Україна КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11 листопада 2013 року Справа №811/3202/13-а
Кіровоградський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Момонт Г.М., розглянувши у порядку скороченого провадження в м. Кіровограді адміністративну справу
за позовом : Прокурора Олександрійського району в інтересах держави в особі Південного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку
до відповідача : Відкритого акціонерного товариства «Новопразьке ремонтно-транспортне підприємство»
про стягнення штрафних санкцій.
Прокурор Олександрійського району в інтересах держави в особі Південного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку звернувся з позовом до Відкритого акціонерного товариства «Новопразьке ремонтно-транспортне підприємство» про стягнення заборгованості зі штрафних санкцій у сумі 17 000,00 грн. відповідно до постанови №112-ПВ-1-Е від 15.04.2013 р.
Копія ухвали про відкриття скороченого провадження направлялася відповідачу за адресою зазначеною в позовній заяві та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, однак кореспонденція направлена відповідачу повернулася до суду з відміткою «за зазначеною адресою не знаходиться» (а.с.20).
Відповідно до ч.8 ст.35 КАС України, вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується підписом відповідної службової особи.
Згідно з ч.11 ст.35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в України» від 30.10.1996 року № 448/96-ВР (далі за текстом - Закон) державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку.
Згідно з ч.1, 3, 4ст.6 Закону Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР) є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президенту України, підзвітним Верховній Раді України. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку може утворювати територіальні органи у випадках, передбачених у положенні про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи.
У відповідності до п.10 ст.8 Закону Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства.
У відповідності до п.14 Розділу І Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій. затверджених рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 16.10.2012 р. №1470 постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, акт про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про зупинення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про відновлення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів (постанова по справі про адміністративне правопорушення), постанова про закриття справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про закриття провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про виправлення описок, розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери, розпорядження про скасування розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери вважаються надісланими (врученими) юридичній особі (посадовій особі чи громадянину), яка притягується до відповідальності, якщо їх вручено керівнику чи представнику юридичної особи (посадовій особі чи громадянину) під розписку або надіслано поштою рекомендованим листом.
Доказом надіслання вищезазначених документів є реєстр (список) поштових відправлень рекомендованих листів, на якому працівником об'єкта поштового зв'язку проставлено відбиток календарного штемпеля, та касовий чек.
Відповідно до розпорядження №277-ПВ про усунення порушень законодавства про цінні папери від 20.11.2012 р. уповноваженою особою Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку встановлено порушення ВАТ «Новопразьке ремонтно-транспортне підприємство» вимог чинного законодавства про цінні папери, а саме: п.6 ст.40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок», п.1 гл.7 розділу V Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів», затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19.12.2006 р. №1591 в частині не розкриття регулярної річної інформації (річного звіту) за 2011 рік ВАТ «Новопразьке ремонтно-транспортне підприємство» у строки встановлені Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку та надано строк до 28.02.2013 р. усунути ці порушення до 28.02.2013 р. письмово проінформувати уповноважену особу комісії про виконання цього розпорядження (а.с.7). Вказане розпорядження 22.11.2011 р. надіслано на адресу відповідача, що підтверджується списком поштових відправлень рекомендованих листів та касовим чеком (а.с.8).
05 березня 2013 року уповноваженою особою Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку встановлено факт невиконання ВАТ «Новопразьке ремонтно-транспортне підприємство» розпорядження №277-ПВ про усунення порушень законодавства про цінні папери від 20.11.2012 р., у зв'язку з чим складено постанову про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 05.03.2013 р., акт №112-ПВ про правопорушення на ринку цінних паперів від 25.03.2013 р. та постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 25.03.2013 р., які надіслані на адресу відповідача, що підтверджується списком поштових відправлень рекомендованих листів та касовим чеком (а.с.10-12).
Відповідно до п.14 ст.8 Закону Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.
Пунктом 8 статті 11 Закону встановлено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Постановою №112-ПВ-1-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 15.04.2013 р. на відповідача накладено санкцію - штраф у розмірі 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить 17 000,00 грн. (а.с.17). Зазначена постанова 16.04.2013 р. направлена на адресу відповідача, що підтверджується списком поштових відправлень рекомендованих листів та касовим чеком (а.с.13-14, 24. 25).
Згідно з ч.2 ст.11 Закону рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення штрафу може бути оскаржено в суді.
Враховуючи те, що відповідачем не надано доказів оскарження постанови №112-ПВ-1-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 15.04.2013 р. чи сплати штрафу в розмірі 17 000,00 грн., суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню.
Керуючись ст. ст. 86, 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.
2. Стягнути з Відкритого акціонерного товариства «Новопразьке ремонтно-транспортне підприємство», код ЄДРПОУ 00905072 (28042, смт. Нова Прага Олександрійського району Кіровоградської області, вул. Володарського, 60) на користь Державного бюджету України на рахунок Олександрійського УК (район), код ЄДРПОУ 37944584, код за бюджетною класифікацію 21081100 на р/р 31111106700014 в ГУ ДКСУ у Кіровоградській області, МФО 823016 штрафні санкції в розмірі 17 000,00 грн. (сімнадцять тисяч грн. 00 коп.). застосовані постановою №112-ПВ-1-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 15 квітня 2013 року.
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.
Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Кіровоградський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня отримання копії постанови.
Суддя Кіровоградського окружного
адміністративного суду Г.М. Момонт
Суд | Кіровоградський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.11.2013 |
Оприлюднено | 13.11.2013 |
Номер документу | 34867524 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Кіровоградський окружний адміністративний суд
Г.М. Момонт
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні