Ухвала
від 21.08.2013 по справі 457/1283/13-к
ТРУСКАВЕЦЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 457/1283/13

провадження №1-кс/457/147/13

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 серпня 2013 року м. Трускавець

Слідчий суддя Трускавецького міського суду Львівської області Василюк Т.В. при секретарі Луцькій І.І., за участю прокурора прокуратури м. Трускавця ОСОБА_1, старшого слідчого СВ Трускавецького МВ ГУМВСУ у Львівській області ОСОБА_2

розглянув клопотання про надання дозволу на проведення позапланової виїзної перевірки у кримінальному провадженні № 12013150140000438 від 23.07.2013 року старшого слідчого СВ Трускавецького МВ ГУМВСУ у Львівській області ОСОБА_2, яке погоджено прокурором прокуратури м. Трускавця ОСОБА_1 та яке надійшло до суду 21.08.2013 року, -

в с т а н о в и в:

Слідчим відділенням Трускавецького МВ ГУ МВС України у Львівській області проводиться досудове розслідування кримінального правопорушення внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12013150140000438 від 23 липня 2013 року, за фактом неналежного виконання службових обов’язків посадовими особами УЖКіБ Трускавецької міської ради в розділі не укладання угоди про пайову участь із ТОВ В«Альфа плюсВ» , що призвело до ненадходження до місцевого бюджету коштів в сумі 151 759, 58 грн., за ознаками злочину, передбаченого ч. 1 ст. 367 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що ст. 40 Закону України В«Про регулювання містобудівної діяльностіВ» від 17.02.2011 р. №3038 регламентовано питання пайової участі замовників будівництва у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів. Згідно з нормами даного Закону замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов’язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті. Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об’єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури. Порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до вказаного Закону. На підставі наведеного Трускавецькою міською радою рішенням від 25.07.2011 року №176 затверджено Положення В«Про порядок залучення та встановлення пайової участі (внеску) фізичних та юридичних осіб у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. ТрускавцяВ» (далі - Положення про пайову участь). У відповідності до вказаного положення, уповноваженим виконавчим органом Трускавецької міської ради щодо укладення, реєстрації, внесення змін про пайову участь фізичних і юридичних осіб у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Трускавця, нарахування та організації залучення сум пайової участі визначено Управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради. Так, у своїй діяльності Управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради керується положенням, що затверджене рішенням Трускавецької міської ради від 22.05.2012 року №328 та виконує покладені на нього завдання та обов’язки, до яких входить координація роботи усіх житлово-комунальних служб міста, незалежно від форм власності; веде контроль та здійснює технічний нагляд за будівництвом, капітальним та поточними ремонтами житлових будинків та об’єктів благоустрою; займається оформленням документів на відчуження земельних ділянок під будівництво об’єктів комунального призначення, прокладки інженерних мереж; проводить рейди та перевірки на територіях та об’єктах міста, щодо стану їх благоустрою; проводить рейди та перевірки додержання підприємствами, установами, організаціями і громадянами законодавства у сфері благоустрою міста; вживає заходів щодо зупинення робіт, які проводяться самовільно і порушують благоустрій міста; проводить рейди та перевірки об’єктів міста, підприємств, установ та організацій, щодо додержання законодавства у сфері благоустрою міста, має право подавати пропозиції у встановленому порядку з розвитку та поліпшення благоустрою і утримання території м. Трускавця. Відповідно до Положення про пайову участь, пайова участь замовника (забудовника) на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Трускавця встановлюється у таких розмірах: 1) 7 % загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта містобудування -для нежитлових будівель або споруд; 2) 3 % загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта містобудування - для багатоквартирних житлових будинків, індивідуальних житлових будинків загальною площею більше 300 м.кв., будівель закладів культури та освіти, медичного і оздоровчого призначення.

Поряд із цим з інформаційної довідки Трускавецької міської ради №18/29-2038/2 від 16.07.2013 року встановлено, що за період 2010-2013 року Трускавецькою міською радою прийнято тільки 2-а рішення стосовно забудовників по звільненню від сплати пайової участі до бюджету Трускавецької міської ради, які стосуються будівництва церкви пророка Іллі та будівництва кіоску по ремонту взуття в м. Трускавець. У відповідності до отриманої інформації з інспекції ДАБК у Львівській області встановлено, що 03.05.2012 року директором ТзОВ В«Альфа плюсВ» ОСОБА_3 подано дві декларації (1-ша та 2-га черга) про готовність адміністративно-побутової будівлі вертодрому під літ. Б-1 та А-1 для денної посадки легкого авіатранспорту на вул. Городище у м. Трускавці, загальною кошторисною вартістю 2 млн. 167 тис. 994 грн. У відповідності до наданого реєстру укладених угод про пайову участь, уповноваженими особами управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради не укладена угода про внески пайової участі до бюджету Трускавецької міської ради із ТзОВ В«Альфа плюсВ» . Як наслідок, бюджетом Трускавецької міської ради не доотримано коштів пайової участі від замовника будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту на загальну суму 151 759,58 грн. Враховуючи наведене та те, що відповідно до ст. 15-16 ЦК України кожна особа має право на захист свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання, має право на звернення до суду за захистом свого немайнового або майнового права, зокрема органи місцевого самоврядування захищають свої права в судовому порядку у відповідності ст. 145 Конституції України.

Таким чином, посадові особи управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради, які у відповідності до положення про порядок залучення та встановлення розміру пайової участі (внеску) фізичних та юридичних осіб у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Трускавця мають право залучення коштів пайової участі забудовників до бюджету м. Трускавця. При виконанні своїх обов’язків посадові особи ЖКГ керуються положенням про управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради у відповідності до якого одержують у встановленому законодавством порядку від центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи і матеріали для виконання покладених на них завдань, здійснюють рейди спрямовані на виявлення правопорушень про що повідомляють уповноважені органи та складають протоколи про виявлені порушення. Таким чином у діях посадових осіб управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради вбачаються ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ст. 367 КК України через неналежне виконання службових обов’язків в розділі не укладання угоди про пайову участь із ТОВ В«Альфа плюсВ» в наслідок чого бюджетом Трускавецької міської ради не доотримано коштів на загальну суму 151 759,58 грн.

В ході проведення досудового розслідування виникла необхідність у проведенні позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради в частині виконання ст. 40 Закону України В«Про регулювання містобудівної діяльностіВ» від 17.02.2011 №3038 та Рішення Трускавецької міської ради від 25.07.2011 року №176, котрим затверджено Положення В«Про порядок залучення та встановлення пайової участі (внеску) фізичних та юридичних осіб у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. ТрускавцяВ» за період 2011-2013 роки та з метою визначення розміру матеріальної шкоди (збитків), заподіяної внаслідок діянь службових осіб вищевказаного органу місцевого самоврядування. Проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Трускавецької міської ради, в тому числі Управління житлово-комунального господарства та будівництва має істотне значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні, результати якої надасть інформацію необхідну для розслідування вказаного провадження та доказування вчинення кримінального правопорушення. Проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Трускавецької міської ради, в тому числі Управління житлово-комунального господарства та будівництва можливо лише на підставі розпорядження суду про дозвіл на проведення даної позапланової виїзної ревізії.

07 серпня 2013 року Трускавецьким міським судом було винесено Ухвалу про надання дозволу Державній фінансовій інспекції у Львівській області на проведення у період з 08.08.2013 року по 26.08.2013 року позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Трускавецької міської ради. 08 серпня 2013 року дану ухвалу було скеровано в Державну фінансову інспекцію у Львівській області для виконання. Однак 15.08.2013 року в СВ Трускавецького МВ ГУ МВС України у Львівській області із Державної фінансової інспекції у Львівській області надійшов лист від 12.03.2013 року за вих. №13-17/6233 про те, що відповідно до п 2.4. Порядку взаємодії між органами державної контрольно-ревізійної служби та органами прокуратури, внутрішніх справ і Служби безпеки України, затвердженого спільним наказом КРУ, МВС, СБУ, Генпрокуратури від 19.10.2006 року №346/1025/685/53 правоохоронний орган у робочому порядку (усно) узгоджує орієнтовну дату початку ревізії із структурним підрозділом органу Дерфінінспекції. Однак з Дерфінінспецією у Львівській області орієнтовні терміни проведення даного позапланового контрольного заходу погоджені не були. Тривалість позапланової виїзної ревізії не повицна перевищувати 15 робочих днів. Одночасно, Держфінінспекція у Львівській області у випадку подальшої необхідності, просить погодити конкретні терміни проведення вказаного позапланового заходу з начальником Дрогобицької об'єднаної ДФІ ОСОБА_4 Окрім цього в СВ Трускавецького МВ ГУ МВС України у Львівській області надійшов лист із Дрогобицької об'єднаної Державної фінансової інспекції у Львівській області від 15.08.2013 року за вих. № 20-17/1295 про те, що Дрогобицька об'єднана держфінінспекція повідомляє, що в зв'язку проведенням на даний час працівниками інспекції планових ревізій та інших контрольних заходів, в тому числі за зверненням правоохоронних органів, позапланова ревізія фінансово-господарської діяльності Управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради може бути проведена в час з 22 серпня по 12 вересня 2013 року на підставі рішення суду, ухваленого за клопотанням слідчого, прокурора для забезпечення розслідування кримінального провадження.

Заслухавши пояснення прокурора, слідчого, які підтримали клопотання, вивчивши матеріали кримінального провадження, суд вважає, що клопотання є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

Відповідно до Закону України В«Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в УкраїніВ» , ревізія віднесена до компетенції органів Державної фінансової інспекції України.

Згідно ст. 11 Закону України В«Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в УкраїніВ» позапланові виїзні ревізії суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження. Орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п'ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості. Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.

Відповідно до ч. 2 ст. 40 КПК України слідчий уповноважений призначати ревізії та перевірки у порядку, визначеному законом.

Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи те, що матеріалах кримінального провадження наявні достатні підстави вважати, що результати позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Управління житлово-комунального господарства та будівництва самі по собі та в сукупності з іншими матеріалами кримінального провадження будуть мати суттєве значення для встановлення важливих обставин у вказаному кримінальному провадженні, слідчий суддя вважає, що клопотання слід задовольнити.

На підставі вищевикладеного, відповідно до Закону України В«Про основні засади здійснення державного фінансового контролюВ» , керуючись ч. 2 ст. 40, ст.93 КПК України, слідчий суддя, -

у х в а л и в:

Клопотання старшого слідчого СВ Трускавецького МВ ГУМВСУ у Львівській області ОСОБА_2 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії у кримінальному провадженні № 12013150140000438 від 23.07.2013 року - задовольнити.

Надати дозвіл Дрогобицькій обВ»єднаній Державній фінансовій інспекції у Львівській області на проведення у період з 22.08.2013 по 12.09.2013 року позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Управління житлово-комунального господарства та будівництва Трускавецької міської ради код ЄДРПОУ 22410879, адреса місцезнаходження: м. Трускавець вул. Бориславська, 1, зустрічних звірок на ТОВ В«Альфа плюсВ» код ЄДРПОУ 31846816, адреса місцезнаходження: м. Трускавець вул. Шевченка, 40, виконавчого комітету Трускавецької міської ради код ЄДРПОУ 04055914, адреса місцезнаходження: м. Трускавець вул. Бориславська, 2.

На вирішення ревізії поставити наступні питання:

- виконання ст. 40 Закону України В«Про регулювання містобудівної діяльностіВ» від 17.02.2011р. №3038 та Положення В«Про порядок залучення та встановлення пайової участі (внеску) фізичних та юридичних осіб у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. ТрускавцяВ» , яке затверджене рішенням Трускавецької міської ради від 25.07.2011 року №176;

- правильності визначення кошторисної вартості об’єктів будівництва, а в подальшому розрахунку розміру пайової участі в розвитку інфраструктури замовників будівництва на території м. Трускавця;

- дотримання законодавства при використанні коштів, отриманих у вигляді пайової участі (внеску) фізичних та юридичних осіб у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Трускавця;

- вжиття заходів посадовими особами Трускавецької міської ради та її структурними підрозділами щодо виконання ст. 40 Закону України В«Про регулювання містобудівної діяльностіВ» від 17.02.2011р. №3038 та Рішення Трускавецької міської ради від 25.07.2011 року №176;

- визначення розміру матеріальної шкоди (збитків), заподіяної внаслідок дій службових осіб Трускавецької міської ради, Управління житлово-комунального господарства і будівництва Трускавецької міської ради та суб’єктів господарювання.

Ухвала оскарженню не підлягає. Заперечення на ухвалу можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя Василюк Т.В.

СудТрускавецький міський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення21.08.2013
Оприлюднено21.01.2014
Номер документу35228879
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —457/1283/13-к

Ухвала від 21.08.2013

Кримінальне

Трускавецький міський суд Львівської області

Василюк Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні