ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
08 листопада 2013 року № 813/6537/13-а
Львівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Костецького Н.В.,
суддів: Кузана Р.І., Кухар Н.А.
за участю секретаря судового засідання Олексяк І.Р.
представника позивача Кондратюк В.В.,
розглянув у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Львові адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Константа ЛТД» до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області, Державної архітектурно-будівельної інспекції України про визнання протиправними дій та зобов'язання до вчинення дій,-
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Константа ЛТД» звернулося до Львівського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області (далі - Інспекція ДАБК у Львівській області), Державної архітектурно-будівельної інспекції України, в якому просить суд:
- визнати дії Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області по поверненню Товариству з обмеженою відповідальністю «Константа ЛТД» декларації про початок виконання будівельних робіт 04.07.2013 року №ЛВ 092131910374 «Реконструкція нежитлових будівель (колишнього господарського двору) на вул. Мазепи, 94 в с. Дернів Кам'янка-Бузького району Львівської області під виробничо-складські приміщення» неправомірними.
- зобов'язати Інспекцію Державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області зареєструвати Товариству з обмеженою відповідальністю «Константа ЛТД» декларацію про початок виконання будівельних робіт від 27.06.2013 року «Реконструкція нежитлових будівель (колишнього господарського двору) на вул. Мазепи, 94 в с. Дернів Кам'янка-Бузького району Львівської області під виробничо-складські приміщення».
- зобов'язати Державну архітектурно-будівельну інспекцію України внести відомості про зареєстровану Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області декларацію про початок виконання будівельних робіт від 27.06.2013 року «Реконструкція нежитлових будівель (колишнього господарського двору) на вул. Мазепи, 94 в с. Дернів Кам'янка-Бузького району Львівської області під виробничо-складські приміщення» до єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих, будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів.
- зобов'язати Інспекцію Державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області та Державну архітектурно-будівельну інспекцію України в десяти денний строк з моменту набрання рішенням суду у даній справі законної сили подати до Львівського окружного адміністративного суду звіт про виконання судового рішення.
В обґрунтування позовних вимог зазначає, що ТзОВ «Константа ЛТД» у відповідності до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Постанови Кабінету Міністрів України №466 від 13.04.2011 року надано до Інспекції ДАБК у Львівській області для реєстрації декларацію про початок будівельних робіт, яку було повернуто без реєстрації із зазначенням її недоліків. При неодноразовому подані декларацій про початок будівельних робіт Інспекцією такі поверталися, на доопрацювання. Вважає такі дії протиправними, оскільки порушують Порядок виконання підготовчих і будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №466 та Закону України «Про довільну систему у сфері господарської діяльності», а подані декларації про початок проведення будівельних робіт оформлені відповідно до вимог законодавства, відтак Інспекція не мала встановлених законом підстав для відмови у її реєстрації.
У судовому засіданні 08.11.2013 року представник позивача подав заяву про зменшення розміру позовних вимог в частині зобов'язання відповідачів в десяти денний строк з моменту набрання рішенням суду у даній справі законної сили подати до Львівського окружного адміністративного суду звіт про виконання судового рішення.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав з врахуванням заяви про уточнення позовних вимог, з підстав, викладених у позовній заяві. Просив позов задовольнити.
Відповідачі письмових заперечень проти адміністративного позову не надали. У судовому засіданні 23.09.2013 року та 15.10.2013 року представник відповідачів заперечив проти позову, пояснив, що декларація про початок будівельних робіт була повернута у відповідності до вимог «Порядку виконання будівельних робіт» затвердженого Постановою КМ України №466 від 13.04.2011 року. В судове засідання 08.11.2013 року відповідач явки уповноваженого представника не забезпечив, хоча належним чином був повідомлений, відповідно до ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства України, про дату, час і місце судового розгляду, про причини неявки суд не повідомив, заяв про розгляд справи за його відсутності не надав.
Відповідно до ч.4 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час та місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у неї доказів.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши подані документи і матеріали, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії АБ №423245 від 28.03.2012року ТзОВ «Константа ЛТД» зареєстровано як суб'єкт господарювання 12.09.2011 року, код за ЄДОПОУ - 36767591. (а.с.10).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Константа ЛТД» на підставі витягу про державну реєстрацію прав від 31.01.2012р. №35022073 володіє нежитловими будівлями (колишнього господарського двору) на вул. Мазепи, 94 в с. Дернів Кам'янка-Бузького району Львівської області.
Оскільки вказані будівлі знаходяться в неналежному стані - товариство з метою покращення належного йому майна мало намір здійснити будівельні роботи з їх реконструкції під виробничо-складські приміщення, для чого, позивач звертався до ТзОВ «Галицький інститут проектів» (ліцензія АГ №576523) для розроблення відповідної проектної документації. Вказаною проектною організацією розроблено Робочий проект «Реконструкція нежитлових будівель (колишнього господарського двору) на вул. Мазепи, 94 в с. Дернів Камянко-Бузького району Львівської області під виробничо-складські приміщення», та в подальшому проектна документація отримала висновок державного підприємства "Спеціалізована державна експертна організація-Центральна служба української державної будівельної експертизи«ДП-УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА»№14-01327-12 від 25.05.2012року
Відповідно до вказаного експертного звіту вбачається, що Робочий проект «Реконструкція нежитлових будівель (колишнього господарського двору) на вул. Мазепи, 94 в с. Дернів Кам'янка-Бузького району Львівської області під виробничо-складські приміщення» ТзОВ «Константа ЛТД» виконано згідно з вимогами ДБН А.2.2-3-2004 «Склад, порядок розроблення, погодження та затвердження проектної документації для будівництва» та розроблений з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення (а.с.14-15).
З врахуванням вказаних документів позивач у відповідності до вимог ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» та «Порядку виконання будівельних робіт» затвердженого Постановою КМ України №466 від 13.04.2011 року подав відповідачу для реєстрації декларацію про початок виконання будівельних робіт.
Згідно повідомлення (а.с. 46) 13.02.2013р. позивач звернувся до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області для реєстрації декларацію про початок виконання будівельних робіт «Реконструкція нежитлових будівель (колишнього господарського двору) на вул. Мазепи, 94 в с. Дернів Кам'янка-Бузького району Львівської області під виробничо-складські приміщення»(а.с.23-24).
22.02.2013 року листом №7/13-6-1113 Інспекцією повернуто Товариству декларацію про початок виконання будівельних робіт вважаючи, що декларація подана (оформлена) позивачем з порушенням установлених вимог, а саме: 1) не вказано серію і номер сертифікату Гапа; 2) не вказано серію і номер сертифікату відповідального експерта; 3) не вказано містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки; 4) не вказана земельна ділянка(а.с.25).
Згідно повідомлення (а.с. 47) 12.04.2013 року позивач повторно звернувся до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області для реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт «Реконструкція нежитлових будівель (колишнього господарського двору) на вул. Мазепи, 94 в с. Дернів Кам'янка-Бузького району Львівської області під виробничо-складські приміщення» (а.с.20-21).
16.04.2013 року листом №7/13-6-2169 Інспекцією повернуто Товариству декларацію про початок виконання будівельних робіт вважаючи, що декларація подана (оформлена) позивачем з порушенням установлених вимог, а саме: 1) відсутня повнота даних про замовника будівництва; 2) відсутня повнота даних про головного архітектора проекту; 3) виявлені ознаки заниження категорії складності об'єкта. Після усунення недоліків, що стали підставою для повернення декларації на доопрацювання, замовник може повторно звернутися до Інспекції для реєстрації декларації.(а.с.23).
Згідно повідомлення (а.с. 48) 29.04.2013 року позивач повторно звернувся до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області для реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт «Реконструкція нежитлових будівель (колишнього господарського двору) на вул. Мазепи, 94 в с. Дернів Кам'янка-Бузького району Львівської області під виробничо-складські приміщення» (а.с.17-18).
08.05.2013 року листом №7/13-6-2615 Інспекцією повернуто Товариству декларацію про початок виконання будівельних робіт вважаючи, що декларація подана (оформлена) позивачем з порушенням установлених вимог, а саме: 1) відсутня повнота даних про головного архітектора проекту; 2) виявлені ознаки заниження категорії складності об'єкта. Після усунення недоліків, що стали підставою для повернення декларації на доопрацювання, замовник може повторно звернутися до Інспекції для реєстрації декларації.(а.с.16).
Згідно повідомлення (а.с. 48) 25.06.2013 року Товариством до Інспекції повторно подано декларацію про початок виконання будівельних робіт (а.с.20-21).
11.07.2013 року листом №7/13-6-4072 Інспекцією повернуто Товариству декларацію про початок виконання будівельних робіт вважаючи, що декларація подана (оформлена) позивачем з порушенням установлених вимог, а саме: 1)відсутня повнота даних про головного архітектора проекту; 2) виявлені ознаки заниження категорії складності об'єкта (а.с.19).
Не погоджуючись із повторною відмовою у реєстрації декларації про початок виконання будівельних робіт, оформленою листом №7/13-6-4072 від 11.07.2013 року, позивач звернувся до суду.
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами у справі, суд виходить з наступного.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» - декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства (далі-декларація) - документ, яким суб'єкт господарювання повідомляє державного адміністратора або представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства. У такий спосіб суб'єкт господарювання набуває права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності без отримання документа дозвільного характеру.
Відповідно до п. 5 ст. 4-1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» - при повторному розгляді документів не допускається відмова у видачі документа дозвільного характеру з причин, раніше не зазначених у письмовому повідомленні заявнику (за винятком неусунення чи усунення не в повному обсязі заявником причин, що стали підставою для попередньої відмови).
08.06.2012р. Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України листом №0579282-12 (а.с.12) роз'яснено, що Постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2012 і № 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів: робіт ( послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» передбачено здійснення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створення об'єктів архітектури, а саме: архітекторів, інженерів-проектувальників, інженерів технічного нагляду та експертів.
Відповідно до «Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. 461 та «Порядку виконання підготовчих робіт» і «Порядку виконання будівельних робіт», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011р. N 466, з 1 червня 2012 року у документах, що подаються замовником будівництва до інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю, обов'язково зазначаються серії та номери кваліфікаційного сертифіката відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створен-ням об'єктів архітектури.
Відповідно до частини першої статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Таким чином, дія закону чи іншого нормативно-правового акта поширюється тільки на відносини, які виникли після набуття ним чинності.
З врахуванням викладеного Міністерство роз'яснило, що територіальні інспекції державного архітектурно-будівельного контролю з 01.06.2012 року можуть продовжувати здійснювати реєстрацію декларацій без заповнення замовником відповідних пунктів із проекту у разі, якщо проектна документація затверджена до 1 червня 2012 року.
В матеріалах справи міститься наказ від 28.05.2012 року № 12/1 виданий ТзОВ «Константа ЛТД» «про затвердження проектної документації на реконструкцію нежитлових приміщень». Вказаний наказ виданий у відповідності та з врахуванням відповідальності встановленої ДБН А.2.2-3-2004.
Судом встановлено, що недоліки зазначені в листі відповідачем від 22.02.2013 року позивачем усунуті, а саме вказано номер та серію сертифікату відповідального експерта, вказано дані про містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки, вказано дані про земельну ділянку. Вимоги щодо внесення до додаткових відомостей стосовно зазначення даних про головного архітектора проекту, згідно з листом від 22.02.2013року відповідачем не вказувалося, а отже дана вимога, яка зазначена у листах відповідача від 16.04.2013 року, 08.05.2013 року та 11.07.2013року є неправомірною.
Відтак враховуючи вищенаведене суд приходить до переконання про безпідставність повернення декларації про початок виконання будівельних робіт через відсутність повноти даних про головного архітектора проекту.
Суд зазначає, що відповідно до «Порядку виконання будівельних робіт», затвердженого Постановою КМ України №466 від 13.04.2011 року, у інспекції державного архітектурно-будівельного контролю відсутнє право ставити під сумнів достовірність даних поданих у поданій декларації про початок виконання будівельних робіт.
Відповідно до «Порядку виконання будівельних робіт», затвердженого Постановою КМ України №466 від 13.04.2011 року - реєстрацію декларації проводить Інспекція за місцезнаходженням об'єкта на безоплатній основі. Замовник (його уповноважена особа) заповнює і подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення до Інспекції два примірники декларації за формою згідно з додатком 2. Один примірник після проведення реєстрації повертається замовнику, другий - лишається в Інспекції, яка її зареєструвала. Замовник згідно із законом відповідає за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації.
Інспекція протягом п'яти робочих днів з дня надходження декларації перевіряє повноту даних, зазначених у декларації та реєструє її. У разі коли декларація подана чи оформлена з порушенням установлених вимог, Інспекція повертає її замовнику з обґрунтуванням причин повернення у строк, передбачений для її реєстрації. Після усунення недоліків, що спричинили повернення декларації, замовник може повторно звернутися до Інспекції для реєстрації декларації. У разі коли Інспекція не зареєструвала декларацію або не повернула її в установлений строк, заявник набуває право на виконання будівельних робіт на одинадцятий робочий день з дня, коли декларація повинна бути зареєстрована, чи повернута. У такому разі декларація вважається зареєстрованою.
Відповідно до п.2 «Порядку віднесення об'єктів будівництва до IV і V категорій складності», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2011 р. N 557 віднесення об'єкта будівництва до відповідної категорії складності здійснюється проектувальником і замовником.
Згідно з п.7 вищезазначеного Порядку - під час проведення державного архітектурно-будівельного контролю на об'єктах самочинного будівництва (у разі відсутності проектної документації) категорія складності таких об'єктів визначається посадовими особами Держархбудінспекції та її територіальних органів, а в разі необхідності - шляхом проведення експертизи експертною організацією чи експертом, що має відповідний сертифікат.
Як вбачається з матеріалів справи, що 17.06.2013р. посадовими особами інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області здійснено перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил на об'єкті «Реконструкція нежитлових будівель (колишнього господарського двору) на вул. Мазепи, 94 в с. Дернів Кам'янка-Бузького району Львівської області під виробничо-складські приміщення», в результаті якої встановлено, що дані, наведені замовником ТзОВ «Константа ЛТД» у декларації достовірні, порушень вимог містобудівного законодавства не виявлено.
Таким чином, суд дійшов висновку, що дії інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області щодо повернення позивачу декларації про початок виконання будівельних робіт є протиправними.
Щодо позовної вимоги про зобов'язання Державної архітектурно-будівельної інспекції України внести відомості про зареєстровану Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області декларацію про початок виконання будівельних робіт від 27.06.2013 року «Реконструкція нежитлових будівель (колишнього господарського двору) на вул. Мазепи, 94 в с. Дернів Кам'янка-Бузького району Львівської області під виробничо-складські приміщення» до єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих, будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про говність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів, то така підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Згідно з ч.3 ст. 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»- орган державного архітектурно-будівельного контролю у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, веде єдиний реєстр отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів, який формується на підставі інформації, поданої органами державного архітектурно-будівельного контролю.
Відповідно до п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, відмов у реєстрації таких декларацій та у видачі таких дозволів і сертифікатів» затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 24.06.2011 N 92 - Ведення єдиного реєстру, функціонування і супроводження програмного забезпечення реєстру, збереження та захист бази даних реєстру, забезпечення доступу до нього територіальних органів Держархбудінспекції України здійснює Державна архітектурно-будівельна інспекція України.
Оскільки судом встановлено неправомірність дій Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області щодо повернення позивачу декларації про початок виконання будівельних робіт, що в свою чергу потягло не внесення відповідних відомостей до зазначеного вище реєстру, а також оскільки Інспекція ДБК у Львівській області є територіальним органом Держархбудінспекції України суд вважає підставною вимогу про зобов'язання Державної архітектурно-будівельної інспекції України внести відомості про зареєстровану Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області декларацію про початок виконання будівельних робіт від 27.06.2013 року
Враховуючи викладене вище, позовні вимоги є обґрунтованими та підставними, з огляду на що позов підлягає задоволенню у повному обсязі.
Судовий збір відповідно до ст. 94 КАС України підлягає стягненню з Державного бюджету України на користь позивача в розмірі 34 грн.41 коп.
Керуючись ст. ст. 6-11, 14, 69-71, 86, 87, 94, 160 -163 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Визнати протиправними дії Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області по поверненню Товариству з обмеженою відповідальністю «Константа ЛТД» декларації про початок виконання будівельних робіт 04.07.2013 року №ЛВ 092131910374 «Реконструкція нежитлових будівель (колишнього господарського двору) на вул. Мазепи, 94 в с. Дернів Кам'янка-Бузького району Львівської області під виробничо-складські приміщення».
3.Зобов'язати Інспекцію Державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області зареєструвати Товариству з обмеженою відповідальністю «Константа ЛТД» декларацію про початок виконання будівельних робіт від 27.06.2013 року «Реконструкція нежитлових будівель (колишнього господарського двору) на вул. Мазепи, 94 в с. Дернів Кам'янка-Бузького району Львівської області під виробничо-складські приміщення».
4. Зобов'язати Державну архітектурно-будівельну інспекцію України внести відомості про зареєстровану Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю у Львівській області декларацію про початок виконання будівельних робіт від 27.06.2013 року «Реконструкція нежитлових будівель (колишнього господарського двору) на вул. Мазепи, 94 в с. Дернів Кам'янка-Бузького району Львівської області під виробничо-складські приміщення» до єдиного реєстру отриманих повідомлень про початок виконання підготовчих, будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про початок виконання підготовчих і будівельних робіт, виданих дозволів на виконання будівельних робіт, зареєстрованих декларацій про готовність об'єкта до експлуатації та виданих сертифікатів, повернених декларацій та відмов у видачі таких дозволів і сертифікатів.
5. Стягнути з Державного бюджету на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Константа ЛТД» (місцезнаходження: 80431, с. Жовтанці, вул. І. Франка, 2-В, ідентифікаційний код 36767591) 34 (тридцять чотири) грн. 41 коп. судового збору.
Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова набирає законної сили в строк та в порядку передбаченому ст. 254 КАС України.
Повний текст постанови виготовлено 13 листопада 2013 року.
Головуючий суддя Костецький Н.В.
Суддя Кузан Р.І.
Суддя Кухар Н.А.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.11.2013 |
Оприлюднено | 15.11.2013 |
Номер документу | 35218489 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Довгополов Олександр Михайлович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Костецький Назар Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Костецький Назар Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Костецький Назар Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Костецький Назар Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні