Копія
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
Іменем України
Справа № 2а-11669/12/0170/18
05.11.13 м. Севастополь
Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Мунтян О.І.,
суддів Дугаренко О.В. ,
Цикуренка А.С.
секретар судового засідання Равза Р.Р.
за участю сторін:
представник позивача, Нікітського ботанічного саду - Національний науковий центр- Борейко Людмила Павлівна, довіреність № 9 від 15.10.13
представник відповідача, Державної податкової інспекції у м. Ялті АР Крим Державної податкової- Грязнова Галина Михайлівна, довіреність № б/н від 17.10.13
розглянувши адміністративну справу за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у м. Ялті АР Крим Державної податкової служби на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Панов О.І. ) від 05.07.13 по справі № 2а-11669/12/0170/18
за позовом Нікітського ботанічного саду - Національний науковий центр (смт.Нікіта, м.Ялта, Автономна Республіка Крим, 98648)
до Державної податкової інспекції у м. Ялті АР Крим Державної податкової служби (вул. Васильєва, 16, м.Ялта, Автономна Республіка Крим, 98600)
про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
ВСТАНОВИВ:
Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 05.07.2013 року позовні вимоги Нікітського ботанічного саду - Національний науковий центр до Державної податкової інспекції у м. Ялті АР Крим Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень -задоволено.
Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення - рішення Державної податкової інспекції в м. Ялта АР Крим від 08.10.2012 р. №0004352301 та №0004362301.
Стягнуто з Державного бюджету України на користь Нікітського ботанічного саду - Національний науковий центр судові витрати, шляхом їх безспірного списання із рахунку Державної податкової інспекції в м. Ялта АР Крим, в рахунок відшкодування понесених витрат зі сплати судового збору у розмірі 2236,00 грн. та з проведення судової експертизи у розмірі 29440,00 грн.
На зазначене судове рішення від відповідача надійшла апеляційна скарга, в якій ставиться питання про його скасування та ухвалення нового рішення, яким у задоволенні адміністративного позову відмовити.
Апеляційна скарга мотивована порушенням судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права.
Представник відповідача у судовому засіданні 05.11.13р. підтримав апеляційну скаргу у повному обсязі.
Представник позивача у судовому засіданні 05.11.2013 року заперечував проти задоволення апеляційної скарги та просив залишити судове рішення першої інстанції без змін, надавши відповідні заперечення.
Колегія суддів, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Колегією суддів та судом першої інстанції встановлено, що на підставі наказу № 631 від 06.09.2012 р. виданого ДПІ у м. Ялта АРК ДПС, в рамках постанови слідчого групи слідчих - старшого слідчого з ОВС ГСУ ДПС України Мазуркевича В.А. від 02.04.2012 р., про призначення документальної позапланової виїзної перевірки Нікітського ботанічного саду - Національний науковий центр, винесеній в рамках кримінальної справи № 69-0146, старшим державним податковим ревізором-інспектором відділу перевірок платників податків Управління податкового контролю ДПІ у м. Ялті АРК ДПС, згідно з п.п. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75, п.п. 78.1.1 п. 78.1 ст. 78, ст. 79 Податкового кодексу України проведено документальну позапланову невиїзну перевірку позивача з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на додану вартість при здійсненні фінансово-господарських операцій з ТОВ «Бренд Строй» (код ЄДРПОУ 36165567), Фірма «Капітель плюс» (код ЄДРПОУ 31095815), КП Альянс» (код ЄДРПОУ 32468182), ТОВ БК «Акрополь» (код ЄДРПОУ 32841299), БВП «Строитель-плюс» (код ЄДРПОУ 31263808), ПП «Кримспецтехнолоджи» (код ЄДРПОУ 36693441) за період з 01.08.12 р. по 31.03.12 р.
За результатами перевірки складений Акт №1351/22-01/00494551/174 від 19.09.2012 року, яким встановлено порушення позивачем п. 1.4 ст. 1, п.п. 7.2.1. п.п. 7.2.3. п.п. 7.2.6. п. 7.2., п.п. 7.4.1. п.п. 7.4.4. п. 7.4., п.п. 7.5.1. п.п. 7.5 ст. 7 Закону України від 03.04.97 р. «Про податок на додану вартість» зі змінами та доповненнями та п.п. 14.1.36, п.п. 14.1.181 п. 14.1 ст. 14, п. 198.1, п. 198.2, п. 198.3. п. 198.6 ст. 198, п. 200.1 ст. 200 Податкового кодексу України від 02.12.10 р., згідно якого від'ємне значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду підлягає зменшенню на загальну суму ПДВ у розмірі 31051 грн., у тому числі березень 2010 р. у сумі 3 295 грн., грудень 2010 р. у сумі 16 759 грн., квітень 2011 р. у сумі 10 997 грн., та донараховано податок на додану вартість на загальну суму 300871,60 грн., у тому числі: за серпень 2009 р. в сумі 15777 грн., за вересень 2009 р. в сумі 4503 грн., за жовтень 2009 р. в сумі 6910,40 грн., за листопад 2009 р. в сумі 14321,24 грн., за березень 2010 р. в сумі 4169 грн., за квітень 2010 р. в сумі 15293,40 грн., за травень 2010 р. в сумі 4225,40 грн., за червень 2010 р. в сумі 7550 грн., за серпень 2010 р. в сумі 34295,40 грн., за вересень 2010 р. в сумі 33366,40 грн., за жовтень 2010 р. в сумі 18288,40 грн., за листопад 2010 р. в сумі 2504 грн., за грудень 2010 р. в сумі 16759,08 грн., за квітень 2011 р. в сумі 10996,64 грн., за червень 2011 р. в сумі 13290,05 грн., за липень 2011 р. в сумі 47460,32 грн., за серпень 2011 р. в сумі 51161,67 грн.
26.09.12 р. НБС-ННЦ було подано до ДПІ у м. Ялта заперечення на Акт перевірки.
Листом № 10082/10/22-01 від 03.10.12 р. відповідач зазначив, що висновки Акту перевірки відповідають нормам чинного законодавства, а заперечення НБС-ННЦ залишив без задоволення.
На підставі вищевказаного акту перевірки ДПІ у м. Ялта винесено податкові повідомлення-рішення:
-№ 0004352301 від 08.10.2012 року, відповідно до якого збільшено суму грошового зобов'язання НБС-ННЦ за платежем ПДВ у сумі 365825 грн., з яких за основним платежем сума у розмірі 300869 грн., за штрафними санкціями 64956 грн.
-№ 0004362301 від 08.10.2012 року, відповідно до якого зменшено розмір залишку від'ємного значення суми ПДВ у розмірі 31051 грн.
Розглянувши доводи апеляційної скарги, перевіряючи відповідність висновків суду першої інстанції матеріалам справи, колегією суддів встановлено наступне.
Як свідчать матеріали справи, в період з 01.08.2009 року по 31.03.2012 року включно, Нікітський ботанічний сад - Національний науковий центр /Замовник/Покупець/ були укладені наступні господарські договори з суб'єктами господарювання:
1) з ТОВ БК "Акрополь" /Підрядник/:
Договір підряду № 117 від 06.04.2009 року - предметом якого є зобов'язання Підрядника виконати своїми силами та з залученням сторонніх організацій капітального ремонту приміщень санвузлів лабораторного корпусу НБС ННЦ, а Замовника - прийняти та оплатити виконані роботи (т.ІІІ, а.с. 161-173).
Вартість робіт, погоджених сторонами за договором, складає 267400,00 грн.
Фактично виконання умов договору підряду № 117 від 06.04.2009 року Сторонами оформлено первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 3 за типовою формою № КБ-2в від 21.08.2009 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за серпень 2009 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 27.08.2009 року, податковою накладною № 1269 від 18.08.2009 року на суму 93780,00 грн., а також рахунком-фактурою № 1486 від 21.08.2009 року та платіжним дорученням № 1435 від 27.08.2009 року на суму 93780,00 грн. (т.ІІІ, а.с. 174-179,181,186).
Договір підряду № 576 від 12.10.2009 року - предметом якого є зобов'язання Підрядника виконати своїми силами та з залученням сторонніх організацій будівництво парників на дільниці "Лаврове" НБС ННЦ, а Замовника - прийняти та оплатити виконані роботи (т.ІІІ, а.с. 195-202).
Вартість робіт, погоджених сторонами за договором, складає 70933,20 грн.
Фактично виконання умов договору підряду № 576 від 12.10.2009 року Сторонами оформлено первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 1 за типовою формою № КБ-2в від 20.10.2009 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за жовтень 2009 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 22.10.2009 року, податковою накладною № 1650 від 15.10.2009 року на суму 20941,20 грн. а також рахунком-фактурою № 1975 від 20.10.2009 року та платіжним дорученням № 1891 від 22.10.2009 року на суму 20941,20 грн. (т.ІІІ, а.с. 208-215);
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 2 за типовою формою № КБ-2в від 18.11.2009 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за листопад 2009 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 24.11.2009 року, податковою накладною № 1870 від 18.11.2009 року на суму 49993,20 грн., а також рахунком-фактурою № 511 від 18.11.2009 року та платіжним дорученням
№ 2073 від 24.11.2009 року на суму 49992,00 грн. (т. ІІІ, а.с. 203-207, 219-221).
Договір підряду № 876 від 02.12.2009 року - предметом якого є зобов'язання Підрядника виконати своїми силами та з залученням сторонніх організацій капітальний ремонт парників на дільниці "Лаврове" НБС ННЦ, а Замовника - прийняти та оплатити виконані роботи (т. ІІІ, а.с. 225-232).
Вартість робіт, погоджених сторонами за договором, складає 18100,00 грн.
Фактично виконання умов договору підряду № 876 від 02.12.2009 року Сторонами оформлено первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 12 за типовою формою № КБ-2в від 02.12.2009 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за листопад 2009 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 02.12.2009 року, податковою накладною № 1855 від 17.11.2009 року на суму 18199,60 грн. а також рахунком-фактурою № 512 від 02.12.2009 року та платіжним дорученням № 2154 від 02.12.2009 року на суму 18099,60 грн. (т. ІІІ, а.с. 233-240).
2) з КП "Альянс" /Продавець/:
Договір купівлі-продажу № 246 від 04.08.2009 року, предметом якого є зобов'язання Продавця передати у власність Покупця товар (електроди нітратні) на загальну суму 882,00 грн. з урахуванням ПДВ (20%), а Покупець зобов'язується прийняти цей товар і оплатити його (т.ІІІ, а.с. 188-189).
Фактично виконання умов договору купівлі-продажу № 246 від 04.08.2009 року Сторонами оформлено первинними бухгалтерськими документами: видатковою накладною № 2501 від 04.08.2009 року та податковою накладною № 2496 від 11.08.2009 року на суму 882,00 грн., а також рахунком-фактурою № 2520 від 04.08.2009 року та платіжним дорученням № 1316 від 07.08.2009 року на суму 882,00 грн. зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 07.08.2009 року (т. ІІІ, а.с. 190-194).
Договір підряду № 310 від 30.07.2010 року - предметом якого є зобов'язання КП "Альянс" (переможця тендера на закупівлю робіт з капітального ремонту лабораторного корпусу НБС ННЦ з заміною віконних блоків (відкриті торги, протокол ТК НБС ННЦ від 22.07.2010 року) - Підрядника виконати на свій розсуд за завданням Замовника з використанням своїх матеріалів, а Замовника - прийняти та оплатити виконані роботи (т.ІІ, а.с. 146-155, 157-169).
Договірна ціна робіт складає 469027,20 грн. з урахуванням ПДВ (20%) (п.2.1-2.2 договору).
Умовами розділу 3 сторонами визначено порядок розрахунків і фінансування, зокрема:
Додатковою угодою № 1 від 28.12.2010 року до даного договору, його ціна Сторонами визначена у сумі 466099,20 грн. (т.ІІІ, а.с. 156-155).
Фактично виконання умов договору підряду № 310 від 30.07.2010 року Сторонами оформлено первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 1 за типовою формою № КБ-2в від 18.08.2010 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за серпень 2010 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 18.08.2010 року на суму 91183,20 грн., податковою накладною № 2821 від 18.08.2010 року на суму 91183,20 грн., а також рахунком-фактурою № 2935 від 18.08.2010 року та платіжним дорученням № 1423 від 20.08.2010 року на суму 91183,20 грн. (т.ІІ, а.с. 193-198, 223, 245-246);
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 2 за типовою формою № КБ-2 в від 26.08.2010 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за серпень 2010 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 31.08.2010 року на суму 114589,20 грн., податковою накладною № 2844 від 25.08.2010 року на суму 114589,20 грн., а також рахунком-фактурою № 2936 від 26.08.2010 року та платіжним дорученням № 1529 від 31.08.2010 року на суму 114589,20 грн. (т. ІІ, а.с. 205-209, 222, 243-244);
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 3 за типовою формою № КБ-2в від 21.09.2010 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за вересень 2010 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 23.09.2010 року на суму 84103,20 грн., податковою накладною № 3192 від 20.09.2010 року на суму 84103,20 грн., а також рахунком-фактурою № 3321 від 20.09.2010 року та платіжним дорученням № 1678 від 23.09.2010 року на суму 84103,20 грн. (т.ІІ, а.с. 187-192, 214, 239-240);
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 4 за типовою формою № КБ-2в від 28.09.2010 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за вересень 2010 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 01.10.2010 року на суму 70525,20 грн., податковою накладною № 3252 від 27.09.2010 року на суму 70525,20 грн., а також рахунком-фактурою № 3580 від 28.09.2010 року та платіжним дорученням № 1772 від 01.10.2010 року на суму 70525,20 грн. грн. (т.ІІ, а.с. 199-204, 215, 255-256);
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 5 за типовою формою № КБ-2 в від 05.11.2010 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за жовтень 2010 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 09.11.2010 року на суму 105698,40 грн., податковою накладною № 3887 від 29.10.2010 року на суму 105698,40 грн., а також рахунком-фактурою № 3580 від 05.11.2010 року та платіжним дорученням № 1974 від 09.11.2010 року на суму 105698,40 грн. грн. (т.ІІ, а.с. 181-186, 210, 237-238).
Договір на виконання послуг № 1459/44021 від 05.10.2010 року, предметом якого є зобов'язання Виконавця надати Замовнику послуги з технічного обслуговування вимірювальних приладів на загальну суму 4032,00 грн., в т.ч. ПДВ 672,00 грн. (т.ІІ, а.с.61-63)
Фактично виконання умов договору підряду на виконання послуг № 1459/44021 від 05.10.2010 року Сторонами оформлено первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних робіт № 3416 від 05.10.2010 року на суму 4032,00 грн., податковою накладною № 3565 від 05.10.2010 року на суму 4032,00 грн., а також рахунком-фактурою № 3426 від 05.10.2010 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 07.10.2010 року та платіжним дорученням № 1792 від 07.10.2010 року на суму 4032,00 грн. грн. (т. ІІ, а.с. 64, 211, 253-254).
3) з Фірмою "Капітель-Плюс" /Підрядник/ (Ліцензія серії АВ № 195348 - на провадження будівельної діяльності за встановленим переліком вйо -робіт, видана Міністерством будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України 22.06.2006 року (наказ № 51-Л). Термін дії ліцензії: з 22 грудня 2006 року по 22 грудня 2011 року) (т.ІІ, а.с.101-104):
Ціна договору складає 25014,00 грн., в тому числі ПДВ - 4169,00 грн. (п.2.1-2.2 договору).
Фактично виконання умов договору підряду № 78 від 25.02.2010 року оформлено первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 1 за типовою формою № КБ-2в від 17.03.2010 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за березень 2010 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 18.03.2010 року на суму 25014,00 грн., податковою накладною № 311 від 17.03.2010 року на суму 25014,00 грн., а також рахунком-фактурою № 329 від 17.03.2010 року та платіжним дорученням № 343 від 18.03.2010 року на суму 25014,00 грн. (т. ІІІ, а.с. 10-14, 18-20).
Договір підряду № 161/116-02/6 від 07.04.2010 року - предметом якого є зобов'язання Підрядника виконати на свій ризик за завданням Замовника згідно з проектно-кошторисною документацією поточний ремонт басейну на Партері НБС ННЦ, а Замовника - прийняти та оплатити виконані роботи (т.ІІІ, а.с. 23-37).
Ціна договору складає 91761,60 грн., в тому числі ПДВ - 15293,60 гри. (п.2.1-2.2 договору).
Фактично виконання умов договору підряду 161/116-02/6 від 07.04.2010 року оформлено первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 431 за типовою формою № КБ-2в від 20.04.2010 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за квітень 2010 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 22.04.2010 року на суму 60391,20 грн., податковою накладною № 526 від 20.04.2010 року на суму 60391,20 грн., а також рахунком-фактурою № 431 від 20.04.2010 року та платіжним дорученням № 529 від 22.04.2010 року на суму 60391,20 грн. (т.ІІІ, а.с. 43-47, 52-53);
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 2 за типовою формою № КБ-2в від 27.04.2010 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за квітень 2010 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 28.04.2010 року на суму 31369,20 грн., податковою накладною № 541 від 28.04.2010 року на суму 31369,20 грн., а також рахунком-фактурою № 274 від 27.04.2010 року та платіжним дорученням № 619 від 28.04.2010 року на суму 31369,20 грн. (т.ІІ, а.с. 38-42,48, 52-55).
Договір підряду № 215 від 12.05.2010 року - предметом якого є зобов'язання Підрядника виконати на свій ризик за завданням Замовника згідно з проектно-кошторисною документацією поточний ремонт голубого басейну НБС ННЦ, а Замовника - прийняти та оплатити виконані роботи (т.ІІІ, а.с. 56-63).
Ціна договору складає 25352,40 грн., в тому числі ПДВ - 4225,40 грн. (п.2.1-2.2 договору). Зазначена ціна є попередньою, але не може бути вище ціни договору.
Фактично виконання умов договору підряду № 215 від 12.05.2010 року Сторонами оформлено первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 329 за типовою формою № КБ-2в від 18.05.2010 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за травень 2010 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 20.05.2010 року на суму 25352,40 грн., податковою накладною № 846 від 20.05.2010 року на суму 25352,40 грн., а також рахунком-фактурою № 329 від 18.05.2010 року та платіжним дорученням № 680 від 20.05.2010 року на суму 25352,40 грн. (т.ІІІ, а.с. 72-79).
Договір підряду № 234-02/6 від 17.06.2010 року - предметом якого є зобов'язання Підрядника виконати на свій ризик за завданням Замовника згідно з проектно-кошторисною документацією капітальний ремонт виставкової дільниці хризантем (укладка тротуарної плитки), а Замовника - прийняти та оплатити виконані роботи (т. ІІІ, а.с. 82-93).
Ціна договору складає 45300,00 грн. з урахуванням ПДВ (20%) (п.2.1-2.2 договору).
Фактично виконання умов договору підряду № 234-02/6 від 17.06.2010% року оформлено первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 1 за типовою формою № КБ-2в від 24.06.2010 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за червень 2010 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 18.06.2010 року на суму 45300,00 грн., податковою накладною № 961 від 30.06.2010 року на суму 45300,00 грн., а також рахунком-фактурою № 625 від 24.06.2010 року та платіжним дорученням № 990 від 29.06.2010 року на суму 45300,00 грн. (т. ІІІ, а.с. 94-101, 104-105).
Договір підряду № 510 від 16.08.2010 року - предметом якого є зобов'язання Підрядника виконати на свій ризик за завданням Замовника згідно з проектно-кошторисною документацією поточний ремонт аварійних світлозахисних конструкцій (Лабораторний корпус НБС ННЦ), а Замовника - прийняти та оплатити виконані роботи (т.ІІ, а.с. 37-50).
Ціна договору складає 45570,00 грн. з урахуванням ПДВ (20%) (п.2.1-2.2 договору).
Фактично виконання умов договору підряду № 510 від 16.08.2010 року оформлено наступними первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 1 за типовою формою № КБ-2в від 07.09.2010 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за вересень 2010 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 13.09.2010 року на суму 22788,00 грн., податковою накладною № 1663 від 07.09.2010 року на суму 22788,00 грн., а також рахунком-фактурою № 1501 від 07.09.2010 року та платіжним дорученням № 1584 від 13.09.2010 року на суму 22788,00 грн. (т.ІІ, а.с. 51-55, 217, 241-242);
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 2 за типовою формою № КБ-2в від 28.09.2010 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за вересень 2010 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 01.10.2010 року на суму 22782,00 грн., податковою накладною № 1762 від 27.09.2010 року на суму 22782,00 грн., а також рахунком-фактурою № 1762 від 28.09.2010 року та платіжним дорученням № 1773 від 02.10.2010 року на суму 22782,00 грн. (т.ІІ, а.с. 56-60, 216, 257-258).
Договір підряду № 834/540 від 25.11.2010 року - предметом якого є зобов'язання Підрядника виконати на свій ризик за завданням Замовника згідно з проектно-кошторисною документацією поточний ремонт будівлі ВЕГ - цеху засолки маслин НБС ННЦ, а Замовника - прийняти та оплатити виконані роботи (т.ІІ, а.с. 65-70).
Ціна договору складає 15024,00 грн. з урахуванням ПДВ (20%) (п.2.1-2.2 договору).
Фактично виконання умов договору підряду № 834/540 від 25.11.201 року оформлено наступними первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 1 за типовою формою № КБ-2в від 26.11.2010 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за листопад 2010 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 03.12.2010 року на суму 15024,00 грн., податковою накладною № 2269 від 25.11.2010 року на суму 15024,00 грн., а також рахунком-фактурою № 2322 від 01.12.2010 року та платіжним дорученням № 2174 від 03.12.2010 року на суму 15024,00 грн. (т.ІІ, а.с. 71-75, 233, 251-252).
Договір підряду № 896 від 15.12.2010 року - предметом якого є зобов'язання Підрядника виконати на свій ризик за завданням Замовника згідно з проектно-кошторисною документацією поточний ремонт лабораторного корпусу НБС ННЦ (кабінет ГО), а Замовника - прийняти та оплатити виконані роботи (т.ІІ, а.с. 79-84).
Ціна договору складає 5970,02 грн. з урахуванням ПДВ (20%) (п.2.1-2.2 договору).
Фактично виконання умов договору підряду № 896 від 15.12.2010 року Сторонами оформлено наступними первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 1 за типовою формою № КБ-2в від 20.12.2010 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за грудень 2010 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 22.12.2010 року на суму 5970,02 грн., податковою накладною № 2503 від 20.12.2010 року на суму 5970,02 грн., % також рахунком-фактурою № 2444 від 20.12.2010 року та платіжним дорученням № 2305 від 22.12.2010 року на суму 5970,02 грн. (т.ІІ, а.с. 85-89, 227, 247-248).
Договір підряду № 879 від 15.12.2010 року - предметом якого є зобов'язання Підрядника виконати на свій ризик за завданням Замовника згідно з проектно-кошторисною документацією капітальний ремонт механічних майстерень відділу степового рослинництва НБС ННЦ, а Замовника - прийняти та оплатити виконані роботи (т.ІІ, а.с. 92-100).
Ціна договору складає 89575,06 грн. з урахуванням ПДВ (20%) (п.2.1-2.2 договору).
Фактично виконання умов договору підряду № 879 від 15.12.2010 року Сторонами оформлено наступними первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 1 за типовою формою № КБ-2в від 17.12.2010 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за грудень 2010 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 22.12.2010 року на суму 89575,06 грн., податковою накладною № 2498 від 17.12.2010 року на суму 89575,06 грн., а також рахунком-фактурою № 2445 від 20.12.2010 року та платіжним дорученням № 223 від 25.02.2011 року на суму 89575,06 грн. (т.ІІ, а.с. 111-, 116, 226, 120-121).
Договір підряду № 985 від 12.03.2011 року - предметом якого є зобов'язання Підрядника виконати на свій ризик за завданням Замовника згідно з проектно-кошторисною документацією поточний ремонт туалету на центральному вході НБС ННЦ, а Замовника - прийняти та оплатити виконані роботи (т.І, а.с. 139-146).
Ціна договору складає 65979,82 грн. з урахуванням ПДВ (20%) (п.2.1-2.2 договору).
Фактично виконання умов договору підряду № 985 від 12.03.2011 року Сторонами оформлено наступними первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних підрядних робіт б/н за типовою формою № КБ-2в від 12.04.2011 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за квітень 2011 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 28.04.2011 року на суму 65979,82 грн., податковою накладною № 96 від 28.04.2011 року на суму 65979,82 грн., а також рахунком-фактурою № 403 від 22.04.2011 року та платіжним дорученням № 549 від 28.04.2011 року на суму 65979,82 грн. (т.І, а.с. 147-153, т.ІІ, а.с. 5,-138-139).
Договір підряду № 209 від 25.06.2011 року - предметом якого є зобов'язання Підрядника виконати на свій ризик за завданням Замовника згідно з проектно-кошторисною документацією поточний ремонт виставкової дільниці НБС ННЦ, а Замовника - прийняти та оплатити виконані роботи (т.І, а.с. 87-109).
Ціна договору складає 79753,44 грн. з урахуванням ПДВ (20%) (п.2.1-2.2 договору).
Додатковою угодою № 1 від 25.06.2011 року до даного договору, його ціна Сторонами визначена у сумі 79740,31 грн. (т.І, а.с. 110).
Фактично виконання умов договору підряду № 209 від 25.06.2011 року Сторонами оформлено наступними первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 1 за типовою формою № КБ-2в від 04.07.2011 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за червень 2011 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 06.07.2011 року на суму 61513,63 грн., податковою накладною № 249 від 30.06.2011 року на суму 61513,63 грн., а також рахунком-фактурою № 784 від 04.07.2011 року та платіжним дорученням № 1050 від 06.07.2011 року на суму 61513,63 грн. (т.І, а.с. 115-120, т.ІІ, а.с. 1, 122-123);
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 2 за типовою формою № КБ-2в від 04.07.2011 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за червень 2011 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 06.07.2011 року на суму 18226,68 грн.,
- податковою накладною № 250 від 30.06.2011 року на суму 18226,68 грн., а також рахунком-фактурою № 785 від 04.07.2011 року та платіжним дорученням № 1051 від 06.07.2011 року на суму 18226,68 грн. (т.І, а.с. 111-114, т.ІІ, а.с. 2, 138-139).
Договір підряду № 626 від 25.06.2011 року - предметом якого є зобов'язання Підрядника виконати на свій ризик за завданням Замовника згідно з проектно-кошторисною документацією поточний ремонт колонади на в'їзді до НБС ННЦ, а Замовника - прийняти та оплатити виконані роботи (т.1, а.с. 121-128).
Ціна договору складає 89972,51 грн. з урахуванням ПДВ (20%) (п.2.1-2.2 договору).
Додатковою угодою б/н від 25.06.2011 року до даного договору, його ціна Сторонами визначена у сумі 89966,56 грн. (т.І, а.с. 129).
Фактично виконання умов договору підряду № 626 від 25.06.2011 року Сторонами оформлено наступними первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних підрядних робіт б/н за типовою формою № КБ-2в від 11.07.2011 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за липень 2011 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 20.07.2011 року на суму 60962,46 грн., податковою накладною № 45 від 11.07.2011 року на суму 60962,46 грн., а також рахунком-фактурою № 786 від 11.07.2011 року та платіжним дорученням № 1138 від 20.07.2011 року на суму 60962,46 грн. (т. І, а.с. 130-133, т.ІІ, а.с. 12, 128-129);
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 2 за типовою формою № КБ-2в від 26.07.2011 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за липень 2011 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 29.07.2011 року на суму 29004,10 грн., податковою накладною № 130 від 26.07.2011 року на суму 29004,10 грн., а також рахунком-фактурою № 787 від 26.07.2011 року та платіжним дорученням № 1258 від 29.07.2011 року на суму 29004,10 грн. (т.І, а.с. 134-138, т.2, а.с. 11, 126-127).
Договір про виконання робіт за державні кошти № 632/244 від 29.06.2011 року - предметом якого є зобов'язання Підрядника виконати в 2011 році за технічним завданням Замовника капітальний ремонт фасад Лабораторного корпусу, а Замовника - прийняти та оплатити виконані роботи (т.І, а.с. 201-231).
Ціна договору становить 669422,98 грн., в тому числі ПДВ (20%) -111570,50 грн., і може бути зменшена за взаємною згодою сторін. Будь-які інші зміни ціни цього договору можливі тільки на підставі діючого на час таких змін законодавства України, з обов'язковим дотриманням усіх умов оформлення документів, передбачених щодо таких змін. (п.3.1-3.2 договору).
Додатковою угодою № 1 від 29.06.2011 року до даного договору, його ціна Сторонами визначена у сумі 664274,71 грн. (т.І, а.с. 232).
Фактично виконання умов договору підряду № 632/244 від 29.06.2011 року Сторонами оформлено наступними первинними бухгалтерськими документами:
-актом приймання виконаних підрядних робіт № 1 за типовою формою № КБ-2в від 26.07.2011 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за липень 2011 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 29.07.2011 року на суму 194795,35 грн., податковою накладною № 133 від 26.07.2011 року на суму 194795,35 грн., а також рахунком-фактурою № 788 від 26.07.2011 року та платіжним дорученням № 1259 від 29.07.2011 року на суму 194795,35 грн. (т.І, а.с. 233-238, т.ІІ, а.с. 10, 124-125);
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 2 за типовою формою № КБ-2в від 23.08.2011 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за серпень 2011 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 25.08.2011 року на суму 224063,02 грн., податковою накладною № 132 від 22.08.2011 року на суму 224063,02 грн., а також рахунком-фактурою № 1275 від 23.08.2011 року та платіжним дорученням № 1426 від 24.08.2011 року на суму 224063,02 грн. (т.І, а.с. 239-243, т.ІІ, а.с. 29, 136-137);
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 3 за типовою формою № КБ-2в від 06.09.2011 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за вересень 2011 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 13.09.2011 року на суму 224063,02 грн., податковою накладною № 27 від 06.09.2011 року на суму 224063,02 грн., а також рахунком-фактурою № 1276 від 13.09.2011 року та платіжним дорученням № 1565 від 14.09,2011 року на суму 224063,02 грн. (т.І, а.с. 239-243, т.ІІ, а.с. 19, 142-143);
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 4 за типовою формою № КБ-2в від 20.09.2011 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за вересень 2011 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 22.09.2011 року на суму 21353,32 грн., податковою накладною № 92 від 20.09.2011 року на суму 21353,32 грн., а також рахунком-фактурою № 1459 від 20.09.2011 року та платіжним дорученням № 1644 від 22.09.2011 року на суму 21353,32 грн. (т.І, а.с. 244-248, т.ІІ, а.с. 18, 144-145).
Договір підряду № 625 від 15.07.2011 року - предметом якого є зобов'язання Підрядника виконати на свій ризик за завданням Замовника згідно з проектно-кошторисною документацією поточний ремонт лабораторного корпусу НБС ННЦ, а Замовника - прийняти та оплатити виконані роботи (т.ІІ, а.с. 66-75).
Ціна договору складає 57979,51 грн. з урахуванням ПДВ (20%) (п.2.1-2.2 договору).
Додатковою угодою № 1 від 15.07.2011 року до даного договору, його ціна Сторонами визначена у сумі 57967,59 грн. (т.І, а.с. 76).
Фактично виконання умов договору підряду № 625 від 15.07.2011 року Сторонами оформлено наступними первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 1 за типовою формою № КБ-2в від 24.08.2011 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за серпень 2011 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 26.08.2011 року на суму 34041,94 грн., податковою накладною № 147 від 23.08.2011 року на суму 34041,94 грн., а також рахунком-фактурою № 1275 від 24.08.2011 року та платіжним дорученням № 1427 від 26.08.2011 року на суму 34041,94 грн. (т.І, а.с. 82-86, т.ІІ, а.с.30, 132-133).;
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 2 за типовою формою № КБ-2в від 05.09.2011 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за вересень 2011 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 09.09.2011 року на суму 23925,65 грн., податковою накладною № 23 від 05.09.2011 року на суму 23925,65 грн., а також рахунком-фактурою № 1751 від 05.09.2011 року та платіжним дорученням № 1564 від 09.09.2011 року на суму 23925,65 грн. (т.І, а.с. 77-81, т.ІІ, а.с. 17, 140-141).
4) з ПП "Кримспецтехнолоджи" /Постачальник/:
Договір поставки № 225/552-02/6 від 14.12.2010 року, предметом якого є зобов'язання Постачальника здійснювати Покупцю поставку товару (піску річкового) у кількості 23 м. куб. на загальну суму 5009,40 грн. з урахуванням ПДВ (20%), а Покупець зобов'язується прийняти цей товар за кількістю та за ціною, зазначеною в видаткових накладних, і оплатити його (т.ІІ, а.с.90).
Фактично виконання умов договору поставки № 225/552-02/6 від 14.12.2010 року Сторонами оформлено наступними первинними бухгалтерськими документами:
- видатковою накладною № 1972 від 14.12.2010 року та податковою
накладною № 1972 від 14.12.2010 року на суму 5009,40 грн., а також рахунком-фактурою № 1959 від 14.12.2010 року та платіжним дорученням №2277 від 20.12.2010 року на суму 5009,40 грн. зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 20.12.2010 року (т.ІІ, а.с. 91, 228, 249-250).
5) з ТОВ "Бренд Строй "/Підрядник! (Ліцензія серії АВ № 513962 на провадження будівельної діяльності за встановленим переліком видів робіт, видана Міністерством будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України 22.02.2010 року (наказ № 5-Л). Термін дії ліцензії: з 22 лютого 2010 року по 22 лютого 2013 року) (т.ІІ, а.с.159-162):
Договір підряду № 932 від 19.08.2011 року - предметом якого є зобов'язання Підрядника виконати на свій ризик за завданням Замовника згідно з проектно-кошторисною документацією прокладання кабелю для освітлення дільниці хризантем, а Замовника - прийняти та оплатити виконані роботи (т.ІІ, а.с. 154-155).
Ціна договору складає 48865,10 грн. з урахуванням вартості матеріалів (п.2.1-2.2 договору).
Фактично виконання умов договору підряду № 932 від 19.08.2011 року Сторонами оформлено наступними первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 1756 за типовою формою № КБ-2в від 19.08.2011 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за серпень 2011 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 23.08.2011 року на суму 48865,10 грн., податковою накладною № 144 від 23.08.2011 року на суму 48865,10 грн., а також рахунком-фактурою № 1756 від 19.08.2011 року та платіжним дорученням № 1419 від 23.08.2011 року на суму 48865,10 грн. (т.І, а.с. 194-200, т.ІІ, а.с. 31, 134-135).
6) з БВП "Строитель-Плюс" (Виконавець):
Договір підряду № 843/247 від 03.08.2009 року - предметом якого є зобов'язання Виконавця виконати за завданням Замовника згідно з проектно-кошторисною документацією капітальний ремонт виставкової дільниці хризантем (т. ІІІ, а.с. 106-108,110-133).
Ціна договору складає 65275,00 грн., в тому числі ПДВ (20%) - 10879,00 грн. (п.2.1 договору).
Фактично виконання умов договору підряду № 843/247 від 03.08.2009 року Сторонами оформлено наступними первинними бухгалтерськими документами:
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 1 за типовою формою № КБ-2в від 16.09.2009 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 з вересень 2009 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 24.09.2009 року на суму 27019,20 грн., податковою накладною № 4230 від 24.09.2009 року на суму 27019,20 грн., а також рахунком-фактурою № 1025 від 21.09.2009 року та платіжним дорученням № 1639 від 23.09.2009 року на суму 27019,20 грн. (т.ІІІ, а.с. 148-151);
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 2 за типовою формою № КБ-2в від 15.10.2009 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за жовтень 2009 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 21.10.2009 року на суму 20251,20 грн., податковою накладною № 4654 від 27.10.2009 року на суму 20251,20 грн., а також рахунком-фактурою № 5061 від 14.10.2009 року та платіжним дорученням № 1882 від 21.10.2009 року на суму 20251,20 грн. (т.ІІІ, а.с. 140-143, 154-156);
- актом приймання виконаних підрядних робіт № 3 за типовою формою № КБ-2в від 18.11.2009 року, довідкою за типовою формою № КБ-3 за листопад 2009 року, зареєстрованими та взятими на облік Управлінням державного казначейства в м. Ялті АР Крим 27.11.2009 року на суму 17734,60 грн., податковою накладною № 1905 від 27.11.2009 року на суму 17734,60 грн., а також рахунком-фактурою № 237 від 25.11.2009 року та платіжним дорученням № 2142 від 27.11.2009 року на суму 17734,60 грн. (т.ІІІ, а.с. 134-139, 158-160).
Укладені договори підряду та купівлі-продажу між Нікітським ботанічним садом - Національним науковим центром та вищезазначеними суб'єктами - підприємницької діяльності підписані від імені обох сторін та підписи скріплені печатками, тобто відповідають вимогам п. 2 статті 207 Цивільного Кодексу України №435-ІV від 16.01.03 р. (далі - ЦК України), де встановлено, що правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами). Правочин, який вчиняє юридична особа, підписується особами, уповноваженими на це її установчими документами, довіреністю, законом або іншими актами цивільного законодавства, та скріплюється печаткою.
Крім того, зазначені договори підряду та купівлі-продажу, відповідно до вимог пункту 3.3.2 Інструкції з діловодства в Державному казначействі України, затвердженої наказом Державного казначейства України від 01.04.2008 №114, зареєстровані як Реєстри фінансових зобов'язань в Управлінні Державного казначейства у м. Ялті.
На виконання умов вищевказаних укладених договорів підряду та купівлі-продажу контрагентами в період на протязі серпня 2009 року - вересня 2011 року включно підприємствами-контрагентами здійснювалось виконання ремонтних та будівельних робіт, постачання товарів (продукції) на користь Нікітського ботанічного саду - Національного наукового центру.
Господарські операції по взаємовідносинах Сторонами оформлені первинними документами за типовою формою №КБ-2в та за типовою формою № КБ-3, видатковими та податковими накладними, наданими контрагентами, які згруповані в Додатку № 1 до висновку.
Згідно даних Додатку № 1 до висновку загальна вартість фактично виконаних ремонтних та будівельних робіт, постачання товарів (продукції) складає 2074201,57 грн., в т. ч.: обсяги придбання без урахування ПДВ - 1728726,29 грн., ПДВ - 345745,28 грн.
Статтею 2 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" встановлено, що бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
Згідно п.1.2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88, господарські операції відображаються у бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування. Записи в облікових регістрах провадяться на підставі первинних документів, створених відповідно до вимог цього Положення.
Статтею 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" встановлено, що господарська операція - дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства.
Відповідно до положень ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Інформація, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, систематизується на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом подвійного запису їх на взаємопов'язаних рахунках бухгалтерського обліку. Дані аналітичних рахунків повинні бути тотожні відповідним рахункам синтетичного обліку на перше число кожного місяця.
Відповідальність за несвоєчасне складання первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку та недостовірність відображених у них даних несуть особи, які склали та підписали ці документи.
Первинні документи - акти приймання виконаних будівельних робіт за типовою формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних підрядних робіт/ та витрат за типовою формою № КБ-3 складені у відповідності до вимог Наказу Державного комітету статистики України, Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 21.06.2002 року №237/5 "Про затвердження типових форм первинних документів по обліку в будівництві", Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.1999 року № 996-ХІV, Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку від 24.05.1995 року № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 року № 168/704, тобто відповідають вимогам чинного законодавства щодо надання документу юридичної сили і доказовості.
Оформлення податкових накладних відповідає вимогам, передбаченим п.п.7.2.1 п.7.2 ст.7 Закону України "Про податок на додану вартість" від 03.04.1997р. №168/97-ВР, "Порядку заповнення податкової накладної", затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від ЗО травня 1997 р. №165, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 червня 1997 р. за №233/2037 та п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (з наступними змінами).
Тобто, податкові накладні, отримані НБС ННЦ від платників податку, містять окремими рядками реквізити, передбачені вимогами до заповнення податкової накладної за формою та в порядку, встановленими центральним органом ДПС.
Крім того, оскільки Нікітський ботанічний сад -Національний науковий центр є одержувачем (розпорядником) бюджетних коштів державного і місцевих бюджетів, який перебуває на казначейському обслуговуванні, всі договори, укладені між НБС ННЦ та вищезазначеними контрагентами, а також первинні документи, якими оформлені господарські операції за ними, були зареєстровані та взяті на облік в органах Державного казначейства (Управлінні Державного казначейства у м. Ялті) відповідно до вимог Порядку обліку зобов'язань розпорядників коштів бюджету в органах Державного казначейства, затвердженого наказом Державного казначейства України від 09.08.2004 №136 та зареєстрованого Міністерстві юстиції України 30.08.2004 за №1068/9667.
Проведення розрахунків за виконані будівельні роботи, послуги та товари здійснювалось підприємством шляхом перерахування грошових коштів на поточні рахунки контрагентів із зазначенням в платіжних дорученнях коду економічної класифікації видатків (КЕКР 1171) з відмітками Управління Державного казначейства у м. Ялті "оплачено".
Загальна сума грошових коштів, перерахованих НБС ННЦ в оплату виконаних ремонтних та будівельних робіт, постачання товарів (продукції) складає 2074201,57 грн., тобто проведення розрахунків Замовником (НБС ННЦ) з контрагентами-виконавцями (постачальниками) за вказаний період діяльності здійснено в повному обсязі.
Як свідчать дані документів бухгалтерського обліку НБС ННЦ (журнал -ордер № 61 за грудень 2010 року; журнал-ордер № 62 "Відомість обліку розрахунків" за період: з 01.04.2009 року - по 31.12.2009 року; травень, серпень, жовтень, листопад та грудень 2010 року; за січень, лютий, квітень липень, серпень та вересень 2011 року, на підставі актів виконаних робіт та видаткових накладних, отриманих від контрагентів в бухгалтерському обліку відображено обсяги їх придбання, та відповідно проведення розрахунків за них.
Суми ПДВ, зазначені в актах виконаних робіт та видаткових накладних, відображені по Кт рахунку 641 "Податок на додану вартість".
Отже, акти приймання виконаних будівельних робіт за типовою формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних підрядних робіт/ та витрат за типовою формою № КБ-3, видаткові та податкові накладні відносяться, відповідно до чинного законодавства, до первинних документів, що фіксують та документально підтверджують факти здійснення господарських операцій, які пов'язані з основними видами діяльності, визначеними статутно-реєстраційними документами, зокрема, витрати були понесені НБС-ННЦ на утримання основних фондів підприємства, тобто з метою забезпечення власної господарської діяльності.
На підставі податкових накладних, отриманих НБС-ННЦ від вищезазначених контрагентів за період з серпня 2009 року по вересень 2011 року включно, підприємством в податковому обліку здійснювалось відображення податку на додану вартість при формуванні податкового кредиту з ПДВ за відповідні періоди на загальну суму 345761,95 грн. (в тому числі по контрагентах: ТОВ "БК "Акрополь" у розмірі 30485,67 грн., КП "Альянс" у розмірі 78502,20 грн., БВП "Строитель-Плюс" у розмірі 10879,17 грн., Фірма "Капітель Плюс" у розмірі 216915,83 грн., ПП "Кримспецтехнолоджи" у розмірі 834,90 грн., ТОВ "Бренд Строй" у розмірі 8144,18 грн.
Таким чином, в даному випадку, має місце розбіжність між даними акту перевірки та даними позивача на суму 44890,34 грн. (345761,95 грн. -300871,60 грн.), яка виникла за рахунок не відображення ревізорами в акті перевірки у складі податкового кредиту податок на додану вартість у розмірі 44890,34 грн. (3987,61 грн. + 37343,84 грн. + 3558,89 грн.), а саме: п/н № 23 від 05.09.2011 року у розмірі 3987,61 грн.; п/н № 27 від 06.09.2011 року у розмірі 37343,84 грн.; п/н № 92 від 20.09.2011 року у розмірі 3558,89 грн.
Пунктом 187.1. ст. 187 ПК України визначено, що датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до п. 198.1. ст.198 ПК України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з:
а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг;
б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності);
в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України;
г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.
Датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:
дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;
дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною (п. 198.2 ст.198 ПК України).
Згідно з п. 198.3. ст. 198 ПК України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до ст. 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 ст.193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:
придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;
придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Відповідно до п.201.10 Податкового кодексу, підставою для нарахування податкового кредиту покупця є видана постачальником податкова накладна.
Матеріалами справи вбачається, що отримані Нікітським ботанічним садом - Національним науковим центром податкові накладні від ТОВ "БК "Акрополь", КП "Альянс", БВП "Строитель-Плюс", Фірма "Капітель Плюс", ПП "Кримспецтехнолоджи", ТОВ "Бренд Строй" , згруповані в Додатку № 1 до висновку, відображені в Реєстрах отриманих та виданих податкових накладних за відповідні звітні періоди, правила ведення якого затверджені наказом Державної податкової адміністрації України від 30.06.05 р. № 244, та відповідно відображені підприємством в податковій звітності - Податкових деклараціях з податку на додану вартість (звітних) (Розшифровках податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Додаток №5 до податкових декларацій з ПДВ) (т.І, а.с. 249-250; т.ІІ, а.с. 3-4, 6-9, 13-16, 20-22, 26-28,32-36,212-213, 219-221, 224-225,229-2301, 234-236; т.ІІІ, а.с.3,21, 49-52, 80-81, 102-103, 152-153,157, 182-185. 216-218, 222-224).
Наявні в матеріалах справи та надані позивачем документи відповідають нормативним вимогам щодо оформлення первинних документів бухгалтерського обліку, тому є належним підтвердженням фактичного здійснення господарських операцій з придбання Нікітським ботанічним садом - Національним науковим центром виконаних будівельних робіт та товарів і послуг за укладеними договорами з вищезазначеними контрагентами на утримання основних фондів підприємства, тобто з метою забезпечення власної господарської діяльності.
Таким чином, факти здійснення господарських операцій за договорами з: БВП "Строитель-Плюс", ТОВ "Бренд Строй", Фірма "Капітель Плюс", КП "Альянс", ТОВ "БК "Акрополь", ПП "Кримспецтехнолоджи"; придбання, використання Щ власній господарській діяльності робіт (послуг), суми ПДВ у ціні яких віднесено до складу податкового кредиту (до складу від'ємного значення різниці між сумою податкових зобов'язань та податкового кредиту, до складу бюджетного відшкодування), про завищення яких зазначено в акті перевірки; сплата позивачем вартості цих робіт (послуг) із ПДВ контрагентам, матеріалами справи підтверджуються та висновки за актом ДПІ у м. Ялта № 1351/22-01/00494551/174 від 19.09.2012 р., відповідно до якого збільшено суму грошового зобов'язання НБС-ННЦ за платежем ПДВ у сумі 365825 грн., з яким за основним платежем сума у розмірі 300869 грн., за штрафними санкціями 64956 грн. та зменшено розмір залишку від'ємного значення суми ПДВ у розмірі 31051,00 грн. матеріалами справи не підтверджуються.
У зв'язку з цим, також необґрунтованим є застосування до позивача штрафних (фінансових) санкцій з податку на додану вартість.
Висновком судово-економічної експертизи №325/12 від 22.05.2013 р. ТОВ "Кримське експертне бюро" встановлено, що здійснення господарських операцій за договорами з: БВП "Строитель-Плюс", ТОВ "Бренд Строй", Фірма "Капітель Плюс", КП "Альянс", ТОВ "БК "Акрополь", ПП "Кримспецтехнолоджи"; придбання, використання у власній господарській діяльності робіт (послуг), суми ПДВ у ціні яких віднесено до складу податкового кредиту (до складу від'ємного значення різниці між сумою податкових зобов'язань та податкового кредиту, до складу бюджетного відшкодування), про завищення яких зазначено в акті перевірки; сплата позивачем вартості цих робіт (послуг) із ПДВ контрагентам, документами бухгалтерського та податкового обліку НБС-ННЦ підтверджуються; висновки за актом ДПІ у м. Ялта № 1351/22-01/00494551/174 від 19.09.2012 р., відповідно до якого: збільшено суму грошового зобов'язання НБС-ННЦ за платежем ПДВ у сумі 365825 грн., з яким за основним платежем сума у розмірі 300869 грн., за штрафними санкціями 64956 грн. та зменшено розмір залишку від'ємного значення суми ПДВ у розмірі 31051,00 грн. первинними документами бухгалтерського та податкового обліку НБС-ННЦ не підтверджуються.
Таким чином, судова колегія погоджується з правильним висновком суду першої інстанції, що податкові повідомлення-рішення відповідача від 08.10.2012 р. №0004352301 та №0004362301, не може бути визнане таким, що прийняте на підставі та відповідно до діючого законодавства.
Виходячи з вищевикладеного, судова колегія погоджується з правильним висновком суду першої інстанції, що викладені в позовній заяві доводи позивача є обґрунтованими, та відповідно такими, що підлягають задоволенню.
Зважаючи на наведене, колегія суддів дійшла висновку, що правова оцінка, яку дав суд першої інстанції обставинам справи, не суперечить чинному законодавству.
Судове рішення не може бути скасовано чи змінено з підстав, що наведені в апеляційній скарзі.
На підставі викладеного, судова колегія дійшла висновку, що постанова Окружного адміністративного суду АР Крим від 05.07.13р. підлягає залишенню без змін, апеляційна скарга - залишенню без задоволення.
Керуючись статтями 195, 196, пунктом 1 частини першої статті 198, статтями 200, 205, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Ялті АР Крим Державної податкової служби на постанову Окружного адміністративного суду АР Крим від 05.07.13р. по справі №2а-11669/12/0170/18 - залишити без задоволення.
Постанову Окружного адміністративного суду АР Крим від 05.07.13р. по справі №2а-11669/12/0170/18 - залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення згідно з частиною п'ятою статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою касаційна скарга на судові рішення подається безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення ухвали в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення ухвали в повному обсязі.
Повний текст судового рішення виготовлений 11 листопада 2013 р.
Головуючий суддя підпис О.І. Мунтян
Судді підпис О.В.Дугаренко
підпис А.С. Цикуренко
З оригіналом згідно
Головуючий суддя О.І. Мунтян
Суд | Севастопольський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 05.11.2013 |
Оприлюднено | 14.11.2013 |
Номер документу | 35196131 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Мунтян Ольга Іванівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Мунтян Ольга Іванівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Панов О.І.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Панов О.І.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Панов О.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні