Постанова
від 07.11.2013 по справі 818/8371/13-а
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія:

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

07 листопада 2013 р. справа №818/8371/13-a

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Бондаря С.О.

за участю секретаря судового засідання - Мамонтової К.В.

представника позивача - Філатової І.А.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми адміністративну справу №818/8371/13-a

за позовом Охтирського міськрайонного центру зайнятості

до ОСОБА_2

про стягнення заборгованості,-

В С Т А Н О В И В:

Охтирський міськрайонний центр зайнятості звернувся до суду з адміністративним позовом до ОСОБА_2 та уточнивши позовні вимоги просить стягнути кошти в сумі 7902 грн. 77 коп. Свої вимоги мотивує тим, що відповідачка надала центру зайнятості недостовірні відомості, на підставі яких прийнято рішення про надання їй статусу безробітної та виплачено матеріальну допомогу.

Представник позивача Філатова І.А. в судовому засіданні позовні вимоги підтримала в повному обсязі, позов просила задовольнити.

Відповідачка в судове засідання не з'явилася, про день, час і місце розгляду справи повідомлялася належним чином за останнім місцем реєстрації (а.с.48). Про причину неявки, всупереч ч.2 ст. 40 КАС України, суд не повідомила.

Суд, заслухавши пояснення представника позивача, вивчивши письмові матеріали справи, вважає, що позов обґрунтований і підлягає задоволенню в повному обсязі, виходячи з наступного.

В судовому засіданні встановлено, що 20.11.2008 року ОСОБА_2 звернулася до Охтирського міськрайонного центру зайнятості за сприянням у працевлаштуванні, де спеціалістом центру зайнятості заповнено персональну картку НОМЕР_2 і особистим підписом відповідачки підтверджено достовірність внесених до неї даних (а.с.36).

При зверненні до центру зайнятості, ОСОБА_2 повідомила, що вона не зареєстрована як підприємець, що засвідчила особистим підписом у заяві (а.с.39).

Наказом Охтирського МРЦЗ від 20.11.2008 року №НТ081120 ОСОБА_2 наданий статус безробітної та розпочато виплату допомоги по безробіттю (а.с.32).

З 04.09.2009 року відповідачу припинено виплату допомогу по безробіттю у зва"язку з її працевлаштуванням (а.с.32-33).

З матеріалів справи вбачається, що 14.09.2012 року ОСОБА_2 звернулася до Охтирського міськрайонного центру зайнятості за сприянням у працевлаштуванні, де спеціалістом центру зайнятості заповнено персональну картку за НОМЕР_3 і особистим підписом відповідачки підтверджено достовірність внесених даних (а.с.20).

При зверненні до центру зайнятості, ОСОБА_2 повідомила, що вона не зареєстрована як підприємець, що засвідчила особистим підписом (а.с.19).

Наказом Охтирського МРЦЗ від 14.09.2013 року №НТ120914 ОСОБА_2 наданий статус безробітної та розпочато виплату допомоги по безробіттю (а.с.21).

Службовими особами Охтирського МРЦЗ була проведена перевірка щодо виявлення осіб, які на день надання статусу безробітного не скасували підприємницьку діяльність або в період безробіття зареєструвалися як суб"єкти підприємницької діяльності, був встановлений факт реєстрації ОСОБА_2 як фізичної особи-підприємця з 22.10.1999 року, про що складений акт №46 від 17.09.2013 року (а.с.22).

Вказаним актом розслідування страхових випадків встановлено, що ОСОБА_2, під час перебування на обліку в Охтирському МРЦЗ та отримання нею допомоги по безробіттю в період з 14.09.2012 року була зареєстрована в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з 22.10.1999 року. З витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 12.09.2013 року №17173445 ОСОБА_2 з 01.08.2013 року знаходиться в стані припинення, власне рішення. Під час реєстрації як безробітної 14.09.2012 року ОСОБА_2 приховала дані щодо її реєстрації як суб"єкта підприємницької діяльності (а.с.22).

Під час перебування на обліку за період з 20.11.2008 року по 04.09.2009року, з 14.09.2012 року по 19.07.2013 року та при кожному відвідуванні центра зайнятості, ОСОБА_2 не подавала дані про те, що вона є суб"єктом підприємницької діяльності.

В період з 20.11.2008 року по 04.09.2009 року ОСОБА_2 виплачена допомога по безробіттю в сумі 4602 грн. 70 коп. (а.с. 31).

Згідно довідки Охтирського МРЦЗ від 25.09.2013 року №3693, за період з 14.09.2012року по 19.07.2013року ОСОБА_2, під час перебування на обліку як безробітної в Охтирському МРЦЗ, отримала кошти в розмірі 3650 грн. 07 коп. (а.с.14).

Задовольняючи позовні вимоги, суд виходить з наступного.

Відповідно до ст. 2 Закону України "Про зайнятість населення" (далі - Закон №803-XII) зазначено, що безробітними визнаються працездатні громадяни працездатного віку, які через відсутність роботи не мають заробітку або інших передбачених законодавством доходів і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, готові та здатні приступити до підходящої роботи.

Громадяни, які забезпечують себе роботою самостійно, у тому числі підприємці, належать до зайнятого населення (пп. "б" ч. 3 ст. 1 Закону № 803-XII).

Відповідно до ч.2, 3 ст.36 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", застраховані особи, зареєстровані в установленому порядку як безробітні, зобов'язані своєчасно подавати відомості про обставини, що впливають на умови виплати їм забезпечення та надання соціальних послуг. Сума виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг застрахованій особі внаслідок умисного невиконання нею своїх обов'язків та зловживання ними стягується з цієї особи відповідно до законодавства України з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати їй забезпечення та надання соціальних послуг.

За приписами ч.3 ст.46 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" фізична особа позбавляється статусу підприємця з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.

Згідно абз.19 пп.1 п.37 Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2013року №198, територіальний орган припиняє реєстрацію у разі встановлення факту подання особою недостовірних даних та документів, на підставі яких прийнято рішення про надання статусу безробітного, призначення виплати матеріального забезпечення на випадок безробіття та надання соціальних послуг, що мав місце протягом періоду реєстрації.

Із витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців вбачається, що ОСОБА_2 зареєстрована як фізична особа-підприємець з 22.10.1999року (а.с.12-13)

Судом встановлено, що реєстрація фізичної особи-підприємця ОСОБА_2 в стані припинення, власне рішення (01.08.2013 року).

Враховуючи вищевикладене, ОСОБА_2, при зверненні до центру зайнятості у 2008 році та у 2012 році, була зареєстрована як суб'єкт підприємницької діяльності-фізична особа, у зв'язку з чим подала центру зайнятості недостовірні відомості, на підставі яких прийнято рішення про надання їй статусу безробітної та виплачено матеріальне забезпечення на випадок безробіття.

Таким чином, враховуючи часткову сплату боргу, з ОСОБА_2 необхідно стягнути на користь Охтирського міськрайонного центру зайнятості незаконно отримані кошти в сумі кошти в сумі 7902 грн. 77 коп.

Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Охтирського міськрайонного центру зайнятості до ОСОБА_2 про стягнення заборгованості - задовольнити.

Стягнути з ОСОБА_2 (ІНФОРМАЦІЯ_1, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, місце реєстрації: АДРЕСА_1) на користь Охтирського міськрайонного центру зайнятості (42700, Сумська область, м. Охтирка, вул. Батюка, 24-а, код ЄДРПОУ 21112909) кошти в сумі 7902 грн. 77 коп. /сім тисяч дев"ятьсот дві грн. 77 коп./.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії повного тексту постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя (підпис) С.О. Бондар

Повний текст постанови виготовлений 8 листопада 2013 року.

З оригіналом згідно:

Суддя С.О. Бондар

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.11.2013
Оприлюднено13.11.2013
Номер документу34839297
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —818/8371/13-а

Постанова від 07.11.2013

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.О. Бондар

Постанова від 07.11.2013

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.О. Бондар

Ухвала від 24.10.2013

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.О. Бондар

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні