ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
02.04.09 Справа №2а-890/09/5/0170
16:25
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки К рим у складі:
судді Сидоренко Д.В. , при сек ретарі Джигіль В.Є.
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу
за позовом Державної пода ткової інспекції в Сімферопо льському районі АР Крим
до Управління житлово-ком унального господарства "Екол огія"
про стягнення 19 154 ,00 грн.забор гованості
Обставини справи: ДПІ в Сімф еропольському районі АР Крим (далі позивач) звернулась до О кружного адміністративного суду АР Крим із позовною заяв ою до Управління житлово-ком унального господарства «Еко логія» (далі відповідач) про с тягнення 19154,00 грн. заборговано сті, у тому числі 18220,89 грн. з пода тку на подану вартість, 42,68 грн. з податку на прибуток, 567,07 грн. п одатку з володільців транспо ртних засобів та 323,36 грн. збору за геологорозвідувальні роб оти.
Позовні вимоги ґрунтуютьс я на положеннях Закону Украї ни «Про порядок погашення зо бов'язань платників податків перед бюджетами та державни ми цільовими фондами» та мот ивовані тим, що відповідачем порушені строки сплати пода ткових зобов' язань.
Позивач у судове засідання 02.04.09р. не з' явився, однак від н ього 02.04.09р. до Окружного адміні стративного суду АР Крим над ійшло клопотання про розгляд справи за відсутністю предс тавника. Позовні вимоги підт римує у повному обсязі.
Відповідач у судове засіда ння не з' явився, про причини неявки суд не повідомив, запе речення на позов суду не нада в, був сповіщений належним чи ном - через засоби масової і нсформації.
Відповідно до ч. 6 ст. 71 КАС Укр аїни суд вважає можливим роз глянути справу на підставі н аявних у ній доказів.
Розглянувши подані докуме нти та матеріали справи, всеб ічно і повно з' ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґ рунтуються позовні вимоги, о б' єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і виріше ння спору по суті, суд, -
ВСТАНОВИВ:
24.03.2000р. відповідач зареєст рований Сімферопольською ра йонною державною адміністра цією як юридична особа, про що видане відповідне Свідоцтво про державну реєстрацію та у журналі обліку реєстраційни х справ зроблено запис № 04055558ю0020008 (а.с. 4).
З матеріалів справи вбачає ться, що відповідач перебува є на обліку платника податкі в у ДПІ в Сімферопольському р айоні АР Крим.
Відповідач є платником под атків та зборів, передбачени х Законом України “Про систе му оподаткування” та відпові дно до ст.9 цього Закону зобов' язаний сплачувати належні су ми податків і зборів (обов'язк ових платежів) у встановлені законами терміни.
З матеріалів справи, а саме з картки особового рахунку в бачається, що відповідач має податкову заборгованість у розмірі 19154,00 грн., у тому числі;
- з податку на додану вартіс ть у сумі 18220,89 грн., у тому числі 17 717,50 грн. - з основного платежу та 503,39 грн. - з пені;
- з податку на прибуток у сум і 42,68 грн., у тому числі 41,28 грн. - з основного платежу та 1,40 грн. - з пені;
- з податку з власників тран спортних засобів у сумі 567,07 грн ., у тому числі 554,50 грн. - з основ ного платежу та 12,57 грн. - з пен і;
- зі збору на геологорозвіду вальні роботи у сумі 323,36 грн., у т ому числі 321,59 грн. - з основног о платежу та 1,77 грн. - з пені
Підпунктом 4.1.1 п. 4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашен ня зобов'язань платників под атків перед бюджетами та дер жавними цільовими фондами» ( далі Закон № 2181) платник податк ів самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, як у зазначає у податковій декл арації.
Відповідно до зазначеної н орми відповідач самостійно о бчислив суму податкового зоб ов' язання з податку на дода ну вартість, податку на прибу ток, податку з власників тран спортних засобів та інших са мохідних машин і механізмів, що підтверджується податко вими деклараціям, розрахунку суми податку з власників тра нспортних засобів та інших с амохідних машин і механізмів (а.с.28-33,43-46,50-52). Відповідач зобов'яз аний був у десятиденний стро к (ст.5.3 Закону № 2181) сплатити сам остійно визначені їм податко ві зобов'язання по податку на додану вартість, податку на п рибуток та податку власників транспортних засобів та інш их самохідних машин і механі змів однак не сплатив.
Відповідно до п.п. 6.2.1, 6.2.3 п. 6.2 ст. 6 Закону України “Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами” позивачем на адресу відповідача направлені перш а податкова вимога № 1/193 від 08.05.08р . та друга податкова вимога № 2 /309 від 24.07.08р., які у зв' язку із не можливістю вручення були ро зміщені на дошці податкових оголошень (а.с. 10,12).
Згідно з п.п. 6.2.3 п. 6.2 ст. 6 Закону № 2181 у разі коли податковий орг ан або пошта не може вручити п латнику податків податкове п овідомлення або податкові ви моги у зв'язку з незнаходженн ям посадових осіб, їх відмово ю прийняти податкове повідом лення або податкову вимогу, н езнаходженням фактичного мі сця розташування (місцезнахо дження) платника податків, по датковий орган розміщує пода ткове повідомлення або подат кові вимоги на дошці податко вих оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення под аткового органу. При цьому де нь розміщення такої податков ої вимоги вважається днем її вручення.
З огляду на вищенаведене, су д дійшов висновку, що суми под аткового зобов' язання, що в казані у вимогах є узгоджени ми.
Згідно ст. 5.1 Закону № 2181, подат кове зобов'язання, самостійн о визначене платником податк ів у податковій декларації, в важається узгодженим з дня п одання такої декларації, а зг ідно ст. 5.3.1 - платник податків з обов'язаний самостійно сплат ити суму такого податкового зобов'язання протягом 10 кален дарних днів, наступних за ост аннім днем відповідного гран ичного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 цього Закону.
Відповідно до п. 1.3 ст. 1 Закону № 2181 податковий борг (недоїмка ) - податкове зобов'язання (з ур ахуванням штрафних санкцій з а їх наявності), самостійно уз годжене платником податків а бо узгоджене в адміністратив ному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений с трок, а також пеня, нарахована на суму такого податкового з обов'язання.
Підпунктом 5.2.1 пункту 5.2 ст. 5 За кону № 2181 передбачено, що подат кове зобов'язання платника п одатків, нараховане контролю ючим органом, зокрема, якщо пл атник податків не подає у вст ановлені строки податкову де кларацію, вважається узгодже ним у день отримання платник ом податків податкового пові домлення.
Оскільки вищезазначені по даткові повідомлення-рішенн я надіслані (вручені) відпові дачу у встановленому Законом порядку, а також не оскаржені відповідачем, то відповідно , зазначені в них суми податко вих зобов' язань відповідач а є узгодженими.
Відповідно до п.п.5.4.1 п.5.4 ст.5 За кону №2181 узгоджена сума подат кового зобов'язання, не сплач ена платником податків у стр оки, визначені цією статтею, в изнається сумою податкового боргу платника податків.
Разом з тим, у зв' язку із не сплатою збору за геологорозв ідувальні роботи позивачем п рийняті податкові повідомле ння-рішення № 0001161503/0 від 28.06.08р., № 0001171 503/0 від 28.05.08р.
Зазначені податкові повід омлення-рішення отримані від повідачем, про що свідчить пі дпис головного бухгалтера на корінцях (а.с.37-39) та не оскаржен і у встановленому законом по рядку. Тому податкова заборг ованість з податку на додану вартість, податку на прибуто к та податку з власників тран спортних засобів та інших са мохідних машин і механізмів є узгодженою.
Таким чином на момент розгл яду справи за відповідачем ч ислиться заборгованість у ро змірі 19154,00 грн., у тому числі 18220,89 г рн. з податку на додану вартіс ть, 42,68 грн. з податку на прибуто к, 567,07 грн. з податку з володільц ів транспортних засобів та 323, 36 грн. збору за геологорозвіду вальні роботи.
У порядку ст. 71 КАС України ві дповідачем не надано доказів сплати заборгованості у пов ному обсязі або оскарження з азначених податкових повідо млень-рішень.
Станом на день розгляду спр ави, заборгованість відповід ача перед бюджетом становить 19154,00 грн., що підтверджується на явними у справі первинними д оказами виникнення податков их зобов' язань.
Згідно статті 2 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні» однією із за дач органів податкової служб и є здійснення контролю за до триманням податкового закон одавства, повною і своєчасно ю сплатою до бюджетів податк ів і зборів.
Примусове стягнення подат кової заборгованості - пере дбачена законодавством Укра їни процедура погашення пода ткової заборгованості платн ика податків шляхом зверненн я стягнення на активи відпов ідного платника податків.
Як вказано у пункті 1.7 статті 1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами» активами платника под атків є кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що н алежать юридичній або фізичн ій особі за правом власності або повного господарського відання.
Статтею 3 Закону України «Пр о порядок погашення зобов'яз ань платників податків перед бюджетами та державними ціл ьовими фондами» визначено, щ о активи платника податків м ожуть бути примусово стягнен і в рахунок погашення його по даткових зобов' язань виклю чно за рішенням суду.
Пунктом 11 статті 11 Закону Укр аїни «Про державну податкову службу в Україні» встановле но, що органи державної подат кової служби мають право зас тосовувати до платників пода тків фінансові (штрафні) санк ції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів с уми недоїмки, пені у випадках , порядку і розмірах, встановл ених законами України.
Фінансові (штрафні) санкції , суми недоїмки, пені, накладен і (застосовані) органами держ авної податкової служби Укра їни, сплачуються платниками податків добровільно або стя гуються у судовому порядку (З акон України «Про внесення з мін до деяких законодавчих а ктів України (щодо посилення правового захисту громадян та запровадження механізмів в реалізації конституційних прав громадян на підприємни цьку діяльність, особисту не доторканність, безпеку, пова гу до гідності особи, правову допомогу, захист»).
За таких обставин спр ави позовні вимоги є обґрунт ованими та такими, що підляга ють задоволенню у повному об сязі.
Вступну та резолютивну час тину постанови проголошено в судовому засіданні 02.04.2009р.
У повному обсязі постанову складено та підписано 07.04.2009р.
На підставі викладено, керу ючись статтями 160-163, 167 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1.Позов задовольнити повн істю.
2.Стягнути з Управління житл ово-комунального господарст ва «Екологія» (97570, АР Крим, Сімф еропольський район, с. Чистен ьке, вул. Радянська, б. 25: ЄДРПОУ 30833841) заборгованість у розмірі 19154,00 грн., у тому числі:
- 18220,89 грн. - з податку на додану вартість - код платежу 14010100 до Держбюджету Сімферопольськ ого району АР Крим, р/р 31118029700268 в Г У ДКУ в АРК, ЄДРПОУ 34741037, МФО 824026;
- 42,68 грн. - з податку на прибу ток - код податку 11020202 до місце вого бюджету Мірновської сіл ьської ради Сімферопольсько го району АР Крим, р/р 33212806700277 в ГУ ДКУ в АРК м. Сімф ерополь, ЄДРПОУ 34741037, МФО 824026;
- 567,07 грн. - з податку з власни ків транспортних засобів - код податку 12020100 до місцевого б юджету Мірновської сільсько ї ради Сімферопольського рай ону АР Крим, р/р 33211807700277 в ГУ ДКУ в А РК м. Сімферополь, ЄДРПОУ 34741037, М ФО 824026;
- 323,36 грн. - зі збору за геолог орозвідувальні роботи - код платежу 13040100 р/р 31310300700268, отимувач Д ержавний бюджет Сімферополь ського району АР Крим, дотрим увача ГУ ДКУ в АР Крим м. Сімфе рополь, МФО 824026, ЄДРПОУ 34741037.
Постанова може бути оскарж ена в Севастопольський апеля ційний адміністративний су д через Окружний адміністра тивний суд АР Крим шляхом под ачі заяви про апеляційне оск арження постанови суду в дес ятиденний строк з дня склада ння постанови у повному обся зі та поданням після цього пр отягом двадцяти днів апеляці йної скарги, або без попередн ього подання заяви про апеля ційне оскарження, якщо апеля ційна скарга подається у стр ок, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарж ення.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано. Якщо було по дано заяву про апеляційне ос карження, але апеляційна ска рга не була подана у встановл ений строк, постанова набира є законної сили після закінч ення цього строку. У разі пода ння апеляційної скарги поста нова, якщо її не скасовано, наб ирає законної сили після зак інчення апеляційного розгля ду справи.
Суддя Сидо ренко Д.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 02.04.2009 |
Оприлюднено | 06.11.2009 |
Номер документу | 3500547 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Сидоренко Д.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні