12.09.2013 238/2342/13-ц
6/238/97/13
Справа №6/238/97/13
У Х В А Л А
ІМЕНЕ М УКРАЇНИ
12 вересня 2013 року Новоазовський районний суд Донецької області в складі
судді Кацаренко І.О.
при секретарі Андріановій Т.І.,
розглянув у відкритому судовому засіданні в м. Новоазовську подання в.о.начальника відділу державної виконавчої служби Новоазовського районного управління юстиції Донецької області (далі - Відділ ДВС) про зміну способу та порядку виконання судового рішення,
ВСТАНОВИВ:
02 вересня 2013 року в.о. начальника Відділу ДВС звернувся до суду з вказаною заявою, зазначивши, що на виконанні у Відділі ДВС перебуває виконавчий документ №2/1574/10 від 24 жовтня 2011 року про зобов’язання управління праці та соціального захисту населення Новоазовської районної державної адміністрації Донецької області здійснити ОСОБА_1 нарахування одноразової компенсації в розмірі 30 мінімальних заробітних плат та виплатити одноразову компенсацію з урахуванням виплаченої суми.
26 червня 2013 року заступником начальника Відділу ДВС було відкрито виконавче провадження за зазначеним виконавчим документом.
Згідно повідомлення боржника - УПтаСЗН - від 15 травня 2013 року, добровільне виконання рішення суду в частині виплати ОСОБА_1 не можливо у зв’язку з тим, що згідно Закону України В«Про державний бюджет України на 2013 рікВ» Міністерству соціальної політики видатки на виконання рішень суду не передбачені. УПтаСЗН наданий розрахунок недоотриманої одноразової компенсації ОСОБА_1 як учаснику ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у сумі 18710,40 гривень.
Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 року №45 «Про затвердження Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників» необхідно провести списання коштів з рахунків бюджетних коштів, а саме: р/р 35217016001491, МФО 834016, ОКПО 25953468, банк ГУ ДКУСУ у Донецькій області, КПКВК 2501200, КВКВ 2710.
Зазначені обставини ускладнюють виконання судового рішення, тому просив змінити спосіб та порядок виконання рішення суду шляхом стягнення з управління соціального захисту населення Новоазовської районної державної адміністрації Донецької області недоотриману одноразову компенсацію як учаснику ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС на користь ОСОБА_1 18710,40 гривень.
ОСОБА_2 Відділу ДВС у судове засідання не явився, надав заяву про розгляд подання за його відсутністю.
ОСОБА_1, повідомлений про розгляд подання, в судове засідання не явився, причини неявки суду не повідомив.
Представник УПтаСЗН Новоазовської районної державної адміністрації за довіреністю в судове засідання надала заяву про розгляд справи за її відсутністю, не заперечує проти задоволення подання.
За таких обставин суд вважає за можливе провести судове засідання у відсутності осіб, які беруть участь у справі, оскільки це не суперечить вимогам ст..373 ЦПК України і ч.2 ст.263 КАС України.
Суд, дослідивши матеріали справи, вважає заяву такою, що підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
Так, судом встановлено, що постановою Донецького апеляційного адміністративного суду від 12 вересня 2011 року рішення Новоазовського районного суду Донецької області від 17 серпня 2010 року по справі №2-1574/2010 змінено.
Визнані неправомірними дії управління праці та соціального захисту населення Новоазовської районної державної адміністрації Донецької області щодо нарахування ОСОБА_1 одноразової компенсації не в повному розмірі незаконними. Зобов’язано Управління праці та соціального захисту населення Новоазовської районної державної адміністрації Донецької області здійснити ОСОБА_1 нарахування одноразової компенсації в розмірі 30 мінімальних заробітних плат та виплатити одноразову компенсацію з урахуванням виплаченої суми.
Згідно ст.263 КАС України за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо) державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення.
01 січня 2013 року набрав законної сили Закон України В«Про гарантії держави щодо виконання судових рішеньВ» №4901-VIвід 05 червня 2012 року.
Відповідно до ч.1 ст.2, ч.1 ст.3 Закону України В«Про гарантії держави щодо виконання судових рішеньВ» держава гарантує виконання рішення суду про стягнення коштів та зобов’язання вчинити певні дії щодо майна, боржником за яким є державний орган. Виконання рішень суду про стягнення коштів, боржником за якими є державний орган, здійснюється Державною казначейською службою України в межах відповідних призначень шляхом списання коштів з рахунків такого державного органу, а в разі відсутності у зазначеного державного органу відповідних призначень - за рахунок коштів, передбачених за бюджетною програмою для забезпечення виконання рішення суду.
У відповідності до ч.1 ст.25 Бюджетного Кодексу України Державне казначейство України здійснює безспірне списання коштів з рахунків, на яких обліковуються кошти Державного бюджету України та місцевих бюджетів, за рішенням, яке було прийняте державним органом, що відповідно до закону має право на його застосування.
Згідно п.3 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 03 серпня 2011 року №845, рішення про стягнення коштів з державного та місцевих бюджетів або боржників виконуються на підставі виконавчих документів виключно органами казначейства у порядку черговості надходження таких документів.
На підставі викладеного, враховуючи, що згідно вимог діючого законодавства органами казначейства виконується рішення саме про стягнення коштів з державного або місцевого бюджету, суд приходить до висновку, що подання Відділу ДВС про зміну способу та порядку виконання судового рішення підлягає задоволенню з метою подальшого виконання рішення суду та захисту в повній мірі прав та інтересів особи, в інтересах якої постановлено судове рішення.
Керуючись ст.373 ЦПК України, ст..263 КАС України, суд
У Х В А Л И В :
Подання в.о.начальника відділу державної виконавчої служби Новоазовського районного управління юстиції Донецької області про зміну способу та порядку виконання судового рішення - задовольнити.
Змінити спосіб та порядок виконання постанови апеляційного суду Донецької області від 12 вересня 2011 року по справі №2-1574/10 за 2010 рік за позовом ОСОБА_1 до управління праці та соціального захисту населення Новоазовської районної державної адміністрації Донецької області про визнання дій неправомірними, зобов’язання вчинити певні дії шляхом стягнення з управління праці та соціального захисту населення Новоазовської районної державної адміністрації Донецької області недоотриманої одноразової компенсації як учаснику ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС на користь ОСОБА_1 у сумі 18 710 (вісімнадцять тисяч сімсот десять) грн. 40 коп.
На ухвалу може бути подана апеляційна скарга до Донецького апеляційного адміністративного суду через Новоазовський районний суд Донецької області протягом 5 днів з дня її проголошення. У разі, якщо ухвалу було постановлено без участі особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання копії ухвали.
Суддя
Суд | Новоазовський районний суд Донецької області |
Дата ухвалення рішення | 12.09.2013 |
Оприлюднено | 21.01.2014 |
Номер документу | 35176986 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Новоазовський районний суд Донецької області
Кацаренко І. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні