Постанова
від 25.10.2013 по справі 801/9076/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ПОСТАНОВА

Іменем України

25 жовтня 2013 р. Справа №801/9076/13-а

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Суворової С.В., розглянувши адміністративну справу у письмовому провадженні

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма "Леді+"

до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Головного управління Міндоходів в АР Крим

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень.

Суть спору: 16 вересня 2013 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма «Леді+» звернулося до Окружного адміністративного суду АРК з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі Головного Управління Міндоходів в АР Крим з вимогами про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень № 0009412210 від 06.09.2013 р. (частково) у сумі 445 197 грн. (у т.ч. за основним платежем 399 502 грн. та штрафних санкцій 45 695 грн.), № 0009372210 від 06.09.2013 р.

Відповідач заперечень на адміністративний позов суду не надав.

Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 18.09.2013 року відкрито провадження у справі, закінчено підготовче провадження та призначена справа до судового розгляду на 30.09.2013 року.

Справа розглядалась судом 30.09.2013 р., 09.10.2013 р., 25.10.2013 р.

В судові засідання відповідач не з'являвся, про дату, час, місце розгляду справи був сповіщений належним чином, про причини неявки суд не повідомив. Від представника позивача надійшло письмове клопотання про розгляд справи у порядку письмового провадження за наявними у матеріалах справи документами, позов просив задовольнити.

Приписами статті 41 Кодексу адміністративного судочинства України не вимагається фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу, у разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження).

Відповідно до частини 6 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи надані позивачем до матеріалів справи доказів, на підтвердження обґрунтування адміністративного позову, яких суд вважає достатніми для вирішення спору, суд вирішив розглянути справу у письмовому провадженні.

Розглянувши матеріали справи, суд -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма «Леді +» (далі - Товариство) код ЄДРПОУ 23892515 зареєстровано юридичною особою 05.08.2008 р. Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради Автономної Республіки Крим, про що видане Свідоцтво серії А01 № 632211. (т. І, а.с. 250)

Товариство включено до ЄДР підприємств та організацій, про що видана Довідка АА № 819651, в якій вказані види діяльності за КВЕД-2010: 46.72 Оптова торгівля металами та металевими рудами; 25.11 Виробництво будівельних металевих конструкції і частин конструкцій; 25.61 Оброблення металів та нанесення покриття на метали; 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічними обладнаннями; 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.(т. II а.с. 1)

28.08.2013 року Державною податковою інспекцією у м. Сімферополі Головного Управління Міндоходів в АР Крим (далі - ДПІ) проведена документальна планова виїзна перевірка ТОВ «Фірма «Леді+» код ЄДРПОУ 23892515, з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2010 р., валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2010 р. по 31.12.2012 р., про що складено акт № 742/22-8/2389251 (далі - акт перевірки).

Актом перевірки (а.с. 96) вказано на порушення позивачем вимог:

- п. 1.31, п.п. 4.1.1 п. 4.1 ст. 4, п. 5.1, п.а. 5.2.1 п. 5.2 , п.п. 5.3.9 п. 5.3, п. 5.9 ст. 5 закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» № 283/97-ВР від 22.05.1997 р. (зі змінами та доповненнями), пп. 14.1.13, п.п. 14.1.31, п.п. 14.1.56, п.п. 14.1.185, п.п. 14.1.191, п.п. 14.1.202, п. 14.1 ст. 14, пп. 135.1, пп. 135.2, пп. 135.4 ст. 135, пп. 159.1.1 п. 159.1 ст. 159, п. 138.1.1 п. 138.1, п. 138.2, п. 138.8 ст. 138, п.п. 139.1.9 п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (зі змінами та доповненнями), в результаті чого ТОВ «Фірмою Леді +» занижено податок на прибуток у сумі 417412 грн., у тому числі за 3 квартал 2010 р. - у сумі 66613 гн., за 4 квартал 2010 р. - у сумі 56479 грн., за 1 квартал 2011 р. - в сумі 60079 грн., за 2 квартал 2011 р. на суму 40877 грн., за 3 квартал 2011 року на суму 31264 грн., за 4 квартал 2011 р. на суму 15358 грн., за 1 квартал 2012 р. на суму 33272 грн., за 2 квартал 2012 р. на суму 113470 грн.,

- п. 4.1 ст. 4, п.п. 7.4.1, 7.4.2, п.п. 7.4.5 п. 7.4, п.п. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 закону України від 03.04.1997 р. № 168/97-ВР «Про податок на додану вартість» (із змінами та доповненнями), п. 14.1.191, п. 14.1 ст. 14, п. 185.1 ст. 185, п. 188.1 ст. 188, пп. 187.1 ст. 187, п. 201.1 п. 201.4 ст. 201, п. 198.2, 198.3, 198.6 ст. 198 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (зі змінами та доповненнями), встановлено заниження податку на додану вартість всього у сумі 370980 грн., в тому числі: за серпень 2010 р. - у сумі 31040 грн., за вересень 2010 р. - у сумі 31076 грн., за жовтень 2010 р. - 28800 грн., за листопад 2010 р. - у сумі 14119 грн., за грудень 2010 р. - у сумі 9110 грн., за січень 2011 р. - у сумі 31171 грн., за лютий 2011 р. - у сумі 5653 грн., за березень 2011 р. - у сумі 12141 грн., за квітень 2011 р. - у сумі 22911 грн., за травень 2011 р. - у сумі 7310 грн., за червень 2011 р. - у сумі 5114 грн., за липень 2011 р. - у сумі 5560 грн., за серпень 2011 р. - у сумі 9863 грн., за вересень 2011 р. - у сумі 11763 грн., за жовтень 2011 р. - у сумі 9703 грн., за листопад 2011 р. - у сумі 1032 грн., за грудень 2011 р. - 2625 грн., за січень 2012 р. - у сумі 11877 грн., за лютий 2012 р. - у сумі 19811 грн., за березень 2012 р. - 89221 грн., за квітень 2012 р. - 9474 грн., за травень 2012 р. - у сумі 1606 грн., зменшено від'ємне значення різниці між сумою податкових зобов'язань та податкового кредиту всього у сумі 10652 грн., у тому числі: за листопад 2010 р. - у сумі 10441 грн., за червень 2011 р. - у сумі 211 грн.

Актом перевірки встановлені інші порушення вимог податкового законодавства, які не є предметом розгляду даної справи.

По зазначеним вище порушенням, на підставі акту перевірки відповідач прийняв 06 вересня 2013 року податкові повідомлення - рішення:

- № 0009372210 форми «Р», щодо нарахування позивачу податку на додану вартість в сумі 370980 грн. із застосуванням штрафних санкцій на суму 71678 грн.,

- № 0009412210 форми «Р», щодо нарахування позивачу податку на прибуток приватних підприємств в сумі 417412 грн. із застосуванням штрафних санкцій в сумі 67460 грн.

Не погодившись з податковими повідомленнями - рішеннями, позивач просить визнати їх протиправними та скасувати відповідно до позовних вимог.

Встановив фактичні обставини справи та відповідні цим обставинам правовідносини, надав оцінку доказам, суд вважає позов обґрунтованим, виходячи з наступного.

Перевірці підлягали документи позивача - ТОВ «Фірма «Леді +» щодо його правовідносин з контрагентами: ПП «Кримспецтехнолоджи», ПП «Севелітстрой», ТОВ «Бренд Строй», ТОВ «Будмонтажтехнології», ТОВ «Аквамарин», Фірмою «Капітель Плюс», КП «Альянс», ПП «Пан Буд», ПП «Ротонда Торг», ТОВ БВП «Строитель - Плюс», ПП «Ньютехнолоджи», ПП «Галатея», ФОП ОСОБА_2, ТОВ «Радіус Інвест», ПП «Графелон» з купівлі-продажу будівельних матеріалів у період з 01.01.2010 року по 31.12.2012 р.

В ході перевірки досліджувалися договори, видаткові накладні, акти виконаних робіт, головна книга, журнали ордери по рахункам: 311, 361, 701, 702, 704, 791, 711, 714, декларації з податку на прибуток, декларації з податку на додану вартість та інші первинні документи бухгалтерського обліку.

Відповідно до первинних документів позивача, наданих до матеріалів справи, правовідносини ТОВ «Фірма «Леді+» з контрагентами підтверджується наступним.

01 травня 2009 року та 01 січня 2011 року позивачем укладені договори купівлі-продажу з БВП «Строітель - плюс», згідно яких, позивач передавав у власність БВП «Строітель- плюс» партії товарів, а останній сплачував кошти за товар (т. І, а.с. 101,102)

Отримання будівельного матеріалу БВП «Строітель плюс» від ТОВ «Фірма «Леді+» о 2010 році за договором від 01.01.2009 р. на суму 280804,00 грн. здійснено за видатковими накладними:

- № 2224 від 10.06.2010 р. на суму 6305,00 грн. в т. р. ПДВ - 1050,83 грн., довіреністю № 669 від 08.06.2010 р. (т. І а.с. 134)

- № 1444 від 14.05.2010 р. на суму 1320,35 грн., в т.р. ПДВ - 220,06 грн., № 1442 від 14.05.2010 р. на суму 4732,00 грн. в т.р. ПДВ - 788,67 грн., № 1479 від 17.05.2010 р. на суму 1230,00 грн., в т.р. ПДВ - 205,03 грн., № 1443 від 14.05.2010 р. на суму 5062,46 грн. в т.р. ПДВ - 843,74 грн. та довіреністю № 122 від 14 травня 2010 р., (т. І, а.с. 123-125);

- № 2595 від 03.08.2010 р. на суму 3538,67 грн. в т.р. ПДВ - 589,78 грн., № 2596 від 03.08.2010 р. на суму 286,90 грн., в т.р. ПДВ - 47,82 грн., № 2597 від 03.08.2010 р. на суму 943,10 грн. в т.р. ПДВ - 157,18 грн. та довіреністю № 949 від 03.08.2010 р. (т. І а.с. 141, 142),

- № 2598 від 03.08.2010 р. на суму 360,00 грн. в т.р. ПДВ - 60,00 грн. та довіреністю від № 949 від 03.08.2010 р. (т. І а.с. 143)

- № 2927 від 20.08. 2010 р. на суму 11183,70 грн. в т.р. ПДВ - 1863,95 грн., № 2914 від 19.08.2010 р. на суму 482,50 грн. в т.р. ПДВ - 80,42 грн., № 2967 від 21.08.2010 р. на суму 1005,40 грн. в т.р. ПДВ - 167,57 грн., № 2966 від 21.08.2010 р. на суму 180,00 грн. в т.р. ПДВ 30,00 грн. та довіреністю № 1091 від 19.08.2010 р. (т. І, а.с. 151-152),

- № Лед-003097 від 02.09.2010 р. на суму 7200,00 грн. в т.р. ПДВ - 1200,00 грн. та довіреністю № 2100 від 30.08.2010 р. (т. І а.с. 154)

- від 02.09.2010 р.: № Лед-003137 . на суму 5523,63 грн. в т.р. ПДВ - 920,61 грн., № Лед-003143 на суму 3 60,00 грн. в т.р. ПДВ - 60,00 грн. (т І а.с. 155,156)

- № Лед-003723 від 22.09.2010 р. на суму 28828,28 грн. в т.р. ПДВ - 4804,71 грн. та довіреністю № 1485 від 22.09.2010 р. (т. І а.с. 162),

- № 3518 від 24.09.2010 р. на суму 1792,10 грн. в т.р. ПДВ - 298,68 грн. (т. І а.с. 163),

- № 3617 від 30.09.2010 р. на суму 53894,14 грн. в т.р. ПДВ - 8982,36 грн. та довіреністю № 1681 від 04.10.2010 р. (т.І а.с. 166,168),

- № 3699 від 06.10.2010 р. на суму 8029,90 грн. в т.р. ПДВ - 1338,32 грн. та довіреністю № 1464 від 06.10.2010 р. (т.І а.с. 171),

- від 11.10.2010 р.: № 3767 на суму 481,90 грн. в т.р. ПДВ - 80,32 грн., № 3768 на суму 798,00 грн. в т.р. ПДВ - 133,00 грн., № 3773 на суму 7441,11 грн. в т.р. ПДВ - 1240,19 грн. та довіреністю № 1767 від 11.10.2010 р. (т. І а.с. 177-178),

- від 12.10.2010 р.: № 3796 на суму 5273,65 грн. в т.р. ПДВ - 878,94 грн. та довіреністю № 1681 від 04.10.2010 р., № 3798 на суму 540,00 грн. в т.р. ПДВ - 90,00 грн., № 3797 на суму 684,50 грн. в т.р. ПДВ - 114,08 грн., № 3799 на суму 160,00 грн. в т.р. ПДВ - 26,67 грн. (т. І а.с. 179-181)

- № 3649 від 04.10.2010 року на суму 36230,22 грн. в т.р. ПДВ - 6038,37 грн., довіреність № 1885 від 13.10.2010 р. (т. І, а.с. 181, 182),

- від 14.10.2010 р.: № 3853 на суму 3890,20 грн. в т.р. ПДВ - 648,37 грн., № 3852 на суму 3890,20 грн. в т.р. ПДВ - 648,37 грн. (т. І а.с. 183),

- від 18.10.2010 р.: № 3902 на суму 3890,20 грн. в т. р. 648,37 грн., № 3909 на суму 1432,55 грн. в т.р. ПДВ - 238,76 грн., № 3904 на суму 2099,50 грн. в т.р. ПДВ - 349,92 грн. (т. І а.с. 184, 185),

- № 3874 від 16.10.2010 р. на суму 16786,80 грн. в т.р. ПДВ - 2797,80 грн., та довіреністю № 1894 від 20.10.2010 р. (т. І а.с. 185, 186)

- від 28.10.2010 р. № 4087 на суму 5985,10 в т.р. ПДВ - 997,52 грн., № 4088 на суму 1371,22 грн. в т.р. ПДВ - 228,54 грн., № 4089 на суму 400,00 грн. в т.р. ПДВ - 66,67 грн., № 4090 на суму 45110,32 грн. в т.р. ПДВ - 7518,39 грн., (т.І а.с. 187-189),

- № 4170 від 02.11.2010 р. на суму 2080,20 грн. в т.р. ПДВ - 346,70 грн. (т. І а.с. 200).

О 2011 році ТОВ «Фірма «Леді +» за договором купівлі-продажу від 01.01.2011 р. продало БВП «Строітель плюс» будівельні матеріали на суму 30780,89 грн., згідно видаткових накладних:

- № Лед - 000001 від 04.01.2011 р. на суму 1067,22 грн. в т.р. ПДВ - 177,87 грн. та довіреністю № 2788 від 01.01.2011 р. (т. І а.с. 198, 199),

- № 272 від 26.01.2011 р. на суму 425,90 грн. в т.р. ПДВ - 70,98 грн. (т. І, а.с. 198),

- № 177 від 19.01.2011 р. на суму 420,72 грн. в т.р. ПДВ - 70,12 (т. І, а.с. 200),

- № 203 від 21.01.2011 р. на суму 1597,00 грн. в т.р. ПДВ - 266,17 грн. (т. І а.с. 201),

- № 340 від 01.02.2011 р. на суму 428,00 грн. в т.р. ПДВ - 71,33 грн. та довіреністю № 201 від 01.02.2011 р. (т. І а.с. 201, 203),

- від 02.02.2011 р.: № 354 на суму 2559,50 грн. в т.р. ПДВ - 426,58 грн., № 452 на суму 517,50 грн. в т.р. ПДВ - 86,25 грн. (т. І а.с. 202, 204),

- № Лед - 000723 від 07.02.2011 р. на суму 670,00 грн. в т.р. ПДВ - 111,67 грн. (т.І а.с. 203),

- № 454 від 09.02.2011 р. на суму 527,50 грн. в т.р. ПДВ - 87,92 грн. (т. І а.с. 204).

Отримання будівельних матеріалів 17 лютого 2011 р. відбулося за товарно-транспортними накладними № 1/17 на суму 62,80 грн. в т.р. ПДВ - 10,47 грн. та № 2/17 на суму 593,80 грн. в т.р. ПДВ - 98,97 грн.(т. І а.с. 205).

З 18 лютого 2011 року будівельні матеріали надавалися за видатковими накладними:

- від 18.02.2011 р. : № 630 на суму 1075,00 грн. в т.р. ПДВ - 179,17 грн., № 629 на суму 674,00 грн. в т.р. ПДВ - 112,33 грн. (т. І а.с. 206),

- № 679 від 23.02.2011 р. на суму 110,00 грн. в т.р. ПДВ - 18,33 грн. (т. І а.с. 202),

- № 815 від 03.03.2011 р. на суму 235,00 грн. в т.р. ПДВ - 39,17 грн. та довіреністю № 276 від 01.03.2011 р. (т. І а.с. 207),

- № 969 від 18.03.2011 р. на суму 220,00 грн. в т.р. ПДВ - 36,67 грн. (т. І а.с. 210),

- № 902 від 14.03.2011 р. на суму 4830,00 грн. в т.р. ПДВ - 805,00 грн. (т.І а.с. 210),

- № 1114 від 28.03.2011 р. на суму 330,95 грн. в т.р. ПДВ - 55,16 грн. (т. І а.с. 211),

- № 1109 від 25.03.2011 р. на суму 4355,00 грн. в т.р. ПДВ - 725,00 грн. (т. І а.с. 211),

- № 1647 від 28.04.2011 р. на суму 550,00 грн. в т.р. ПДВ - 91,67 грн. (т. І а.с. 212),

- № 1237 від 05.04.2011 р. на суму 200,00 грн. в т.р. ПДВ - 33,33 грн. (т. І а.с. 212),

- від 15.04.2011 р.: № 1431 на суму 288,80 грн. в т.р. ПДВ - 48,13 грн., № 1440 на суму 833,10 грн. в т.р. ПДВ - 138,85 грн. (т.І а.с. 214),

- № 1559 від 21.04.2011 р. на суму 1732,50 грн. в т.р. ПДВ - 288,75 грн. (т.І а.с. 216),

- № 1639 від 27.04.2011 р. на суму 2250,00 грн. в т.р. ПДВ - 375,00 грн. (т. І а.с. 216),

- № 1648 від 28.04.2011 р. на суму 1224,40 грн. в т.р. ПДВ - 204,07 грн. (т. І а.с. 217),

- № 2130 від 31.05.2011 р. на суму 1815,00 грн. в т.р. ПДВ - 302,50 грн. (т. І а.с. 219),

- № 4669 від 04.11.2011 р. на суму 1250,00 грн. в т.р. ПДВ - 208,33 грн. (т.І а.с. 219).

О 2012 році БВП «Строітель плюс» купило у позивача будівельні матеріали на загальну суму 60381,55 грн., згідно видаткових накладних:

- № 123 від 14.01.2012 р. на суму 43501,95 грн. в т.р. ПДВ - 7250,00 грн. та довіреністю № 2003 від 01.01.2012 р., довіреністю № 2019 від 03.01.2012 р. (а.с. 233,232, 234)

- № 145 від 16.01.2012 р. на суму 10600,00 грн. в т.р. ПДВ - 1766,67 грн. (т.І а.с. 231),

- № 154 від 17.01.2012 р. на суму 5997,60 грн. в т.р. ПДВ - 999,60 грн. (т.І а.с. 231),

- № 233 від 23.01.2012 р. на суму 282,00 грн. в т.р. ПДВ - 47,00 грн. (т. І а.с. 233).

01 січня 2010 року позивачем був укладений договір купівлі-продажу з КП «Альянс», згідно якого позивач передавав у власність КП «Альянс» партію товару, а останній сплачував кошти за товар. (т. І а.с. 104)

Отримання товару (будівельних матеріалів) здійснено за видатковою накладною № Лед-000624 від 03.06.2010 р. на суму 990,00 грн. в т.р. ПДВ - 165,0 грн., довіреністю № 278 від 03.06.2010 р. (т. І а.с. 130),

Фірма «Капітель плюс» отримало будівельні матеріали від ТОВ «Леді +» о 2010 році на суму 23760,00 грн., згідно видаткових накладних:

- № 4379 від 13.11.2010 р. на суму 22810,00 грн. в т.р. ПДВ - 3801,67 грн. (т.І а.с. 194),

- № 4387 від 15.11.2010 р. на суму 950,00 грн. в т.р. ПДВ - 158,33 грн. (т. І а.с. 195).

04 січня 2011 року позивач уклав з Фірмою «Капітель плюс» договір купівлі-продажу, згідно якого позивач передавав у власність Фірми «Капітель плюс» партію товару (т. І, а.с. 105)

Отримання Фірмою «Капітель плюс» будівельних матеріалів на суму 115795,62 грн. від ТОВ «Леді +» о 2011 році здійснювалося за видатковими накладними:

- № 829 від 04.03.2011 р. на суму 6292,50 грн. в т.р. ПДВ - 1048,75 грн. (т.І а.с. 209),

- № Лед - 002232 від 13.04.2011 р. на суму 93347,05 грн. в т.р. ПДВ - 15557,84 грн. (т.І а.с. 213),

- № Лед - 02415 від 19.04.2011 р. на суму 408,00 грн. в т.р. ПДВ - 68,00 грн. (т. І а.с. 215),

- № 5119 від 01.12.2011 р. на суму 2341,00 грн. в т.р. ПДВ - 390,17 грн. (т. І а.с. 220),

- № Ле-0009007 від 05.12.2011 р. на суму 1250,00 грн. в т.р. ПДВ - 208,31 грн. (т. І а.с. 221),

- № Ле-0009131 від 08.12.2011 р. на суму 340,00 грн. в т.р. ПДВ - 57,99 грн. (т. І а.с. 222),

- № Ле-0009132 від 08.12.2011 р. на суму 714,00 грн. в т.р. ПДВ - 119,01 грн. (т. І а.с. 223),

- № 5400 від 14.12.2011 р. на суму 2287,20 грн. в т.р. ПДВ - 381,20 грн. та довіреністю № 338 від 14.12.2011 р. (т.І а.с. 224),

- № 5472 від 19.12.2011 р. на суму 2040,00 грн. в т.р. ПДВ - 340,00 грн. та довіреністю № 356 від 19.12.2011 р. (т. І а.с. 225),

- № 5476 від 19.12.2011 р. на суму 2516,00 грн. в т.р. ПДВ - 419,00 грн. та довіреністю № 352 від 19.12.2011 р. (т. І а.с. 226),

- № 5557 від 22.12.2011 р. на суму 1270,00 грн. в т.р. ПДВ - 211,67 грн. та довіреністю № 363 від 22.12.2011 р. (т. І а.с. 227),

- від 26.12.2011 р.: № 5567 на суму 1747,87 грн. в т.р. ПДВ - 291,31 грн., № 5609 на суму 690,00 грн. в т.р. ПДВ - 115,00 грн., № 5610 на суму 552,00 грн. в т.р. ПДВ - 92,00 грн. та довіреністю № 367 від 26.12.2011 р. (т. І а.с. 228-230).

О 2010 році Приватне підприємство «Севелітстрой» отримало будівельні матеріали від ТОВ «Фірма «Леді +» на суму 293676,81 грн. на підставі видаткових накладних:

- № 789 від 19.03.2010 р. на суму 20000,00 грн. в т.р. ПДВ - 3 333,33 грн. та довіреності ЯПЕ № 991528 від 19 березня 2010 р. (т. І, а.с. 122),

- № 1704 від 03.06.2010 р. на суму 1793,00 грн. в т.р. ПДВ - 298,83 грн. та довіреності № 319 від 02 червня 2010 р. (т. І, а.с. 127),

- № 1705 від 03.06.2010 р. на суму 9000,00 грн., в т.р. ПДВ - 1500,00 грн. та довіреності № 321 від 02.06.2010 р.(т. І а.с. 128),

- № 1706 від 03.06.2010 р. на суму 10942,90 грн., в т.р. ПДВ - 1823,82 грн. та довіреності № 320 від 02.06.2010 р. (т. І, а.с. 129),

- № 2146 від 05.07.2010 р. на суму 25064,15 грн., в т.р. ПДВ - 4177,36 грн. та довіреності № 626 від 05.07.2010 р. (т. І а.с. 133),

- № 2480 від 27.07.2010 р. на суму 3120,00 грн., в т.р. ПДВ - 520,00 грн. та довіреності № 894 від 26.07.2010 р. (т. І, а.с. 135),

- № 2506 від 28.07.2010 р. на суму 11771,35 грн., в т.р. ПДВ - 1961,89 грн., № 2484 від 27.07.2010 р. на суму 2057,00 грн., в т.р. ПДВ - 342,83 грн., № 2537 від 29.07.2010 р. на суму 6150,00 грн. в т.р. ПДВ - 1025,00 грн., довіреності № 991 від 28.07.2010 р. (т. І а.с. 136, 137),

- № 2553 від 29.07.2010 р. на суму 667,00 грн. в т.р. ПДВ - 111,17 грн.,

- № 2545 від 29.07.2010 р. на суму 7026,45 грн. в т.р. ПДВ - 1171,08 грн. (т. І а.с. 138),

- № 2566 від 30.07.2010 р. на суму 1117,20 грн. в т.р. ПДВ - 186,20 грн.,

- № 2561 від 30.07.2010 р. на суму 3800,00 грн. в т.р. ПДВ - 633,33 грн. (т. І а.с. 139),

- № 2568 від 30.07.2010 р. на суму 1545,00 грн. в т.р. ПДВ - 257,50 грн.,

- № 2567 від 30.07.2010 р. на суму 1801,75 грн., в т.р. ПДВ - 300,29 грн. (т. І, а.с. 140),

- № 2636 від 04.08.2010 р. на суму 32845,20 грн. в т.р. ПДВ - 5474,20 грн. та довіреністю № 1033 від 03.08.2010 р. (т.І а.с.144),

- від 05.08.2010 р.: № 2650 на суму 1260,65 грн., в т.р. ПДВ - 210,11 грн., № 2649 на суму 329, 55 грн., в т.р. ПДВ - 54,93 грн. № 2652 на суму 288,00 грн., в т.р. ПДВ - 48,00 грн., № 2651 на суму 281,80 грн., в т.р. ПДВ - 46,97 грн., № 2666 на суму 340,00 грн. в т.р. ПДВ - 56,67 грн., № 2665 на суму 262,10 грн. в т.р. ПДВ - 43,68 грн. (т. І а.с. 145-146),

- № 2671 від 06.08.2010 р. на суму 649,00 грн. в т.р. ПДВ - 108,17 грн., № 2672 від 06.08.2010 р. на суму 718,00 грн., в т.р. ПДВ - 119,67 грн. (т.І а.с. 148),

- № 3136 від 01.09.2010 р. на суму 15485,48 грн. в т.р. ПДВ - 2580,91 грн. та довіреністю № 1129 від 31.08.2010 р. (т. І а.с. 153)

- № 3178 від 03.09.2010 р. на суму 1959,48 грн. в т.р. ПДВ - 326,58 грн.,

- № 3205 від 06.09.2010 р. на суму 464,00 грн. в т.р. ПДВ - 77,33 грн. (т. І а.с. 157),

- № 3183 від 04.09.2010 р. на суму 52,20 грн. в т.р. ПДВ - 8,70 грн.,

- від 06.09.2010 р.: № 3204 на суму 635,00 грн. в т.р. ПДВ - 105,83 грн., № 3187 на суму 10191,25 грн. в т.р. ПДВ - 1698,54 грн. (т. І а.с. 158, 159),

- від 07.09.2010 р.: № 3212 на суму 20,00 грн. в т.р. ПДВ - 3,33 грн., № 3188 на суму 507,50 грн. в т.р. ПДВ - 84,58 грн., № 3213 на суму 156,00 грн. в т.р. ПДВ - 26,00 грн., № 3211 на суму 28,00 грн. в т.р. ПДВ - 4,67 грн. (т. І а.с. 159-161),

- № 3559 від 28.09.2010 р. на суму 3090,15 грн. в т.р. ПДВ - 515,03 грн. та довіреність № 1614 від 28.09.2010 р. (т. І а.с. 164),

- № 3616 від 30.09.2010 р на суму 47401,50 грн. в т.р. ПДВ - 7900,25 грн., та довіреністю № 1649 від 30.09.2010 р. (т. І а.с. 165),

- від 04.10.2010 р.: № 3650 на суму 714,68 грн. в т.р. ПДВ - 119,11 грн. № 3651 на суму 2879,45 грн., в т.р. ПДВ - 479,91 грн., № 3668 на суму 6047,05 грн. в т.р. ПДВ - 1007,84 грн. та довіреністю № 1718 від 01.10.2010 р. (т. І а.с. 167,169),

- від 06.10 2010 р.: № 3693 на суму 4499,50 грн. в т.р. ПДВ - 749,92 грн., № 3694 на суму 60,00 грн. в т.р. ПДВ - 10,00 грн. (т. І а.с. 170, 172),

- від 07.10.2010 р.: № 3715 на суму 316,93 грн. в т.р. ПДВ - 52,82 грн., № 3717 на суму 2532,05 грн. в т.р. ПДВ - 422,01 грн., № 3716 на суму 1344,70 грн. в т.р. ПДВ - 224,12 грн. (т. І а.с. 172,173),

- від 08.10.2010 р.: № 3738 на суму 1974,00 грн. в т.р. ПДВ - 329,00 грн., № 3737 на суму 1070,32 грн. в т.р. ПДВ - 178,39 грн., № 3755 на суму 2749,00 грн. в т.р. ПДВ - 458,17 грн., № 3754 на суму 667,50 грн. в т.р. ПДВ - 111,25 грн., № 3757 на суму 1608,00 грн. в т.р. ПДВ - 268,00 грн., № 3756 на суму 624,90 грн. в т.р. ПДВ - 104,15 грн. (т.І а.с. 174-176),

- від 01.11.2010 р.: № 4148 на суму 408,00 грн. в т.р. ПДВ - 68,00 грн., № 4149 на суму 2794,00 грн. в т.р. ПДВ - 465,67 грн. та довіреністю № 2120 від 01.11.2010 р. (т.І а.с. 190),

- від 02.11.2010 р.: № 4176 на суму 192,50 грн. в т.р. ПДВ - 32,08 грн., № 4175 на суму 973,16 грн. в т.р. ПДВ - 162,19 грн., № 4177 на суму 60,00 грн. в т.р. ПДВ - 10,00 грн. (т.І а.с. 192, 193)

- № 4195 від 03.11.2010 р. на суму 13377,71 грн. в т.р. ПДВ - 2229,62 грн. (т. І а.с. 193),

- № 4670 від 02.12.2010 р. на суму 17165,20 грн. в т.р. ПДВ - 2860,00 грн. (т. І а.с. 196),

- № 4705 від 03.12.2010 р. на суму 8797,50 грн. в т.р. ПДВ - 1466,25 грн. (т.І а.с. 197)

Купівля ПП «Ротонда» будівельних матеріалів від ТОВ «Фірма «Леді+» відбулася за накладною № 16/6 від 15.03.2010 р. на суму 2394,00 грн. в т.р. ПДВ - 399,00 грн., довіреністю серії ААА № 790331 від 15.03.2010 р.(т. ІІ а.с. 2)

ТОВ «Аквамарин» купило у ТОВ «Фірма «Фірма «Леді+» будівельні матеріали на суму 34842,73 грн. за видатковими накладними:

- від 25.03.2010 р.: № 850 від 25.03.2010 р. на суму 1330,00 грн. в т.р. ПДВ - 221,67 грн., № 851 на суму 2400,00 грн. в т.р. ПДВ - 400,00 грн. та довіреністю серії ААБ № 311857 від 25 березня 2010 р. (т. ІІ а.с. 3, 5),

- № 26/7 від 26.02.2010 р. на суму 1600,00 грн. в т.р. ПДВ - 266,67 грн. та довіреністю серії ААБ № 311860 від 26.02.2010 р.(т. ІІ, а.с. 4),

- № 1500 від 19.05.2010 р. на суму 1740,00 грн. в т.р. ПДВ - 290,00 грн. та довіреністю серії ЯПС № 154692 від 19 травня 2010 р. (т. ІІ а.с. 7),

- № 1945 від 22.06.2010 р. на суму 5358,50 грн. в т.р. ПДВ - 893,00 та довіреністю серії ЯПП № 802527 від 22.06.2010 р. (т. ІІ, а.с. 10),

- № Лед-001113 від 25.06.2010 р. на суму 3700,00 грн. в т.р. ПДВ - 616,67 грн. та довіреністю серії ААА № 790395 від 25.06.2010 р. (т. ІІ а.с. 11),

- від 13.07.2010 р.: № Лед-001539 на суму 720,00 грн. в т.р. ПДВ - 120,00 грн., № Лед-001523 на суму 1140,00 грн. в т.р. ПДВ - 190,00 грн. та довіреністю № 135 від 13.06.2010 р. (т. ІІ а.с. 12, 14),

- від 03.08.2010 р.: № Лед-002211 на суму 2269,20 грн. в т.р. ПДВ - 378,00 грн., № Лед-002213 на суму 6340,00 грн. в т.р. ПДВ - 1056,67 грн. та довіреністю серії ЯПС № 154731 від 03.08.2010 р. (т. ІІ, а.с. 13,14),

- від 20.08.2010 р.: № Лед-002739 на суму 860,00 грн. в т.р. ПДВ - 143,33 грн., № 002740 на суму 3087,23 грн. в т.р. ПДВ - 514,54 грн., № Лед-002743 на суму 210,00 грн. в т.р. ПДВ - 35,00 грн. та довіреністю серії ЯПП № 802442 від 20.08.2010 р. (т. ІІ а.с. 15,16),

- № Лед-003075 від 01.09.2010 р. на суму 410,00 грн. в т.р. ПДВ - 68,33 грн. (т. ІІ а.с. 17),

- № 3349 від 14.09.2010 р. на суму 427,80 грн. в т.р. ПДВ - 71,30 грн. (т. ІІ а.с. 17),

- № Лед-003499 від 15.09.2010 р. на суму 3250,00 грн. в т.р. ПДВ - 541,67 грн. та довіреністю серії ЯПП № 806809 від 14.09.2010 р. (т. ІІ а.с. 19),

О 2011 році ТОВ «Аквамарин» отримало від ТОВ «Фірма «Леді+» будівельні матеріали на суму 3360,00 грн. згідно видаткових накладних:

- № Ле-0004207 від 17.06.2011 р. на суму 3060,00 грн. в т.р. ПДВ - 505,49 грн. та довіреністю серії ЯИФ № 819647 від 17.06.2011 р. (т. ІІ а.с. 36),

- № Ле-0004599 від 04.07.2011 р. на суму 300,00 грн. в т.р. ПДВ - 49,95 грн. та довіреністю серії ЯИФ № 819633 від 04.07.2011 р. (т. ІІ а.с. 37).

01 травня 2010 року позивач уклав договір купівлі-продажу № 40 з Приватним підприємством «Кримспецтехнолоджи», згідно п. 1.1 якого ТОВ «Фірма «Леді+» зобов'язується передати у власність ПП «Кримспецтехнолоджи» партію товару, а останній зобов'язується прийняти та сплатити цей товар. (т. ІІ а.с. 91)

Отримання будівельних матеріалів Приватним підприємством «Кримспецтехнолоджи» на суму 3535,15 грн. підтверджується видатковими накладними:

- № 1428 від 13.05.2010 р. на суму 643,70 грн. в т.р. ПДВ - 107,28 грн. та довіреністю серії ААБ № 312509 від 13 травня 2010 року (т. ІІ, а.с. 6)

- № Лед-000435 від 27.05.2010 р. на суму 1308,45 грн. в т.р. ПДВ - 218,08 грн. та довіреністю серії ААБ № 312511 від 18.05.2010 р. (т. ІІ, а.с. 8)

- № 13/7 від 13.05.2010 р. на суму 1583,00 грн. в т.р. ПДВ - 263,00 грн. (т. ІІ, а.с. 67)

О 2011 році ПП «Кримспецтехнолоджи» отримало від позивача будівельні матеріали на суму 183517,58 грн., за видатковою накладною № 72 від 11.01.2011 р. на суму 183517,58 грн. в т.р. ПДВ - 30586,26 грн. та довіреністю № 12 від 10.01.2011 р., довіреністю № 12 від 15.01.2011 р. (т. ІІ а.с. 22, 23)

Отримання будівельних матеріалів ПП «Пан Буд» від позивача о 2010 році підтверджується видатковою накладною № Лед-004224 від 07.10.2010 р. на суму 1213,75 грн. в т.р. ПДВ - 202,29 грн. та довіреністю № 1710 від 04.10.2010 р. (т. ІІ а.с. 20), а о 2011 році - видатковою накладною № 3665 від 09.09.2011 р. на суму 4097,05 грн. в т.р. ПДВ - 682,84 грн. та довіреністю № 50 від 09.09.2011 р. (т. ІІ а.с. 59)

03 березня 2012 року ТОВ «Фірма «Леді+» уклало договір купівлі-продажу № 677 з ПП «Пан Буд», згідно п. 1.2 якого, ТОВ «Фірма «Леді+» зобов'язується передати у власність покупця - ПП «Пан Буд» партію товару, а покупець зобов'язаний прийняти та оплатити цей товар. (т. ІІ, а.с. 94)

Отримання будівельних матеріалів ПП «Пан Буд» о 2012 році на суму 665068 грн. підтверджується видатковими накладними:

- від 24.01.2012 р: № 213 на суму 10753,65 грн. в т.р. ПДВ - 1792,28 грн., № 214 на суму 126,00 грн. в т.р. ПДВ - 21,00 грн. та довіреністю № 3 від 23.01.2012 р. (т. ІІ, а.с. 70,71),

- № 958 від 15.03.2012 р. на суму 117873,30 грн. в т.р. ПДВ - 19645,55 грн. та довіреністю № 37 від 15.03.2012 р. (т. ІІ, а.с. 72),

- № 1041 від 20.03.2012 р. на суму 991,20 грн. в т.р. ПДВ - 165,20 грн. (т. ІІ, а.с. 73),

- № 2224 від 14.05.2012 р. на суму 139500,00 грн. в т.р. ПДВ - 23250,00 грн. та довіреністю № 39 від 03.05.2012 р. (т. ІІ а.с. 75,77),

- № 2263 від 15.05.2012 р. на суму 103499,50 грн. в т.р. ПДВ - 17249,92 грн. (т. ІІ а.с. 76),

- № 2264 від 16.05.2012 р. на суму 123548,60 грн. в т.р. ПДВ - 20591,43 грн. (т. ІІ а.с. 78),

- № 2299 від 17.05.2012 р. на суму 143090,15 грн. в т.р. ПДВ - 23848,36 грн. (т. ІІ а.с. 80),

- № 2567 від 29.05.2012 р. на суму 25686,40 грн. в т.р. ПДВ - 4281,07 грн. (т. ІІ а.с. 81),

09 вересня 2010 року ТОВ «Фірма «Леді+» уклало договір купівлі-продажу № 940 з ТОВ «Бренд-Строй», згідно п. 1.1. якого, ТОВ «Фірма «Леді+» зобов'язується передати у власність покупця - ТОВ «Бренд-Строй» партію товару, а покупець зобов'язаний прийняти та оплатити цей товар. (т. ІІ а.с. 95)

Отримання будівельних матеріалів ТОВ «Бренд-строй» на суму 33480,25 грн. підтверджується видатковими накладними:

- № Лед-003461 від 14.09.2010 р. на суму 4784,95 грн. в т.р. ПДВ - 797,49 грн. та довіреністю № 826 від 14.09.2010 р. (т. ІІ а.с. 18),

- № Лед-006369 від 17.12.2010 р. на суму 11380,80 грн. в т.р. ПДВ - 1896,80 грн. та довіреністю № 1569 від 17.12.2010 р. (т. ІІ а.с. 21),

- № Лед-006408 від 20.12.2010 р. на суму 17314,50 грн. в т.р. ПДВ - 2885,79 грн. (т. ІІ а.с. 21)

Отримання будівельних матеріалів ПП «Ньютехнолоджи» від ТОВ «Фірма Леді+» на суму 393172,71 грн. відбулося за видатковими накладними:

- № 498 від 11.02.2011 р. на суму 26761,39 грн. в т.р. ПДВ - 4460,33 грн. та довіреністю № 16 від 07.02.2011 р. (т. ІІ а.с. 24),

- № Лед-001338 від 12.03.2011 р. на суму 360,00 грн. в т.р. ПДВ - 60,00 грн. та довіреністю № 47 від 10.03.2011 р. (т. ІІ а.с. 26),

- № Лед-001491 від 18.03.2011 р. на суму 20437,26 грн. в т.р. ПДВ - 3406,21 грн. та довіреністю № 48 від 10.03.2011 р. (т. ІІ, а.с. 27),

- № Лед-001484 від 21.03.2011 р. на суму 13382,00 грн. в т.р. ПДВ - 2230,33 грн. (т. ІІ, а.с. 28)

- № Лед-001598 від 22.03.2011 р. на суму 336,00 грн. в т.р. ПДВ - 56,00 грн. та довіреністю № 56 від 16.03.2011 р. (т. ІІ а.с. 29),

- № Лед-001699 від 28.03.2011 р. на суму 20388,00 грн. в т.р. ПДВ - 3398,00 грн. та довіреністю № 69 від 25.03.2011 р. (т. ІІ а.с. 30),

- № Лед-001991 від 12.04.2011 р. на суму 2550,00 грн. в т.р. ПДВ - 425,00 грн. та довіреністю № 75 від 04.04.2011 р. (т. ІІ а.с. 31),

- від 13.04.2011 р.: № Лед-002264 на суму 16573,24 грн. в т.р. ПДВ - 2762,21 грн., № Лед- 002266 на суму 17504,07 грн. в т.р. ПДВ - 2917,35 грн. та довіреністю № 74 від 04.04.2011 р. (т. ІІ а.с. 32- 34),

- № 2274 від 09.06.2011 р. на суму 15931,25 грн. в т.р. ПДВ - 2655,21 грн. та довіреністю № 155 від 06.06.2011 р. (т. ІІ а.с. 35),

- № Ле-0004914 від 14.07.2011 р. на суму 33059,75 грн. в т.р. ПДВ - 5504,44 грн. та довіреністю № 147 від 05.07.2011 р. (т. ІІ а.с. 38),

- від 10.08.2011 р.: № Ле-0005614 на суму 22848,70 грн. в т.р. ПДВ - 3804,30 грн., № Ле-0005615 на суму 22036,55 грн. в т.р. ПДВ - 3669,90 грн., № Ле-0005616 на суму 8489,27 грн. в т.р. ПДВ - 1413,46 грн. та довіреністю № 176 від 01.08.2011 р. (т. ІІ а.с. 39-42),

- № Ле-0005803 від 18.08.2011 р. на суму 814,10 грн. в т.р. ПДВ - 135,54 грн. та довіреністю № 826 від 14.09.2010 р. (т. ІІ а.с. 43),

- № Ле-0006065 від 30.08.2011 р. на суму 218,00 грн. в т.р. ПДВ - 36,29 грн. (т. ІІ а.с. 44),

- № Ле-0006066 від 30.08.2011 р. на суму 502,00 грн. в т.р. ПДВ - 83,58 грн. (т. ІІ а.с. 45),

- № Ле-0006068 від 30.08.2011 р. на суму 1995,00 грн. в т.р. ПДВ - 332,17 грн. (т. ІІ а.с. 46),

- № Ле-0006069 від 30.08.2011 р. на суму 665,00 грн. в т.р. ПДВ - 110,72 грн. (т. ІІ а.с. 47),

- № Ле-0006070 від 30.08.2011 р. на суму 1608,00 грн. в т.р. ПДВ - 177,82 грн. та довіреністю № 210 від 26.08.2011 р., довіреністю № 218 від 31.08.2011 р. (т. ІІ а.с. 48-50),

- № Лед-007379 від 06.10.2011 р. на суму 58187,00 грн. в т.р. ПДВ - 9697,84 грн. та довіреністю № 273 від 30.09.2011 р. (т.ІІ, а.с. 51),

- № Лед-0006212 від 01.09.2011 р. на суму 432,00 грн. в т.р. ПДВ - 72,0 грн. (т.ІІ, а.с. 52),

- № Лед-0006301 від 06.09.2011 р. на суму 5117,74 грн. в т.р. ПДВ - 852,74 грн. (т.ІІ, а.с. 53),

- № Лед-0006302 від 06.09.2011 р. на суму 446,50 грн. в т.р. ПДВ - 74,42 грн. (т.ІІ, а.с. 54),

- № Лед-0006304 від 06.09.2011 р. на суму 24587,60 грн. в т.р. ПДВ - 4097,93 грн.(т.ІІ а.с. 55),

- № Лед-0006305 від 06.09.2011 р. на суму 17409,90 грн. в т.р. ПДВ - 2901,65 грн.(т.ІІ, а.с. 56),

- № Лед-0007044 від 26.09.2011 р. на суму 14693,83 грн. в т.р. ПДВ - 2448,97 грн. та довіреністю № 245 від 19.09.2011 р. (т.ІІ, а.с. 57),

- № Лед-003064 від 13.05.2011 р. на суму 236,00 грн. в т.р. ПДВ - 89,33 грн. та довіреністю № 96 від 12.-5.2011 р. (т.ІІ, а.с. 60),

- № Лед-003067 від 13.05.2011 р. на суму 671,90 грн. в т.р. ПДВ - 111,98 грн. (т. ІІ а.с. 61),

- від 23.05.2011 р.: № Лед-003371 на суму 4498,07 грн. в т.р. ПДВ - 749,68грн., № Лед-003372 на суму 13767,70 грн. в т.р. ПДВ - 2294,62 грн., № Лед-003373 від 23.05.2011 р. на суму 22570,80 грн. та довіреністю № 102 від 17.05.2011 р. (т.ІІ, а.с. 62-65)

Отримання будівельних матеріалів ТОВ «Будмонтажтехнології» від ТОВ «Фірма «Леді+» відбулося за видатковою накладною №807 від 22.03.2010 року на суму 18 527,59 грн.

На підставі договору купівлі - продажу № 29/01 від 29.01.2010 року позивач купив труби у Приватного підприємства «Графелон» на суму 413299,00 грн., що відбувалося на замовлення:

- за рахуноком -фактурою № 379 від 26.05.2010 року, згідно видаткової накладної на товар № 379 від 26.05.2010 року на суму 45500,00 грн., після чого ПП «Графелон» надав ТОВ «Фірма Леді +» податкову накладну № 379 від 26.05.2010 року на суму 45500,00 грн., в т.р. ПДВ - 7583,33 грн. (т. І а.с. 106, 126)

- за рахунком -фактурою № 439 від 14.06.2010 року, згідно видаткової накладної № 439 від 14 червня 2010 р. на суму 140025,00 грн., після чого ПП «Графелон» надав ТОВ «Фірма Леді +» податкову накладну № 439 від 14.06.2010 року на суму 140025,00 грн., в т.р. ПДВ 23337,50 грн. (т.І а.с. 107, 131),

- за рахунком - фактурою № 480 від 29.06.2010 р., згідно видаткової накладної № 480 від 29.06.2010 р. на суму 113339,00 грн., після чого продавцем надана позивачу податкова накладна № 480 від 29.06.2010 року на суму 113339,00 грн. в т.р. ПДВ - 18889,83 грн. (т.І а.с. 108,132),

- за рахунком - фактурою № 640 від 19.08.2010 р., згідно видаткової накладної № 640 від 19.08.2010 р. на суму 114435,00 грн., після чого продавцем виписана податкова накладна № 640 від 19.08.2010 р. на суму 114435,00 грн. в т.р. ПДВ - 19072,50 грн. (т. І а.с. 109, 149)

Купівля позивачем терезів ВЕК -10 Д від Приватного підприємства «Галатея» відбулася на замовлення ТОВ «Леді+» оформлений рахунком - фактурою № 465 від 07.06.2011 р., згідно видаткової накладної № 465 від 15.06.2011 р. на суму 12960,00 грн. в т.р. ПДВ - 2160,00 грн. (т.І а.с. 218), про що продавцем надані позивачу податкові накладні: № 15 від 08.06.2011 року на суму 6480,00 грн. в т.р. ПДВ - 1080,00 грн. та № 36 від 17.06.2011 року на суму 6480,00 грн. в т.р. ПДВ - 1080,00 грн. (т.І а.с. 111, 112)

Придбання позивачем піску будівельного та цементу від Фізичної особи-підприємця ОСОБА_2 здійснено на підставі договору поставки № ДГ-0000010 від 01.12.2011 року, на суму 56841,66 грн., що підтверджується видатковими накладними:

- № РН-0000056 від 03.04.2012 р. на суму 2712,00 грн. в т.р. ПДВ - 452,00 грн. (т.І а.с. 235),

- № РН-0000058 від 09.04.2012 р. на суму 2825,00 грн. в т.р. ПДВ - 470,00 грн. (т.І а.с. 236),

- № РН-0000065 від 10.04.2012 р. на суму 2857,77 грн. в т.р. ПДВ - 476,29 грн. (т. І а.с. 237),

- № РН-0000070 від 17.04.2012 р. на суму 2723,30 грн. в т.р. ПДВ - 453,00 грн. (т. І а.с. 238),

- № РН-0000075 від 23.04.2012 р. на суму 3001,28 грн. в т.р. ПДВ - 500,21 грн. (т.І а.с. 239),

- № РН-0000079 від 27.04.2012 р. на суму 37200,00 грн. в т.р. ПДВ - 6200,00 грн. (т.І а.с. 240),

- № РН-0000087 від 27.04.2012 р. на суму 2782,06 грн. в т.р. ПДВ - 463,00 грн. (т. І а.с. 241),

- № РН-0000088 від 28.04.2012 р. на суму 2740,25 грн. в т.р. ПДВ - 456,71 гн. (т.І а.с. 242),

та податковими накладними: № 4 від 03.04.2012 року на суму 2712,00 грн. в т.р. ПДВ - 452,00 грн., № 6 від 09.04.2012 року на суму 2825,00 грн. в т.р. ПДВ - 470,83 грн., № 10 від 10.04.2012 року на суму 2857,77 грн. в т.р. ПДВ - 476,30 грн., № 17 від 17.04.2012 р. на суму 2723,30 грн. в т.р. ПДВ - 453,00 грн., № 23 від 23.04.2012 р. на суму 3001,28 грн. в т.р. ПДВ - 500,21 грн., № 28 від 27.04.2012 р. на суму 37200,00 грн. в т.р. ПДВ - 6200,00 грн., № 30 від 27.04.2012 р. на суму 2782,06 грн. в т.р. ПДВ - 463,68 грн., № 32 від 28.04.2012 р. на суму 2740,25 грн. в т.р. ПДВ - 456,71 грн. (т.І а.с. 113-120)

Купівля ТОВ «Фірма Леді +» брусу від ТОВ «Фірма «Радіус Інвест» відбулася на підставі договору постачання № 0305-2 від 03.05.2012 року, що підтверджується видатковою накладною № РН-040501 від 04.05.2012 р. на суму 9639,00 грн. в т.р. ПДВ - 1606,50 грн. та податковою накладною № 11 від 04.05.2012 р. на суму 9639,00 грн., в т.р. ПДВ - 1606,50 грн. (т. І а.с. 243, 121)

Купівля матеріалів ТОВ «Фірма Леді+» у ТОВ Юпітер відбулася на підставі договору купівлі-продажу від 19.04.2010 р. за видатковою накладною № 0908-001 від 09.08.2010 р. на суму 4078,19 грн.

Перевіркою встановлено відображення у бухгалтерському та податковому обліку ТОВ «Фірма «Леді+» здійснення фінансово-господарських відносин з контрагентами:

- ПП «Пан Буд» - у жовтні 2010 р. на суму 1213,75 грн., ПДВ - 202 грн.,

- у вересні 2011 р. на суму 4097,05 грн., ПДВ - 683 грн.,

- о 2012 році на суму 665068,80 грн., ПДВ - 110845 грн.;

- ТОВ «Будмонтажтехнології» - у березні 2010 р. на суму 18527,59 грн., ПДВ - 3088 грн.;

- ПП «Кримспецтехнолоджи» - у травні 2010 р. на суму 3535,15 грн., ПДВ - 589 грн.,

- у січні 2011 р. на суму 183517,58 грн., ПДВ - 30586 грн.;

- ПП «Ньютехнолоджи» - о 2011 році на суму 393173,00 грн., ПДВ - 65529 грн.;

ТОВ «Бренд Строй» - о 2010 році на суму 33480,3 грн., ПДВ - 5580 грн.;

- Фірма «Капітель Плюс» - у листопаді 2010 р. на суму 23760 грн., ПДВ - 3960 грн.,

- о 2011 р. на суму 115795,6 грн., ПДВ - 19299 грн.;

- ТОВ «Аквамарин» - о 2010 р. на суму 34842,73 грн., ПДВ - 5807 грн.;

- о 2011 р. на суму 3360 грн., ПДВ - 560 грн.;

- КП «Альянс» - о 2010 р. на суму 990 грн., ПДВ - 165 грн.;

- ПП «Ротонда Торг» - о 2010 р. на суму 2394 грн., ПДВ - 399 грн.;

- БВП «Строітель Плюс» - о 2010 р. на суму 280804,0 грн., ПДВ - 46801 грн.,

- о 2011 р. на суму 30780,89 грн., ПДВ - 5130 грн.;

- ПП «Севелітстрой» - о 2010 р. на суму 293676,81 грн., ПДВ - 48946 грн. (т. І а.с. 22,23)

Незважаючи на власне підтвердження відповідачем здійснення позивачем та його контрагентами вищенаведених господарських операцій, відповідач дійшов до висновку про нікчемність усіх правочинів на підставі статей 203, 215, 216, 228, 662, 655, 656 ЦК України.

Такий висновок відповідач обґрунтовує відкритою кримінальною справою № 69-0146 відносно посадових осіб - контрагентів позивача, з чим суд не погоджується, оскільки наявність у відповідача матеріалів кримінальної справи не є беззаперечними доказами нікчемності правочинів та не є доказами для нарахування грошових зобов'язань. Статус таких документів визначено Кримінально-процесуальним кодексом України.

Крім того, відповідачем протиправно використані акти зустрічних перевірок контрагентів позивача, які не є підставою нарахування податкових зобов'язань позивачу.

Суд не погоджується з висновком відповідача щодо реалізації товарів позивачем без відображення даних операцій у складі валового доходу, що є наслідком не облікованої продукції, оскільки такий висновок спростовується матеріалами справи.

В ході перевірки відповідачем не досліджений рахунок бухгалтерського обліку 281 «товари у роздрібної торгівлі» позивача, що останній підтвердив при розгляді справи надавши картки по рахунку: ПП «Пан Буд» (т. ІІІ а.с. 2-37), ПП «Ротонда Торг» (т. ІІІ а.с. 38-46), Фірма «Капітель плюс» (т. ІІІ, а.с. 47-67), ПП «Кримспецтехнолоджи» (т. ІІІ, а.с. 68-76), ТОВ «Будмонтажтехнолоджи» (т. ІІІ а.с. 77-82), ПП «Ньютехнолоджи» (т. ІІІ а.с. 83-104), ПП «Севелітстрой» (т. ІІІ .а.с 105-123), ТОВ «Аквамарин» (т. ІІІ а.с. 124-145), БВП «Строітель плюс» (т. ІІІ а.с. 146-250, т. ІV а.с. 1-103).

Відповідачем також не досліджувалися документи по сплаті за отримані та куплені товари, що підтверджено актами звірки позивача з контрагентами та виписками банку (т. ІІ а.с. 101-222), згідно яких, позивач отримав від контрагентів безготівкові кошти за продані будівельні матеріали у повному обсязі, а також перерахував кошти за куплені товари продавцям.

Не враховано відповідачем й те, що під час здійснення господарських операцій між позивачем та контрагентами, всі вище перелічені юридичні особи були зареєстровані у встановленому порядку та були платниками податку на додану вартість, що підтверджується матеріалами справи: ТОВ «Бренд Строй», ПП «Пан Буд», ПП «Кримспецтехнолоджи», ПП «Ньютехнолоджи» (т.ІІ а.с. 82-90); Фірма «Капітель плюс», ТОВ «Фірма Леді+» (т. І а.с. 244-250).

Оскільки відповідачем при перевірці були досліджені податкові декларації позивача з податку на прибуток приватних підприємств та податку на додану вартість за відповідні періоди, по яким порушень не встановлено, суд не досліджував ці документи.

З наведеного вбачається, що встановлені відповідачем порушення норм податкових законів, діючих у той час та Податкового Кодексу України не підтверджуються та спростовуються первинними бухгалтерськими документами позивача.

Діючим у той час законом України «Про податок на додану вартість» № 168/97-ВР від 03.04.1997 р. передбачалося, податковий кредит - сума, на яку платник має право зменшити податкове зобов'язання звітного періоду, визначене згідно з цим Законом (ст.1 п. 1.7).

На виконання п.п. 7.2.1 п. 7.2. ст. 7 вищевказаного закону, платник податків зобов'язаний надати покупцю податкову накладну, що має містити зазначені окремими рядками: а) порядковий номер податкової накладної; б) дату виписування податкової накладної; в) повну або скорочену назву, зазначену у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); д) місце розташування юридичної особи або місце податкової адреси фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість; е) опис (номенклатуру) товарів (робіт, послуг) та їх кількість (обсяг, об'єм); є) повну або скорочену назву, зазначену у статутних документах отримувача; ж) ціну поставки без врахування податку; з) ставку податку та відповідну суму податку у цифровому значенні; и) загальну суму коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку.

Згідно пп. 7.4.1 п. 7.4 ст.7 вищевказаного закону, податковий кредит звітного періоду складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку протягом такого звітного періоду.

У п.п. 7.4.5 п. 7.4. ст. 7 закону вказано, що податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 81 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:

придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;

придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та/або поставці товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари (послуги) та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Якщо у подальшому такі товари (послуги) починають використовуватися в операціях, які не є об'єктом оподаткування згідно зі статтею 3 цього Закону або звільняються від оподаткування згідно зі статтею 5 цього Закону, чи основні фонди переводяться до складу невиробничих фондів, то з метою оподаткування такі товари (послуги), основні фонди вважаються проданими за їх звичайною ціною у податковому періоді, на який припадає початок такого використання або переведення, але не нижче ціни їх придбання (виготовлення, будівництва, спорудження).

Пунктом 7.5.1 п. 7.5. статті 7 закону передбачено, що датою виникнення права платника податку на податковий кредит вважається дата здійснення першої з подій:

- або дата списання коштів з банківського рахунку платника податку в оплату товарів (робіт, послуг), дата виписки відповідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з використанням кредитних дебетових карток або комерційних чеків;

- або дата отримання податкової накладної, що засвідчує факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг)

Пунктом 198.2 статті 198 ПК України передбачено, що датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше, зокрема, дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

У відповідність з пунктом 198.3. Податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Згідно п. 198.6 ст. 198 Податкового Кодексу України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.1 статті 201 цього Кодексу).

Згідно п. 201.1 ст. 201 ПК України, платник податку зобов'язаний надати покупцю ( отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну, у якій зазначаються в окремих рядках: а) порядковий номер податкової накладної; б) дата виписування податкової накладної; в) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); ґ) місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; д) повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; е) опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; є) ціна постачання без урахування податку; ж) ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; з) загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; и) вид цивільно-правового договору.

З наданих позивачем первинних документів вбачається використання придбаних будівельних матеріалів у власній господарській діяльності у правочинах купівлі - продажу з контрагентами.

Виходячи з того, що позивачем куплені будівельні матеріали, які в подальшому були продані іншим контрагентам, що підтверджується первинними документами бухгалтерського обліку, на підставі положень статті 599 ЦК України, укладені договори з контрагентами позивача припинені за наслідками виконання зобов'язань сторонами, проведеними належним чином.

За нормами цивільного законодавства, обов'язок передавання товару продавцем та обов'язок приймання товару покупцем встановлено ч.1 ст. 655, ч. 1 ст. 662, п.1 ч.1 ст. 664, ч. 1 ст. 689 ЦК України.

За таких обставин, висновок відповідача про безтоварність господарських операцій позивача з контрагентами є безпідставним та спростовується вищезазначеними доказами.

Надані до матеріалів справи податкові накладні оформлені у чіткій відповідності норм ст. 201 ПК України, що надає право позивачу відносити до податкового кредиту суми сплаченого податку.

Пунктом 3.1 ст.3 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» (діяв на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що об'єктом оподаткування є прибуток, який визначається шляхом зменшення суми скоригованого валового доходу звітного періоду, визначеного згідно з п.4.3 цього закону на суму валових витрат платника податку, визначених ст. 5 цього Закону; суму амортизаційних відрахувань, нарахованих згідно із ст.8,9 цього Закону.

Загальні доходи від продажу товарів (робіт, послуг), у тому числі допоміжних та обслуговуючих виробництв, що не мають статусу юридичної особи, а також доходи від продажу цінних паперів, деривативів, іпотечних сертифікатів участі, іпотечних сертифікатів з фіксованою дохідністю, сертифікатів фондів операцій з нерухомістю (за винятком операцій з їх первинного випуску (розміщення), операцій з їх кінцевого погашення (ліквідації) та операцій з консолідованим іпотечним боргом відповідно до закону) (пп.4.1.1 п.4.1 ст.4 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»).

Валові витрати виробництва та обігу - це сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних як компенсація вартості товарів (робіт, послуг), які придбаваються (виготовляються) таким платником податку для їх подальшого використання у власній господарській діяльності (п.5.1 ст.5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»).

Підпунктом 5.2.1 п.5.2 ст.5 вказаного Закону встановлено, що до складу валових витрат включаються: суми будь-яких витрат, сплачених (нарахованих) протягом звітного періоду у зв'язку з підготовкою, організацією, веденням виробництва, продажем продукції (робіт, послуг) і охороною праці, у тому числі витрати з придбання електричної енергії (включаючи реактивну), з урахуванням обмежень, установлених пунктами 5.3-5.7 цієї статті.

Не належать до складу валових витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку (пп.5.3.9 п.5.3 ст.5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»).

Аналогічні норми містяться в Податковому кодексі України.

Згідно з частиною другою статті 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Виходячи зі змісту наведеної норми, саме на податкові органи покладається обов'язок надати достатні докази на обґрунтування висновків про порушення платником податків норм податкового законодавства, на підставі яких такому платникові визначено відповідні грошові зобов'язання.

З огляду на викладене, суд зазначає про безпідставне прийняття відповідачем податкових повідомлень-рішень від 06.09.2013 р. № 0009372210 та № 0009412210 які належить скасувати.

Відповідно до частини 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Виходячи з вищевикладеного, керуючись статтями 160 - 163, 254 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити у повному обсязі.

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ДПІ у м. Сімферополі ГУ Міндоходів в АР Крим за № 0009372210 від 06.09.2013 року щодо нарахування ТОВ «Фірма Леді+» податку на додану вартість в сумі 370980,00 грн. із застосуванням штрафних санкцій в сумі 71678,00 грн.

3. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення ДПІ у м. Сімферополі ГУ Міндоходів в АР Крим за № 0009412210 від 06.09.2013 року в частині нарахування ТОВ «Фірма Леді+» податку на прибуток в сумі 399 502,00 грн. із застосуванням штрафних санкцій в сумі 45 695,00 грн.

4. Стягнути з Державного бюджету України на користь позивача - Товариства з Обмеженою Відповідальністю «Фірма Леді+» (код ЄДРПОУ 23892515) суму сплаченого судового збору в розмірі 2294,00 грн.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня отримання постанови.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення строку, з якого суб'єкт владних повноважень може отримати копію постанови суду.

Суддя Суворова С.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення25.10.2013
Оприлюднено11.11.2013
Номер документу34688768
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/9076/13-а

Ухвала від 23.01.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дадінська Тамара Вікторівна

Ухвала від 06.12.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дадінська Тамара Вікторівна

Постанова від 25.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Суворова С.В.

Ухвала від 18.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Суворова С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні