ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
ГОСПОДАРСЬКИЙ
СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
21036, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 тел. 66-03-00, 66-11-31 http://vn.arbitr.gov.ua
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18
грудня 2006 р. Справа
№ 11/544-06
за
позовом суб'єкта підприємницької
діяльності -фізичної особи ОСОБА_1, АДРЕСА_1
до Головної державної інспекції
на автомобільному транспорті, м. Київ
про скасування постанови.
Cуддя В. Матвійчук
при секретарі судового засідання Т.
Поліщук, за участю представників сторін:
від позивача
- ОСОБА_1 -
підприємець, ОСОБА_2 за довіреністю;
від відповідача -
ОСОБА_3 за довіреністю.
СУТЬ СПОРУ:
Заявлено позов про скасування
постанови начальника територіального управління Головавтоінспекції у
Кіровоградській області ОСОБА_4 від 16.06.2006р. про застосування фінансової
санкції в розмірі 1700 грн..
Позов мотивовано тим, що
оскаржувана постанова суперечить чинному законодавству, оскільки
відповідачем, під час проведення
перевірки, не було взято до уваги той
факт, що водій перевозив вантаж для власних потреб позивача та наявність всіх необхідних документів, а
отже не порушував норм ч. 3 ст. 48
Закону України „Про автомобільний транспорт”.
Відповідач в заяві від
18.12.2006р. позовні вимоги визнає в
повному обсязі.
Оцінивши подані докази та заслухавши пояснення представників сторін, судом встановлено, що 01.06.2006р.
працівниками територіального управління Головавтоінспекції у Кіровоградській
області складно НОМЕР_1 про порушення
позивачем автотранспортного законодавства, а саме відсутність ліцензійної
картки, під час перевезення вантажів
вантажним транспортним засобом „Renault”,
державний номер НОМЕР_2.
На підставі вказаного акту
16.06.2006р. начальником територіального управління Головавтоінспекції у
Кіровоградській області ОСОБА_4 винесено
постанову за НОМЕР_3 про застосування до суб'єкта підприємницької діяльності
-фізичної особи ОСОБА_1 фінансової
санкції в розмірі 1700 грн. за надання послуг з перевезення вантажів без оформлення документів, перелік яких
визначений ст. 48 Закону України „Про
внесення змін до Закону України „Про автомобільний транспорт”.
Статтею 48 Закону України Закону України „Про внесення змін до Закону України „Про
автомобільний транспорт” визначено перелік документів, на підставі яких
виконують вантажні перевезення та встановлено, що документами для фізичної
особи, що здійснює
вантажні перевезення на договірних умовах, є: для автомобільного перевізника - ліцензія та
документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах,
інші документи, передбачені законодавством України; для водія - посвідчення
водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб,
ліцензійна картка, товарно-транспортна накладна або інший визначений
законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством
України.
Правилами перевезення вантажів
автомобільним транспортом в України,
затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 №
363, встановлено, що комплектом юридичних документів, на
підставі яких здійснюється облік, приймання, передача, перевезення, здача
вантажу і взаємні розрахунки між учасниками транспортного процесу,
являється товарно-транспортна документація.
При цьому єдиним для всіх учасників транспортного процесу юридичним документом,
регулюючим списання товарно-матеріальних цінностей, облік на шляху їх
переміщення, оприбуткування, складський, оперативний і бухгалтерський облік, а
також розрахунки за перевезення вантажу і облік виконаної роботи, являється
товарно-транспортна накладна.
Правила перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні
визначають права, обов'язки та відповідальність власників автомобільного
транспорту. А приватний підприємець,
який здійснює перевезення вантажу автомобільним транспортом, і являється
власником цього транспорту.
Враховуючи наведене, приватний підприємець, який здійснює перевезення власного вантажу автомобільним
транспортом власним автомобільним транспортом,
повинен виписувати товарно-транспорту накладну, яка є єдиним для всіх учасників
транспортного процесу юридичним
документом, призначеним для обліку товарно-матеріальних цінностей.
Як свідчать матеріали справи, водій перевозив вантажним транспортним
засобом позивача запасні частини бувші у використанні для його власних потреб
відповідно до товарно-транспортної
накладної НОМЕР_4.
Частиною 2 статті 2 Кодексу
адміністративного судочинства України визначено, що до адміністративних судів
можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних
повноважень. Частина3 вказаної норми встановлює, що у справах щодо оскарження
рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди
перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:
1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені
Конституцією та законами України;
2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;
3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення
для прийняття рішення (вчинення дії);
4) безсторонньо (неупереджено);
5) добросовісно;
6) розсудливо;
7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи
несправедливій дискримінації;
8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими
несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на
досягнення яких спрямоване це рішення (дія);
9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;
10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
З огляду на вищевикладене суд
приймає визнання позову відповідачем та
вважає, що позов суб'єкта
підприємницької діяльності - фізичної особи ОСОБА_1 є обґрунтованим, відповідає
дійсним обставинам та законодавству, а тому підлягає задоволенню із
застосуванням правил встановлених ст. 162 Кодексу адміністративного судочинства
України.
Керуючись ст.ст. 70,71, 79, 86, 94,
128, 158, 163,167,255, 257 Кодексу адміністративного судочинства України, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2. Визнати протиправною і скасувати
постанову начальника територіального управління Головавтоінспекції у
Кіроворгадській області ОСОБА_4 від 16.06.2006р. НОМЕР_3.
3. Стягнути з Державного бюджету України
на користь суб'єкта підприємницької діяльності -фізичної особи ОСОБА_1 (АДРЕСА_1,
код НОМЕР_5) 3 грн. 40 коп. судового збору.
Заява про апеляційне
оскарження постанови суду
подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна
скарга на постанову суду першої інстанції подається
протягом двадцяти днів після
подання заяви про апеляційне
оскарження.
Суддя
Матвійчук В.В.
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 18.12.2006 |
Оприлюднено | 21.08.2007 |
Номер документу | 351429 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Вінницької області
Матвійчук В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні