що підтверджується відсутністю зауважень з боку Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради у листі №1242 від 18.11.2005 та не спростовано сторонами у справі.
Як вбачається зі змісту частини 5 статті 7 Закону, орган приватизації розглядає подану заяву і в разі відсутності підстав для відмови у приватизації, включає підприємство до переліку об'єктів, які перебувають у комунальній власності і підлягають приватизації шляхом викупу. Результати розгляду не пізніш як через місяць з дня подання заяви доводяться до заявника у письмовій формі.
Відповідно до рішення Конституційного Суду України від 13.12.2000 по справі №1-16/2000 щодо офіційного тлумачення окремих положень статті 7 Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)” положення частини п'ятої вказаної статті слід розуміти таким чином, що орган приватизації, який отримав заяву від покупця, зобов'язаний розглянути її та в разі відсутності підстав для відмови включити конкретне підприємство до переліку об'єктів, що підлягають приватизації у встановлений спосіб, або відмовити в приватизації. Недодержання органом приватизації строків розгляду заяви покупця, а також включення підприємства до іншого, ніж запропоновано покупцем, переліку об'єктів приватизації, не може розглядатися як відмова у приватизації.
Заява позивача про включення об'єкту –нежитлових вбудовано-прибудованих приміщень магазину (літ. А:ІІ-І, ІІ-7, літ. А1: ІІ-8-ІІ-12-ІІ-14-ІІ-18, літ. а: ІІ-13*) з двома крильцями, загальною площею 260,30 м2, розташовані в м. Севастополі по вул. Качинське шосе, 44, до переліку об'єктів, що підлягають приватизації, отримана відповідачем –Фондом комунального майна Севастопольської міської Ради 07.11.2005 та зареєстрована за №910, тобто відповідь від органу приватизації повинна бути направлена позивачеві у строк до 07.12.2005.
Однак, у встановлений законом місячний термін позивач відповідь від Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради про результати розгляду вказаної заяви не отримав.
Фондом комунального майна Севастопольської міської Ради на адресу Фірми “Кардинал” надісланий лист за вих. № 1242 від 18.11.2005, у якому повідомляється, що заява про включення нежилого приміщення у перелік об'єктів, яки підлягають приватизації, буде розглянуто про формуванні змін та доповнень до Переліку об'єктів комунальної власності, які підлягають приватизації та винесено на розгляд на сесії міської Ради.
Статтею 2 Закону передбачено, що об'єктами, які не можуть бути приватизовані є будівлі (споруди, приміщення) або їх окремі частини, які складають національну, культурну та історичну цінність і знаходяться під охороною держави, а також спеціалізовані підприємства торгівлі, які обслуговують виключно громадян, що мають пільги, відповідно до чинного законодавства. Стаття 6 цього ж Закону передбачає можливість виключення з переліку об'єктів малої приватизації за рішенням Фонду держмайна України, його регіональних відділень, Верховної Ради АРК і місцевих рад установ культури, приміщень і будівель соціально-побутового призначення, побудованих за рахунок коштів державних підприємств, які обслуговують населені пункти, райони, мікрорайони.
Спірне майно, не потрапляє ні під одну з вказаних категорій об'єктів і на нього не розповсюджуються обмеження на приватизацію, встановлені вказаними законами, а відповідно позивач має право на приватизацію об'єкту шляхом викупу.
З матеріалів справи вбачається, що на той момент, коли орган приватизації відповідно до закону повинен був вирішити питання про приватизацію об'єкту по вулиці Качинське шосе, 44 міста Севастополя, ніяких обмежень щодо приватизації цього об'єкту не існувало, позивач мав право на приватизацію шляхом викупу приміщень, які знаходились у нього в оренді, але орган приватизації вказане приміщення до відповідного переліку не включив, на затвердження Севастопольський міський Раді цей перелік не передав.
На момент розгляду справи відсутні законодавчо встановлені обмеження щодо приватизації орендованого майна та позивач мав право на приватизацію шляхом викупу об'єкту оренди –нежитлових вбудовано-прибудованих приміщень магазину (літ. А:ІІ-1, ІІ-7, літ. А1: ІІ-8-ІІ-12-ІІ-14-ІІ-18, літ. а: ІІ-13*) з двома крильцями, загальною площею 260,30 м2, що розташовані в м. Севастополі по вул. Качинське шосе, 44.
Таким чином, позовні вимоги Фірми «Кардинал»підлягають задоволенню повністю.
Суд вважає за необхідне стягнути з позивача в доход Державного бюджету України державне мито в сумі 81,60 грн. та витрати на сплату інформаційно-технічного забезпечення судового процесу в сумі 118,00 грн. оскільки вказані судові витрати були здійснені позивачем за правилами адміністративного судочинства.
Витрати по оплаті державного мита та інформаційно-технічному забезпеченню судового процесу віднести на відповідача Фонд комунального майна Севастопольської міської Ради згідно статті 49 Господарського процесуального кодексу України оскільки спір виник внаслідок неправильних дій зазначеної сторони.
Керуючись статтями 1, 8 Закону України “Про приватизацію державного майна”, статтями 2, 7 Закону України „Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)”, статтями 49, 69, 77, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд –
В и р і ш и в :
1. Позов задовольнити повністю.
2. Визнати за Фірмою “Кардинал” право на проведення приватизації нежитлових вбудовано-прибудованих приміщень магазину (літ. А:ІІ-1, ІІ-7, літ. А1: ІІ-8-ІІ-12-ІІ-14-ІІ-18, літ. а: ІІ-13*) з двома крильцями, загальною площею 260,30 м2, розташованих в місті Севастополі по вулиці Качинське шосе, 44 шляхом викупу.
3. Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради (99011, м. Севастополь, вул. Луначарського, 5, ідентифікацій код 25750044) підготувати відомості по об'єкту –нежитловому вбудовано-прибудованому приміщенню магазину (літ. А:ІІ-1, ІІ-7, літ. А1: ІІ-8-ІІ-12-ІІ-14-ІІ-18, літ. а: ІІ-13*) з двома крильцями, загальною площею 260,30 м2, розташованому в місті Севастополі по вулиці Качинське шосе, 44 та направити їх до Севастопольській міській Раді для включення до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу Фірмою «Кардинал»(95000, м. Сімферополь, вул. Кубанська, 23-а, ідентифікаційний код 20749600).
4. Севастопольської міської Раді (99011, м. Севастополь, вул. Леніна, 3, ідентифікацій код 24872845) після набрання рішенням законної сили розглянути на чергової сесії та прийняти рішення про включення об'єкту - нежитлових вбудовано-прибудованих приміщень магазину (літ. А:ІІ-1, ІІ-7, літ. А1: ІІ-8-ІІ-12-ІІ-14-ІІ-18, літ. а: ІІ-13*) з двома крильцями, загальною площею 260,30 м2, розташованих в місті Севастополі по вулиці Качинське шосе, 44 до переліку об'єктів, що підлягають приватизації шляхом викупу Фірмою «Кардинал»(95000, м. Сімферополь, вул. Кубанська, 23-а, ідентифікаційний код 20749600) .
5. Стягнути з Фірми «Кардинал» (95000, м. Сімферополь, вул. Кубанська, 23-а, ідентифікаційний код 20749600) в доход Державного бюджету України (п/р №31113095700007 в УДК м. Севастополя, МФО 824509, ОКПО 24035598) державне мито в сумі 81,60 грн.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
6. Стягнути з Фірми «Кардинал» (95000, м. Сімферополь, вул. Кубанська, 23-а, ідентифікаційний код 20749600) в доход Державного бюджету України (п/р №31216259700007 в УДК м. Севастополя, МФО 824509, ОКПО 24035598, код платежу 22050000, одержувач Ленінський район) витрати по сплаті інформаційно-технічного забезпечення судового процесу в сумі 118,00 грн.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
7. Стягнути з Фонду комунального майна Севастопольської міської Ради (99011 м. Севастополь, вул. Луначарського, 5, код ЕДРПОУ 25750044, відомостей про наявність поточних рахунків в установах банків немає) на користь Фірми «Кардинал»(95000, м. Сімферополь, вул. Кубанська, 23-а, ідентифікаційний код 20749600) державне мито у сумі 85,00 грн. та витрати на інформаційно–технічне забезпечення судового процесу у сумі 118,00 грн.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Копії рішення надіслати на адресу сторін.
Суддя С.Г. Лазарев
Рішення оформлено та підписано
в порядку ст. 84 ГПК України
02.04.2009.
Розсилка:
1. Фірмі “Кардинал” (95000, м. Сімферополь, вул. Кубанська, 23А);
2. Фонду комунального майна СМР (99011, м. Севастополь, вул. Луначарського, 5)
3. Севастопольській міській Ради (99011, м. Севастополь, вул. Леніна, 3)
Суд | Господарський суд м. Севастополя |
Дата ухвалення рішення | 19.03.2009 |
Оприлюднено | 05.05.2009 |
Номер документу | 3465352 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд м. Севастополя
Лазарев С.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні